V továrně v čínském městě Šen-jang se začala vyrábět elektromobil BMW iX3, zatím v předprodukci. Auto je vybaveno 74kWh baterií pro dojezd 440 km WLTP.
Elektromobil BMW iX3 půjde na trh do konce letošního roku. Nabídne celkový výkon 210 kW, 74kWh baterii (využitelných) a dojezd 440 km WLTP, takže reálně spíš kolem 400 km.
V Číně se auto bude vyrábět pro domácí trh i Evropu. Elektromobil BMW iX3 do USA nepůjde, má příliš malý dojezd..
Rychlonabíjení zvládne nový elektrický bavorák snad až 150 kW (zatím ale nepotvrzeno). Půjde o první elektroauto BMW vybavené elektrickéým pohonem páté generace, což mimo jiné znamená společné zapouzdření elektromotoru i dalších komponent.
Třeba dorazí i k nám, už se všichni těšíme na další
Třeba dorazí i k nám, už se všichni těšíme na další 2 mil. auto s dojezdem v zimě 250 km.
Presne tak. Navic posledni dobou se mi vyrobky z Ciny zacinaji
Presne tak. Navic posledni dobou se mi vyrobky z Ciny zacinaji cim dal tim vic zajidat. Jenze s tim moc nezmuzu.
Jestli se Xpeng G3 520 nebude nijak moc kazit, tak v cem je
Jestli se Xpeng G3 520 nebude nijak moc kazit, tak v cem je horsi nez iX3 ? ..a BMW se kazit nebude? 😀
Me nevadi jejich vyrobky, to jste spatne pochopil. Ale to jak
Me nevadi jejich vyrobky, to jste spatne pochopil. Ale to jak se posledni dobou chovaji. Jenze penize nesmrdi, a to ani me ne. 🙁
Nejhorsi je kdyz se nad tim clovek zamysli tak ten dojezd je
Nejhorsi je kdyz se nad tim clovek zamysli tak ten dojezd je tragickej. Dejme tomu 250km v zime. Jenze malokdo bude riskovat jako Nyland aby dojizdel na „suchej hadr“. To znamena nabijet uz treba po 200km a ne nejvyssi rychlosti protoze ta je dosazitelna vetsino do tak 20% SOC.
Ja si kludne dojdem k nabijacke aj s 2% v baterii (+/- 2%).
Ja si kludne dojdem k nabijacke aj s 2% v baterii (+/- 2%).
Ale to viem, ze na zostavajuci dojazd ukazovany Ioniqom sa mozem spolahnut – aj ked popravde, ked uz mam pod 10%, tak sa riadim skor zostavajucimi percentami.
Hlavne ked v zime prichadzam vecer domov z prace, tak mi to teda vobec nevadi – cez noc sa mi Ioniq nabije uplne v pohode.
A degradaciu baterie vidim zatial na urovni chyby mererania = +/- 1%.
No jo ale většina z nás tady jsou Ev nadšenci. Opravdu si
No jo ale většina z nás tady jsou Ev nadšenci. Opravdu si myslíte že běžný uživatel bude dojíždět v klidu s 2% baterie. Nevěřím.
Pokud běžný uživatel zná trasu a svoje auto, tak klidně.
Pokud běžný uživatel zná trasu a svoje auto, tak klidně. S Leafem jsem domů běžně dojížděl na “čáry”, to je když už auto neukazuje ani dojezd, ani procenta. Bohužel, byla to nutnost bo to nešlo jinak a tak i starost o baterku musela stranou. Párkrát jsem k nabíječce dojel tak, že stojan po zapojení ukázal 0%.
Teď je nabiječek podstatně víc, tak to není potřeba a s větší baterii už to vůbec neřeším.
Jaký auto teď mate?
Jaký auto teď mate?
Niro 64kWh 🙂
Niro 64kWh 🙂
To bych bral hned.
To bych bral hned.
Tak jeste vymamit ze Spetaka adresu a uz staci jen par minut
Tak jeste vymamit ze Spetaka adresu a uz staci jen par minut odvahy 🙂 Mezinarodni zatykac kvuli autu na Vas neuvali 🙂
Jo a pojedu s tim pres Sibir ne? Kolik ze to ma dojezd v -30?
Jo a pojedu s tim pres Sibir ne? Kolik ze to ma dojezd v -30? 🙂
Ted momnentalne se to muz eblizit papirovym hodnotam 🙂 Kdyz
Ted momnentalne se to muz eblizit papirovym hodnotam 🙂 Kdyz byste udelal video, tak byste mozna byl jeste slavnejsi jak Bjorn 🙂
A streamování budu z basy ne?
A streamování budu z basy ne?
Z ruske, to je selanka. 🙂
Lidi zboznuji zaporaky, budete
Z ruske, to je selanka. 🙂
Lidi zboznuji zaporaky, budete bohaty, slavny 🙂 a mirne zavreny 🙂 Pak Spetakovi koupite e-Nira 2 🙂
Teď bez omezování půl napůl silnice dálnice jsem 400
Teď bez omezování půl napůl silnice dálnice jsem 400 ujel. S lehkou nohou to 450 dá, po okreskách si troufnu říct i víc. Nekecaj vůbec v ničem. S Leafem když jsem valil stovkou po dálnici, byl jsem rád za 17-18/100km. Niro stodvacet a s klidem za 15 i míň. Fakt to maj dobře udělaný. Úžasný je, že stodvacítkou dojedu z Prahy do Plzně a z dojezdu mi po sto kilometrech ubyde 95-105 km, na to jsem fakt zvyklej nebyl.
I Michelin je z Nira nadseny. Korejci udelali obrovsky pokrok,
I Michelin je z Nira nadseny. Korejci udelali obrovsky pokrok, ta spotreba je az neuveritelna, kdyz si clovek uvedomi, jakej kolmej a velkej to ma cumak. Jeste by mohli udelat Ceed v kombiku a milionovou serii a i pres Covid by to lehce prodali.
Dodávám, že jsem ze Soula 64kWh také nadšený a můžu
Dodávám, že jsem ze Soula 64kWh také nadšený a můžu pitovnavat z. 27kWh. V tomto počasí po Praze 11,5 na sto, nyni najeto 10000, cca 15% Praha, zbytek silnice a dalnice, jezdim do 130,dojezd 435
To isté môžem potvrdiť z kamarátovej Kony 64kWh. Keď mi
To isté môžem potvrdiť z kamarátovej Kony 64kWh. Keď mi posiela tie spotreby medzi 10-11kWh, tak sa mi ani veriť nechce. Ale je to pravda, Korejci to majú fakt dobre zmáknuté, už to len vyrábať vo väčších sériách a v lepšej cene.
Gratulujem Vám aj Spetákovi k dobrému kaufu a prajem veľa šťastných km.
Koupeno v září v Bratislavě, super jednání, bez
Koupeno v září v Bratislavě, super jednání, bez problémů prodej do ČR.Auto, kromě dvou zkušebních, nabíjím doma 2.6 kW,a v létě jen do 80%, vsechny moje jizdy po Čechách takto zvládám tam i zpět.pro mne funguje uz jako normální auto.
To vám verím. Dojazd je dostačujúci pre drvivú väčšinu
To vám verím. Dojazd je dostačujúci pre drvivú väčšinu ľudí. Mne sa hlavne páči tá super efektivita. Ak urobia niečo také v kombíku, tak to bude jazdiť pod 10kWh
Kamarát má asi moooc lehkou nohu. Pokud jedu poklidně, tak
Kamarát má asi moooc lehkou nohu. Pokud jedu poklidně, tak po Praze za 12,5. Děkuji za gratulaci a přeji totéž.
Suhlas – prvych par dojazdov som sa tiez trochu bal.
Ale
Suhlas – prvych par dojazdov som sa tiez trochu bal.
Ale clovek nemusi byt nadsenec – postaci zacat EV jazdit pravidelnejsie.
Ako ked teraz pocas Covid-u na Ioniq-u jazdi manzelka (ja som na home office). Tak tiez sa najprv bala ci dojde domov z 10km vzdialenej Levoce, ked este mala 30% kapacity baterie. Ale teraz nabija 1x tyzdenne, a aj to az ked jej kapacita klesne k 20% 🙂
No já nevím.. Důvod, že se nebude vyvážet do USA je
No já nevím.. Důvod, že se nebude vyvážet do USA je dojezd 400km ? Vždyť to není tak špatný .TMS70 má dojezd jenom o fous vyšší a běžně se používá. Na druhou stranu BMW nemá v USA SuperChargery …
Důvod je ten že to americký dealeři odmítli prodávat.
Důvod je ten že to americký dealeři odmítli prodávat. Prostě to ty dinosaurský kolotočáři nechtěj prodávat, protože by z toho věčnýho drahýho opravování neměli vatu tak si vymysleli nesmyslnou výmluvu. :))))
Ahoj Kuku 🙂 Safra… to jsem netušil. Z toho úhlu pohledu
Ahoj Kuku 🙂 Safra… to jsem netušil. Z toho úhlu pohledu Elonova strategie, že nebude prodávat Tesly přes soukromá dealerství byl víc než rozumný krok. Nemusí s nima bojovat a ani se dělit o marži… Jednou koncept Apple store převezmou ty chytřejší automobilky taky ….
Nevím jak u nás ale v Americe dýleři diktují
Nevím jak u nás ale v Americe dýleři diktují automobilkám jak mafiáni a ještě maj rozporcovaný rajóny.
Tady si to o těch vexlácích poslechni
Adam Ruins Everything – The Real Reason Car Dealerships Are the Worst
https://www.youtube.com/watch?v=uMWmYJOa-BM
Dalsi khonspyracka? Muj strejda dela dylera v JuEsEj a o nicem
Dalsi khonspyracka? Muj strejda dela dylera v JuEsEj a o nicem podobnym nikdy neslysel.
Echte bavariše kvalitat aus dem China. 😀
Echte bavariše kvalitat aus dem China. 😀
Jawohl!
Jawohl!
Rozumnejsie auto nez ten ich predchadzajuci smejd.
Trochu sa
Rozumnejsie auto nez ten ich predchadzajuci smejd.
Trochu sa ale bojim pojmu „zapuzdrenie“. Aby to nebolo ako pri zamkoch, ze ked sa tam pokazi mikrospinac za par eur tak to aj tak opravit nemozu, lebo je to zapuzdrene a musim si kupit novy zamok za 200 eur.
Co je ten jejich “předcházející šmejd”?
Co je ten jejich “předcházející šmejd”?
Asi mysli ten bakelitovej ne? Ten mi tak spatnej neprijde,
Asi mysli ten bakelitovej ne? Ten mi tak spatnej neprijde, dokonce i v Dzeponsku se prodava.