S novým formátem bateriových článků 4680 přišla Tesla před dvěma lety. Využije jej možná i BMW, pravděpodobně v „levných“ čínských elektromobilech.
Není lepšího ocenění vaší práce, než když její plody začne využívat i konkurence. Nové bateriové články 4680 (průměr 46 mm, výška 80 mm) přinášejí řadu především ekonomických, ale i technologických výhod. Do jejich výroby se postupně kromě samotné Tesly pouští také Panasonic, LG a brzy nejspíš i další. Tesla totiž bude potřebovat obrovské množství.
Větší články umožňují postavit strukturální baterii, což dál zjednodušuje a zlevňuje výrobu samotných elektromobilů. To je něco, co potřebují všichni výrobci. Podle aktuální zprávy Reuters bude čínský výrobce EVE, se kterým jednala také Tesla, dodávat německé automobilce BMW. BMW tuto informaci nepotvrdilo.
zdroj: Electrek.co
Pane Hořčíku, mohl bych poprosit o míň „bulvární“ nadpisy? Že někdo „využije články Tesla 4680“ není totéž jako „využije formát článků 4680, se kterými přišla Tesla“. Děkuji.
pro primitivy
Stejne tak budou casem vsichni pouzivat gigaodlitky z gigapresse. Vsak to neni hanba. ABE, katalysator, bezpecnostni pasy, operky hlavy a 100 dalsich vylepseni take nekdo zacal montovat jako prvni a dnes to maji vsichni.
Ale jo, odpurci Tesly nikdy nic neuznaji. Asi mindrak. Mozna ze BMW je bude oznacovat jinak, treba 8046.
BMW možná využije bateriové články Tesla 4680.
a možná taky ne. To je fakt hodně dobrý článek….. 🙂
Promiňte, ale mě třeba i taková informace, že o tom BMW uvažuje, zajímá. Zpravodajství nemusí poskytovat informace vždy jenom o jasných výsledcích toho či onoho. Zajímavé a přínosné bývají informace už i o procesu a uvažování jeho účastníků, prostřednictvím čehož pak k nějakým těm výsledkům nakonec dojde.
až v poslední větě napsali co v nadpisu že možná, no tak to tedy nic moc 😉