BMW jde do sebe a představuje další plug-in hybrid, tentokrát staronové řady 5. BMW 530e iPerformance nabídne kromě jiného i částečně automatické řízení díky asistenčnímu systému Driving Assistant Plus.
foto: BMW
Bavorské motorové závody jsou tu s novou řadou 5 a její součástí je také plug-in hybrid verze označovaná jako BMW 530e iPerformance. „iPerformance“ teď bude dovětek všech částečně elektrifikovaných vozů mnichovské automobilky.
Vůz BMW 530e kombinuje čtyřválcové benzinové TwinPower Turbo o výkonu 184 koní (135 kW) a elektromotor o výkonu 95 koní (70 kW). Dohromady mají 250 koní. To vše doplňuje 9,4kWh baterie, která autu dává dojezd až 45 km. čistě na elektřinu. Z 0 na 100 km/h zrychlí během 5,9 sekundy a max. elektrická rychlost je 140 km/h.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
BMW jde proti Tesle úsměvnou reklamou
Zavazadlový prostor plug-in hybridní verze je o 120 litrů menší, než u běžné verze – má objem 410 litrů.
Auto má k dispozici tři jízdní módy, a to hybridní (Auto eDrive), plně elektrický (Max eDrive) a „hold mód“ (Battery Control). Kromě toho jsou k dispozici pokročilé asistenční systémy, především Driving Assitant Plus. Ten umožňuje automatické popojíždění v zácpách, v pomalém provozu a na dálnici.
Funkce Remote Control Parking pak umožňuje nechat auto automaticky zaparkovat poté, co z něj řidič vystoupí. Plug-in hybrid BMW 530e iPerformance jde na trh v březnu 2017.
Ahoj , potřeboval bych
Ahoj , potřeboval bych dlouhodobě parkovat u letiště v Václava Havla v Praze. Vím že je mnoho parkovisř které nabízej hlídané parkoviště. Rád bych se zeptal zda máte zkušenost s http://www.zaparkujteuletiste.cz/ ? Cenově mi to příjde výhodné ale nechám si poradit.
No jak vidno inženýři v
No jak vidno inženýři v Mníšku si opět řekli: „Nebudeme se raději pouštět do ničeho složitějšího“ a tak zde máme výsledek 🙂
Nu, tak kdybychom chtěli
Nu, tak kdybychom chtěli inženýry z M aspoň malinko pochválit, tak bychom konstatovali, že ten elektromotor u převodovky a plug-in malou baterku postupně cpou do všech modelových řad. Nemusí pršet, stačí když kape, slovy klasika 🙂
My bychom rádi inženýry z
My bychom rádi inženýry z Mníšku pod Alpou pochválili, a hodně, jenže oni řekli NE! Ani tentokrát nastupující pětkovou řadu nevybavíme variantou čistě elektrického pohonu!
No tak uvidíme za dalších 8 let s nástupem příští generace. Takhle je brzy předběhne v inovacích i Fiat!
S tím Fiatem jste mě
S tím Fiatem jste mě rozesmál, leda by celou tu skupinu koupil někdo progresivnější…
Maj ty jejich hybridy taky
Maj ty jejich hybridy taky tak geniální řešení jako Toyota? 🙂
BMW 330e (2015): plug-in
BMW 330e (2015): plug-in hybrid má 252 koní, tabulkově jezdí za 1,9 litru, v reálu za 7,3 l/100 km…..
Proč si mám koupit plug-in hybrid od BMW? Jen pro 40-50km na elektřinu?
Jediné co je na tom autě povedené je umístění té zásuvky u dveří řidiče.
Do města moc velké na dlouhé trasy pomalé a neúsporné.
V roce 1990 pecka, dnes už ne.
Pokud ten dekl na boku je
Pokud ten dekl na boku je input na elektrony, tak je to dost hodne neprakticky. Proc to ma na parkovisti pri nabijeni cumet do strany bo to ludkovja orvou nakupnim kosikem ci bokem.
Idealni je zadni cast anebo predek.
Ano máš pravdu. Ideální
Ano máš pravdu. Ideální by bylo na předek vozu, tak jak to má Leaf, nebo Kia Soul EV.
Nedávno jsem to tu kritizoval u E-Golfu, že to má blbě v zadní části na druhé straně od řidiče a nikdo na ten důvod proč si s tím Kia dala tu práci dát to dopředu nepřišel. A proč to dát dopředu a ne do do zadu? Tady je odpověď. Protože takhle
parkujeme.
mě tam prostě a jednoduše
mě tam prostě a jednoduše vadí ty dva raketomety na pldeli :)) To je v dněšníé době prostě už autovka ;))
Mě se zase líbí, jak
Mě se zase líbí, jak zajeté automobilky nejsou schopné vyrobit eauto bez otevřené tlamy chladiče na předku. Prostě EV se musí vyvinout úplně znova, viz Tesla. Tyhle předělávky ze spalováků jsou na nic.
Tesla mela odzacatku na
Tesla mela odzacatku na cumaku taky naznak otvoru, pro tohle nemusis nic odzacatku nahrhovat, to je proste vec jen karosarskych dilu jak si je designer navrhne, vpodstte treba Leaf to mel odzacatku navrzene jen s otvorem pro odvod vzduchu na podvozek prez diffusory a s odbockou na chlazeni brzd
nehlede na to ze tohle BMW ma spalovak a chlazeni tedy otvory na cumaku tam jsou kvuli nemu
No nevim, viz treba UP, nebo
No nevim, viz treba UP, nebo Soul EV – ani jeden diru v cumaku nemaji…
Vyvijet od nuly nic nepotrebujes, ono EV bez zasadnich problemu napasujes na soucasne platformy jen s drobnymi upravami (proto treba plaformu pro EV ve VW projektuje nesrovnatelne mensi tym nesrovnatelne kratsi dobu, nez spalovaci platformu, protoze drtiva vetsina veci je pro oba pohony stejna…