Autosalon Ženeva 2019: představí se koncept elektromobilu Audi Q4 e-tron

Studie elektromobilu Audi Q4 e-tron bude představena na Ženevském autosalonu. Výroba je plánována na konec příštího roku.

Koncept elektromobilu Audi Q4 e-tron se spolu s řadou dalších elektrických novinek představí letos na autosalonu v Ženevě (5. až 17. března).
foto: Audi

Audi ukáže na Ženevském autosalonu 2019 svou studii kompaktního SUV s elektrickým pohonem. Koncept Audi Q4 e-tron nabízí první ochutnávku budoucí elektrické mobility Audi a přenesení do sériové výroby je plánováno na konec roku 2020, počátek roku 2021.

Studie interiéru konceptu Audi Q4 e-tron

Studie interiéru konceptu Audi Q4 e-tron
foto: Audi

Audi Q4 e-tron

Audi Q4 e-tron
foto: Audi

Podobně jako nedávno představený koncept Škoda Vision iV, staví také Audi Q4 e-tron na koncernové elektromobilní platformě MEB. Žádné další bližší informace zatím k dispozici nejsou.

tisková zpráva

20 Comments on “Autosalon Ženeva 2019: představí se koncept elektromobilu Audi Q4 e-tron”

  1. Už nevěřej ani síle vlastní značky, protože když tam
    Už nevěřej ani síle vlastní značky, protože když tam nedaj tu fake masku chladiče a nechaj tam jen ty 4 kroužky tak nikdo nepozná že je to Audi. Óóóóó hrúza svatý Sodomko, Bertone, Gigugiaro, Pinfarino a Colani co si jen počneme bez masky chladiče. Jsme úplně bezradní a ztracení. :))))
    Hlavně že jsou všichni líders a maj plnou hubu future, ale když už maj konečně tu future opravdu udělat tak se upínaj ke jen slepému kopírování minulosti. Česky se tomu říká předposranost :)))
    Todle je auto z videohry a ne na silnice.

    Opravdu nejvíc se mi líbí koncept VW ID Neo a Porsche Mission E. To je fakt paráda na kterou se ten americkej vkus nechytá. Bohužel se obávám že sériové ID klasicky sklouzne k maximální konzervativní VW tuctovitosti a u Porsche Taycanu už je to celkem vidět o kolik je to hnusnější než ten krásnej koncept. Ale naděje umírá poslední. Rád se nechám překvapit.
    Tesla dizajny mě tolik neberou, ale tam je to vynahrazený funkčností auta a velmi nízkým odporem vzduchu.

      1. Teď si uvědomuji že jsem v tom už taky vzadu seděl a
        Teď si uvědomuji že jsem v tom už taky vzadu seděl a neustále jsem měl tendenci koukat středem auta dopředu protože jinam vidět nebylo. Dokonce ani přes řidiče a spolujezdce… byli tam nějak zapasovaní tak že jsem viděl světlo jen mezi nimi 😀

Napsat komentář