Studie elektromobilu Audi Q4 e-tron bude představena na Ženevském autosalonu. Výroba je plánována na konec příštího roku.
foto: Audi
Audi ukáže na Ženevském autosalonu 2019 svou studii kompaktního SUV s elektrickým pohonem. Koncept Audi Q4 e-tron nabízí první ochutnávku budoucí elektrické mobility Audi a přenesení do sériové výroby je plánováno na konec roku 2020, počátek roku 2021.
foto: Audi
NEPŘEHLÉDNĚTE Technika Modelu 3 přidělává vrásky německé konkurenci; Porsche i Audi se diví, jak je levná
foto: Audi
Podobně jako nedávno představený koncept Škoda Vision iV, staví také Audi Q4 e-tron na koncernové elektromobilní platformě MEB. Žádné další bližší informace zatím k dispozici nejsou.
Opět další koncept, už jsem se bál, že ho od koncernu v
Opět další koncept, už jsem se bál, že ho od koncernu v únoru nedostanu. Konečně mám hezkého Valentýna 🙂
Nevíte někdo jak se spouští autopilot u TM3?
Volala mi
Nevíte někdo jak se spouští autopilot u TM3?
Volala mi dcera, že jí šedý „volantek“ na displeji naskočí, ale levá páčka pod volantem jí u TM 3 chybí.
Dík.
myslím že pravou 2x rychle dolů (2x k D)
myslím že pravou 2x rychle dolů (2x k D)
JJ, už jsem to vygooglil, pravou „twice down“.
Levá (ta co
JJ, už jsem to vygooglil, pravou „twice down“.
Levá (ta co je na Tesle S) tam vůbec není.
Dík.
Už nevěřej ani síle vlastní značky, protože když tam
Už nevěřej ani síle vlastní značky, protože když tam nedaj tu fake masku chladiče a nechaj tam jen ty 4 kroužky tak nikdo nepozná že je to Audi. Óóóóó hrúza svatý Sodomko, Bertone, Gigugiaro, Pinfarino a Colani co si jen počneme bez masky chladiče. Jsme úplně bezradní a ztracení. :))))
Hlavně že jsou všichni líders a maj plnou hubu future, ale když už maj konečně tu future opravdu udělat tak se upínaj ke jen slepému kopírování minulosti. Česky se tomu říká předposranost :)))
Todle je auto z videohry a ne na silnice.
Opravdu nejvíc se mi líbí koncept VW ID Neo a Porsche Mission E. To je fakt paráda na kterou se ten americkej vkus nechytá. Bohužel se obávám že sériové ID klasicky sklouzne k maximální konzervativní VW tuctovitosti a u Porsche Taycanu už je to celkem vidět o kolik je to hnusnější než ten krásnej koncept. Ale naděje umírá poslední. Rád se nechám překvapit.
Tesla dizajny mě tolik neberou, ale tam je to vynahrazený funkčností auta a velmi nízkým odporem vzduchu.
Z poloviny jsou to skutečné ovladatelné klapky pro nápor
Z poloviny jsou to skutečné ovladatelné klapky pro nápor vzduchu na chladič.
U Q4 e-trona? A to ti řek kdo? Ty už si ho viděl?
Že ty si
U Q4 e-trona? A to ti řek kdo? Ty už si ho viděl?
Že ty si ho pleteš s normálnín e-tron? 😉
Jsem přímý potomek kněžny Libuše, a hlavně umím
Jsem přímý potomek kněžny Libuše, a hlavně umím používat logické myšlení.
Tak to si asi jedinej chechto.
Tak to si asi jedinej chechto.
Hnus vasnosti.
Ja bych treba uplne zrusil vokna.
Ten trend je
Hnus vasnosti.
Ja bych treba uplne zrusil vokna.
Ten trend je desnej. Sedeli jste v Toyote CHR? Ja jo a na zadnich sedadlech mate pocit ze jste v BVPcku. me se to auto taky libi ale ty zadni sedadle je dobrej humus teda.
Přesně tak, vzadu je to klaustrofobka jak v ponorce. Malý
Přesně tak, vzadu je to klaustrofobka jak v ponorce. Malý vokýnka a takhle tlustý nejty.
Teď si uvědomuji že jsem v tom už taky vzadu seděl a
Teď si uvědomuji že jsem v tom už taky vzadu seděl a neustále jsem měl tendenci koukat středem auta dopředu protože jinam vidět nebylo. Dokonce ani přes řidiče a spolujezdce… byli tam nějak zapasovaní tak že jsem viděl světlo jen mezi nimi 😀
Tenhle koncept už nemá daleko k válci.Chtělo by to
Tenhle koncept už nemá daleko k válci.Chtělo by to vysouvací nášlapy a postřik na válce,teda kola..
Jojo dyzajnovy orgije. 🙂
Jojo dyzajnovy orgije. 🙂
Hlavně že tam dali zase bouchací středovej tunel idioti.
Hlavně že tam dali zase bouchací středovej tunel idioti.
Jo co nejvíc omezit prostor řidiče to je vono. Stejná
Jo co nejvíc omezit prostor řidiče to je vono. Stejná hovadina jako v pidi Jaguáru iPace :)))
Když se elektroauto bude ovládat většinou jen jedním
Když se elektroauto bude ovládat většinou jen jedním pedálem, tak je ještě větší bezpečnostní potřeba mít nějaké zapření pro pravou nohu.
První elektrický traktor od audi
První elektrický traktor od audi
Nepřehnali sme s těma kolama, Antone Pavloviči a nebo je
Nepřehnali sme s těma kolama, Antone Pavloviči a nebo je ještě zvětšíme :)))
Ale kdepák, křehké kadeřnice a bohatí důchodci budou
Ale kdepák, křehké kadeřnice a bohatí důchodci budou naprosto nadšení. :)))