Autosalon Tokio 2019: Mitsubishi představí koncept plug-in hybridního SUV Mi-Tech

redakce - 07 Říjen 2019

Do malého elektrifikovaného konceptu SUV Mi-Tech je zhuštěno nové a lehčí plug-in hybridní (PHEV) hnací ústrojí s pohonem 4x4 na bázi 4 elektromotorů, vyspělé systémy na podporu řízení a systémy aktivní bezpečnosti.MI-TECH CONCEPT používá ovládací rozhraní (HMI), které na čelní sklo promítá různé informace rozšířené reality (AR), detekované pomocí vyspělé technologie optického rozpoznávání.

MI-TECH CONCEPT používá ovládací rozhraní (HMI), které na čelní sklo promítá různé informace rozšířené reality (AR), detekované pomocí vyspělé technologie optického rozpoznávání.
foto: Mitsubishi

Systém pohonu PHEV s lehkou a kompaktní jednotkou prošel optimalizací pro malé SUV; namísto klasického řešení ‚generátor poháněný spalovacím motorem‘ je zde použit systém ‚generátoru poháněného plynovou turbínou‘.

To řidiči umožňuje jízdu čistě v EV modu nebo v režimu sériového hybridního pohonu; systém zprostředkuje hladké a agilní jízdní schopnosti, pro elektrifikovaná vozidla charakteristické.

Studie MI-TECH CONCEPT využívá pohon 4WD se čtveřicí elektromotorů, označovaný ‚Quad Motor with Dual Motor AYC‘ se dvěma elektromotory na každé nápravě. Uvedené řešení umožňuje přivádět na každé z kol optimální točivý moment.

To řidiči přináší požadovanou jistotu v podobě precizní ovladatelnosti při každodenních jízdách ve městě, stejně tak jako rychlé reakce a vlastnosti při výpravách do terénu.

Systém na podporu řízení MI-PILOT upozorňuje řidiče na nebezpečí kolize, a navíc mu pomáhá s ovládáním volantu a brzd. Systémy aktivní bezpečnosti dále pomáhají řidiči vyhnout se nehodám, případně alespoň zmírnit jejich následky. Souhra všech uvedených systémů evokuje uklidňující pocity s možností plně si vychutnat bezpečnou a příjemnou jízdu.

Návštěvníci expozice Mitsubishi budou také moci zhlédnout ukázky virtuální reality, kde se prezentovaná vývojová studie ukazuje z nejrůznějších úhlů a vzdáleností. Zájemci tak mohou otáčet, přibližovat či oddalovat stereoskopické obrazy studie MI-TECH CONCEPT na nejrůznějších pozadích.

Kromě toho mohou využít pohledy z různých úhlů při sledování okolí z kabiny vozidla; dále pohledy jako při obcházení kolem vozidla, nahlížení do interiéru zvenčí, resp. pohledu zespod vozu.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Tomáš

Off. Podle komentare na tomto blogu https://blog.evsmart.net/quick-charger/tesla-tokyo-bay-supercharger/ to vypada ze dodavky TM3 do Japonska zacnou jiz tento mesic. Konecne. Snad jich tu bude videt vic nez temer neviditelne S a X. Ty maji mimo jine jednu nevyhodu a to ze se nevejdou na plato parkovacich vytahu coz je zvlaste ve velkych mestech nevyhoda. TM3 se tam udajne vejde. Nejlevnejsi TM3 stoji neco malo pres 5 mil. jenu ale je to zaklad a bez FSD.

Jinak ten clanek kritizuje nelichotivou situaci s nabijeckama v Japonsku, snad krome Tesly. A muzu dodat ze na to mam uplne stejnej nazor. Kdo bude mit zajem, myslim ze Google Translator se uz celkem zlepsil, docela se to da. Nekdy se zasmejete ale pokud jste problematiky EV znali, vetsinou si domyslite. Odkaz na preklad zde: https://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=cs&u=https%3A%2F%2Fblog.evsmart.net%2Fquick-charger%2Ftesla-tokyo-bay-supercharger%2F

Uryvek zmineneho komentare:私はModel3を買いました。今月中に納車予定です。 = Koupil jsem Model 3. Dodání je naplánováno na tento měsíc.

---

Prius PHV (2012)
V EV módu najeto přes 16000 km.

Obrázek uživatele Tomáš

Tak dodavky jiz zacaly a to 13. zari 2019. Huraaaa!!!!!

https://blog.evsmart.net/ev-news/tesla-model-3-japan-delivery-started/

---

Prius PHV (2012)
V EV módu najeto přes 16000 km.


veletrh e-SalonAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilNabíječky elektromobilů Circontrol