Klíčem k elektrické budoucnosti dopravy jsou baterie. Jedním z předních světových dodavatelů je dnes jihokorejská společnost Samsung SDI.
foto: Samsung
Na letošním autosalonu IAA ve Frankfurtu ukázal Samsung SDI nové bateriové moduly, které teoreticky umožňují dojezd elektromobilů zvýšit až k 600 km.
Podle zástupců společnosti Samsung SDI jsou nové moduly přípravou na popularizaci elektromobilů. Samsung SDI dnes vyrábí baterie v Jižní Koreji, Číně a Maďarsku.
Multifunkční bateriový pack je možné modulárně upravovat a zvyšovat či snižovat kapacitu díky jednotlivým modulům. Pokud je přítomno 20 modulů, může být dojezd mezi 600 km až 700 km, s polovinou modulů je to dojezd zhruba poloviční.
Dalším novým produktem jsou bateriové články založené na novém standardu 2170, který prosazuje také Tesla. Ostatně, Samsung SDI je společnosti Tesla také dodává a ta z nich montuje svá domácí úložiště Powerwall.
Také Samsung SDI je toho názoru, že nový standard 2170 se uchytí kromě elektromobilů a domácích úložišť i v dalších aplikací, jako je např. elektrické nářadí.
zdroj: tisková zpráva
A že ta zpráva je jak z partesu na
zdroj: tisková zpráva
A že ta zpráva je jak z partesu na webu „electrek(tečka)co“ stejně jako ty další co? Náhoda ;] a ve stejným pořadí ;]
Pardon, ale raději si přečtu originál.
Ajo vlastně, já zapoměl: Pro odeslání komentáře obsahujícího odkaz se musíte zaregistrovat.
ale prdlajs ty experte
ale prdlajs ty experte 😉
electrek.co/2017/09/13/samsung-electric-car-batteries-range/
off
A už je to tady, první kolotočářskej tůzing pro
off
A už je to tady, první kolotočářskej tůzing pro milovníky volepenejch kýčů pro M3! :)))
http://insideevs.com/unplugged-performance-reveals-tricked-tesla-model-3/#comment-1322368
off
Hypermajlingem vyždímali z Ampéry/Bolta 755,5 km po
off
Hypermajlingem vyždímali z Ampéry/Bolta 755,5 km po 25,5 hodinách při prům. rychlosti 40-50 km/h
https://electrek.co/2017/09/13/chevy-bolt-ev-travels-750-km-466-miles-single-charge/
pri rýchlosti pod 40km/hod nehrá odpor vzduchu žiadnu
pri rýchlosti pod 40km/hod nehrá odpor vzduchu žiadnu rolu;nasadiť čo najužšie pneu nafúknuté na maximum; vodičov vybrať podľa hmotnosti a pred nasadnutím ich podusiť v saune+dehydrovať; …
kto si pamätáte prvé preteky o najnižšiu spotrebu (prelepené škáry na karosérii, vypnuté všetky spotrebiče (aj alternátor), … svet motorov tomu venoval niekoľko stránok.
off
CT24 90, Auta současnosti a budoucnosti + pan
off
CT24 90, Auta současnosti a budoucnosti + pan Marušinec
http://www.ceskatelevize.cz/porady/11412378947-90-ct24/217411058130913/
vw porše 911 ve frankfurtu prý výjimka už jen deviace
vw porše 911 ve frankfurtu prý výjimka už jen deviace :)))))))
Marušinec je prostě borec
Marušinec je prostě borec
Chudák ten pán naproti němu měl asi ve studiu krizi,
Chudák ten pán naproti němu měl asi ve studiu krizi, protože z něj pak vypadávaly nějaké nesmysly a drmolení…
Ano, pan Marušinec pohotově a obratně reagoval podle mě
Ano, pan Marušinec pohotově a obratně reagoval podle mě naprosto přesně. Velmi mu za to děkuji! Asi úplně nejvíce jsem rád za jeho reakci na otázku – co budou elektromobily dělat v zácpách na dálnicích. Totiž když jsem jel do Prahy na otočku e-NVéčkem, tak na Impulsu komentovali, že na dálnici se s elektromobilem vydá jedině sebevrah – co že by si to tam na dálnici s vybitou baterií v těch zácpách počal? A pod tím se někdo strašlivě smál, aby to mělo kulisu! Tak tohle je rádio, co hlásí řidičům problémy na silnicích!!!! Proto Vám, pane Marušinec, opravdu děkuji, že Vaši reakci mohu komukoli přehrát, že e-mobil je na dálnici v zácpách výhra a že se mu vlastně prodlužuje dojezd!
No, ….ten Linhart trochu fabuloval a snažil se to trochu
No, ….ten Linhart trochu fabuloval a snažil se to trochu negovat. A moderátor?…klasika ŠKODA nej, ŠKODA jediná, a ještě, že tu máme VW.
Mezi zmíněnými obecnými tématy nikde nezazněla Tesla, infrastruktura, Nissan velmi zkratkovitě. Takže kdyby se VW nerozhoupal napravit své diesel průšvihy, tak tento pořad nikdy nevznikl.
ČT svým přístupem k tématům nikdy nezklame.
čétéčko vod dob komerčních řrditelů už je drobet
čétéčko vod dob komerčních řrditelů už je drobet „zaujatý“ obzvlášť s konzerví mediální masírkou kerá jistě nebyla zadarmo 😉 ale alespon díky ta to, našinec si pravdu odfiltruje, lepší zpravodajství stejnak nemáme 😉
Tak jestli se nepletu, tak baterku s takovým teoretickým
Tak jestli se nepletu, tak baterku s takovým teoretickým dojezdem ukazovali už loni. Po roce mají tu stejnou, jen ji dokázali udělat modulárně.
Tak snad příští rok nebo ten další začnou i dodávat na trh.
kapacity maj na roky vyprodaný, za 20 milijard ted staví
kapacity maj na roky vyprodaný, za 20 milijard ted staví fabriku na levnější SSDčka ale na novou Baterkárnu už nezbylo… 😉
Jo jo už loni vyhrožovali s pořádnejma kapacita baterek,
Jo jo už loni vyhrožovali s pořádnejma kapacita baterek, ale nevím zda i s výrobníma kapacitama 🙂
no tak todle to je paráda. Jediný na světě kdo něco pro
no tak todle to je paráda. Jediný na světě kdo něco pro eletroPOKROK dělá je TESLA & PANASONIC a SAMSUNG
PS: WD se zvysoka vysrrr na trapnej EPL a koupil si TOŠIBA divizi nand fleš za 18 milijard amerikánských šprdlíků 😉
Ještě dělají baterie ve velkém korejský LG a množství
Ještě dělají baterie ve velkém korejský LG a množství méně známých firem v Číně.
pravda! Life is Good 😉
pravda! Life is Good 😉
To mě vede k poznámce, že jediný z té velké trojice kdo
To mě vede k poznámce, že jediný z té velké trojice kdo dosud nezačal stavět továrnu v Evropě je právě Panasonic/Tesla. Samsung SDI se usadil v Maďarsku a LG bude zřejmě masivně rozšiřovat závod v Polsku. Z toho mi plyne že jistá malá naděje, že by továrnu postavil Panasonic/Tesla v ČR nebo na Slovensku stále je.