Už za měsíc se na autosalonu v Detrotu po letech objeví nové Audi Q7. A kromě běžných čistě fosilních verzí jej koncern Volkswagen nabídne také ve verzi diesel plug-in hybrid s elektrickým dojezdem až 56 km.
foto: Audi
Audi Q7 diesel plug-in hybrid není žádná náhoda. Volvo XC90 T8 plug-in hybrid už klepe na dveře, zatímco Mitsubishi Outlander PHEV bere Evropu i zbytek světa útokem.
Nová verze Q7 má být douhá 5050 mm a široká 1970 mm. Proti aktuální, už devět let staré verzi, tak bude o 4 cm kratší, 2,5 cm méně široká a plných 325 kg lehčí. Nehlehčí verze nové Q7 tak má vážit 1995 kg.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Tesla Model X bude mít stejný duální pohon jako Model S
V motorizacích zatím není úplně jasno, ale některé informací hovoří o tom, že v základnu nabídne auto 2.0l přeplňovaný čtyřválec o výkonu 252 koní. Mluví se benzinových i dieselových motorech (ačkoliv Car and Driver tvrdí, že půjde čistě o diesely) a dokonce i tříválcích.
Plug-in hybridní verze Audi Q7 e-tron quattro nabídne 3.0l šestiválec o výkonu 258 koní a navíc i 94kW elektromotor doplněný o osmistupňovou automatickou převodovku. To vše doplní 17,3kWh li-ion baterie, která nabídne dojezd až 56 km čistě na elektřinu.
Aplikace pro smartphone, zrychlení z 0 na 100 km/h kolem 6-7 vteřin, papírově nízká spotřeba kolem 5,5 l/100 km, sedm míst, to jsou další atributy, které můžene brát za jisté.
V nadpisu píšete o
V nadpisu píšete o disel-plug in hybridu, dále pak v textu že jde o kombinaci motoru TFSI a elektromotoru. TFSI je pokud je mi známo zážehový agregát s turbem.
Máte pravdu, díky za
Máte pravdu, díky za upozornění. Napravili jsme. Jak se v článku píše, ty typy motorizací zatím nejsou příliš jasné a oficiálně to budeme vědět nejspíš až v lednu.