Mitsubishi Outlander Plug-in Hybrid Electriv Vehicle je nejúspěšnějším SUV do zásuvky na světě. V Evropě i domácím Japonsku je o něj obrovský zájem. Auto přitom dosud nebylo uvedeno v USA.
foto: Mitsubishi
Automobilka Mitsubishi zatím prodala 15 000 kusů plug-in hybridu Mitsubishi Outlander PHEV doma v Japonsku a dalších 18 000 v Evropě. Zdaleka nejúspěšnější evropskou zemí je v tomto ohledu Nizozemsko s 6000 prodanými kusy.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Mitsubishi Outlander PHEV, SUV do zásuvky, slaví úspěch
Mitsubishi Outlander Plug-in Hybrid: v Japonsku jde na odbyt
Mitsubishi Outlander plug-in hybrid: premiéra v Japonsku 24. ledna
Nizozemsko totiž poskytuje na nákup plug-in hybridů a elektromobilů štědré dotace. I díky tomu se Mitsubishi Outlander PHEV stal vedle modelu Volvo V60 Plug-in hybrid jedním z nejoblíbenějších evropských aut do zásuvky.
V roce 2013 se v Evropě prodalo téměř 50 000 aut do zásuvky (elektromobilů a plug-in hybridů). Letos se očekává další podstatný růst.
Věčná škoda, že je to
Věčná škoda, že je to hybrid.
Opravdu pěkné autíčko, jen kdyby za stejnou cenu nebo i vyšší místo generátoru byla větší baterie.
2 x 60 kW motory, které však malá baterka neuživí.
Zásuvka chademo standardu, ale takto malou baterii samozřejmě 50kW dobíjet nelze. Na chademo dobíječce by se dvakrát větší baterie dobíjela stejně dlouho. Kdyby se jednalo o 100 % elektrické auto s alespoň 30kWh baterií neváhal bych a koupil bych si ho.
Je zaujimave, ze cena na
Je zaujimave, ze cena na Slovensku zacina od 45+ tis.eur,
zatial co v Rakusku od 39,9 tis.eur. V porovnani s Priusom plug-in je toto urcite o kusok vacsie auto, avsak stale je ta cena bez dotacii pomerne vysoka.
Loni jsem kupoval
Loni jsem kupoval standartního Outlandera a trochu mě to mrzí že do Čech přišel PHEV pozdě a i cena 1,2 mil by byla pro mě přijatelná.
Treba ešte dodať
Treba ešte dodať paramerte.
El. Motor 60kw, maximákla v Ev móde je 120Km/h!!! Dojazd 52km.
Spotreba 1,9L/100km.
Dobrá cena, v zahraničí možno dotácie
Držím im palce
Pokud je ten dojezd pravda,
Pokud je ten dojezd pravda, i když jen jako maximální, pak už bych ho považoval opravdu za plnohodnotný hybrid. Ne ty legrace, kdy to ujede 6 km prázdné po rovině s větrem v zádech a pak je baterka prázdná.
Je to pravda. Koupil jsem ho
Je to pravda. Koupil jsem ho a tech 52km je velice praktickych i pro denni jezdeni jenom na batterii potrebuji cca 28km/den.Nabijim ze solarni instalace 5kW a jezdim za darmo pokud nepocitam amortizaci investice pro solarni elnu.
To je sice pravda, ale i tak
To je sice pravda, ale i tak zde nemají žádné auto skladem. Nemyslím že v zemích kdese jich prodalo za minulý rok 9000 byla čekácí doba 6 měsíců. Myslím že na to zkrátka zastoupení Mitsubishi v ČR trochu prdí, když nemají skladem ani kus.
Je fakt, že u nás
Je fakt, že u nás nekoupíte ani trojče Mitsubishi iMiev. Přitom na jiných trzích zjistíte, že má i další vychytávky oproti Peugeotu Ion a Citroenu C-Zero, které tyto z nepochopitelných důvodů nemají. Třeba vyhřívané sedadlo nejen řidiče, ale i spolujezdce. Nebo věc na úrovni Nissanu Leaf – k vozu je malá vysílačka velikosti dálkového ovládání centrálního zamykání, na níž do určité vzdálenosti od vozu zjistíte kolik máte aktuálně dobito, teplotu ve voze a můžete – dokud je vůz na nabíječce – dálkově zapnout topení / klimatizaci. Tohle bych u venkovních nabíječek velmi uvítal, nenastupovat do pece či mražáku. Občas se člověk díky internetu a malé znalosti angličtiny diví, co na jiných trzích jde a u nás ne.
To je hezké, jen kdyby u
To je hezké, jen kdyby u nás v ČR nebyl na objednávku a dodání 6 měsíců 🙁
Japonské továrny
Japonské továrny nestíhají vyrábět. To je i důvod odložení uvedení auta v USA, a to dokonce až někdy na konec roku 2015. Dalším důvodem jsou i konstrukční/bezpečnostní změny a potřebné testy.