Dánská pobočka americké autopůjčovny AVIS si nově pořídila 401 elektrických dodávek Nissan e-NV200 a k tomu i 60 elektromobilů Nissan Leaf.
foto: Nissan
Dánský AVIS bude mít ve své flotile díky novému nákupu 400 elektromobilů e-NV200 a 60 elektroaut Leaf k dispozici už 861 elektromobilů Nissan.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Elektromobil Nissan e-NV200 v roli taxi je jako tiskárna peněz
Už v roce 2014 si firma objednala celkem 400 elektromobilů Nissan Leaf. Zájem o auta je v Dánsku zjevně značný, a tak teď firma přidala další vozy.
Potvrdil to i Kasper Gjedsted, manažer AVIS Denmark. „S vozy Nissan Leaf jsme měli v Dánsku obrovský úspěch, velmi rychle jsme pronajali všechna auta, která jsme od Nissanu koupili,“ řekl doslova.
No horší dobu si dánská
No horší dobu si dánská pobočka amerického Avisu fakt už vybrat nemohla. Zrovna, když u nás v ČR, zemi s 10,5 miliony obyvatel soukromý subjekt nakoupí první 15 Leafů pro půjčovnu, tak hromští imperialisti z volstrýtu v klidném 5,6 milionovém Dánsku koupí Leafů 60 a eNV dodávek hned 400.
Jak se teď mohou naši politici holedbat úspěchy země na poli elektromobility? Být to ještě před volbami, určitě v tom měla prsty CIA. :-)))
Ale Radovane !!!!! Je stále
Ale Radovane !!!!! Je stále velký rozdíl mezi ČR a vyspělou Evropou. Jistě Českomoravští politici musí vládnout státu, a nikoli podnikat, jedině skrytě. V Dánsku a vyspělé Evropě je podnikatelský záměr a rozvaha a potom teprve politik. V ČR se stále držíme skrytého centrálního pragocentristického plánování fungujícího v nedávné minulosti.
+1!! :-))
+1!! :-))
Patříme do Evropy nebo
Patříme do Evropy nebo stále k Rusku. Kolik je v ČR půjčoven automobilu nejen na elektřinu ale i CNG. Proč to co jde běžně v Evropě nejde u Českomoravských podnikatelských subjektu.
Je zvláštní, že v
Je zvláštní, že v Americe se Leafy, tak masově půjčují na leasing nebo podobně, namísto aby si je lidi koupili. Snad je to tím, že je v teplejších oblastech obava z degradace baterií(a černý Petr by tak zůstal v rukách majitele) a překotnost vývoje v emobilitě a nikdo nechce e-auto zastaralé technologie držet déle.
Tam jde podle lidí, co tam
Tam jde podle lidí, co tam nějakou dobu žili, o naprosto běžnou věc. Američan pořizuje všechno na splátky a tady je to navíc zpestřeno tím, že se jedná o finanční leasing. Tedy podle smlouvy si většinou po 1-3 letech může vybrat jiný vůz ve stejné cenové kategorii nájemného.
Odpovídá to jejich naturelu a mobilitě. Auto taky často mění – alespoň starší generace – jako výraz sociálního postavení. Což by znamenalo při změně práce nebo postupu ve firmě neustále nakupovat a prodávat.
Takže v rámci absolutního zaměření na zákazníkovy potřeby se prodejci aut rychle přizpůsobili. U nás jsme tohle běžným občanům umožnili masově teprve loni a jen pár automobilek.
tak to je síla
tak to je síla