Autopůjčovna Hertz nakoupí 65 000 elektromobilů Polestar

Ve Švédsku se slaví. Autopůjčovna Hertz oznámila, že nakoupí 65 000 elektromobilů značky Polestar patřící pod Volvo.

Bude to půl roku, co Tesla získala největší zakázku ve své historii. Autopůjčovna Hertz si u ní objednala 100 000 elektromobilů, z velké části Tesla Model 3, částečně Tesla Model Y. Všechny je chce mít k dispozici do konce roku 2022.

Teď se Hertz chystá přidat dalších 65 000 elektromobilů značky Polestar, které s Teslou přímo soupeří. Dostupnost se očekává na jaře 2022 v Evropě a koncem roku 2022 v Severní Americe a Austrálii.

SOUVISEJÍCÍ: Cena elektromobilu Polestar 2 v Evropě začíná na €58 800

Pro Polestar jde o zcela stěžejní zakázku. Vždyť v roce 2021 dodala značka „pouze“ 29 000 elektromobilů. Hertz chce nicméně svých 65 000 aut získat postupně během následujících pěti let. Půjde především o elektromobil Polestar 2, ale v budoucnu možná i další modely. Polestar plánuje postupně uvést letos nové SUV Polestar 3, za rok další SUV Polestar 4 a sportovní sedan Polestar 5 v roce 2024.

zdroj: tisková zpráva

24 Comments on “Autopůjčovna Hertz nakoupí 65 000 elektromobilů Polestar”

  1. Konec elektromobilů u Hertzu je velmi důležitý ukazatel. Proto o tom také opakovaně lhali.
    Hertz nechtěně zaplatili obrovskou studii trhu, ve které se prokázalo, že elektromobily jsou nechtěné čistě pro svoje užitné vlastnosti a pro provozovatele nedávají ekonomický smysl.

      1. Když si někdo auto půjčuje, tak proto, že akutně potřebuje jezdit. Kdo akutně potřebuje jezdit, nebude se srát s nabíjením.

        To je realita. Ne parta teplajzníků, co najedou pět tisíc ročně a přesvědčují ostatní, jak je elektromobil ježdění bez omezení.

        Jaký důkaz ještě potřebujete, než půjčovnu, kde neužitečně hnijou desítky tisíc elektromobilů?

  2. A kolik z těch jakože objednanejch 100 000 elektromobilů už Hertz odebral a zaplatil? To jejich vyhlášení byla spíš jen taková píár akce aby si zlepšili renomé u investorů a akciovém trhu. Musk tehdy nějak utrousil źe od Hertzu žádnou objednávku nemá a i kdy měl tak za každý auto zaplatěj plnou cenu, bo maj beztak vyprodáno. Takže jak to dopadlo, kolik už Hertz půjčuje Tesel? 🤔🙂

        1. Prý je problém s poklesem cen na sekundárním trhu a specielně u Tesly s drahou opravou těch velkých výlisků po bouračce…
          To první je logickým důsledkem rychlého vývoje elektromobilů, to druhé by mohla vyřešit vyšší pojistka, nebo prostě Tesly nejsou vhodné pro půjčovny….
          Elektromobilitu už nic nezastaví😉

            1. Jasně, 60 000 EV si lidi půjčovali jenom na závody. Sakra, to někde musí být stovky závodů každý den.

              https://www.autoforum.cz/predstaveni/vyprodej-elektromobilu-hertzu-pod-cenou-je-konecna-firma-uz-nove-nekoupi-nahradi-je-spalovacimi-auty/

              Ty EV nejsou opotřebované, ty EV si skoro nikdo nechce půjčovat. Pokud zastoupení EV v provozu (ne v prodeji nových aut) jsou jednotky procent, tak očekávat že půjčovaných EV bude nějaké větší procento mohl jen nemístný optimista a že to bude dle původních plánů přes 60% tak to mohl čekat jedině blázen.

                1. Ne. Jedná se o čtyři výroky, z nichž každý může být pravdivý.

                2. pro Runnču…. Jako že se porouchaly a nabouraly při čekání na zákazníka??😆
                  Jimmy vypotil evidentní oxymoron a ty ho hájíš protože je fosilní soudruh…
                  Jste dost průhlední, hoši😘

                3. Teď jsi mě trochu zklamal, čekal jsem že takto jednoduchou logickou úvahu by si zvládnul levou zadní.
                  Nepůjčování a tudíž neopotřebení jsou veličiny vztažené k období zařazení do flotily.
                  Servis a opravy jsou veličiny vztažené na kilometrový průběh.

                  Polopaticky – nikdo s tím nejezdí, takže jsou jako nové. Díky tomu jsou servisní náklady na ujetý kilometr a brutálně vysoké a drahé opravy to podtrhují.

                  Tedy problém elektromobilů s TCO/km, který tady v diskuzi vysvětluji roky.

                4. Pro Runnču… Jako že když už s tím někdo vyjede, tak to pokurvý nebo nabourá?… Tak možná to tak je…
                  Jak jsem psal nahoře: Problém je asi ve špatném odhadu psychologie zákazníků…

                5. „Jako že když už s tím někdo vyjede, tak to pokurvý nebo nabourá?“ Jak jsi na tohle přišel?
                  Servis obsahuje část fixovanou na čas, nikoliv nájezd. Čím menší nájezd v časovém období, tím vyšší náklad na km.
                  Dražší opravy znamenají vyšší náklad na km i při stejném počtu a rozsahu nehod v daném časovém období.

                  Je to naprosto jednoduché – nejezdí se s tím a opravy jsou drahé.

                  To přece dávno víme.

                6. pro Runnču… Četl jsi ten odkazovaný článek?? – nic jsem si nevymyslel…

              1. Jako vzdy komentar plny hnisu a hlouposti. Soukrome zavody muzou byt uz od dvou aut. Kdyz ma kamos nejakeho nadupaneho smradocha a chteji to porovnat. Nebo staci kdyz se nekdo chce totalne vyblbnout a jede co Tesla da. S beznym autem nikdo tak neblbne, protoze jeho parametry jsou nic moc. Ale Tesla ma parametry jako supersporty. No a ty se z pochopitelnych duvodu jen tak nepujcuji, tak si takovy Fittipaldove pujci Teslu. A pak ji rasuji co vydrzi.

Napsat komentář