Audi eScooter je nová elektrická koloběžka pro osobní mikromobilitu, cenou nepřekvapí

Koloběžka s elektrickým pohonem Audi eScooter je nově v nabídce Audi originálního příslušenství.

Elektrokoloběžka Audi eScooter nabízí ssvědčený pohon Segway s výkonem 350 W a dojezdem 65 km. Samozřejmě ji lze propojit se smartphone aplikací.
foto: Audi

Audi se přidává k zástupu ostatních automobilek a také na českém trhu vstupuje do světa mikromobility. Do svého programu zařazuje elektrokoloběžku eScooter. Skládací konstrukce a hmotnost 19 kg usnadňuje manipulaci, cena 23 990 Kč nepřekvapí. K dispozici je také originálníhelma Audi (2 950 Kč) a vak na eScooter (2 260 Kč).

Robustní konstrukce uveze 100 kg figuru třeba i do 20% stoupání. K dispozici má totiž osvědčený pohon od amerického specialisty Segway, jehož motor se specifickým výkonem 350 W zaručí zajímavou dynamiku až do rychlosti 20 km/h. V režimu „Sport“ akceleruje tempem 1,26 m/s2.

Elektrokoloběžka Audi eScooter však nemyslí tolik na výkon jako na bezpečnost – důkazem budiž „dvouokruhová“ brzdová soustava s přední bubnovou brzdou ovládanou páčkou levé ruky a zadní elektrickou brzdou s funkcí rekuperace.

Ta je schopna při jízdě z kopce dobíjet vestavěnou 551 Wh lithiovou baterii, pro zachování co nejnižšího těžiště a ovladatelnosti umístěnou ve stupátku. A dojezd eScooteru? Činí 65 km, takže vás v pohodě zvládne vozit celý den bez nutnosti nabíjení. To obstaráte jednoduše třeba přes noc – trvá 6 hodin.

Ovládání Audi eScooter zvládne každý. Koloběžku stačí aktivovat tlačítkem a pak už jen palcem pravé ruky (akcelerátorem) udávat tempo anebo zpomalovat – hnací moment směřuje na zadní kolo. Pro výraznější deceleraci pak můžete použít přední bubnovou brzdu.

O rychlosti, stavu baterie či provozním režimu (Eco, D, S, plus mód pro chodce, usnadňující vedení koloběžky) uživatele informuje displej uprostřed řídítek, dostatečnou viditelnost zajišťují nejen odrazky, ale zejména LED světlo vpředu i vzadu (funguje i jako brzdové světlo).

Komfort jízdy zabezpečí 10“ bezdušové pneumatiky s přídavnou gelovou vrstvou zvyšující odolnost proti defektu, takže nemusíte mít strach ani z prašné cesty v městském parku.

Audi eScooter lze klidně provozovat i v dešti, protože hlavní elektronické komponenty byly testovány na stupeň ochrany IPX7 k zajištění maximální možné bezpečnosti a spolehlivosti.

tisková zpráva

15 komentářů u “Audi eScooter je nová elektrická koloběžka pro osobní mikromobilitu, cenou nepřekvapí”

  1. Tak hezké a teď vážně – jak se to vejde do kufru auta,
    Tak hezké a teď vážně – jak se to vejde do kufru auta, jak se to obsluhuje, co osvětlení a především, jaký to potřebuje support od telefonu? – Ze zkušenosti s Mi scooterem pro2 – nejslabším nejslabším článkem je párování s aplikací, protože ne vždy se tomu chce – čímž padá možnost nějakého nastavování safety blokace motoru atd.

    1. Tak pokud tvrdite, ze mate zkusenosti s Xiaomi escooter, tak
      Tak pokud tvrdite, ze mate zkusenosti s Xiaomi escooter, tak proc se ptate, zda se to vejde do kufru. Je to skladacka a nabizi to automobilka, tak se to asi do kufru vejde. Pokud se vas predpotopni mobil s bluetooth 4 nedal sparovat, tak si kupte s bluetooth 5 a bude to fungovat.
      Zde si muzete precist jake nejlepsi escooter v 2021 jsou na trhu. Audi tam neni. Nevim zda nepatri k tem nejnej, nebo vysel az po redakcni uzaverce na trh. Sam jsem clanek v odkazu necetl 🙂

          1. Já vám to napíšu a vám praskne žilka a nevzmůžete se
            Já vám to napíšu a vám praskne žilka a nevzmůžete se ani na další útok, tak to ani náhodou mistře, vás je třeba si hýčkat, protože bez vás je tu takový exemplář už jenom jeden 😀
            PS: ale protože svítí sluníčko, tak budu k vám vstřícný (ať máte dál živnou půdu pro další nenávistný útok – asi se nenávistí dobíjíte a živíte), tak věc potřebuje ve složeném stavu: 430 x 490 × 1130 milimetrů
            PSS: a proč bych neměl mít R8 je na to nějaké omezení, něco takového vlastnit?

            1. Srandisto, me zajima vase auto z toho duvodu, ze si chci
              Srandisto, me zajima vase auto z toho duvodu, ze si chci overit, zda je vse takove, jak tady celou dobu pisete. Vase prispevky jsou nekdy takove a jindy makove a jaksi se to casto zdanlive kouse. Proto zadam odkryti karet abych zjistil, zda blafujete. Zda jezdite Rolls Roycem, nebo Zigulikem mi je ukradene. Moje auta znate, tak proc mate s tim takovy problem rict pravdu?

              1. Hele když máte potřebu, tak mi tu stojí BMW, Mercedes,
                Hele když máte potřebu, tak mi tu stojí BMW, Mercedes, Afla Romeo, Nějaká ta škodovka (potřebujete je vyjmenovat zleva doprava nebo zprava doleva?), Tatra 603 II, Porsche 356B, Mini cooper, VW Brouk, Ferrari GTO, Audi Quatro, Lancia Delta integrale, Jaguar E convertible.
                Už jste z toho moudrej?

                1. Kdyz uz mate takova auta, tak byste mel mit i bryle, abyste
                  Kdyz uz mate takova auta, tak byste mel mit i bryle, abyste videl, ze to je Audi Quattro a zadne Quatro :-))
                  Ale uznam, ze u Matchbox auticek se to blbe cte…

                2. vidíte a zase jste mimo Matchbox to není :D, je to malé
                  vidíte a zase jste mimo Matchbox to není :D, je to malé měřítko a já mám rád detaily, takže jsem Matchboxy kdysi začínal, až jsem se dopracoval k 1:1, ale bádejte si dál 😀

                3. Aha, tak jste hlidac v nejakem muzeu kde maji veterany. Za to
                  Aha, tak jste hlidac v nejakem muzeu kde maji veterany. Za to se nemusite stydet, delate zasluznou vec.

                4. Á probudil se mistr trapnosti s dalším svým trapným
                  Á probudil se mistr trapnosti s dalším svým trapným mimoútokem…bravo tleskám.

Napsat komentář