V konkurenčním souboji s automobilkou Lucid neváhá Tesla dál navyšovat dojezd svého elektromobilu Tesla Model S. Ten teď podle EPA činí 409 mil neboli 658 km!
Tesla všechny své elektromobily neustále vylepšuje po všech stránkách, jak v oblasti hardwaru, tak softwaru. I díky tomu se Model S dočkal dalšího navýšení dojezdu během pouhých pár měsíců.
foto: Tesla
foto: Tesla
Údaj o dojezdu 409 mil/658 km je platný pro elektromobil Tesla Model S ve verzi Long Range Plus vyrobený tento měsíc. Před pěti měsíci přitom Tesla navyšovala na 402 mil/647 km.
Jenže elektromobil Lucid Air mezitím nabídnul 406 mil/653 km, a tak Tesla snížila cenu Modelu S. Studená válka mezi Lucid a Teslou se rozjela naplno a Tesla nyní vrací úder.
Tesla Model X review door Jeremy Clarkson | The Grand Tour |
Tesla Model X review door Jeremy Clarkson | The Grand Tour | Amazon Prime Video NL
https://www.youtube.com/watch?v=pXvIzWhEWvA
TESLA SENTRY MODE
https://www.youtube.com/channel/UCbMoDtZ6Ani-eyHzCvxeVCw
ste věděli jo že chlápek z vostravy dokáže v tesle
ste věděli jo že chlápek z vostravy dokáže v tesle vyměnit flešku emmc a displej TMS za 3 táci jede dál ;))
https://youtu.be/nXDr_CTOdMc?t=1362
Tesla konečně uznává selhání eMMC s dotykovou obrazovkou a nabízí prodlouženou záruku
https://electrek.co/2020/11/09/tesla-emmc-failure-touchscreen-offers-extended-warranty/
https://www.youtube.com/watch?v=wui-Ym6pa1Y
brouzr tms2015 funguje mizerně…;))
brouzr tms2015 funguje mizerně…;))
slabý místa? kliky! :))) no to je překvápko
slabý místa? kliky! :))) no to je překvápko
A už je to tady 😉 dnes zakotvila v Bristolu první přímá
A už je to tady 😉 dnes zakotvila v Bristolu první přímá lodní linka pro dovoz elektrických automobilů do Evropy „SAIC Anji Phoenix“ z Šanghaje za 1 měsíc čínských automobilů SAIC na evropské trhy
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/saic-elektromobil-mg-evropa.A201124_171743_automoto_fdv
Off: video super, ale zřejmě došlo k selhání zbytku
Off: video super, ale zřejmě došlo k selhání zbytku systému a neletěl ven spolujezdec v sedačce. Předpokládám, že v dalším filmu bude jezdit 007 s Teslou a tohle bylo testování T-Bond Stealth mode.
https://www.autoforum.cz/bleskovky/fanousci-neverili-ze-teslam-za-jizda-muze-uletnout-strecha-tak-to-nekdo-natocil-na-video/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu#dop_ab_variant=442611&dop_req_id=9kstNgdNREr-202011241319&dop_source_zone_name=hpfeed.sznhp.box
s kýblíkem do lesa pro monočlánky aneb TESLA 160kmh do
s kýblíkem do lesa pro monočlánky aneb TESLA 160kmh do stromu 😉
https://vtm.zive.cz/clanky/neobvykla-havarie-tesly-bourala-v-tak-vysoke-rychlosti-ze-se-vytrhly-baterie-a-zpusobily-pozar-v-nedalekem-dome/sc-870-a-207091/default.aspx
Hele, ale mají to vymyšlené. Baterky něco zapálí,
Hele, ale mají to vymyšlené. Baterky něco zapálí, naváděné kolo prorazí vodovodní řád a automaticky to uhasí 🙂
To bude asi nějaký fake, diskreditační kampaň, účelovka
To bude asi nějaký fake, diskreditační kampaň, účelovka 🙂
Ale to je fuk, fanatik si pořád mele tu svou, i kdyby se Tesla rozpadla, tak je to míle před konkurencí. Je fajn, že už i ostatní výrobci začínají nabízet EV a v Evropě se to už projevuje.
Asi ako ktorý kus. Viď test od Electrodada.
Asi ako ktorý kus. Viď test od Electrodada.
Kdo vi, jak to s tou spotrebou bude ve skutecnosti
Kdo vi, jak to s tou spotrebou bude ve skutecnosti …
https://www.edmunds.com/car-news/tesla-model-y-vs-porsche-taycan-real-world-range-test.html
Mám také pěkný dojezd u ID.3 vyrobeno 11.11.2020
Jel jsem
Mám také pěkný dojezd u ID.3 vyrobeno 11.11.2020
Jel jsem z Brna směr Svitavy potom asi 10 km před Svitavami jsem se vrátil do Brna.
Když se jede na Svitavy, tak se málo kde dá jet 90kou
všude je omezená rychlost a dost obcí.
Před Brnem jsem to na chvilku provětral na 150 km/h ale šlo by to víc.
Teplota byla 10° ujeto 119 km spotřeba ukázala 12.9 kWh
a zbývající dojezd ukazoval na 333 km
Auto má tepelné čerpadlo, ale nevím jestli nějak pomáhalo,
protože nevím jak se to dá zjistit.
Netopil jsem abych zjistil spotřebu bez topení.
Sám se divím té nízké spotřebě, protože auto váží 1805kg
a e-up váží asi 1200 kg ale s ním bych to asi nedokázal.
A druhý den jsem to odpojil od nabíječky a ukazovalo dojezd 451 km
V tehlech malych rychlostech je spotreba vzdycky super. Jak
V tehlech malych rychlostech je spotreba vzdycky super. Jak rikas, u Svitav je to tragedie a prumerna rychlost spis tak 70km/h kdyz moc. Ono az u tech ustalenych 130km/h se lame chleba. V zime pri 130 jsi u ID3 na 230Wh/km. Ale to nic nemeni na tom ze ID3 neni vubec spatne auto.
Taky jsem četl toto:
Nuž moja priemerná spotreba zatial je
Taky jsem četl toto:
Nuž moja priemerná spotreba zatial je cca 16kWh prvých 500km
mesto a okresné cesty a samozrejme lahká noha.
A také má id3
Já bych se té spotřebě nedivil, protože není nijak
Já bych se té spotřebě nedivil, protože není nijak zázračná, netopil jste, tepelné čerpadlo spalo, jel jste nízkou rychlostí. Nadšení by bylo pod 10kW/h, takhle je to průměr. Hmotnost v tom nehraje žádnou roli ani na té kopcovité trase. Vždycky aerodynamika a tu jste neprověřil. Vyjeďte na dálnici a dejte 100km při 130km/h podle gps.
S e-upem bych tu spotřebu při 10° 12,9kWh
S e-upem bych tu spotřebu při 10° 12,9kWh nedokázal.
Všude kde jsem mohl jsem jej 90.
Mám e-up už sedmý rok váží asi 1200kg a id.3 1805kg
což je rozdíl 600kg a toto je hodně na to aby aby váha nehrála
žádnou roli.
A kdybych naložil do e-up 600kg kdyby to snesl, tak bych chtěl vidět tu spotřebu.
ID.3 77kWh má o 130kg víc a už má větší spotřebu a také rozjezd na
100km/h má nižší.
A proto jsem ho nekoupil i když jsem mohl.
Hmotnost rozhodne ulohu hra. Vyssia hmotnost = vyssi valivy
Hmotnost rozhodne ulohu hra. Vyssia hmotnost = vyssi valivy odpor = vyssia spotreba. To su zakladne fyzikalne fakty.
Děkuji za obhajobu
díky Tony
Jsou tady na mě jako Vosy
Děkuji za obhajobu
díky Tony
Jsou tady na mě jako Vosy
To proto, že jezdíte s EV od VW. A většina místních
To proto, že jezdíte s EV od VW. A většina místních fanatiků nemůže přijít koncernu VW na jméno. I když teda EV od VW se prodávají moc dobře, dříve eGolf a teď i ID.3 a podle testů jsou to dobré elektromobily.
Taky si to myslím,
ono to chce si to sám projet a pak by
Taky si to myslím,
ono to chce si to sám projet a pak by změnili názor.
Já jsem nadšený a hlavně z toho dojezdu
nemusím se nikam bát jet.
A máte tu verzi s 58 kWh baterkou, že? Takže dojezd kolem
A máte tu verzi s 58 kWh baterkou, že? Takže dojezd kolem 300-400 km. Jo, to už si dokážu představit sluzebky 520 km s jednou přestávkou.
Jen co jsem koukal do interiéru, tak mi přišel docela laciný, takový plastový, mnohem hezčí je třeba nový golf. Jinak prostor v pohodě a i testy dopadají dobře, jak jízdní vlastnosti, tak spotřeba a dojezd.
Ano mám 58kWh ale interier mě moc nezajímá mohl by být i
Ano mám 58kWh ale interier mě moc nezajímá mohl by být i z plechu.
preferuji spíš dojezd.
Raději bych měl kratší auto typu Fabie ale se stejným dojezdem.
Dítě už vyletělo z hnízda takže mě stačí už jen dát platební kartu
do kufru
ID.3 je hodně veliké Auto trefuji se s nim hůř do garáže.
Tony
Neřekl bych, že je hodně velké, ale chápu, že proti Up
Neřekl bych, že je hodně velké, ale chápu, že proti Up je to velké 🙂 Ale ano, taky by mi velikostně vyhovoval úplně v pohodě, i kufr, velikost ideální.
Uvidím, až budou ojeté, případně kouknu I na Enyaq a ID.4
E up nemá o nic moc menší dojezd 250-300 km dá. Nebo máte
E up nemá o nic moc menší dojezd 250-300 km dá. Nebo máte ještě toho starýho s 16 kWh baterkou?
Mám starého.
Mám starého.
Tak to jo to máte pravdu měl jsem ho půjčeného najel jsem
Tak to jo to máte pravdu měl jsem ho půjčeného najel jsem s ním 5000 km. Prima auto rychle nabíjí ,ale reálný dojezd 100 Km po dálnici i 90 Km ,ale do zastavení. Takže v praxi bylo třeba plánovat po 60-70 km nabíjení s tím, že na další nabíječku v případě poruchy by to už nedojelo.
Druhá generace je úplně jinde jednak spotřebou i kapacitou baterie, zde je třeba hledat nabíječku po 180 Km a to máte ješte rezervu na 50 Km takže praktický dojezd i 3x vyšší.
Taky bych ho koupil ale tenkrát v r. 2014 nebyli.
Mám s ním
Taky bych ho koupil ale tenkrát v r. 2014 nebyli.
Mám s ním najeto 63000 km baterie stále jako nová, nabíjel jsem jsem
jen v garáži 230V 10A = 2300W
Auto na dojíždění do práce a na nákupy značka ideal.
Když jsem zaslechl, že se bude vyrábět ID.3 tak jsem si na něj přes rok počkal.
Nechcete zveřejnit ekonomickou stránku vašeho
Nechcete zveřejnit ekonomickou stránku vašeho rozhodnutí?
Takhle od oka jste na tom zatím oproti spalovací variantě prodělal naprosto brutální peníze…
Na Tvůj názor je určitě zvědavý!
Byly to jeho peníze a
Na Tvůj názor je určitě zvědavý!
Byly to jeho peníze a jeho rozhodnuti.
A někdo zase brutálně prodělá na akciích, takový je
A někdo zase brutálně prodělá na akciích, takový je život, a je to osobní volba každého z nás, nebo ne?
Peníze si do hrobu vzít nechci.
Peníze si do hrobu vzít nechci.
Alespoň že to nepopíráte…
Ale je to škoda, vaše
Alespoň že to nepopíráte…
Ale je to škoda, vaše finanční krvácení mohlo být poučné pro ostatní žijící v bludu, že elektromobilita je finančně výhodná.
Vy s vasim SUV 6ti valcem muzete povidat o vyhodnosti
Vy s vasim SUV 6ti valcem muzete povidat o vyhodnosti spalovaku.
V8 Leošku, V8.
Znáš elektrickou alternativu Land Cruisera
V8 Leošku, V8.
Znáš elektrickou alternativu Land Cruisera 200?
Bollinger, Rivian, Cybertruck. Ale musite si pockat.
Bollinger, Rivian, Cybertruck. Ale musite si pockat.
Takže nula.
Takže nula.
A kdo to potrebuje? Jinak samozrejme Tesla X. Ale takoveho
A kdo to potrebuje? Jinak samozrejme Tesla X. Ale takoveho auta je do terenu skoda, i kdyz s tim lidi jezdi i do lesa na drivy.
Vyrobeno 11.11.2020 a od 23.11.2020 s ním jezdíš?!
:))
To
Vyrobeno 11.11.2020 a od 23.11.2020 s ním jezdíš?!
:))
To je datum co zapsaly do Techničáku, vyrobeno bylo dříve a stálo na tom letišti a pak se dostalo prodejci a teď k tobě?
Ta první verze neměla tepelné čerpadlo,
Ta první verze neměla tepelné čerpadlo, měl jsem předplaceno asi rok 25000kč a jak mě to auto měli dodat,
tak jsem tu první objednávku zrušil a objednal jsem znovu s
tepelným čerpadlem s tím, že budu zase čekat
a čekal jsem přesně ještě 3 měsíce a dostal jsem s t. čerpadlem.
vyrobeno bylo o něco dřív ale dostal jsem ho 11.11.2020
Ale tu zkušební jízdu jsem dělal dříve 14.11.2020 dal jsem to na hybrid až dnes, protože se mě na to hodil tento článek.
doporučil bych shlédnout toto:
https://www.youtube.com/watch?v=TuXabFNGzqQ&t=11s
Přesně to jsem psal, nebylo vyrobeno 11.11.2020.
Nemám rád
Přesně to jsem psal, nebylo vyrobeno 11.11.2020.
Nemám rád takové testy v odkazu, raději zkouším a porovnávám sám.
Dnes jsem byl v servisu a na prodejně ho mají a tak jak otevřou mi ho půjčí. Tak porovnám a budu mít vlastní zkušenost.
🙂
Potom dejte vědět jaké budou výsledky.
Omlouvám se, měl
Potom dejte vědět jaké budou výsledky.
Omlouvám se, měl jsem napsat datum koupě ale na spotřebě by těch pár dní asi moc nezměnilo.
Určitě, až otevřou prodejny, samotného mně to
Určitě, až otevřou prodejny, samotného mně to zajímá.
Ta vaše spotřeba určitě bude správně ale na té cestě to není skutečně moc vypovídající. Naposled jsem jel s e-Konou cca 2 dny, vše vypnuté a spotřeba 13,0kWh/100km.
Chleba se láme až na dálnicích a při různých rychlostech.
🙂
Také vyzkouším ale zatím nemám registrační značku snad
Také vyzkouším ale zatím nemám registrační značku snad 30.11.2020
jsem elektronicky objednán.
Proto tak málo jízd, převozní značka už je propadlá.
Neuměl jsem to dřív vyřídit kvůli koronaviru.
Ještě že mám toho e-upa na ježdění.
Možná jsem to nenapsal dobře.
Já si ji nechci a nebudu
Možná jsem to nenapsal dobře.
Já si ji nechci a nebudu kupovat, já ji chci jen půjčit a vyzkoušet.
Mám 4 měsíce novou e-Konu a jsme velice spokojený.
Jinak k té registrační značce.
Já měl auto asi o 3 dřív než bylo vyrobené. 🙂
Ne, já s ním jezdil dřív než mi vypsali datum do techničáku.
S převozní značkou jsem jezdil asi 14 dní, takže taky propadlá.
🙂
e-Kona je výborné auto, taky jsem o ní silně
e-Kona je výborné auto, taky jsem o ní silně přemýšlel.
hlavně proto, že je kratší (kvůli parkování).
Ale cena byla vyšší.
To tedy nevím, ale posez určitě.
🙂
Jinak nebrte ceníkovou
To tedy nevím, ale posez určitě.
🙂
Jinak nebrte ceníkovou cenu ale nižší cenu si musíte domluvit s prodejcem, nebo to zkusit se mnou abych to domluvil.
Teď už dlouho nebudu mít na jiné.
Teď už dlouho nebudu mít na jiné.
To jsem si před léty říkal taky (asi 8 let) a dnes už
To jsem si před léty říkal taky (asi 8 let) a dnes už mám další dvě. 🙂
Jinak jsem byl na servise s e-golfem ve 142 tisících a cena servisu 658 Kč včetně DPH. A EV bez jakékoliv závady co by se musela řešit.
Když jsem tam byl tak mi prodejce sám nabídl jako dlouholetému elektromobilistovi a jejich zákazníkovi, abych jim pro prodejce otestoval ID.3 a dokonce mi nabídli i ID.4, hned jak ji budou mít na prodejně, snad do konce tohoto roku.
Takže tu ID.3 příští týden otestuji a dám jim vědět co je tam dobré a co ne a co by hlavně neměly a co měly říkat zákazníkovi.
Ne ty bludy, že ze zásuvky je pomalé a z wallboxu rychlé nabíjení. Je to rychlejší ale rychlé nabíjení je DC. 🙂
Žádný Temelín kvůli jeho nabíjení taky stavět se nemusí a jeho domácí jistič to přes noc i den to zvládne. Doma ani v ulici natož celé město také do Blackout nespadně, kvůli jeho nabíjení, nakonec si to sám může doma vyzkoušet.
Dnes jsem se díval na video 2x ID.3
Jeden měl tepelné
Dnes jsem se díval na video 2x ID.3
Jeden měl tepelné čerpadlo a druhý ne, oba měli stejně nabito
a jeli spolu 144km ten bez tep.čerpadla mu zůstal dojezd 67km
a ten s tep.čerpadlem mu zůstal dojezd 101km.
Odkaz je bohužel v angličtině sám neumím:
https://www.youtube.com/watch?v=6nJamTspSM0&t=599s
Citigo IV má stejný technický základ a jet s tím bez
Citigo IV má stejný technický základ a jet s tím bez topení po okreskach nad 10 je docela umeni. Nad 12 tak to už je o papiry. Takže ani omylem. Id3 bude v realu mnohem žravějši než Kona. A trojčata na bázi upu jsou v současné době po městě a okreskách nejúspornějši EV. Jedině na dálnici je dá ioniq