Gigatovárna Berlín-Braniborsko pomalu začíná vznikat. Tesla kní aktuálně zveřejnila na svém webu nové informace.
foto: Tesla
Na zhruba 300ha pozemku asi 30 km jihovýchodně od Berlína vyroste do poloviny roku 2021 nová Gigatovárna Tesla. Jde o „další fázi přítomnosti Tesly v Evropě“, informuje nová stránka věnovaná speciálně nové továrně.
V současné době Tesla zaměstnává v Evropě asi 5500 lid. Zejména v nizozemské továrně Tilburg, kde sestavuje elektromobily Tesla Model S a Tesla Model X, a ve společnosti Tesla Grohmann Automation v Prümu, kterou před lety koupila.
Po dokončení 1. fáze továrny bude nový provoz schopen vyrábět až 10 000 elektromobilů Tesla Model Y týdně. Vyrábět se tam budou baterie, elektropohony i samotná celá auta.
Už během první výrobní fáze zaměstná nová německá Gigatovárna Tesla až 12 000 nových zaměstnanců! A to jak z Německa, tak z okolních zemí i širší Evropy.
Protože kolem nové továrny se objevila řada ekologických protestů a iniciativ, Tesla se snaží na novém webu všechny tyto záležitosti vyjasnit. Slibuje, že zlepší životní prostředí v okolí továrny.
Vysadí třikrát více stromů, než je nutné pro stavbu vykácet. Půjde o smíšený les vhodný pro daný region a klima. Tesla také zavede řadu opatření pro šetření vodou.
Tesla potvrdila, že továrna bude mít na střeše velkou solární elektrárnu. Kromě toho zajistí firma do továrny nové železniční spojení a železniční stanici, aby se zaměstnanci mohli snadno dostat do práce.
Čtvrtek 20 února večer : Soud rozhodl že Tesla může
Čtvrtek 20 února večer : Soud rozhodl že Tesla může pokračovat v kácení.
https://t.co/7BnoHVIGca
Fantastické.
Fantastické.
Eviromentální sdružení které protestují proti výstavbě
Eviromentální sdružení které protestují proti výstavbě jsou zpochybněny. Členové té lokální Brandenburské, chtějí odvolat stávající vedení protože rozhodlo naprosto neprůhledně a zmateně. Druhá skupina je z Bavorska, které je domovem největších automobilek a s Braniborskem nesousedí. Úřady mají pochybnosti zda svým zaměřením vůbec spadá do sektoru ochrany životního prostředí.
Své pochybnosti vyslovují i místní mimistři a členové strany zelených.
https://www.tesmanian.com/blogs/tesmanian-blog/the-organizations-that-filed-a-lawsuit-against-cleaning-the-site-for-giga-berlin-are-in-doubt
přesně, co jsem sem psal, Kuku, že za tím stojí
přesně, co jsem sem psal, Kuku, že za tím stojí korporátní fašisti VW, BMW, Mercedes … už se ode mě konečně učíš? 🙂
Od takovej zabedněnejch fašounů jak seš ty se nikdo
Od takovej zabedněnejch fašounů jak seš ty se nikdo neučí, ty se akorát mlátěj trubkou po hlavě.
jsi opravdu ukázkovej SKUTEČNEJ fašista agresor typu
jsi opravdu ukázkovej SKUTEČNEJ fašista agresor typu Antifa, díky za důkaz, který jsi nám nyní poskytl právě zde 🙂
tak raději mlč, šoupej nohama a poslouchej, ať se něco užitečnýho o světě konečně naučíš, jinak budeš neustále zmatený, jak nám zde ukazuješ 🙂
Máte pravdu pane Horčíku.
Máte pravdu pane Horčíku.
Lawsuit against the clearing the site for giga berlin is
Lawsuit against the clearing the site for giga berlin is dismissed (čtvrtek 20.2.2020 večer). Tesla může pokračovat v kácení.
Kde se v Evropě sestavuje Model 3? Je ve výčtu zapomenut,
Kde se v Evropě sestavuje Model 3? Je ve výčtu zapomenut, nebo je to inde, či snad má povolenou přepravu pohromadě? Doteď jsem myslel, že ho skládají taky v Tilburgu
Nikde, jezdi hotove z US…
Nikde, jezdi hotove z US…
Model 3 je přepravován do Evropy na ro-ro lodích (roll on
Model 3 je přepravován do Evropy na ro-ro lodích (roll on roll off ships).
takže lze skoro předpokládat, že udělali velký pokrok s
takže lze skoro předpokládat, že udělali velký pokrok s bezpečností baterky a nejspíš i prošla vývojem i legislativa pro přepravu baterek
Legislativa je pořád stejná.
Legislativa je pořád stejná.
Škoda, že nezačali rovnou vyrábět Model Y, nemuseli by
Škoda, že nezačali rovnou vyrábět Model Y, nemuseli by řešit spoustu zbytečných problémů, když M3 bude totálně MY převálcováno v prodejích a my mohli mít mnohem praktičtější auto ihned 🙁 …. chybička se vloudila do taktického plánování, kde dělá Musk spoustu chyb, strategický management má ovšem Musk dobře promyšlený, to funguje 🙂
Možná nakonec se M3 stane tím masovým vozítkem, protože oproti MY bude muset podstatně zlevnit, aby se vůbec něco prodalo, jenže levné M3 zase může zpět zlikvidovat MY prodeje a také zlikvidovat vysoké marže…. takže to s budoucností M3 nevidím růžově, což je také správné, M3 byl vždy zbytečný produkt, já ho kritizoval od začátku, že to nebyl hackback. MY se naopak stane legendou všech EV v historii planety, to si buďte jisti 🙂 Bude to nejprodávanější auto planety v celé historii.
Toyota Corolla má cca. 37,5 milionu prodaných kusů, tak to
Toyota Corolla má cca. 37,5 milionu prodaných kusů, tak to bude mít MY co dělat, aby to dosáhl. Při optimistické průměrné produkci 1-2 mil. vozů ročně by Corollu předstihl za cca. 25-30 let a to by se musela přestat hned prodávat. Jenjo, jenjo, kam ty na ty moudra chodíš 🙂
Jj, Toyota i VW jsou v počtu prodaných vozů zhruba stejně
Jj, Toyota i VW jsou v počtu prodaných vozů zhruba stejně daloeko od Tesly, jako je Tesla napřed co se týká technické stránky (baterie, pohon, SW…).
Každopádně Tesla roste tempem cca 50% navýšení produkce ročně. Na druhou stranu třeba VW má co dělat aby udržel růst (v evropě jde spíše opačným směrem), takže za takových 5-7 let už to může být velmi vyrovnaný zápas.
Ale o tom já nic nepíšu. Já jenom reagoval na tuto jenjovu
Ale o tom já nic nepíšu. Já jenom reagoval na tuto jenjovu větu ohledně modelu Y:
„Bude to nejprodávanější auto planety v celé historii.“
A to rozhodně nebude za 5-7 let. Nebo si troufáte říct, že za 5-7 let Tesla vyrobí 37,5 milionu vozů model Y plus tolik, co Toyota vyrobí Corol? Aby se to alespoň srovnalo? 🙂
A o VW jsem nepsal už vůbec nic. Můj příspěvek byl čistě o té predikci, kterou napsal jenja.
Legrace je, že i ten VW roste v BEV meziročně klidně o
Legrace je, že i ten VW roste v BEV meziročně klidně o 100%. Jako když ke 2000 spalovacích Golfů denně začali vyrábět namísto 36 dokonce 72 eGolfů denně 🙂
akorát legrace je, že M3 už nejprodávanější auto v pár
akorát legrace je, že M3 už nejprodávanější auto v pár zemích za pár měsíců je, takže je už teď jasné, že MY bude nejprodávanější auto na světě (ročně pro nechápavce) 🙂
Uvidíme. To by se jich muselo prodat ročně kolem 1,2
Uvidíme. To by se jich muselo prodat ročně kolem 1,2 milionů.
Pro Teslu to bude snadné, počítají se samo prodeje
Pro Teslu to bude snadné, počítají se samo prodeje aktuálního roku a podíly prodejů na celkovém množství+marže, ne suma modelů za 20 let, kdy to auto bylo totálně jiné 😉
Takže do 3 let bude určitě MY nejprodávanější auto na světě (ročně) a stene se legendou nejrychleji v celé historii automobilismu, milník totální změny a likvidace fosilních teroristů 🙂
Ty jsi napsal toto o modelu Y:
„Bude to nejprodávanější
Ty jsi napsal toto o modelu Y:
„Bude to nejprodávanější auto planety v celé historii.“
To je, myslím, jasná definice.
Zatím je nejprodávanějším autem v historii Toyota Corolla, prodáno asi 37,5 mil. kusů. Kdy, si myslíš, že Tesla dosáhne tohoto počtu vyrobených modelů Y, aby se alespoň vyrovnala Corolle?
Takže ty další tvoje kecy jsu zbytečné. Plácnul jsi kravinu a teď se to snažíš okecat 🙂
když přeznačíš všechny auta VW na VW Golf, tak se taky
když přeznačíš všechny auta VW na VW Golf, tak se taky stane nejprodávanějším v celé historii, přestože jde o různě vybavená auta 😉
a není to jasná definice, tak upřesním: prostě MY bude nejprodávanější auto historie v průměru za rok i podílů na prodaných autech, budou to nevídané rekordy… to je důležitější než posčítat auto, co se vyrábí třeba 100 let…. číslům se musí trochu rozumět a ne jen tak plácat hrušky s japkama 🙂
Napsal siygo jasně…
„Bude to N toprodávanější auto
Napsal siygo jasně…
„Bude to N toprodávanější auto planety v celé historii.“
Když teď svoje tvrzení zmenis, tak se o tom můžeme bavit. Ale to cos napsal původně je, podle mě, nereálné.
víš, chápání světa znamená i chápat rozdíl mezi
víš, chápání světa znamená i chápat rozdíl mezi jablky a hruškami…. a když bude MY stále se stejným názvem, tak se i tak stane nejprodávanějším do 15 let určitě, ale tak dalekou předpověď dělat nikdo nebude…. takže příště nedělej takové nedomyšlené a přehnané závěry, více čti, ať zůstaneš v realitě, tím budeš chápat i tvrzení ostatních lidí a nebudeš vidět ve všem extrém, co kdo řekne a nestrávíš spoustu zbytečného času zbytečnými diskusemi 🙂
Jenjo, napsal jsi to úplně jasně:
„Bude to
Jenjo, napsal jsi to úplně jasně:
„Bude to nejprodávanější auto planety v celé historii.“
Toto tvoje vyjádření je úplně jasné a nedává nějaký prostor pro interpretaci.
Pokud jsi tím myslel něco jiného, tak si to měl jasně a srozumitelně vyjádřit a nemusel si teď kolem toho kličkovat a svoje vujádření korigovat a vysvětlovat 🙂
„Takže do 3 let bude určitě MY nejprodávanější auto na
„Takže do 3 let bude určitě MY nejprodávanější auto na světě (ročně)“
Tak toto je něco úplně jiného, než co jsi plácnul předtím. O tomto už by se dalo diskutovat. I když… i tak pochybuji, že model Y bude nejprodávanější auto celosvětově, do 3 let. Uvidíme za 3 roky.
M3 už je už skoro nejprodávanější v uSSa, vedou v Norsku
M3 už je už skoro nejprodávanější v uSSa, vedou v Norsku a dalších zemích, takže jen slepí nevidí jasný trend, a to vše jen za pár měsíců, a stále roste, ne jen počáteční zájem 🙂
Napsal si, že model Y bude do 3 let nejprodávanější auto
Napsal si, že model Y bude do 3 let nejprodávanější auto na světě (ročně). Ne v USA nebo v prťavém norském trhu, ale celosvětově si napsal. Uvidíme, ale docela o tom pochybuji.
ano, odhad je odhad, můžu se seknout o rok jako jsem se
ano, odhad je odhad, můžu se seknout o rok jako jsem se seknul jen o pár měsíců, že cena Tesly bude už před půl rokem 2. za Toyotou 🙂
Jistě, proti takovému odhadu nic nemám. Takže který rok
Jistě, proti takovému odhadu nic nemám. Takže který rok odhaduješ, 2022 nebo 2023, když říkáš do 3 let? Si to zapamatuji a uvidíme, jak to dopadne.
myslím, že za 3 roky, tedy pokud nebude celosvětová krize,
myslím, že za 3 roky, tedy pokud nebude celosvětová krize, která se už připravuje… takže v aktuálních podmínkách už za 3 roky plus mínus 1
Takže v roce 2023? To by znamenalo, že se to dozvíme až za
Takže v roce 2023? To by znamenalo, že se to dozvíme až za 4 roky, v r. 2024 někdy v lednu. OK…
toyot coroll je ale 12 generaci od roku 1966, to se neda takto
toyot coroll je ale 12 generaci od roku 1966, to se neda takto srovnavat.. maximalne kolik se prodalo coroll prvni generace vs Tesla MY
Já to ani nesrovnával, to byl jenja a ten tvrdil, že MY se
Já to ani nesrovnával, to byl jenja a ten tvrdil, že MY se stane celosvětově nejprodávanějším autem v historii. A to je dnes momentálně právě Corolla. A model Y taky může být časem v mnoha generacích, proč ne?
Takže tak jak to napsal jenja, lze srovnat celou produkci Corolly s celou produkcí modelu Y. Jasně, že je to teď hloupost, když Corolla začala už v 1966 a Y začne teď, to jenom jenja má takové divoké představy o tom, co bude za X let 🙂
ano, prostě píšeš hlouposti, už ti to tu napsal druhý 🙂
ano, prostě píšeš hlouposti, už ti to tu napsal druhý 🙂
Ne, hloupost si napsal ty, toto;
„Bude to nejprodávanější
Ne, hloupost si napsal ty, toto;
„Bude to nejprodávanější auto planety v celé historii.“
A pak už si se jenom kroutil a snažil ses mě přesvědčit, že si tím vlastně myslel něco jiného 🙂
Marek m naprostou pravdu. Napsal jste to spatne a jeste k tomu
Marek m naprostou pravdu. Napsal jste to spatne a jeste k tomu vubec nechpete, z enepochopeni sdeleneho neni chyba prijemce ale vzdy sdelitele. To se uci v prvnich hodinach retoriky.
WEB BERLIN GIGA:
https://www.tesla.com/gigafactory-berlin
WEB BERLIN GIGA:
https://www.tesla.com/gigafactory-berlin
na první stránce pracující černoch a ženská… typicky
na první stránce pracující černoch a ženská… typicky 1 % pracovníků v takovém oboru, kompletní opak statistik, tak se šíří propaganda a nenávist mezi lidmi, na základě lží 😀
Jenjo ale když ten obrázek je na oficiálním serveru Tesly
Jenjo ale když ten obrázek je na oficiálním serveru Tesly tak to mám chápat jako lživou propagandu Tesly? Nebo jak?
v USA budou mit koncentraci pracujicich cernochu asi docela
v USA budou mit koncentraci pracujicich cernochu asi docela velkou, staci si projit par videii z tovarny Freemont a je tam jak hodne cernochu tak hodne zen, proste smeska pohlavi a barev pleti
to jaci lide budou pracovat v GF Berlin bude otazkou toho kdo tam bude chtit pracovat, a docela verim ze tam budou mit naval zajemcu opet s ruznou barvou pleti i ruznym pohlavim
ne, mají tam cca 15 % černochů (a přesto je jejich
ne, mají tam cca 15 % černochů (a přesto je jejich zastoupení více než z 50 % ve věznicích), takže nepravděpodobné …. ne jen kecy, názory bez založení na jakýchkoliv číslech, které ti vytváří lživé filmy … já si ty čísla trochu pamatuju … a je jasné, že v takových provozech ženy moc nejsou … a kdo na to upozorní, ten je rasista a sexista a nenávist je tu, to je totiž plán takové lživé propagandy 🙂
Na videa dávají právě ženy a černochy, aby prokázali
Na videa dávají právě ženy a černochy, aby prokázali svojí diverzitu. Skutečnost je ale jiná.
Dobře je to vidět třeba u SpaceX, kde jsou fotky všech zaměstnanců. Tam na černocha téměř nenarazíte.
Příklad:
https://spacenews.com/op-ed-3-things-to-know-if-you-want-to-work-for-spacex/
na te fotce vidim minimalne 10 afroamericanu, asi 20 asiatu,
na te fotce vidim minimalne 10 afroamericanu, asi 20 asiatu, spoustu zen
a Space X kdetry je hlavne o vyvoji bude neco jineho nez tesla kde je velka spousta manualne pasovych zamestnani
Část z nich mohou být afro afričané 🙂
Část z nich mohou být afro afričané 🙂
10 jich tedy nevidím, pokud jsem je tedy nepřehlédl někde
10 jich tedy nevidím, pokud jsem je tedy nepřehlédl někde na tmavém pozadí. Černoši jsou tam maiximálně 2 a i to mohou být indové. Asiati se v technologických firmách běžně vyskytují, ale o nich není řeč.
ono si totiz chce tu fotku vyhledat v krapet vetsim rozliseni
ono si totiz chce tu fotku vyhledat v krapet vetsim rozliseni 😉 na google se da najit v rozliseni 3000×2000 kde se daj pak rozpoznat i tvare castecne schpovane za rukama ostatnich 😉 poradim ti, ta fotka je ve vetsim rozliseni i na wikipedii
Fosilní teroristi (VW, BMW a Mercedes) už bojují pomocí
Fosilní teroristi (VW, BMW a Mercedes) už bojují pomocí typicky nevzdělaných zelených mozků proti Tesle, která chce vysadit 3x více stromů, než pokosí… tomu se říká zelené pokrytectví, neboli opět důkaz, že zelený mozky vedou korporace, protože jsou stávkující nevzdělaní (hlavně málo emočně vyspělé děti, tedy zfanatizované), tak to jde snadno 🙂
Stejně jako Soros financuje jak destrukci brazilského pralesa, tak slabě vzdělané členy stávky a šířitele nenávisti Extention rebellion. Pod pláštíkem „demokracie a ekologie“ opět šíří nenávist, fašismus a skutečné ničení přírody 🙂
Takže Teslo, držím palce… jen škoda, že jsi to nepostavili u nás, to by bylo méně řevu a bylo by to levnější + státem těžení lithia a mohli bychom zvýšit důchody 2x pro každého občana v ČR… ale to ne, stejně by nám lithium západ ukradl, jak mají stále v plánu – buď oni, nebo nikdo ani my, oni si počkají na dalšího z top09,ods,pirátů,kdu,stan,čssd,část ano, kteří jim to rádi za pár korunek prodají… takže jen přímá demokracie nám může lithium zachránit, prostě být jako Švýcarsko 🙂
PRESNE TAK A NIJAKO INAK.
A Termín FOSÍLNI TERORISTI je ten
PRESNE TAK A NIJAKO INAK.
A Termín FOSÍLNI TERORISTI je ten správny, používam ho vždy spolu aj s AUTOFOSÍLKAMI: