Elektromobil Tesla Model 3 začal pronikat kromě Číny také do dalších částí Asie. V Jižní Koreji má neuvěřitelnou cenovku!
foto: Tesla
Tesla Model 3 je od nedávna oficiálně ke koupi také v Jižní Koreji. Díky štědrým vládním a provinčním dotacím, které mohou v přepočtu dosáhnout až 490 000 Kč je tam možné Model 3 pořídit už za v přepočtu 605 000 Kč.
Ještě donedávna byla Jižní Korea elektromobily téměř nepolíbená. Bylo to dáno především slabou domácí výrobou, protože místnímu automobilovému trhu – prodá se tam milion nových aut ročně – vládne koncern Hyundai.
S nástupem elektromobilů jako Hyundai Kona Electric či Kia e-Niro a zavedením štědrých dotací se ale jihokorejský elektromobilní trh konečně začal vzmáhat.
Mezi lednem a dubnem 2019 se v Jižní Koreji prodalo 10 091 elektromobilů. Nejprodávanějšími modely byly právě Hyundai Kona Electric a Kia Niro EV. Na třetím místě je Chevrolet Bolt, který právě v Jižní Koreji vyrábí pro GM společnost LG.
První dodávky elektromobilů Tesla Model 3 koncovým zákazníkům v Jižní Koreji by měly proběhnout v posledním čtvrtletí letošního roku.
–
–
Co to je za divny prispevek?
Co to je za divny prispevek?
off
V Rusku jsou neskutečně bezohledný prasata.
off
V Rusku jsou neskutečně bezohledný prasata. >:-(((
World’s Largest Nickel Company Admits to Turning Russian River Blood Red
https://time.com/4488846/russia-daldykan-river-red-norlsk-nickel/
To jsou mi ale novinky. Ted zase vypinaji detektory radiace.
To jsou mi ale novinky. Ted zase vypinaji detektory radiace. Jooo co oci nevidi, srdce neboli.
Podobně to vypadalo za komančů v naší řece. Odstín byl
Podobně to vypadalo za komančů v naší řece. Odstín byl ale podle toho jakou barvu zrovna používali….
Naštěstí už tam továrna není a je tam čistička. Ale byl to hnus.
Ceny z Japonsku jsou v jenech následující:
Standard range
Ceny z Japonsku jsou v jenech následující:
Standard range plus 5,110,000
Long range 6,552,000
Performance 7,032,000
Příplatek za barvu 94,000 (kromě bílé)
Full self driving 753,000
Ihned nutno zacálovat 300,000
Pokud jsem pochopil správně, jsou to ceny s daní.
Pak jsou ještě nějaké státní a místní dotace ale to myslím neudělá víc než 400,000 jenů. Ale nemám sílu to teď hledat.
K dostání by podle webu měly bejt od října. Jsem zvědavej nakolik se tu budou prodávat. S a X jsou mimo Tokio téměř neviditelné. TM 3 je přeci jen o dost levnější, tak si to snad někdo koupí.
A to si ještě vezměte, že v roce 2016 byla průměrná
A to si ještě vezměte, že v roce 2016 byla průměrná mzda v Japonsku přes 91 000,- Kč. Určitě mají všechno dražší, jídlo, bydlení, energie atd…
Nevím jak moc se to za ty tři roky změnilo, ale tipuji, že to bude plus mínus stejné. V ČR potřebujete na pořízení TM3 cca 40 průměrných platů. Pokud jsou ty ceny správně, tak v JAP stojí TM3 nějakých 240 000,- kč to by tedy znamenalo něco okolo tří průměrných měsíčních platů?
Tak se ptám, nechybí Vám tam u těch čísel jedna nula?
https://www.finance.cz/zpravy/finance/465501-oecd-kde-je-prumerna-mzda-vyssi-nez-100-000-kc/
Máte cenu špatně, 7 mil jenů je cca 1.4 mil. Kč.
Máte cenu špatně, 7 mil jenů je cca 1.4 mil. Kč.
Tak a teď se asi omluví 🙂
Tak a teď se asi omluví 🙂
Teď jo, protože tady jsem udělal chybu faktickou a když
Teď jo, protože tady jsem udělal chybu faktickou a když udělám chybu tak se omluvím, na tom nic špatného nevidím, ale mít jiný názor NENÍ chyba. Koukal jsem se na kurz který je 21,83, ale ne za jeden JEN ale za 100, a v tom mám tu chybu.
Taky už jsem přišel na svou chybu, koukal jsem na kurz
Taky už jsem přišel na svou chybu, koukal jsem na kurz který je 21,85, ale ne za jeden JEN, ale za 100 a ty dvě nuly mi tam falírovali.
Ceny v Jenech si vydělte 5 a máte cca ceny v korunách.
A
Ceny v Jenech si vydělte 5 a máte cca ceny v korunách.
A pak si taky najděte kolik v Japonsku stojí bydlení, jídlo, doprava a služby. Japonsko je drahá země.
Není náhodou že třeba průměrný japonský byt má cca 55m2. Např. plechovka piva Asahi v běžném obchodě 350JPY. V hospodě pivo 500-700JPY. Vtipný byl při mé loňské návštěvě nákup zeleniny. Ženě se např. paprika zdála docela drahá. U pokladny pak byla ještě dražší, protože vystavená cena nebyla za kilo, ale za kus :). Doprava např. vlak Osaka-Kyoto (50km) – 560JPY.
Ano, elektronika tam často stojí méně.
Psal jsem hned v druhé větě, že určitě mají všechno
Psal jsem hned v druhé větě, že určitě mají všechno dražší. Přesto má hlavní početní chyba byla ve špatném kurzu.
Kurz je 21,85, ale ne za jeden JEN, ale za STO – a já ze zvyku bral jednotku.
Kdyz jsem tam byl pred par lety na sluzebce, tak mi to jidlo
Kdyz jsem tam byl pred par lety na sluzebce, tak mi to jidlo az tak drahe neprislo (teda to, co jsem dokazal koupit/objednat – ruzne polevky, nudle, obyc sushi…), o lepsich restauracich mluvit nemuzu, tam nebyly v latince ani ty ceny.
V letech 2005-2011 jsem dohromady strávil v Osace 1,5 roku
V letech 2005-2011 jsem dohromady strávil v Osace 1,5 roku během kterých jsem zkoušel různé strategie stravování. Dá se tam jíst za relativně málo, což je pořád za víc než utratíme u nás, ale musíte vědět kde a co koupit a dost se vám zůží výběr. Pokud budete jíst jídlo na stejné úrovni co u nás, tak to bude stát nejméně 2x tolik. Je pravda že všechno jídlo je kvalitní.
Nudle (Ramen,Udon) v jídelnách (či jak to nazvat) stojí 600-1000 JPY, což je paradoxně stejné či levnější než u nás, ale zrovna nudle jsou v ČR dražší, protože to je specialita. Polední menu bude stát kolem 1000JPY. Večerní návštěva restaurace vás přijde na minimálně 500Kč, ale klidně i na násobek. Když jsme zkusili loni yakiniku (gril) trochu lepší kvality v centru Osaky tak jedno pivo plus střední menu znamenalo 10 000 JPY za dvě osoby.
Takové laciné autíčko pro Japonskou rodinu. Něco jako
Takové laciné autíčko pro Japonskou rodinu. Něco jako Oktávka pro pražáka.
The average salary in Tokyo in 2018 is of around 325,000 yen per month (net salary)
Asi si to tam vodskocim koupit. Mam to za vodou.
Asi si to tam vodskocim koupit. Mam to za vodou.
off
Návštěva ve vývojový dílně Bolingeru, který se
off
Návštěva ve vývojový dílně Bolingeru, který se přesunul do Detroidu a připravuje na září prototypy pickupu.
https://youtu.be/7yIChwMkpQ8
Jo, to je kára mé krevní skupiny.
Jo, to je kára mé krevní skupiny.
Ceny v Japonsku.
Ceny v Japonsku.
off
Tesla zrušila objednávku německé půjčovny NEXTMOVE
off
Tesla zrušila objednávku německé půjčovny NEXTMOVE na 85 kusů TM3 za 5 mil. eur, která po zkušenostech s prvními 15ti vozy požadovala lepší kvalitu výrobků i servisu.
https://electrek.co/2019/08/16/tesla-loses-model-3-order-rental-company-service-quality-issues/
Nextmove je největsí německá půjčova EV, ma 10 poboček a flotilu 370 vozů.
Mají největší flotilu vozů Tesla a s Teslou spolupracujou už od roku 2015.
Ekonomicky bezvýznamné, ale PR „jsou to šitky že to ani
Ekonomicky bezvýznamné, ale PR „jsou to šitky že to ani půjčovna nechce“ není dobré.
Leč překvapení to je jen pro někoho, kdo Teslu nikdy neviděl naživo. Nejhorší z amerik. Což znamená automobilové dno.
Ceny v Japonsku.
Ceny v Japonsku.
Přestaň spamovat! Přeskočilo ti?
Přestaň spamovat! Přeskočilo ti?
A co ceny v Japonsku? 🙂
A co ceny v Japonsku? 🙂
jj, automobilove dno to bude jistojiste, kdyz i pres tu
jj, automobilove dno to bude jistojiste, kdyz i pres tu mizernou kvalitu chteli objednat dalsich 100ks 😀 Hodne spatna zprava je to pro vsechny ostatni automobilky, kdyz chce zakaznik i nizzsi kvalitu zpracovani nez ty jejich paradni evrposke kousky, ktere svet jeste nevidel 😀
Koukal jsem na to video od nich a jen jedna ze čtyř byla v
Koukal jsem na to video od nich a jen jedna ze čtyř byla v pohodě. Jinak to byla hlavně barva a slícování, jedno slušně zdeformovaný kolo, pak dost nepochopitelná bota, že dorazilo auto pro USA (takže nejspíš bez možnosti připojit na evropský SC) a jednu museli nechat odtáhnout po ujetých asi 200 km. I přesto že to byly auta vyrobený v tom nejhektičtějším období, tak tohle dost podělali, no snad se z toho poučej.
To je znamenitý tlak na zlepšení kvality finálního
To je znamenitý tlak na zlepšení kvality finálního výrobku !Jen tak dál !!
No nevim, jestli pristup Tesly „Chcete kvalitu? Tak
No nevim, jestli pristup Tesly „Chcete kvalitu? Tak nedostanete nic!“ uplne ukazuje usili smerem k jejimu zlepseni…
Dokud nenastoupi evropská (německá) konkurence. Jsem
Dokud nenastoupi evropská (německá) konkurence. Jsem presvědčen,že i čínská verze T3 bude lepší než originál. Pak Tesle nezbyde,než zlepšit i kvalitu v USA. Natolik je zase Musk inteligentní,aby včas na Evropu zareagoval.
Nevím, ale čínský a americký auta mají k sobě kvalitou
Nevím, ale čínský a americký auta mají k sobě kvalitou celkem blízko.
Sázím na čínskou pečlivost, spojenou se zvýšenou
Sázím na čínskou pečlivost, spojenou se zvýšenou americkou kontrolou, alespoň v počátku.
Číňani jsou pečlivý jen když na ně někdo cizí a
Číňani jsou pečlivý jen když na ně někdo cizí a důsledný dohlíží. Co já už zažil výrobků z nerezové oceli co rezla, výrobků pro kontakt s teplem které si při kontaktu s teplem roztavili atd. Pečlivost fakt není jejich přirozená vlastnost.
Bohužel kvalitní výstupní kontrola tam bude muset být
Bohužel kvalitní výstupní kontrola tam bude muset být doživotně, stačí je nechat pár měsíců samotné a už je problém.
Z uvedené reakce táhne smrad aroganta Muska na sto
Z uvedené reakce táhne smrad aroganta Muska na sto honů.
Možná by ještě mohl ředitele půjčovny obvinit z nekrofilie.
Za to z tebe ta debilita netahne vubec :-))))
Za to z tebe ta debilita netahne vubec :-))))
Souhlas. Hlavně v době nastupující konkurence. Mercedes se
Souhlas. Hlavně v době nastupující konkurence. Mercedes se začíná rozjíždět a obávám se, že by to Tesla taky nemusela přežít. EQC je podle všeho špičkové auto.
Podle vnitřních informací z Mercedesu to tak opravdu
Podle vnitřních informací z Mercedesu to tak opravdu vypadá. Ale trochu nám teslovatí co se termínů týče. Zatímco dealery pérovali už loni, aby do letošního jara měli komplet elektrickou infrastrukturu a běda jak ne, tak auto mělo být na jaře, pak v létě, nyní snad na podzim…. To je třeba důvod, proč za autosalonem v Ostravě stojí hezká nová rychlonabíječka od PRE. Ale příděl EQC pro ČR je už dealery rozebrán a prakticky prodán. Má jít o pár desítek kusů.
Ano, to ano. Ale teď třeba recenze na Fully charged.
Ano, to ano. Ale teď třeba recenze na Fully charged. Mimochodem skvělá. To auto vypadá velmi, velmi dobře. Za 3–4 roky bude asi celkem fajn si vzít nějakou ojetinu. A mimochodem, má na kouli 1800 brzděných.
Je to fakt podarený elektromobil. Už len aby ich začali
Je to fakt podarený elektromobil. Už len aby ich začali vyrábať vo veľkých množstvách.
https://www.mojelektromobil.sk/mercedes-eqc-prekvapil-bratislava-kosice-jedno-nabitie/
Při této rychlosti dokáže Soul s 30 kWh baterií ujet 250
Při této rychlosti dokáže Soul s 30 kWh baterií ujet 250 km jen pro porovnání.
To je ten nový? Dnes som išiel chvílu za ním, vyzerá
To je ten nový? Dnes som išiel chvílu za ním, vyzerá dosť dobre.
To je ten původní, nový 64kWh dá tak přes 500 km.
To je ten původní, nový 64kWh dá tak přes 500 km.
Jo, za 2,5 milionu jim lidi budou rvát ruce hlavně u nás.
Jo, za 2,5 milionu jim lidi budou rvát ruce hlavně u nás. 🙂
Mimochodem 1 rok starý Vision 4 bude stát 600 tis.
Třeba ne, třeba jo. Uvidíme.
Třeba ne, třeba jo. Uvidíme.
Když já nevím, já myslím že tyhle mastodonti s vysokou
Když já nevím, já myslím že tyhle mastodonti s vysokou spotřebou budou v budoucnu překonaný. Zajímavé budou auta, který najedou na 40 kWh baterku 800 km.
Já si zase myslím, že se pletete. Ale třeba ne…
Já si zase myslím, že se pletete. Ale třeba ne…
Každopádně já nechci jezdit za 4 Kč za km jako jezdí s
Každopádně já nechci jezdit za 4 Kč za km jako jezdí s eTronem v Německu.
Při nabíjení doma nebo na cestách? Protože třeba
Při nabíjení doma nebo na cestách? Protože třeba domácí tarif od EnBW je 0,30 eur/kWh a to je bez EV. Zákazníci s elektromobilem budou mít jistě lepší tarif.
Při nabíjení na cestách. Nemyslím si že eTron je
Při nabíjení na cestách. Nemyslím si že eTron je ideální auto do města.
Tak na cestách pak Ionity, u tak velké baterky se to
Tak na cestách pak Ionity, u tak velké baterky se to vyplatí. Pokud člověk nabije 10-80%, to je nějakých cca. 55 kWh, tak pak má při ceně nabití 8 eur cenu za kWh 0,15 eur, což je super.
Jenže Ionity zase tolik není a už se nebavím o našem
Jenže Ionity zase tolik není a už se nebavím o našem východním regionu.
Ale psak jste o ježdění s eTronem v Německu a o ceně za
Ale psak jste o ježdění s eTronem v Německu a o ceně za km tam. A tam těch Ionity stanic je už celkem dost a stále rostou.
Jasně, v konečné fázi jich bude hodně, stejně jako
Jasně, v konečné fázi jich bude hodně, stejně jako Superchargerů, i u nás bude asi 5 stanic. Každopádně ta cena je dlouhodobě neudržitelná, stačí se podívat, za kolik se běžně v Německu nabíjí, tedy 10-15 Kč/kWh je běžná cena. Při spotřebě eTronu kolem 30 kWh je to jednoduchý výpočet.
Ano, zřejmě i Ionity upraví cenu dle konkurence, ale dnes
Ano, zřejmě i Ionity upraví cenu dle konkurence, ale dnes je situace taková jaká je, takže majiteé EV s velkou baterkou si to zatím mohou užívat, stejně jako třeba u nás paušál u ČEZ.
Co jsem koukal, tak ceny jsou těch 40-60 centů za kWh, nejdražší asi Fastned, ale zase je to 150 kW.
Jak dlouho asi ta dotovana Ionity cena vydrzi…
Jak dlouho asi ta dotovana Ionity cena vydrzi…
Včera jsem eqc potkal na Smíchově a to auto i dobře
Včera jsem eqc potkal na Smíchově a to auto i dobře vypadá.
Zatiaľ im to ľudia kupujú v takej kvalite aká je, tak asi
Zatiaľ im to ľudia kupujú v takej kvalite aká je, tak asi nemajú dôvod ju zvyšovať, ale ani to nebude dlho trvať. A to je len dobre.
nevim, anglicky neumim nijak dobre, ale podle toho textu me
nevim, anglicky neumim nijak dobre, ale podle toho textu me spise prijde ze tu zakazku zrusila ta pujcovna, a ne ze ji zrusila Tesla
According to the company, Tesla instead decided to cancel the
According to the company, Tesla instead decided to cancel the order.
Tedy místo toho aby se Tesla zavázala splnit podmínky půjčovny, tak jim objednávku zrušila, prostě nelíbí se, tak si trhněte.
Takže ty si radši přečteš článek s přežvejkaným
Takže ty si radši přečteš článek s přežvejkaným obsahem v angličtině který nerozumíš, než aby se podíval na původní video v němčině? Nebo nerozumíš ani němčině?
Jaký tlak? Tesla dodala šméčko a postavila se zády k
Jaký tlak? Tesla dodala šméčko a postavila se zády k řešení průšvihu = přišla o kšeft. Předpokládám, že to bylo soutěžené, tak by bylo zajímavé vědět i pozadí, zda bude po firmě žádat kompenzaci, že musí objednat jinde a bude tam časový skluz.
Jakože vypsali soutěž na sedan s dojezdem 500km a
Jakože vypsali soutěž na sedan s dojezdem 500km a přihlásila se spousta výrobců a teď němčour bude sedany objednávat jinde? :))) fakt sranda. Prostě obyčejná objednávka a výrobce ji zrušil, protože není schopen s takovými požadavky auta dodávat, to je celé, zatáhla se opona a světla zhasla, žádný další dějství nebude.
Ano, presne jak pisete..zady k reseni…zatim to Tesle
Ano, presne jak pisete..zady k reseni…zatim to Tesle prochazi. Cim vic takovych zprav, tim vetsi sance na zmenu vychozi kontroly kvality aut k lepsimu..
Proč se nepodíváš na originál video? Tam máš všechno
Proč se nepodíváš na originál video? Tam máš všechno vysvětlený.
v prostředí silně nacionálního myšlení to myslím že
v prostředí silně nacionálního myšlení to myslím že nebude žádnej zázrak, možná horší jak u japlek 😉
Ceny v Japonsku.
Ceny v Japonsku.