Kutilové na celém světě, spojte se – a vyrábějte takovéhle elektrické přestavby! Německá klasika ze 70. let v podobě BMW 3.0 CS přestavěná na elektromobil doslova trhá asfalt. Nevěříte? Mrkněte na video.
foto: Mike Pethel
Mike Pethel nemá žádné formální vzdělání jako strojař. Prostě má jen rád auta – rychlá, silná auta. Nedávno se rozhodl, že své klasické BMW 3.0 CS přestaví na elektrický pohon. Jak to dopadlo? Podívejte se na video. Vydržte až do konce.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Rozhovor: EVC Group o elektrických přestavbách
Pethel odhaduje výkon své přestavby na 800 koní, max. rychlost je 232 km/h. Namísto zadních sedaček najdeme obrovskou li-ion baterii skládající se ze 2400 samostatných článků. Auto pohánějí dva elektromotory.
Je to náhoda, že Mate Rimac začínal také s přestavbou starého BMW? Viz. VIDEO: elektromobil z Chorvatska s výkonem přes 1000 koní.
Nic nového pod sluncem.
Nic nového pod sluncem. Partička co se prezentuje pod názvem plasma boy racing v roce 1994 přestavěla na elektriku Datsuna 1200 z roku 1972 a do dnešního dne jej stále vylepšují.
Jedna věc jsou peníze na přestavbu a druhá náklady na její legalizaci :o( Bohužel
Potreboval bych taky
Potreboval bych taky prestavet: Jeep Grand Cherokee, V8, 4.7 litru… ale asi tu zaden dobrovolnik, co by to prestavel, neni, takze aspon to LPG tam musim dat 🙂
Aniž bychom chtěli dělat
Aniž bychom chtěli dělat reklamu, tak v ČR určitě existují firmy schopné takovou přestavbu realizovat – kupříklad EVC Group.
Jasně, ale ta přestavba je
Jasně, ale ta přestavba je neskutečně drahá. Já bych třeba potřeboval přestavět Viano, ale zatím se ta investice nevyplatí.
Ono to bylo spise mysleno v
Ono to bylo spise mysleno v zertu… prestavba tohodle tanku by urcite nekolikrat presahla jeho dnesni hodnotu, takze to asi nema cenu resit – maximalne ten plyn, coz je 35 tisic. Pri jeho spotrebe je to max. do 3 let zaplacene. Ale nekde jsem prave videl clanek o Hummeru, ktery ma pohon na uplne stejnem principu jako Volt, a kde ho pouzivaji v terenu i jako zdroj elektriky pro el. naradi. Prototyp delala myslim firma Raser Technologies… ale je to tak 3 roky zpet, mozna by to byl namet na clanek, kam to dospelo dneska…
Pokud adekvátně
Pokud adekvátně zaplatíte, tak si to klidně vezmu jako full time job 😉
Jo závidím, mít peníze
Jo závidím, mít peníze bych možná(asi si lžu do kapsy) taky přestavěl.
Takhle zprznit klasického
Takhle zprznit klasického youngtimera…
Hmm, pro mě auto nemá
Hmm, pro mě auto nemá hodnotu, pro mě je to nástroj. Takže neocením ani zachovalou Aerovku :(.
Hmm, pro mě auto nemá
Hmm, pro mě auto nemá hodnotu, pro mě je to nástroj. Takže neocením ani zachovalou Aerovku :(.