Tesla upevňuje prodejní pozice doma i v Evropě, Model 3 mezi nejprodávanějšími elektromobily

Vojtěch Sedláček - 13 Březen 2019

Tesla zaznamenává úspěchy v zámoří i na evropské půdě. Model 3 si vydobyl prvenství v Norsku a Německu a Tesle se prodejně daří se všemi svými modely i na domácím trhu.auto elektromobil Tesla Model 3 prodeje

Příchod nejlevnější verze elektromobilu Tesla Model 3, o kterou je velký zájem, bezesporu dál vylepší pozice tohoto elektromobilu ve světových žebříčcích prodejnosti.
foto: Tesla

Dodávky Tesla Model 3 do Evropy začaly teprve nedávno a již nyní je jasné, že tento elektromobil skutečně dokáže oslovit místní zákazníky. Že o něj bude velký zájem v Norsku, Nizozemsku či Francii se dalo předpokládat, ovšem Tesla Model 3 hlásí prvenství například už i v Německu.

Právě Německo, coby domovský stát celé řady velkých automobilek, momentálně zaznamenává obrovský vzestup elektromobility, na čemž se dostupný sportovní sedan od Tesly do značné míry podílí. V průběhu února se elektromobilTesla Model 3 stal v Německu nejprodávanějším elektromobilem.

Podle analýz společnosti Clean Technica představoval jeho prodejní podíl 32 % ze všech prodaných elektromobilů. Druhý neprodávanější elektromobil na německém trhu, kterým je Renault Zoe, nechal Model 3 daleko za sebou.

Jak se dalo očekávat, Tesla Model 3 nezklamal ani na norském trhu, kde má již nyní nálepku nejprodávanějšího elektromobilu v roce 2019. Jen za březen zde zaznamenal přes 1300 nových registrací a čísla stále rostou. Modelu 3 se tak podařilo překonat Volkswagen e-Golf a také Nissan Leaf.

Tesla může být spokojená také s prodejními výsledky ve Spojených státech, kde za minulý měsíc prodala odhadem 7 650 kusů svých vozidel, což je o 67 % více než ve stejném období minulého roku. Největší prodejní podíl drží Model 3 s 5 750 prodanými kusy.

Následuje jej Tesla Model X s 1 100 prodanými kusy a Tesla Model S s přibližně 800 kusy. Tesla tak i nadále upevňuje svou pozici na domovském trhu a připravuje se na elektrickou ofenzivu konkurenčních výrobců. Zda jí bude schopna ustát, je otázkou.

Zpět na HybridPřidat komentář

Jak je na tom TM3 s 3f nabíjením? Tažné zařízení na káru?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

já myslím že TM3 nemá tažné na přívěs že? ani v plánu, není na to stavěný, tudíž bez homologace žádný nebude

kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/tesla-motors-usa-/tesla-model-3/

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

V USA firma Torklift Central vyrábí závěs na Teslu model S i TM3 cena cca 400 USD

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

má recht velebnosti!

torkliftcentral.com/

youtube.com/watch?v=nDtgQYxkpxY

tak proč tesla ten kus kovu nenabízí seriově? má to homologaci??

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Brink vyrábí na Sko závěs, ale je určený pouze pro nosič kol. Na TM3 se prý připravuje také .

Off:

Na Bjornovom videu, kde ukazuje druhu teslu co dostal cez referral vidno, ze k novej TMS dostal rovnaky jednofazovy nabijaci kabel ako davaju k TM3. Znamena to, ze k novym TMS a TMX davaju namiesto 3f/11kW nabijacieho kabla tiez len ten jednofazovy?
Preberal niekto co tu je v poslednom case S alebo X?
Aky UMC bol k autu?

Obrázek uživatele Pepa

Tesla je v automobilním fochu mimino a to doslova!
Nedávno se vyklubala na svět a snaží se dát zákazníkům vše co s BEV souvisí a vytváří šanci být opravdu o poznání ekologičtější!

Kritizovat Teslu je v pořádku,ale pak by ostatní výrobci automobilů měli být biti.

---

Pepa

Obrázek uživatele Kuk

off

Taky VW se snaží odlákat kupce od modelu Y a otvírá předobjednávky na ID od 8. května, který ukážou na IAA v září. Osobně si přeju, aby zájem byl aspoň tak ohromný jako byl u M3 nebo i větší. Bylo by to super, kdyby toho musel VW vyrobit nějaké ohromné množství, zvláště by jak to zvládali a co by to udělalo s trhem spalováků. Pojď mi hop :))) Ale to by nejdřív museli slíbit i cenu za kterou to chtěj dodat.

VW ID all-electric hatchback pre-orders open May 8, production version comes in September
https://electrek.co/2019/03/13/vw-id-electric-hatchback-pre-orders-open-may-8-production-september/

Tak co Myšelíne kolik si rezervuješ kusů? ;)

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Bude velký zájem? Pak můžeme klidně zvednout ceny ...

Obrázek uživatele Michelin

Uvidime. :-) Zatim je to jen jitrnice jakou svet nevidel. U rezervace M3 jsem vedel do ceho jdu a Korejci uz take predvedli, ze umi, tedy neni nutne kupovat zajice v pytli.

---

Více než 100tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

Obrázek uživatele Kuk

jj to je úděl early adopterů, kupovat zajíčka v pytli :)

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Osobně tipuju nějaké nízké desítky tisíc kusů. Ale samozřejmě pokud slíbí stejné auto jako TM3 za poloviční cenu, tak to může být i výrazněji víc, ale pochybuju. POřád si myslím, že spíše razí filozofii Škody... vyrobíme jen tolik, kolik budeme muset, abychom splnili emisní limity.

Obrázek uživatele Kuk

Hádám že to bude minimálně tak za 900 000 kč. Jestli za míň tak leda s 20 kWh baterkou.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Základní model ID s baterií 40 kWh+ bude za 695 tis. Kč, to je už hotové, je to z porady vedení VW minulý týden.

S nebo bez DPH?

Obrázek uživatele Kuk

A bude ta baterka 40 nebo 48 kWh?

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Cena je s DPH, tento měsíc se spustí předobjednávky. Baterie by měla být 48 kWh spíš se uvažuje o 42-44 kWh využitelnosti.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Pardon příští měsíc to spustí, žiju nějak napřed.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To je hodne dobrá cena. V Německu bude vyprodáno.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To zní docela solidně. Teď ještě ta výroba ve stovkách tisíc kusů ročně a bude to super.

Obrázek uživatele Kuk

A kdy ten základní model dodaj?

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Do ČR půjde ID až příští rok, protože nezajímavej trh.Němci si to budou užívat už letos po prázdninách.

Obrázek uživatele Kuk

Základní model?

Tak možná jo.

It will start with the 62 kWh and 48 kWh battery size, the bigger 83 kWh battery will come later (probably 2021).
https://evw-forum.de/index.php?thread/3256-vw-id-3-kommt-im-m%C3%A4rz-2020-g%C3%BCnstige-version-aber-erst-2021/&postID=60108#post60108

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jako první se začne vyrábět model s menší baterií, následovat bude s větší baterií. Všechny modely budou mít bohaté konfigurační možnosti, takže model s menší baterií půjde nakonfigurovat i za cenu 900 tisíc, záleží co si kdo vybere.

Obrázek uživatele Kuk

off

Bankrotář Fisker si zase ohřívá polífčičku s odhalením Tesly Y a vyhrožuje autem za 40 000 $
https://twitter.com/henrikfisker/status/1104032405814296581?s=21

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak jedek píše "close to" tedy blížící se k ceně 40.000... takže ta cena je trochu diskutabilní a nakonec, proč čekat na nějaký pokus Fiskar, když totéž a v reálné podobě už slíbil Polestar. Tam bych řekl, že to bude mít reálnější základ i dřívější termín dodání.

Obrázek uživatele Kuk

Fisker (ne Fiskar) se hlavně snaží nalákat investory.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele ozana

Fiskars :)

---

Jezdím na proud, najeto 90 tisíc km. G-E STROMOS 8+ let a 93 tisíc km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Vždyť to máte jedno...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

"Tesla tak i nadále upevňuje svou pozici na domovském trhu a připravuje se na elektrickou ofenzivu konkurenčních výrobců. Zda jí bude schopna ustát, je otázkou."

Jakou konkurenci? :-O Ona existuje nějaká konkurence s nabíječkami po světě, co se dá použít pro běžné a praktické užívání? To měl být vtip, nebo opět zaměření jen na těch pár málo blbečků, co si koupí předraženej krám a nemá to kde nabít a může s tím jezdit maximálně jako s nějakými mini vozem jen po městě, aby si to pak doma nabil? :)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

90% jízd v EU je do 200 km denně. A budoucí EU standart je CCS, které bude nakonec minimálně jedno nezávislé na každé benzínce.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

"budoucí standard" je "argument" pro blbečky, sorry, ty jim taky všechno sežereš :)

On už je to standard dneska, žádný budoucí. Máš tu pouze CCS a CHAdeMO. Nicméně CCS je otevřená evropská norma, nikdo ho nevlastní, nemá na něj nikdo práva, takže každý (i budoucí) výrobce EV bude v Evropě preferovat CCS nad uzavřeným CHAdeMO, kde nevíte, jak se CHAdeMO konsorcium vyspí a třeba nezvedne ze dne na den licenční poplatky výrobcům či se nerozhodne ho ukončit.
A to nemluvím o tom, že po technické stránce je už dneska míle za CCS. Ještě jsem neviděl více jak 50 kW CHAdeMO nabíječky, kdežto CCS již ano.
Takže CHAdeMO dožije pro starší auta a pár výjimek typu Nissan Leaf a myslím si, že i Nissan nakonec v Evropě přejde časem na CCS.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tenhle hloupý argument jsem slyšel už mnohokrát. Takže dle tvé logiky si musí všichni koupit 2 auta, protože sem tam je třeba i více km. Už to chápeš, že plácáš blbosti? :)

Hlavně se pak vypltí si koupit EV Jaguára za 2 mega, abych s tím jezdil jen kolem domova, že :-D

Obrázek uživatele Kuk

Řekni mámě ať tě ještě párkrát majzne trubkou po hlavě. Dneska to evidentně nestačilo.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

vidím, že jsi psychopat, podřadný to člen lidstva, děkuji za ukázku, hošíku... šup šup do školy! :)

Psychopati nejsou podřadní. Naopak, sedí na nejvyšších místech. Třeba je to dokonce prezident!

Obrázek uživatele Kuk

Přečti si sputniknews, to tě uklidní. Aštar Šaran už pro tebe letí.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

tyoe todle už zní jak propaganda ;) prodej norsko i německo je obecně známý zajmaly by nás ovšem počty kusů, jejich vzestup, porovnání s prodejem fosilu v čase grafu. A STATISTIKY PORUCHOVOSTI !!!!! A SERVISNÍCH ŮKONŮŮŮ!!! A CENY POZÁRUČNÍCH NÁHRADNÍCH DÍLŮŮŮŮŮŮ :))

jméno autora článku si přečíst umíme sami díkas ;)

kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/statistiky/

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

ty ses nechal očkovat, že píšeš jak autista, nebo tě doma bili, že jsi tak nešťastná bytost? :)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

amerika i fůnoru furt slabý....

insideevs.com/monthly-plug-in-sales-scorecard/

Tebe neucili ve skole psat?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

ale jasně že učili, ale bylo to málo platný a si to píšu po svým :) trochu sem to vylepšil :))

No, prave ze nevylepsil. Nekdy se to fakt neda cist.

Nechejte ho být — 'Koudelka' je ubohý místní exot, který se domnívá že je originální a zajímavý.
Jeho příspěvky automaticky přeskakuji bez čtení.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

tak to děláš velkou chybu chlapče :))

Obrázek uživatele Kuk

Naopak, nečtením tvejch zbytečnejch kravin si zlepšuje duševní zdraví.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

a tudle volovinu sis vycucal zkerýho prstu, na ruce nebo nanoze ;) to nevíš že smích léčí :))

Obrázek uživatele Kuk

Lidi kolem tebe už se vůbec nesmějou.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Hoďte na něj síť

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

naval evropskou tabulku ať to lítá

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

BTW: jsem zvědavý jestli hned po "odhalení" Modelu Y otevřou možnost pro rezervace a jaká bude výše rezervačního poplatku.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

klasika néé známe teslu, navalíš tisícovku, čína začne 2019, naplno 2020 pro čínu, evropan se dočká 2021 klasika všechno už tu bylo ;)

kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/tesla-motors-usa-/tesla-gigafactory-3/

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No mě to ani nevadí, teď stejně řeším auto na přechodné 3 roky, takže to mi tak akorát vyjde.

Obrázek uživatele Kuk

Myslím že Tesla si svůj obchodní model vybírání peněz dopředu určitě nenechá ujít a bude se snažit vytěžit z toho hajpu maximum. ;-) Koneckonců teď se jim to bude móc hodit protože maj splatit dluhopisy za 1,3 miliardy $.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

nedávno splatili z hotovostních rezerv 920Mega, jakých B$1,3 ?? od kud ty čísla máš? nějaká tabulka? kalendář??

Obrázek uživatele Jiří_Švarc

Vše je podrobně na ir.tesla.com
Seznam dluhů větších než 0,5 mld. USD:
1) 0.25% Convertible Senior Notes due in 2019
920,000 March 2019 (splaceno)
2) 1.25% Convertible Senior Notes due in 2021
1,380,000 March 2021
3) 2.375% Convertible Senior Notes due in 2022
977,500 March 2022
4) 5.30% Senior Notes due in 2025
1,800,000 August 2025
5) Credit Agreement 1% plus LIBOR
1,540,000 June 2020
6) 1.625% Convertible Senior Notes due in 2019
565,992 November 2019
7) Solar asset-backed notes 4.0%-7.7%
1,214,071 September 2024-February 2048
8) Automotive asset-backed notes 2.3%-7.9%
1,177,937 December 2019-June 2022

Celkem všechny dluhy k 31.12.2018 byly 10 998 150 000 USD

---

EV - tabulky, statistiky: https://bit.ly/2uU06PO

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

hmm, já to tam moc přehledný tedy nevidím ale tendle vypsaný seznam už je o dost lepší dík ;)

podľa súvahy majú za celý kalendárny rok 2019 splatiť 2.7 miliardy z dlhodobých pôžičiek.
tých 920 mega je už určite "vrátane".

som zvedavý, či Y zvládne vygenerovať až taký hype ako TM3.
podľa mňa nie, ale rád sa budem mýliť.
ak popýtajú zálohu 2-3 tisíc, a dostanú 200-300 tisíc objednávok, tak im to isto môže trochu pomôcť.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

já si taky myslím že Y nebude takový vejvaj jako v 2016 představení 3jky obzvlást jesi to bude mít zazdívací fíčury 3jky jako tablet a kliky ikdyž na druhou stranu zas čekat by se na ní díky čínský GF3 zase tak dlouho 3 roky jako na TM3 nemuselo ;)

A nějaký přehled finančních splátek/půjček tesly odkaz tabulku by byla??

to sa mi vygoogliť nepodarilo.
jediné, čo mám, je súvaha Q4 2018, kde je uvedené, že tohtoročné splátky long term dlhu sú vo výške 2.71 mdl.
Dlh splatný v Jan 2020 a neskôr je potom 11.12 mld.

Dokopy teda k 31.12.2018 - 13.83 mld

Obrázek uživatele Kuk

Tak to bylo ono. Číslo 1,3 jsem měl od někoho z diskuze.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicKariéra EVC GroupAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilNabíječky elektromobilů Circontrol