Tesla pracuje na vlastní službě pro streamování hudby

Od konce roku 2015 mají všechny evropské elektromobily Tesla k dispozici službu streamování hudby Spotify. Tesla teď ale údajně připravuje své vlastní řešení.

V Evropě si mohou majitelé elektromobilů Tesla užívat zdarma hudbu díky streamovací službě Spotify. V USA to ale nejde, a možná i proto dnes Tesla pracuje na vlastní stremovací službě.
foto: Tesla

Elon Musk, šéf Tesly, naznačoval snahy o vytvoření vlastní streamovací služby už před časem. Zdroje přímo v hudebním průmyslu teď naznačují, že Tesla skutečně s velkými labely jedná.

Tesla snahy de-facto potvrdila, když magazínu Recode sdělila, že „věří, že je důležité nabídnout zákazníkům výjimečné zážitky, aby mohli poslouchat jakoukoliv hudbu budou chtít“.

Neustálé vylepšování vozů Tesla po hardwarové i softwarové stránce s sebou přináší také pravidelné updaty firmwaru. Ten zahrnuje i přehrávač hudby, který např. nedávno získal novou komentovanou stanici „Tesla DJ“. A také možnost přehrát si kterýkoliv skeč Monty Pythonů (zatím jen v USA).

51 Comments on “Tesla pracuje na vlastní službě pro streamování hudby”

  1. A jeste jeden skvely pribeh na vrchol ledovce 🙂
    Pan si koupil

    A jeste jeden skvely pribeh na vrchol ledovce 🙂
    Pan si koupil starsi evropskou Teslu P85D za vic nez 2 mil. korun. Tesla mu ji preregistrovala a potvrdila, ze auto je od Tesly plne podporovane. Kdyz se mu po roce objevila zavada na baterii (vadny kontaktor) odvezl na sve naklady auto do servisu a jen na vyjadreni ceka vic nez mesic. Auto stoji celou dobu na parkovisti pred servisem a denne 2-3x samovolne restartuje, protoze kdyz kontaktor selze zustane auto jen na 12V baterii, kterou vymlati tak, ze system nakonec skolabuje, a po restartu se systemu tak na podruhe na potreti podari kontaktor nahodit a 12V baterii znovu dobije. Vubec jim tento stav auta nevadi. Baterie 12v uz je timto po smrti. Zdelili mu nyni, ze maji podezreni, ze auto bylo bourane, a ze toto nechaji proverit v partnerskem body-servisu. Body-servis potvrdil, ze auto bylo pred casem nabourane, a ze oprava neni podle nich dost kvalifikovana a neprovedla ji Tesla. Na zaklade toho Tesla zamitla 8letou zaruku na hlavni baterii a nyni se rozhodli, ze auto VUBEC neopravi !!!
    Takze cihla na zahrade za 2 mega??? Super pristup
    …jeste, ze si s tim uz umime poradit 😉
    Myslim, ze Elon na ten Mars bude brzy utikat pred uzivateli az vypusti TM3 s touto politikou 🙂
    Na zacatku kdyz potreboval prachy, tak se chovali uplne jinak.
    Presto zustavam jeho priznivce, budu mu pomahat utect :)))

    1. evidentně tím jak Tesla jako firma bobtná a bobtná
      evidentně tím jak Tesla jako firma bobtná a bobtná začíná chytat nešvary velkých dinosaurů, a obávám se, že to bude jen a jen horší, nicméně není nad zkušenosti majitelů Tesel, ty jsou 1000x užitečnější než recenze fungl nového auta Top Gearem

  2. Když to tady čtu, musím se podělit o mě zkušenosti.
    Když to tady čtu, musím se podělit o mě zkušenosti. Teslu mám od roku 2013 a servisní přstup je děsný. Nechci se tady rozepisovat, ale hodně amatérský přístup předvádí ve Vídni. Záruční podmínky se po roce změnili! Bezplatný odtah už jen do 100km od servisu. Náhradní díly plátcům DPH prodají jen s DPH, absolutně nerespektují dań. povinnosti v EU. Doba čekání na servisní opravu 3! měsíce a bude to horší. Před rokem to bylo 14 dní a to zatím u nás nejezdí model3. Už bych si Teslu nikdy nekoupil!

    1. V Mnichově vystavují vše rovnou bez DPH aniž by se vůbec
      V Mnichově vystavují vše rovnou bez DPH aniž by se vůbec ptali.
      Co se týká přístupu tak podle mě úplně normální. K mému překvapení opravili i věci, o kterých při přebírání tvrdili, že to asi neopraví. Nejvíce mě potěšilo, že si poradili i se závadou, o které jsem ani nedoufal, že to dají. U spolujezdce něco klepalo někde v rohu mezi palubkou a dveřmi. Nebylo to nic hrozného jen při pomalé jízdě na hrbolech, ale bylo to tam. Vzpoměl jsem si jak jsem s podobnou závadou (klepání v podvozku) přijel na Jarov, a když jsem si pro něj přišel tak mě zavedli do dílny pod zvedlé auto a řekli ať si to najdu, že tam podle nich nic neklepe.
      Tak jsem holt pouštěl hlasitěji rádio a časem si zviknul. Nedoufal jsem teda, že by kvuli klepání rozebírali palubku nebo dveře a hledali co to je. Pak jsem seděl u doktora v čekárně a nudil se, tak jsem kouknul do mobilní aplikace a koukám, že s autem jezdí někde po okresce v polích furt dokola. Jezdili tam docela dlouho, pak zajeli do dílny a hned se otevřeli dveře u spolujezdce. Říkám si, aha řeší to klepání. Když jsem pak přijel pro auto povídají, tady jsme něco rozebrali kolem zrcátka a něco tam nacvakli a už to neklepe.
      Teď si zase Tesla odpírači řeknou jaká je to hrůza u auta za takový peníze nebylo něco nacvaknutý. No podle mě udělat chybu může každej, důležitý ja se k tomu postaví a jestli to dokáže napravit.
      Když musí kolega 100km do servisu Range Rovera s novým autem za skoro 3mega dvakrát, po sobě protože mu nechutně pískají brzdy po pár najetých kilometrech a přesto, že je sám upozorní, že se na netu píše, že je to nějaká vadná sada destiček a pomůže jen výměna, tak mu je stejně nejdřív jen vyčitsili (přesto, že slíbili rovnou výměu) jestli to náhodou nepomůže a teprve na podruhé je milostivě vyměnili. Tak to mi připadá jako důvod být trochu naštvaný.

      Je smutné, že se kvalita služeb u Tesly podle Vašich zkušenností patrně zhoršuje. No já teda tu dobu kdy to bylo lepší nezažil a současný stav mi alespoň podle mých skromných zkušenností zatím nepřipadá horší než u jiných značkových servisů.

      1. Právě že takto nekriticky agitovat nad teoretickými
        Právě že takto nekriticky agitovat nad teoretickými výhodami, které při současném stavu poznání nefungují buď vůbec nebo pouze podmíněně alespoň mě zvedá ze židle. Téměř nikdo z těch pisálku s tím autem vůbec nejel, natož aby vyjel celou nádrž a nedejbože si k tomu vyzkoušel to tankování. A není se čemu divit, protože takové prozření do reality a zklamání bych těm nadšencům snad ani nepřál.

        1. A abych zklamal i přehnané naděje ohledně bateriové
          A abych zklamal i přehnané naděje ohledně bateriové elekromobility, tak Elon opět v podstatě potvrdil, že žádná lepší technologie než aktuálně nasazené 18650 není a v dohledné době nebude(přesně podle současné situace na trhu).

          A po tisící zde zopakuji svůj odhad, že nové 21-70 (přesně podle současné situace na trhu) se současným 18650 nedokáží vyrovnat na úrovni energetické hustoty. Rozuměj do krabice S/X se v 21-70 v žádném případě 100kWh nevejde a velmi pravděpodobně i použitá chemie je stejná, či dokonce horší(levnější) než v 18650. Zatím se tak potvrzuje moje úvaha, že jediný důvod pro 21-70 je cena za kWh na úrovni baterie (Což je z mého pohledu nyní ale stejně ta nejpotřebnější vlastnost)

          Fakt bych byl v tomto případě vedle jak ta jedle, ale bohužel čím dál tím víc informací a prohlášení potvrzuje tuto myšlenku.

          1. Haha. Dalsi mucha co sedla na lep antiselingu TM3. Ty nove
            Haha. Dalsi mucha co sedla na lep antiselingu TM3. Ty nove baterie maji novou chemii, klidne ti poslu rozhovor s muskem a straublerem kde to oba potvrzuji ze nove clanky jsou uplne jine a mnohem pokrocilejsi Co jine bys cekal pd Muska? Ze rekne ze Sko a Xko maji inferiorni baterie nez TM3, ale ted do toho nemuzou hrabat protoze maji plno prace s TM3 a sotva maji kapacity na vyrobu onech TM3 nehlede na to ze musi podle smlouvy jeste od panasonicu odebirat stare clanky? Tim by sla tesla dokopru a nikdo by Sko a Xko nekupoval. Proc myslis , ze se v posledni dobe tolik snazi tesla antisellovat TM3? Hadej.

            1. Jak říkám doufám že se mýlím. Ty rozhovory jsme
              Jak říkám doufám že se mýlím. Ty rozhovory jsme pravděpodobně četl a žádný průlom, zejména v energetické hustotě, tam ohlášen nebyl. S životnosti už i ta původní chemie z roku 2012 neměla problém, takže snad jedině rychlost nabíjení. Nicméně třeba na této fotce ze SC se TM3 baterie nabíjí v CC režimu jen 200A, tedy max. 75-80kW což je pro 70-75kWh baterii málo a pro 55-60kWh odpovídá zhruba hodnotě současných baterií v S/X.

              1. Jestli myslis tu fotku, kde jsou videt nabijeci statistiky,
                Jestli myslis tu fotku, kde jsou videt nabijeci statistiky, tak nikdo nevi jestli se vedle nenabijela dalsi tesla a SCH nesdileli vykon.
                Jako jestli si myslis, ze Tesla vyvijela X let ve spolupraci s panasonicem nove baterie, aby pro ne pak postavila gigafactory s tim ze to cele delala jen proto aby dostala na trh jeste horsi clanky nez ktere byly dostupne 6 let nazpet….tak se si asi musel spadnout z kolotoce.
                Ty nove clanky se do Ska a Xka samozrejme dostanou, urcite nebudou stavet gigafactory aby v zapeti museli dovazet stare clanky z japonska. Zkratka to ber tak ze cela tesla ted musi hlasat jak je TM3 nahovno ( protoze maji poptavku X let dopredu) , aby probuh jeste lidi kupovali ty zastarale Ska a Xka, ktere ceka facelift interieru a nove baterie v brzek dobe, nez se poradne rozjede vyroba TM3.

                1. Dulezita je cena/kWh. Tedy i clanek, ktery ma trochu horsi
                  Dulezita je cena/kWh. Tedy i clanek, ktery ma trochu horsi nektere parametry je lepsi z pohledu masoveho nasazeni…

                2. No otázka je co se zvolí jako hlavní srovnávací ukazatel.
                  No otázka je co se zvolí jako hlavní srovnávací ukazatel. Jestli to je maximální energetická hustota, nebo v celkovém kontextu mnohem levnější výroba (nižší cena). No a řeči pro investory o tom jak dlouho jsme to vyvíjeli a jak úžasné to je oproti konkurenci, která přitom má stejné nebo spíše větší vývojové zázemí a kapitál obvykle splasknou v prvních dnech uvedení na trh. Jmenovitě Samsung a LG tyto zprávy vypouštět umí také a jak vypadá realita je známé. Já jsem po sledování posledních 5let dvojice prohlášení-realita prostě skeptický.

              2. Tesla nepouziva striktne CC-CV charakteristiku, ale to je jen
                Tesla nepouziva striktne CC-CV charakteristiku, ale to je jen drobnost…

                Osobne jsem byl take zklaman, kdyz jsem videl jak pomalu se Model 3 nabijel na SC. Samozrejme nezname okolnosti, takze na realne parametry si jeste pockame, ale stejne… Zacinam z toho mit dojem, ze budto se vazne snazi „shodit“ Model 3, anebo to Model 3 bude mit dost tezke v konkurencnim prostredi.

                Do odhaleni zbyva mesic…………… dlouhy mesic 😀

        2. Hlavně většina těchto lidí žije v bludu, že auto na
          Hlavně většina těchto lidí žije v bludu, že auto na vodík je něco jako auto na LPG nebo CNG a vůbec jim nedochází, že jde taky o elektromobil, který všechny ty podle nich „problematické“ komponenty jako například akumulátor má samozřejmě taky a navrch další, objektivně ještě mnohem problematičtější.

      1. čéče, a že mám fabku jsi vyčetl z nějaké skleněné
        čéče, a že mám fabku jsi vyčetl z nějaké skleněné koule? A černou kočku jistě také máš. 🙂

        Já jen, že tahat jakýkoliv online stream přes mobilní připojení nemůže být valná kvalita. Ale chápu, že pro někoho může být 32kbps AAC vrchol hudební produkce.

        1. Musím z praxe potvrdit, že streamování všech běžných
          Musím z praxe potvrdit, že streamování všech běžných tuzemských rádií v Tesle je mnohem kvalitnější, než příjem FM rádia, které se vlastně ani nedá poslouchat. Buď má Tesla mizerný FM rádio anebo skvělý datový stream. Proto poslouchám výlučně stream Spotify a přes TuneIn stream Evropy 2.
          A doplňuji, že mám příplatkové HI-FI za 2300 EUR, takže by to mělo hrát dobře i přes FM rádio a není tomu tak. Naopak stream je skutečně naprosto dokonalý.

              1. V klidu, taky jsem znal borca, co si nechal co si poslat
                V klidu, taky jsem znal borca, co si nechal co si poslat odněkud z Raichu nejakou věc za, bratru, 1500eur a strašně se divil, že mu přisly dvě. Čuměl na to, že se asi spletli, a ne, taky se uklik, a fakt objednal 2x, calnul kreditkou a pohoda. Takže, mě už nic takového nerozhází :).

  3. Zacinaji me uz ale fakt zmrdi srat!!!
    Kdyby radeji vypiplavali

    Zacinaji me uz ale fakt zmrdi srat!!!
    Kdyby radeji vypiplavali jinak dost divoke UI, ktere uz dlouhou dobu Elon neustale jen slibuje. Radeji se nove serou do vyborne streamove sluzby, ktera urcite pro pohodlny poslech v aute uplne staci.
    Mimochodem uz mi a dalsim majitelum Tesel 2 tydny nehraje Spotify, protoze muj Tesla ucet presel z Premium do Free stavu. Tesla mi slibila brzkou opravu, ale asi jen neplati smluvnim partnerum faktury vcas.
    A softwarove updaty? Jen opravujou neustale vlastni chyby a dohaneji dodatecne sliby z marketingu, za 2 roky se na UI prehlednost spis zhorsila nez zlepsila. Kdepak je ta vyjimecna zacinajici firma z mimoradne odlisnym pristupem k uzivatelum. Nejak se nam to panove zvrhava ke klasickemu vykoristovani. Servisy dnes tezce nestihaji, objednaci terminy i 1/2 roku. Vznik novych rychlych Tesla nabijecek na vychod se zastavil a to nejsou na cestach Tesla 3-ky, to bude teprve chaos.
    Omlouvam se za vulgarnost, ale nemohl jsem si pomoct 🙂

    1. Mam urcite mensi zkusenosti nez Vy, ale zatim spise
      Mam urcite mensi zkusenosti nez Vy, ale zatim spise opacne.
      Spotify mi funguje normalne. Pokud by Vam to nefungovalo kvuli nezaplacene fakture asi by to nefungovalo nikomu. Pochybuji, ze dostavaji fakturu za kazdy ucet extra a losuji, komu to tentokrat zaplati a komu ne.
      V Mnichovskem servisu jsme dostali oba s kolegou termin za tri tydny. Az na jednu softwarovou vadu vyresili vse k me spokojenosti. Tu vadu vyresi update. Servis v Mnichove se bude stehovat za par tydnu do novych vetsich prostor. V Norimberku otevreli nedavno servis novy. V Bratislave otevreli nedavno SC. V Praze mohl byt uz take davno, kdyby Ceske slibotechne neslo vice nez o SC o salon kde by chtel na Teslach vydelavat. V Mariboru otvirali SC nedavno. V Chorvatsku se stavi o sto sest. V Rakousku to take posiluji, atd. atd.
      No snad nebudu mluvit za dva roky jako Vy. I kdyz jak koukam na ty vyrazy tak takhle urcite mluvit nebudu.

      1. Velmi fandim Tesle od sameho zacatku, proto mam taky S-ko uz 2
        Velmi fandim Tesle od sameho zacatku, proto mam taky S-ko uz 2 roky. Myslim si jen, ze by mela Tesla a zejmena Elon min lhat a vic plnit sliby na ktere laka nove majitele utracejici > 100tis.Eur. Za vulgaritu se znovu omlouvam, ale nechal jsem se unest souvislosti mezi soucasne kolabujicimi ucty Spotify a titulkem clanku. To s tou fakturou byl vtip spise jsou to technicke problemy, ale kazdopadne nas je spousta, kterym nefunguje v soucasne dobe Spotify, protoze dany ucet neni Premium. Zatim jste jen stastlivec, ktereho problem nepostihl. Situace se spokojenosti se servisy na zapad je diametralne odlisna nez na vychod. Objednejte se ve Vidni, nebo si zde nechte neco vazneho opravit.
        Popisoval jsem situaci na vychode ne v Nemecku.
        Me argumenty k softu Tesly za 2 roky by byly na samostatny clanek… 🙂

        1. Rozumím tomu.
          Na druhou stranu mé zkušenosti se

          Rozumím tomu.
          Na druhou stranu mé zkušenosti se značkovými servisy zavedených automobilek by vydali také na román.
          Zkoušel jste třeba někdy takovou úplnou hloupost jako řešit se značkovým servisem (Jarov) upgrade mapových podkladů v navigaci?
          Ty sliby (a zejména fantasmagorie Muska) já beru s velkou rezervou.
          V podstatě, ale opět kdo jiný Vám kdy vůbec dokázal vylepšit auto, které jste jim už zaplatil? Například moje dřívější auto umělo poloautomaticky (pohyb dopředu a dozadu jsem stejně musel ovládat já) parkovat podélně k chodníku. Kolmo neumělo a nikdy umět nebude. Teslu jsem koupil s tím, že neuměla ani jedno. Krátce na to přišel upgrade, který jí naučil parkovat automaticky podélně a minulý týden přišla verze, se kterou už umí i kolmo k chodníku.
          Navigace resp. rádio RNS510 v dřívějším autě byla plná softwarových chyb. Když jsem se zeptal na Jarově jestli třeba nevyšel nějaký nový fw, zírali na mě jaké sprosté slovo, že jsem to použil. Nikdy jsem se těch chyb nezbavil. Vždycky jsem si kladl otázku čím asi jezdí lidé z té automobilky, kteří jsou za tohle odpovědní.
          Ano Tesla v tom má určitě hokej, ale na druhou stranu je nejspíš jediná kdo se o něco takového vůbec snaží, tedy je jasné, že to přinese problémy.
          Fakt je nechci obhajovat. Určitě nastanou chvíle kdy je budu taky proklínat, ale až se dostanu do Vašeho stádia mám v záloze jednoduchý lék. Koupím si zase nějaké super auto od nějaké super značky a jsem si jistý, že nejpozději po pár měsících se rád vrátím do Tesly. 🙂

          1. Ano, zde naprosty souhlas…
            …o to vic me stve, ze by

            Ano, zde naprosty souhlas…
            …o to vic me stve, ze by stacilo malinko a dalo by se behem velmi kratke doby opravit vse co je v operacnim systemu spatne, jen by to chtelo mene slibovat a vic konat. Nevim v cem je problem, kdyz podminky jsou pro to skvele… Mozna prave prilis mnoho novych cilu…
            Presto uznavam, ze celoplosne toho dela Tesla stale nejvic ze vsech.

            1. No nedali si za cil nic mensiho nez zmenit svet k lepsimu.
              No nedali si za cil nic mensiho nez zmenit svet k lepsimu. Musime se tedy smirit s tim, ze pokud chteji tenhle cil plnit budou muset neustale expandovat a ze sve zkusenosti vim, ze cim je firma vetsi, tim hure se udrzuji snadardy a kvalita jakou si clovek pral a na zacatku nastavil.
              Ostatni ovsem zatim jen slibuji elektroauta jaka svet nevidel. Takze budme radi za Teslu a verme, ze se to zase zlepsi az se vykresou z rozjezdu vyroby modelu 3.

              Mimochodem nevim odkud jste, ale treba Prazaci jezdili vetsinou do Vidne a pritom do toho Norimberku je to stejne daleko a lepsi, mnohem rychlejsi cesta. Tedy pokud jste sam z Prahy zkuste to tam a pokud ne snad alespon trosku Vidni odlehci az to Prazaci zjisti.

              1. jj, opet shoda 🙂
                Bohuzel jsem z Ostravy takze, Nemecko je

                jj, opet shoda 🙂
                Bohuzel jsem z Ostravy takze, Nemecko je preci jen z ruky 🙂
                K tem servisum jsem vsak nemluvil za sebe, ale za kamarady s auty z pocatku 2012 a 2013. Ja osobne jsem servis prakticky nepotreboval a kdyz, tak probehl vzdy k me spokojenosti.

                1. Jo Ostrava. Jsem ostuda. Celou CR jsem projel, ale u Vas jeste
                  Jo Ostrava. Jsem ostuda. Celou CR jsem projel, ale u Vas jeste nikdy nebyl. Uz chapu proc jste psal o tom vychodu.
                  Pevne verim, ze se to bude lepsit. Jestli nenaleti zase nejake slibotechne a otevrou do konce roku ten SC u Olomouce tak se Vam bude urcite zase o neco lepe jezdit a verim, ze i se servisem ve Vidni brzy neco udelaji, resp. otevrou nekde pobliz nejaky novy, ktery ji ulevi.

              2. Ta cast o kvalite je uder hlavickou na hrebicek. 🙂
                Obvykle

                Ta cast o kvalite je uder hlavickou na hrebicek. 🙂

                Obvykle se projekt (alespon ty softwarove, ale o tom se tu konec koncu mluvi) zacina s vysokymi pozadavky na kvalitu/bezpecnost/… Sice pak vetsinou v prubehu dojde cas, takze se nektere pokrocile testy nestihnou, ale alespon ten zaklad tam je.

                Pokud se zacina s pristupem „feature-first“ a tim, ze zakaznikum vlastne chyby nevadi a zvyknou si, je podle me u vetsiho projektu cesta do pekel. Zazil jsem to, nastesti firma to tenkrat pochopila vcas. Snad se u Tesly taky nekdo se zdravym rozumem
                Podle me to temer urcite nebude Musk, ten je prave clovek, ktery preferuje vychytavky pred kvalitou.

                1. Obavam se, ze Elon toho zdraveho rozumu prave moc nema. Je to
                  Obavam se, ze Elon toho zdraveho rozumu prave moc nema. Je to urcite obdivuhodny clovek plny idealu a dobrych myslenek se schopnosti nadchnout lidi pro vec. Bohuzel tahle vlastnost casto balancuje na hrane mezi tim nekoho nadchnout a otravit. To druhe by mohlo byt za castymi odchody klicovych lidi, kteri si pak davaji na twitter hlasky jako „ukazalo se, ze Tesla vlastne neni pro me“.
                  Nektere jeho ujete napady jsou navic pro normalni lidi az priliz tezko stravitelne. Potreboval by tu hlavu z tech oblak alespon obcas trochu sklonit a nahlednout do realneho sveta.

                  Co se tyka te kvality tak po dvou a pul mesicich a najetych 17tis. km, kdy to auto pouzivam zcela plnohodnotne musim rict, ze nejvice me otravila (a to uz dopredu nez jsem auto vubec dostal) ta psychoza, kterou jsem se nechal strhnout a ovlivnit, a ktera se na internetu siri. Jasne kazdej je obcas na neco nastvanej, a protoze treba zrovna nema naladu ulevi si nekde na netu. I me se to bohuzel na zacatku stalo. Jenze se toho zpravidla hned chytnou lide co nemaji at uz z jakehokoli duvodu Teslu radi a rozmaze se to do absurdna. Ve vysledku musim shrnout, ze vsechny skutecne potize co jsem mel byli prkotiny, a kdyz jsem v pondeli jel po trech tydnech co jsem byl objednan na servis do toho Mnichova vazne jsem premyslel proc tam vlastne jedu prudit s takovejma blbostma, ktery me nijak v uzivani toho auta neomezujou. Klidne by to vydrzelo do pravidelne prohlidky po 20tis. Kterou jsem si teda alespon nechal rovnou udelat abych uz tam pak hned zase nemusel.
                  Suma sumarum s autem jsem spokojen maximalne. Krom jedne drobnosti nevim o zadne softwarove chybe. A velmi se tesim az nam dodaji ty dve TM3, kterymi udelame radost zamestnancum a uz ted premyslim komu dalsimu ve firme pak objedname dalsi.

                2. tohle se hezky cetlo 🙂
                  Mi zatim na updatech SW v Tesle

                  tohle se hezky cetlo 🙂

                  Mi zatim na updatech SW v Tesle vadilo jen to, ze ubyly nektere dulezite funkce a uz se nevratily. Jinak je samozrejme super, ze tech funkci, ktere pribyly je milionkrat vic nez tech co ubyly 🙂

                3. No vida, tak aspoň někdo je spokojenej 🙂
                  No vida, tak aspoň někdo je spokojenej 🙂

    2. Zmrdi ? Srat ? Uz to, ze clovek s takovym vyrazovym slovnikem,
      Zmrdi ? Srat ? Uz to, ze clovek s takovym vyrazovym slovnikem, jeste k tomu psanym – ktery je mozno si po sobe precist a ev.korigovat – jezdi Teslou mne velmi prekvapuje. „Mi a dalsim majitelum “ hraje Spofity ve vybornem prenosu bez problemu. Ja a jini majitele Tesel cekaji na termin v Tesla servisu tyden, max. 10 dni. Chtelo by to prochazku v prirode , nebo jiny zpusob uklidneni, ktery u Vas funguje..Pokud si ostravak kupuje Teslu a je odkazany jezdit na servis do zap. Evropy, tak musel pri koupi predpokladat terminove problemy v zemich, kde se mesicne prodava tolik Tesel, kolik jich momentalne jezdi v CR. Jestli ne, tak muze nadavat jen sam sobe..

        1. Vyloženě urážlivé, útočné příspěvky mažeme. Na
          Vyloženě urážlivé, útočné příspěvky mažeme. Na druhou stranu tu nejsme od toho, abychom cenzurovali/upravovali význam či citové zabarvení komentářů. Ale samozřejmě budeme rádi, pokud se tu do budoucna budou sprostá slova vyskytovat co nejméně.

Napsat komentář