Tesla oficiálně potvrdila dodávky prvních kusů elektromobilu Tesla Model Y. Zároveň zveřejnila nová videa z výroby a testování.
Tesla Model Y už se dodává po celých Spojených státech. Konkurence podobná auta teprve chystá do výroby – např. Volkswagen ID.4.
foto: Tesla
foto: Tesla
Prozatím byly z továrny Tesla ve Fremontu expedovány stovky kusů elektromobilu Tesla Model Y po USA. První majitelé o nich nadšeně natáčejí videa a přicházejí s prvními důležitými poznatky.
Zajímavé například je, že auto je standardně vybaveno bezdrátovou indukční nabíječkou pro mobilní telefony (u Tesla Model 3 jde o příplatkové vybavení). Dále má také speciální mód Off-Road Assist Mode.
Oficiální Tesla video:
Zkušenosti uživatelů:
Tesla
Model Y je opět pecka! Tesla mě překvapuje s každým
Model Y je opět pecka! Tesla mě překvapuje s každým novým modelem. Marně přemýšlím proč totéž nedokáže žádná jiná automobilka. Pro ty zavedené velikány to musí být strašná potupa. Neposmívám se jim. Vlastně mi jich je trošku líto. Začínám propadat skepsi, že to vážně nikdo jiný nedokáže.
Bude to brzo nejprodávanější vozidlo světa.
Bude to brzo nejprodávanější vozidlo světa.
To mi připomíná jednoho místního veštce, který mi před
To mi připomíná jednoho místního veštce, který mi před časem tvrdil, že Tesla Model Y se stane nejprodávanějším autem planety v historii. Když jsem ho konfrontovat s prodeji modelu Toyota Corolla, tak se nejdřív kroutil jako had a pak teda řekl, že myslel jako roční prodeje.
Jak to myslíte vy? Celkově v historii nebo roční prodeje? A kdy k tomu dojde?
Tesla se vzepřela příkazu k uzavření v zoufalém pokusu
Tesla se vzepřela příkazu k uzavření v zoufalém pokusu se zachránit.
„FREMONT, Calif. (Reuters) – Tesla Inc’s U.S. vehicle factory in California on Wednesday appeared to operate normally despite an order by the county’s sheriff’s office to comply with a three-week lockdown in the San Francisco Bay Area to rein in the spread of coronavirus.“
Jojo, takhle vypadá zarputilý boj o holou existenci.
Elon zial/nastastie hra podla svojich pravidiel. Hola
Elon zial/nastastie hra podla svojich pravidiel. Hola existencia??? To myslis podla cashu na uctoch? Ci podla toho, ze pred touto krizou bola na $850? Si odtialto zduchol ako prd (ci uz Autorevue, alebo Hybrid) vracias sa ked je celosvetova panika. Tvoj dlh voci mne ani nejdem spominat, daval som ti dost casu, si typicky internetovy majster sveta, ked pride na lamanie chleba, naseres do gati a zmiznes ako zbabelec…
Čau Arte, napiš mi do nějaké dnešní diskuze na
Čau Arte, napiš mi do nějaké dnešní diskuze na autirevue, abych poznal že jsi to ty a písni mi na email na seznamu, můj nick znáš, ať můžeme dotáhnout tu sázku.
Na Autorevue už chodím vysloveně ojediněle, protože už je to jen VW web a navíc se graficky rozpadá při použití adblocku.
Na Hybrid jsem nepsal asi dva měsíce, protože jsem by v Singoši a to na to nemám nikdy čas ani chuť.
Hádejte, komu musí být nařízeno adresně, že i jeho se
Hádejte, komu musí být nařízeno adresně, že i jeho se týká příkaz k uzavření továren a kdo je tedy největší asociální zm*d bez špetky společenské zodpovědnosti?
Vy mate tovarnu a neuzavrel jste ji? 🙂
Vy mate tovarnu a neuzavrel jste ji? 🙂
Ne nemám. Obě moje české firmy uzavřely kanceláře na
Ne nemám. Obě moje české firmy uzavřely kanceláře na začátku minulého týdne a převedl jsem je na 100% homeworking.
Zvláštní věc… zatím se zdá, že kromě včerejších problému webexu a teamsů to funguje. Po skončení epidemie se budu muset zamyslet, do jaké míry by se daly redukovat nájmy za kanceláře a nenechat třeba pouze jednačky, nějaká sdílená místa a zázemí.
Nechám se podat.
Nechám se podat.
Napovím…. které autmobilce padají na premarketu akcie jak
Napovím…. které autmobilce padají na premarketu akcie jak kámen z desátého patra?
Podle toho co jsem sledoval, tak aktuálně padají asi
Podle toho co jsem sledoval, tak aktuálně padají asi nejvíc akcie bohužel Tesle. Aspoň z těch cca 10ti automobilek co jsem procházel.
https://seekingalpha.com/news/3552754-tesla-plant-not-considere
https://seekingalpha.com/news/3552754-tesla-plant-not-considered-essential-bay-area-business
Runnere, šortujte. Teď nebo nikdy… 🙂
Runnere, šortujte. Teď nebo nikdy… 🙂
Trochu pozdě, ne? Mám pozici ze 4.2. na 920$.
Trochu pozdě, ne? Mám pozici ze 4.2. na 920$.
Len Runner je taky genius ze tvrdi, ako firma ide skrachovat
Len Runner je taky genius ze tvrdi, ako firma ide skrachovat ked je akcia na $250. Potom ale tisko caka kedy pride jeho sanca a nezacne shortovat ked je cena na 300, 400, 500, 600, 700 alebo 800, on je ten genius ktory to vystihne na 900 a takisto predpoveda celosvetovu paniku, Runner, je nam vsetkym cest, ze sa zucastnujes tychto diskusii…
Už zase šortuje 3 akcie aby moh říct že šortuje :)))))
Už zase šortuje 3 akcie aby moh říct že šortuje :)))))
Prošel jsem všechny videa, články a nikde jsem si
Prošel jsem všechny videa, články a nikde jsem si nevšiml, že by model Y měl v zadním kufru roletku nebo aspon nějakou přepážku, která by zakryla zavazadlový prostor. Je tam nebo lze dokoupit nebo dodělat od externího dodavatele? Děkuji za odpověď.
Off: Megatest EV v zime:
Off: Megatest EV v zime:
https://insideevs.com/news/404632/winter-range-test-best-evs-cold-weather/
„Zboznovana“ Tesla Model 3 – nejvetsi pokles dojezdu v zime.
„Nenavideny“ Audi E-tron – nejrychlejsi nabijeni (z 10 na 80% za 27 minut)
Budme objektivni.
Poznatky novopečenejch majitelů
Poznatky novopečenejch majitelů Y.
https://teslamotorsclub.com/blog/2020/03/16/tmc-member-shares-model-y-delivery-experience-photos/?fbclid=IwAR3Q3aeq4YDxGuYq0GQcKDprqLOQ5WPvugE61jjB9JUbX_93KLkoBiOuM00
Jsem v šoku na propagacnim videu noveho modelu nechaji nad B
Jsem v šoku na propagacnim videu noveho modelu nechaji nad B sloupkem 1 cm mezeru a stropni panely spinave jak kdyz to nekdo vytahnul krave z huby to je velkej FAIL !!! To se jim tedy nepovedlo 🙁 ale jeste vetsi je fail je ty starlink druzice pouhym okem jich je uz par videt a cerny nater nema zadny efekt. !!! A teprve ted tepelne cerpadlo ???? jako vazne ??
Centimetr asi ne.
Centimetr asi ne.
Tak si to stopni a podivej se 🙂 hned to prvni video. Od
Tak si to stopni a podivej se 🙂 hned to prvni video. Od 00.10. Levy B sloupek to je masakr , tady jde o to ze na promo videu to maji mit vychytane, prvni videa majitelu a recenzentu to maji ok.
Tu mezeru v pohodě dotmelí před prodejem, s tím naděláš
Tu mezeru v pohodě dotmelí před prodejem, s tím naděláš 🙂
Tady nejde o Muchy prvních kusů ale o to promo video to
Tady nejde o Muchy prvních kusů ale o to promo video to mají mít vychytaný.
Přece psali, že Tesla Y už má kvalitu vychytanou, takže
Přece psali, že Tesla Y už má kvalitu vychytanou, takže se nikdo nemusí bát 🙂
Psali a nazorne ukazali 🙂
Psali a nazorne ukazali 🙂
US kvalita je ale odlišná od naší, například mezery mezi
US kvalita je ale odlišná od naší, například mezery mezi dveřmi nebo jednotlivými díly karoserie mohou být +/- 0,5 cm, vystýlka kufru se nemusí lepit apod. na takové prkotiny se tam nehraje 🙂
Jo, teď jsem si to všiml, že jste myslel uvnitř a ne
Jo, teď jsem si to všiml, že jste myslel uvnitř a ne venku. Jo, je tam teda mezera dost viditelná (vynikne ve srovnání s druhou stranou), která na produkčním autě nemá co dělat, to je fakt. A že se to objevilo v promo videu, nechápu.
No co, trochu jako Š120, tam byla taky kvalita pochybná.
No co, trochu jako Š120, tam byla taky kvalita pochybná. Tesla už myslím vcelku empiricky prokázala, že prvních půl roku až rok po zahájení výroby nového modelu je kvalita aut tragická a postupně se to zlepšuje…kdo chce Y měl by ten rok počkat..
A že teprve dneska tepelné čerpadlo? V Kalifornii netřeba
Možná by se TM3 divila, kdyby dostala na prdel od Š120
Možná by se TM3 divila, kdyby dostala na prdel od Š120 🙂
https://www.youtube.com/watch?v=Te-Gf90Omxk
V Kalifornii mozna ne ale prodavaji to do celyho sveta ne?
V Kalifornii mozna ne ale prodavaji to do celyho sveta ne?
https://insideevs.com/news/404632/winter-range-test-best-evs-cold-weather/
TO je normální – nejsnáze se navrhuje auto na prostředí,
TO je normální – nejsnáze se navrhuje auto na prostředí, ve kterém žiju, tím musím začít. Navíc oni jedou primárně úplně jinou linii. Předpokldám: napřed uvažovali Kalifornii – ono je to i pro baterku lepší, než jí trápit mrazem, pak začali předpokádat aktivní odstavení auta, takže topení prioritní problém nebylo…a šli po technologií jako autopilot – tam zjišťují, jak je daleko legislativní a praktická realita od technického snu a taky na T3 začali zjišťovat, že si to kupují i lidi bez možnosti aktivního odstavení a začalo to být na pořadu dne. Ono jedna věc je mít někde vzadu vizionářský sen a druhá je ta cesta k němu včetně všech nejmenších detailů a plná mravenčí práce a že je fuška vizi česat do kontinuálně vyvíjené reálné aplikace. Na zelené louce se jim technologický skok dělal snadno, teď už je to s progresem horší – logicky nárůstem objemu výroby a rozsáhlosti produktu se křivka inovace zpomaluje a dostávají přednost věci z operativy, aby se to vůbec udrželo v chodu s nějakým progresem
Treba im napisat nech spravia reklamne video so seriovym autom
Treba im napisat nech spravia reklamne video so seriovym autom a nie prototypom.
Off
Off https://insideevs.com/news/404544/sion-power-li-metal-batteries-420-whkg/
Bílá je stejně nejhezčí.
Bílá je stejně nejhezčí.
Bílá je jako kokain. Těším se až si ji projedu. Je
Bílá je jako kokain. Těším se až si ji projedu. Je ještě hezčí než model 3.
Jo, jo, koza je taky bílá a začína na „ko“. Věříme, že
Jo, jo, koza je taky bílá a začína na „ko“. Věříme, že se těšíš na to, až si nějakou ojedeš :-). Čus, Dlaždič.
Burn Tesla, burn 🙂
Tak si to zopakujeme. Tesla existující
Burn Tesla, burn 🙂
Tak si to zopakujeme. Tesla existující pouze díky brutální deformaci trhu vstoupila do období, kdy jsou prakticky všechny světové ekonomiky těžce zasaženy a automobilovému průmyslu se zroutila poptávka v řádu vyšších desítek procent, EV nevyjímaje.
Disponuje malovýrobou drahých produktů určených na subvencované trhy, neschopností vytvořit zisk v době konjunktury a vysokými dluhy.
Tak hodně štěstí 😀
A model Y? Ten teď fakt nikdo nemá čas řešit.
vic, vic, vic, poradne to rozjed at je sranda 😀
vic, vic, vic, poradne to rozjed at je sranda 😀
Mysliš z kopce jako akcie Tesly? 😀
Mysliš z kopce jako akcie Tesly? 😀
Které akcie nejdou teď z kopce?
Které akcie nejdou teď z kopce?
Farmacie, potravinářské řetězce, biotechnologie…
Na
Farmacie, potravinářské řetězce, biotechnologie…
Na nějaké elektromobily se** pes.
Ano, automotive to teď nebude mít lehké. Ovšem největším loserem je jak jinak – Tesla.
Ekonomika dostala těžký direkt a německé vymaštěné zelené děti z měst, co odsuzovaly zemědělce protestující proti jejich likvidační politice, se teď krčí v karanténě a modlí se, aby měly zítra co žrát.
Dotace na elektromobilitu? Chachachaaaa. Zapomeňte.
Seš vedle jak ta jedle „ODBORNÍKU“ Pokles acíí TSLA je
Seš vedle jak ta jedle „ODBORNÍKU“ Pokles acíí TSLA je výrazně menší než pokles u ostatních automobilek – samozřejmě pokles za poslední měsíc a půl po pandemii.
😀 😀 😀
Která automobilka odepsala více než 52%, a je tedy
😀 😀 😀
Která automobilka odepsala více než 52%, a je tedy větší loser, než Tesla?
Akcie které automobilky vzrostly za 40 dní o 180% (aby pak
Akcie které automobilky vzrostly za 40 dní o 180% (aby pak korigovaly o 52% za stejné období)? T.j. za 80dní +30%.
VW za 80 dní -36%.
Mohu vás ujistit, že pozitivistický výklad volbou
Mohu vás ujistit, že pozitivistický výklad volbou timeframu lze provést u jakékoliv akcie.
Tak to zkuste u Deutsche Bank.
Tak to zkuste u Deutsche Bank.
Bez problému.
Představte si, že DB na premarketu před
Bez problému.
Představte si, že DB na premarketu před chvílí posílila o 1% (na 5.53), zatímco Tesla je aktuálně na nule.
No není to báječné? 😀
Jedno procento nikdo neřeší.
Jedno procento nikdo neřeší.
Ja vas mozem uistit, ze VW je v pr..li.
Ja vas mozem uistit, ze VW je v pr..li.
Doporučuji psát komentáře na Autorevue, tam se najde
Doporučuji psát komentáře na Autorevue, tam se najde početná skupina obdivovatelů která Vám to bude baštit.
Odtamtud práve přišel sem :D.
Odtamtud práve přišel sem :D.
No však ty se moc nesměj. Taky tam pravidelně chodíš
No však ty se moc nesměj. Taky tam pravidelně chodíš rozdávat svoje moudra a vulgarity.
A?
A?
To samozřejmě platí pro všechny grafy, ale abych to
To samozřejmě platí pro všechny grafy, ale abych to rozlouskl, opakuji- Tesla z 900 korekce na 500-800 očekávaná, pod 500-vliv panika virus- dlouhodobý trend stoupající očekáváno 1000 po zařazení do indexu. A ať si spekuluje každý jak chce. To je jeho věc. Vydělat i prodělat se dá mnoha způsoby.
Radši se držte, protože ještě zdaleka není konec.
Radši se držte, protože ještě zdaleka není konec.
To teda nie je. Zacinaju pokuty za CO2 co budu platit vsetci
To teda nie je. Zacinaju pokuty za CO2 co budu platit vsetci okrem fiatu. Fiat si kupil povolenky u tesly. Tesla musi rychlo expandovat a vyrabat viac aut aby stihala pokryvat dopyt po povolenkach aj pre ine automobilky.
Od všeho se ustoupí. Bližší košile než kabát.
Na
Od všeho se ustoupí. Bližší košile než kabát.
Na elektormobilitu nepůjde v následujících letech ani cent.
Investice do elektromobility a budování redundantní elektromobilní infrastruktury jsou první věc, co se zařízne.
Tesla je vyřízená.
Ten bol dobrýýý :)))))
Ten bol dobrýýý :)))))
Rovnako ako negativisticky. Ze ste klaun uz chape kazdy so
Rovnako ako negativisticky. Ze ste klaun uz chape kazdy so zdravym rozumom. Doteraz ste bavil ale uz celkom obtazujete. Ked nemate rad EV tak naco sem chodite? Sem nechodi mainstream ludi skor iba fanusikovia. Cohi sa bojite? Ze nemate pravdu? Alebo ste sadomasochista? To ze ste idiot ste ma presvedcil uz davno, ked ste zosmiesnoval invalidov. A to vam nenadavam, to tvrdim ako fakt!
ty máš koníčka EV,on má koníčka otravovat lidem život
ty máš koníčka EV,on má koníčka otravovat lidem život
Neptej se ulhaného trolla proč je trollem…
Prostě stačí
Neptej se ulhaného trolla proč je trollem…
Prostě stačí NEKRMIT….
Naštěstí vaše dlouhodobé předpovědi nevychází, tak
Naštěstí vaše dlouhodobé předpovědi nevychází, tak můžeme být v klidu. PS co vaše sázka o počet prodaných trojek?
Možná mi nevycházejí předpovědi, které dělám spíše
Možná mi nevycházejí předpovědi, které dělám spíše kvůli zábavě a popisuji v nich vývoj nějakého systému, který je ale nakonec ovlivněn nepředvídatelným zásahem z venku (nové dotace, sankce apod.)
Předpovědi, na základě kterých ale skutečně ekonomicky jednám, mi vycházejí poměrně dobře a pokud sledujete místní diskuzi a kopíroval byste moje investice proti Tesle, byl byste stejně jako já ve velkém zisku.
Co se týká sázky ohledně prodejů Modelu 3, nerad se opakuji, tedy pouze kopie příspěvku:
„Artovi jsem psal na autorevue, ať mě kontakutuje mailem a že spočítáme, kdo vlastně vyhrál. Zatím mě na můj mail nenapsal.
Tak jetli to Arte čteš, hoď mi nějakou poznámku někam na autorevue a mailni na seznam.
A co týká určení vítěze sázky, jestli už máte vstupy z leasingu Tesla Finance, tak mi je sem napište, ať se s tím nemusíme zdržovat.“
Proto píšu dlouhodobé předpovědi, ty krátkodobé mě
Proto píšu dlouhodobé předpovědi, ty krátkodobé mě vcelku nezajímají, důležitý je celkový trend.Vzhledem k tomu, že „všechno víte“ jsem předpokládal, že ty počty už znáte, a vaše prognoza, že neprodají víc jak 160tisíc trojek byla hodně mimo co?
Uznám to v okamžiku, kdy budu vědět, kolik jich reálně
Uznám to v okamžiku, kdy budu vědět, kolik jich reálně prodali a kolik jich stále vlastní prostřednictvím Tesla Finance LLC.
Pokud máte link, kde to najdeme, budu rád.
To jestli jste vyhrál, nebo prohrál sázku je vcelku
To jestli jste vyhrál, nebo prohrál sázku je vcelku nepodstatné, ale co se postavit čelem k těm 160tisícům?
Nepodstatné to asi není, když tu o tom vidím každou
Nepodstatné to asi není, když tu o tom vidím každou chvíli někoho psát. Je třeba to dotáhnout do konce a zjisti kdo z nich měl pravdu.
Doufám, že víte co znamená PS, když už teda odpovídáte
Doufám, že víte co znamená PS, když už teda odpovídáte za svého klona.
Vy jste hlupák. Je škoda že to musíte dávat tak často
Vy jste hlupák. Je škoda že to musíte dávat tak často najevo. Víc k tomu nemám co říct. Pokud máte pocit, že snad máme s runnerem podobné názor a jsme tedy svými klony, tak zavolejte do Bohnic a řešte to. Ikdyz v Bohnicích asi nebudou mít pavilon pro hlupáky od narození.
Když mě ty Bohnice doporučujete, tak to tam asi dobře
Když mě ty Bohnice doporučujete, tak to tam asi dobře znáte, že by Jekyll-Hyde syndrom?
Tak to že se do Bohnic umisťují blázní ví každý kdo
Tak to že se do Bohnic umisťují blázní ví každý kdo má trochu rozhled. Ale jak jsem psal, s hloupostí vám tam nepomůžou. Takže jsem se unáhlil. S mentalní insolvencí musíte dožít.
Vy máte problém s chápáním psaného textu?
Vy máte problém s chápáním psaného textu?
Ano, Vy máte problém a nejen s chápáním psaného
Ano, Vy máte problém a nejen s chápáním psaného textu.
Spojení Bohnice – blázinec zná každé 5-leté dítě, které nikdy v životě na žádné psychiatrii nebylo.
Když mě ty Bohnice doporučujete, tak to tam asi dobře
Když mě ty Bohnice doporučujete, tak to tam asi dobře znáte, že by Jekyll-Hyde syndrom?Z toho podle vás vyplývá, že nevím co jsou „Bohnice“?
Ano, právě jste potvrdil, že máte problém.
Ano, právě jste potvrdil, že máte problém.
Tak se zkuste poradit s paní učitelkou ze základky.PS
Tak se zkuste poradit s paní učitelkou ze základky.PS stále si myslíte, že „Vojenský výzkum dělá chyby jen ve filmech.“
Ano, únik virů z vojenské laboratoře je prakticky
Ano, únik virů z vojenské laboratoře je prakticky vyloučený.
Jaderné testy se v uzavřené laboratoři provádět nedají.
Vložil/a ozana, Po, 2020-03-16 13:40
Žádné biologické
Vložil/a ozana, Po, 2020-03-16 13:40
Žádné biologické zbraně nikdo nenechá uniknout.::::V roce 1950 rozšířilo námořnictvo z dvou minolovek větší množství Serratia marcescens – neškodné baktérie vhodné pro venkovní testování – u pobřeží San Francisca. Několik lidí však onemocnělo a jeden muž dokonce zemřel.https://www.valka.cz/10823-Lekarsky-Vyzkumny-Ustav-Infekcnich-Chorob-Armady-Spojenych-Statu?utm_source=valka_cz&utm_medium=article&utm_campaign=similar
Odkdy jsou neškodné bakterie biologická zbraň?
A to nebyl
Odkdy jsou neškodné bakterie biologická zbraň?
A to nebyl únik, ale úmyslný čin.
Zkuste si přečíst odkaz,to že je to neškodná bakterie si
Zkuste si přečíst odkaz,to že je to neškodná bakterie si ty zelené hlavy mysleli, a to, že to byl záměr je o to horší ?Od začátku se snad bavíme o tom, jestli je ten virus přírodní nebo v tom má prsty človek:::Vložil/a kkk, Po, 2020-03-16 13:27
To ,že biologické zbraně vyvijí některé státy je fakt, jesli to byla mutace, záměr, nebo jenom ůnik se asi těžko dozvíme.
Nevěřím konspiračním teoriím a držím se principu
Nevěřím konspiračním teoriím a držím se principu Occamovy břitvy.
T.j. nový virus se přenesl na lidi od zvířat a ne z nějaké laboratoře.
Já jsem nikde nepsal, jaký je původ viru, pouze jsem
Já jsem nikde nepsal, jaký je původ viru, pouze jsem vyjmenoval možmosti, a na rozdíl od vás žádnou nezavrhuji.Tady máte názor někoho, kdo tomu na rozdíl od nás rozumí:::Co je koronavir? Kde se vzala epidemie COVID-19? Pochází z čínské laboratoře?https://www.youtube.com/watch?v=P2KW1kud9fg
Jenze s temi nazory opatrne,je treba je hodne dobre jako nazor
Jenze s temi nazory opatrne,je treba je hodne dobre jako nazor uvest,nekdo s mensim kritickymn myslenim,by je mohl povazovat za fakt. A tak nejak si myslim, ze ten, kdo tomu rozumi, by jej prave z titulu, z eby tomu vice lidi kvuli jeho kvalifikaci mohlo uverit, nemel uz vubec vypoustet, pokud nema dost opravnene podezreni ci dokonce dokuzy
Jo souhas ,vrcholoví politici by měli hodně vážit slova,
Jo souhas ,vrcholoví politici by měli hodně vážit slova, a klidně i „lhát“ protože někteří jedinci nejsou na pravdu připraveni, jako prohlášení,že státní rezervy potravin jsou na jeden den, neměl nikdo vyslovit, protože pak vzniká panika.O tom co se zkoušelo na lidech:::https://www.idnes.cz/xman/styl/operace-seaspray-bakterie-civiliste-armada-san-francisco.A180220_173117_xman-styl_fro
Tak ja to upresnim.
Pravdy rkat kdykoliv a prave nikdy nelhat
Tak ja to upresnim.
Pravdy rkat kdykoliv a prave nikdy nelhat a pokud vypoustim nejake nepodlozene teorie, tak to taky tak radne oznacit. To, ze koronavirus vyvinuli a (omylem ci zmerne) vypustili Cinani ci laborator v USA je dle meho nyni neprosto neprokazatelne, takze veskere takove uvahy radne oznacit, ze to je jen nazor bez dukazu. Vas priklad o statnich rezervach je opacny, to je proste fakt.
Ta operace Sea Spray byla silenost, ktera v te dobe byla holt normalni uplne vsude, cimz ji nechci obhajovat, jen trosku uvest do historickeho kontextu. Stejne tak nevolnictvi na nasem uzemi – ano, i Cesi byli naprosta hovada v dnesnim pohledu, ale v kontextu doby se chovali normalne. Je nemozne nedelat chyby, je hloupe se z nichnepoucit.
Já to znovu upřesním, už na začátku jsem mluvil o dle
Já to znovu upřesním, už na začátku jsem mluvil o dle mě možných variantách s tím,že se pravdu asi nedozvíme.To, že je možné „označit DNA“ bych nevylučoval, ty pokusy viz odkaz probínaly do 70let kdy se to provalilo, tam si také „značkovali virus“(použili vysoce specifickou“ biologickou látku, která by byla natolik unikátní, že by její efekt nešel přehlédnout.)aby zjistili jak by se biologické zbraně šířily.A nedělám si iluze, že by to nyní někdo nezkoušel, protože simulace nikdy nenahradí realitu, a za pár desítek let se to možná dozvíme, jako v tom odkaze.
Doplnění :https://www.youtube.com/watch?v=foeytWt7Pk4
Doplnění :https://www.youtube.com/watch?v=foeytWt7Pk4
Dnes jsem poslouchal v radiu hezkou poznámku, kterou moc
Dnes jsem poslouchal v radiu hezkou poznámku, kterou moc lidí neví, všechny 3 velké pandemie za posledních 600 let pochází z Číny.
Španělská chřipka (1918) asi ne. Ta zabila odhadem 50 až
Španělská chřipka (1918) asi ne. Ta zabila odhadem 50 až 100 milionů lidí, včetně mého pradědečka.
Prý rovněž pochází z jižní Číny a zabila cca 50 mil
Prý rovněž pochází z jižní Číny a zabila cca 50 mil lidi.
Je to mimo téma, ale název „Španělská chřipka“ je dán
Je to mimo téma, ale název „Španělská chřipka“ je dán tím, že ve Španělsku se jako v první zemi o nákaze otevřeně a intenzivně mediálně informovalo. Původ je ale také z Asie, velmi pravděpodobně z Číny. Mimochodem, báchorkám čínské vlády o počtech nově nakažených čínským virem snad věří opravdu jen ti největší naivkové. Právě čínská média se nyní seč mohou snaží přenést vinu a pozornost jinam.
Vzhledem k velké koncentraci lidí se tomu ani nedivím.
Vzhledem k velké koncentraci lidí se tomu ani nedivím.
Od té doby co vylezli zpoza zdi, tak jsem s nima jenom samé
Od té doby co vylezli zpoza zdi, tak jsem s nima jenom samé problémy 🙂
Běloši mají také na svědomí několik genocid a
Běloši mají také na svědomí několik genocid a epidemií, některé i záměrné.
Koronavirus SARS-CoV-2 nevznikl v laboratoři a má
Koronavirus SARS-CoV-2 nevznikl v laboratoři a má přirozený původ, prokázali vědci. Zde je videt, ze je treba si zachovat kriticke mysleni, kdyz prijde nejaka senzacechtiva zprava, nebo clovek, ktery se chce aspon na 5 minut proslavit s nazorem, ze nekdo vyrobil a vypustil koronavirus.
Ten tiulek je sice hezkej, ale přečtěte si ten závěr, tam
Ten tiulek je sice hezkej, ale přečtěte si ten závěr, tam to tak jasný není, a z minulosti víme jak se zatloukalo, a po kolika letech se to provalilo.Ta doktorka nikdy netvrdila, že je to na 100% umělého původu, na rozdíl od toho titulku.Tak že souhlasím zachovat si kritické myšlení.Po těch lžích z minulosti američanům moc nevěřím.Tady máte kompletní verzi:https://www.youtube.com/watch?v=gG7oEmuVrH0
Bez komentáře :https://www.youtube.com/watch?v=foeytWt7Pk4
Bez komentáře :https://www.youtube.com/watch?v=foeytWt7Pk4
Zbytečně plácá bez jakýchkoli
Zbytečně plácá bez jakýchkoli důkazů.
https://www.sciencedaily.com/releases/2020/03/200317175442.htm
Dost silná slova o někom, kdo se tím zabývá a rozumí
Dost silná slova o někom, kdo se tím zabývá a rozumí tomu rozhodně víc než vy.
Zbytečně se shazuje těmi nepřírodními sekvencemi viru. A
Zbytečně se shazuje těmi nepřírodními sekvencemi viru. A ten neprofesionální slovník „to se potom zavrhlo“ tomu také nepřidává důvěry.
Vy se genetikou zabýváte?Pokud by používala odborný
Vy se genetikou zabýváte?Pokud by používala odborný slovník, tak by tomu rozumělo možná 1% lidí, nemyslíte?Nebo, by jste si s ní troufl diskutovat na dané téma, asi ne co?
V jiných větách používá velmi odborný slovník nebo
V jiných větách používá velmi odborný slovník nebo cizí slova jako např. „fragilní“.
To je běžné u každého vědce, že mu tam občas skočí
To je běžné u každého vědce, že mu tam občas skočí cizí slovo, obzvlášť pokud běžně nevystupuje na veřejnosti, to by jste mohl vědět, pokud občas podobné debaty sledujete.
Urcite se to ale nedozvime tak, ze do RNA toho viru da nekdo
Urcite se to ale nedozvime tak, ze do RNA toho viru da nekdo URL na sve stranky nebo aspon telefonni cislo na infolinku. Protoz epokud budu terorista, tak udelam docela drsny vir a dam do RNA cislo na Trumpa / Putina / Kima / Si Ti-pchinha, ci jineho nenavideneho predstavitele.
Asi pred mesicem jsem cetl nejaky clanek, ze teto virus prisel z cinskych laboratori a ac nesnasim Cinu (za to, jak se chova kobyvatelum, mensinam, co udelala Tibetu a diky tomu si nevazim ani Zapadnich zemi, kteri meri jinym metrem Iraku a jinym Cine), tak jsem tu informaci bral jako naprosto spekulativni a daval ji vahu konspiracni teorie. Pritom by to byla voda na muj mlyn.
Když vás pošlu do pekla tak to tam taky dobře znám?
Když vás pošlu do pekla tak to tam taky dobře znám?
Peklo je podle vás konkrétní místo jako Bohnice?
Peklo je podle vás konkrétní místo jako Bohnice?
Je to stejný cíl jako „Bohnice“, kam vás mohu slovně
Je to stejný cíl jako „Bohnice“, kam vás mohu slovně poslat.
Máte-li to blíže na opavskou psychiatrii, tak určitě nepůjdete konkrétně do Psychiatrické nemocnice Bohnice.
Kličkujete hezky, tak to zjednoduším:::Bohnice Jekyll-Hyde
Kličkujete hezky, tak to zjednoduším:::Bohnice Jekyll-Hyde syndrom, To asi nebude železářství v Bohnicích co?
Delete
Delete
S tím vaším mám problém zcela evidentně. A nejsem jistě
S tím vaším mám problém zcela evidentně. A nejsem jistě sám. To že jste si vytvořil v hlavě nějakou domněnku, že jsem totožný z jiným uživatelem není můj problém. Neobtěžujte mě s tím.
Proto jsem použil Jekyll-Hyde syndrom.A to, že si z vás
Proto jsem použil Jekyll-Hyde syndrom.A to, že si z vás dělám srandu, no dělám, ale vy jste si ji s těma plkama o tesle začal dělat jako první.
Zatím jsi se ve všech předpovědích mýlil….
Důležité
Zatím jsi se ve všech předpovědích mýlil….
Důležité je ale vydržet, možná se ti to jednou povede.
Když myslíte….
„Vložil/a runner42, Po, 2019-09-23
Když myslíte….
„Vložil/a runner42, Po, 2019-09-23 06:49
Podle mnou sledovaných ukazatelů je nepochybné, že světová ekonomika vstupuje do pomalu progredující recese. V roce 2020 nás čeká kvantitativní uvolňování a další lahůdky, ale především příprava na boj automobilek o život. Bude Německo sanacemi a šrotovným schopné držet naživu automobilky, které budou vyrábět mimo EU nekonkurenceschopné elektromobily?
Vy co přemyslíte o koupi elektromobilu, přemýšlíte i nad tím, že za tři roky to může být neprodejné vozidlo bez podpory a že případná krize zlomí pokusu o elektromobilitu vaz?“
Jasne, ty si predpovedal epidemiu koronavirusu. Este tu toho
Jasne, ty si predpovedal epidemiu koronavirusu. Este tu toho blbca niekto berie vazne, ci uz je sasom pre kazdeho?
Já.
Čet jsem michelina, teď čtu Marka a runnera.
Ti maj
Já.
Čet jsem michelina, teď čtu Marka a runnera.
Ti maj aspoň hlavu na krku a přemejšlej. Nějaké plácání mě nebere.
Chudák Michelin. Dávat ho na stejnou úroveň jako běhače,
Chudák Michelin. Dávat ho na stejnou úroveň jako běhače, to je pro něj dost velká urážka.
Běhač je obyčejný trol a lhář nic víc. Nikdy nic nesplnil, nikdy nedal relevantní zdroj ale od druhých to vyžaduje.
Máš svůj svět, brát ti to nebudu.
Máš svůj svět, brát ti to nebudu.
To je jen vaše zbožné přání. Tesla má našlápnuto tak
To je jen vaše zbožné přání. Tesla má našlápnuto tak že už ji nic nezastaví. Ano, některé výrobce EV to položí, ale Teslu ne. Naopak zcela ovládně světový trh. A i kdyby se Tesla krátkodobě dostala do nějakých problémů, je tu spousta lidí včetně mě, kdo do ní investují své peníze a pomůže jí. Lidi vědí (někteří) co je dobré pro jejich budoucnost a budoucnost jejich dětí. VW padne do dvou let.
Tak na ten pád VW do dvou let jsem zvědavý 🙂
Tak na ten pád VW do dvou let jsem zvědavý 🙂
Zcela ovládne světový trh 150 mil. aut a bude dodávat 1
Zcela ovládne světový trh 150 mil. aut a bude dodávat 1 mil aut ročně :))))))
Jenom 80 mil.
Jenom 80 mil.
Jenom 80 mil. nových, ale co bazary tam taky ovládne prodej
Jenom 80 mil. nových, ale co bazary tam taky ovládne prodej Tesla?
Trh s auty se extrémně propadne a tesla na něm postupně
Trh s auty se extrémně propadne a tesla na něm postupně získá většinu.
Akcionáři to vidí jinak. Například dnes celý index
Akcionáři to vidí jinak. Například dnes celý index Nasdaq roste o 4,5% a Tesla o 2% padá.
Na tom momentálně vůbec nezáleží.
Na tom momentálně vůbec nezáleží.
Ministr Havlíček: Místo zelené Evropy podpoříme domácí
Ministr Havlíček: Místo zelené Evropy podpoříme domácí ekonomiku
Zdroj: https://www.denik.cz/z_domova/havlicek-koronavirus-rozhovor-20200316.html
A na tom záleží.
Ano, cena akcií není pro Teslu momentálně důležitá, ale v ceně se promítá očekávání investorů. Včera celý index +6%, Tesla -3%.
Tak do tohohle bych šel…
Tak do tohohle bych šel…
Jo taky se mi líbí ten Byton co se mihne ve třetím videu 🙂
Jo taky se mi líbí ten Byton co se mihne ve třetím videu 🙂
Jo, jo, vy Bykupci technicky slabou společnost z těch
Jo, jo, vy Bykupci technicky slabou společnost z těch sraček určo vytáhnete, jo, jo.
Jo jo ty Brunďo si to zase rozlousk. Technicky a hlavně
Jo jo ty Brunďo si to zase rozlousk. Technicky a hlavně technologicky slabé je třeba označovat spíše koncernové molochy tipu VW, GM, Fiat…
A jak by sy chtěl vytrhávat jedinou automobilku která nestíhá vyrábět obědnaná a zaplacená auta?
Zas na druhé straně… třeba taková Škoda měla loni zisk
Zas na druhé straně… třeba taková Škoda měla loni zisk vyšší než v 2018 asi o pětinu, i když aut prodala o O,9% méně. Celý koncern VW měl taky úspěšný rok, i když ne tolik jako VW (a ještě Porsche).