Škoda E-Mona: nová služba mobilního nabíjení elektromobilů

redakce - 14 Listopad 2018

Mobilní nabíjecí stanice E-Mona je prvním z projektů Škoda Auto DigiLab na podporu elektromobility v souvislosti s příchodem prvních elektrických modelů Škoda v roce 2019.Projekt mobilních nabíjecích stanic začíná jako služba pro firmy a carsharingové platformy, v budoucnu se počítá i s dostupností pro soukromé uživatele elektromobilů. Cílem je vybudovat alternativní mobilní nabíjecí infrastrukturu a doplnit tak síť stacionárních dobíjecích stanic.

Projekt mobilních nabíjecích stanic začíná jako služba pro firmy a carsharingové platformy, v budoucnu se počítá i s dostupností pro soukromé uživatele elektromobilů. Cílem je vybudovat alternativní mobilní nabíjecí infrastrukturu a doplnit tak síť stacionárních dobíjecích stanic.
foto: Škoda

Škoda Auto DigiLab spustila v Praze pilotní fázi nového projektu mobilních nabíjecích stanic pro elektromobily. Cílem je usnadnit řidičům přechod k elektromobilitě. Služba bude zpočátku sloužit firemním vozovým parkům a carsharingovým platformám, které ve svých flotilách mají elektromobily.

V budoucnu se počítá i s rozšířením pro soukromé uživatele elektromobilů. V současnosti jezdí podle odhadu společnosti Škoda Auto DigiLab jen v Praze až 1000 elektromobilů. Do tohoto čísla jsou započítány i vozy registrované mimo Prahu, ale reálně jezdící v hlavním městě. S uvedením prvních elektrických modelů Škoda na trh v roce 2019 lze očekávat výrazný nárůst jejich počtu.

„Dostatek dostupných nabíjecích stanic je pro současné i budoucí majitele elektromobilů velmi důležité téma. Mobilní nabíjecí stanice je jedním z řešení pro situace, kdy jsou akumulátory v elektromobilu na kritické hranici a majitel nemá ve svém okolí možnost zajistit dobití,“ říká Jarmila Plachá, vedoucí Škoda Auto DigiLab. „Proto se tomuto tématu věnujeme ještě před tím, než Škoda uvede své první elektrické modely v roce 2019.“

Mobilní nabíjecí stanice je kompaktní zařízení připojené za elektrokolo. Díky tomu se na základě požadavku klienta dobíječka snadno a rychle dostane na požadované místo. Pracovník dobíječku postaví vedle auta či za něj, kabel napojí k elektromobilu a zabezpečí jej. Zásuvku nemůže díky speciálním západkám vytáhnout nikdo cizí z nabíjecí jednotky ani z elektromobilu.

Mobilní nabíjecí stanice E-Mona je prvním z projektů Škoda Auto DigiLab na podporu elektromobility v souvislosti s příchodem prvních elektrických modelů Škoda v roce 2019.

Mobilní nabíjecí stanice E-Mona je prvním z projektů Škoda Auto DigiLab na podporu elektromobility v souvislosti s příchodem prvních elektrických modelů Škoda v roce 2019.
foto: Škoda Auto

Ve srovnání s umístěním dobíjecího zdroje například do dodávky nebo na nákladní auto vyžaduje řešení s elektrokolem minimum dodatečného prostoru a nezabere druhé parkovací místo. Další výhodou je možnost na místo dopravit plnou nabíječku a obratem do zázemí vrátit jinou, vybitou. To vše lze uskutečnit v řádu minut.

Zařízení disponuje kapacitou 16,8 kWh a energii z něj lze do běžného typu elektromobilu přenést za čtyři hodiny, a to až na úroveň 80 % dobití. Zdroj obsahuje dvanáct bateriových článků GreenPack, každý o kapacitě 1,4 kWh, které je možné po vybití vyjmout a samostatně nabíjet v docích – po této rychlé výměně lze mobilní stanici ihned znovu použít. Čas potřebný k dobití prázdných článků je opět čtyři hodiny.

Služba se ve spolupráci s energetickou společností PRE spouští v pilotní fázi v Praze. Pro správce vozových parků může být využití mobilního zdroje výhodnější než svážení vozů ke stacionárním nabíjecím stanicím. Služba bude určena i pro případy nouze, kdy řidič zjistí, že mu kapacita nestačí pro dojezd k nejbližší stanici.

A takhle to vypadá uvnitř.

A takhle to vypadá uvnitř, kde jsou nasázené jednotlivé bateriové moduly v plastových obalech s madlem. Lze je snadno vypojit a dosadit nový. V centrále může být sklad nabitých modulů, které vždy po příjezdu obsluha jen vymění.
foto: Hybrid.cz

Mobilní dobití vyjde výhodněji než transport vozu. Do budoucna se počítá s rozšířením nabídky také pro soukromé zákazníky. Předpokládá se její aktivní využívání ve volném čase majitelů elektromobilů, protože mobilní zařízení lze snadno a rychle přistavit kamkoli, například k restauraci nebo sportovišti.

Cílem společnosti Škoda Auto Digilab je vyvíjet služby zaměřené na zákazníka s vysokou přidanou hodnotou. Škoda Auto DigiLab teď novou službu bude ověřovat v provozu. Z nasbíraných zkušeností bude následně čerpat při rozvoji celé palety služeb mobility ve větším měřítku, včetně různých konceptů mobilního nabíjení v souladu se Strategií 2025 Škoda Auto.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Další nemysl? Ta kapacita je směšná...Tohle mi jednoduše přijde jako snaha o zviditelnění škodovky, nic víc, co myslíte vy? Proč se raději nepíše o přeplněném milovickém letišti? Vážně někdo věří tomu, že se jedná o problém s emisemi? To by tam ta auta přece nestála takovou dobu ne?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jasně, že nejde o neplnění emisních norem, jednoduše toho vyrobili moc a nejsou schopni to prodat. Proto to také v Milovicích straší už takovou dobu. Nic víc, nic míň.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ta jejich pojízda dobíjecí krabice vypadá jak pračka na kolečkách. Nevim jestli to myslí vážně, nebo to má být vtip. Možná si tím snaží kompenzovat to, že ještě nemají jediné vyráběné el. auto? Tak alespoň vyrobili pojízdnou dobíjecí krabici?

Obrázek uživatele spetak

Je to strašný a ostudný. Navíc zpracování jak od nedoučeného zámečníka

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak jestli s tímhle někdo vjede do města, tak dostane akorát po tlamě, protože zablokuje jeden jízdní pruh a vytvoří pěknou kolonu.
Pokud někomu zdechce auto na cestách, tak bych to nechal na asistenční službě, která si holt výjezdní vozidlo vybaví nějakou malou centrálou.
Takovejch případů nebude, aby se vyplatilo za někým takovým vozit kýbl baterek.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Vždyť to ani neni schopné pořádně to auto dobít, nemá to dostatečnou kapacitu, k čemu to je když to má 17kwH a zákazník bude mít 3x větší kapacitu, jestli tam bude čekat 4 hodiny, než mu z toho boxu nabije auto na 1/3 kapacity a pak stejně bude muset jet dobít auto jinam?

Proč nabíjet na 500+ km ?
Těch 17kWh je +- 100km, to musí stačit.

Není to pojízdná dobíječka ale záchranná... alespoň myslím.

---

Leaf 2012 koupen 2018/05; najeto: cca 7k km

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Presne tak, jeste bych si umel predstavit nejakeho asistencniho pikapa co bude mit na korbe dc nabijecku a diesel motor s generatorem a behem 5 minut te naladuje na 20 Km dojezdu spali u toho litr nafty a pojede za dalsim zakaznikem.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Prečo neurobia elektromobil s vymeniteľnou baterkou? A stále len nabíjať a nabíjať.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

V Číně to zase rozvíjejí, u nás je to nesmysl. Průměrný nájezd českého řidiče je 6700 km ročně, tedy nabíjení zabere dohromady MĚSÍČNĚ nějakých 28 hodin nabíjení doma, nebo 2 hodiny na 50 kW nabíječce.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To je takova ta statistika jak noha - moje sestra najezdi rocne 0km, pritelkyne taky 0km, a ja 20 000, tj v prumeru tech 6700....

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Mysli hlavou.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Myslim a proto je mi jasne, ze brat prumenry najezd ridice je naprosty nesmysl, protoze je extremne zkresleny tim, ze obri mnozstvi ridicu nejezdi vubec....

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ti co nejezdí vůbec nejsou v tom průměru započítáni, to by nedávalo smysl. Jsou ale řidiči, kteří opravdu nenajedou ani 5 tis. km ročně. Třetina řidičů v ČR najede 5-10 tis. km, další třetina 10-20 tis. km. naopak pro velké nájezdy zbýbá pár procent řidičů, nad 50 tis. km najede asi 3% řidiřů. Většina řidičů má nájezd do 55 km denně. Chápu, že statistika je nepřehledná věc, proto se to často dělí na nějaké skupiny. Pokud chci ale spočítat, jaká bude spotřeba energie za rok nabíjením aut, pak to bude odpovídat statistice, tedy průměrnému nájezdu všech řidičů.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nějaká novější statistika

opojisteni.cz/pojistne-produkty/pojisteni-aut/pruzkum-pojistovny-direct-jak-cesi-jezdi/

-

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jdete pozdě Cimrmane!

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Skoda PENEZ! Mozna by mohli udelat prirucni cisternu na tankovani.. inzenyri z MB - tywle to je material - se divim, ze nakej zoufalec - ano TY - zoufalec co jezdi v Ochcaavii nevidi to, ze auto nedela volant a 4 kola!!! Je to sht! Kazda kara od roku 1980 z dilny v MB je sht!!

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Automobilka bez jediného elektromobilu v dnešnej dobe a majú iba plno debilných nápadov - to nevyzerá s tou škodofkou dobre :((
Ale musím uznať, že toto je zatiaľ najväčšia 3,14čovina akú za posledné obdobie vymysleli.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A když bude pilot dostatečně namakaný, může tankovat za jízdy :-)
No to je píčovina. Pro každodenní použití je to nesmysl.
Jako nouzovka, když řidič špatně odhadne situaci a zůstane viset je spousta méně debilních možností.

Mladoboleslavští dělají opravdu co můžou.
Jen ten elektromobil jaksi chybí.

---

Elektromobil Peugeot Ion sdílený se sousedy od 7/2018, najeto 21 tis. km.

Myslím, že mnohem zajímavější, užitečnější, levnější a důvěryhodnější by bylo, kdyby Škoda uměla svými BEV nabíjet jiná BEV. Taková servisní nebo-li bratrská pomoc.
To mi dává mnohem větší smysl, než rikša jedoucí po dálnici :)

něco takovýho dávali do e-aut japonci, nevím jestli ještě dávají, kdy elektromobil sloužil i jako zdroj napětí pro napájení budovy v případě výpadku

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Toto, co říkáte, by mohlo být celkově standardem všech nových EV, aby dokázali nejen přijímat elektřinu (input), ale zároveň i poskytovat svou elektřinu (output).

Něco, co jsem zahlédl u i3, že v kufru měli zásuvku, nevím, jestli to mysleli vážně nebo to byl jen testovací kousek, ale určitě by tohle stačilo dát automaticky do kufru každého BEV a máme najednou i zásobárnu elektrické energie pro jakékoli účely

ta zásuvka v i3 je tam z důvodu range extenderu (benzínový agregát, je tam i výfukové potrubí), takže taky pouze input

Asi dlouho nebude. Zatím je taktika opačná. Je to ale skvělý nápad.

---

Elektromobil Peugeot Ion sdílený se sousedy od 7/2018, najeto 21 tis. km.

Obrázek uživatele spetak

To by bylo super, fakt že jo. Jenže je jednodušší, levnější a rychlejší vykuchat pultovej mrazák, narvat do něj baterky, posadit ho na kárku a hlásat: koukejte, makáme na tom !!!

Obrázek uživatele spetak

Myslíte, že ve Škodovce už vědí, že dnešní EV ujedou i víc než 30 kilometrů ???
Že není nutné nabíjet během každého oběda nebo při návštěvě pošty ???
Myslím, že si právě uřízli veeelkou ostudu.
Možná by takovejhle trakař našel využití někde v továrnách nebo podobných provozech, možná při přírodních katastrofách, ale snažit se to uvést do života v autodopravě - ACH JO.

U firmy, ktera sidli v pronajatych prostorach (kde si nemuze po parkovisti tahat kabely dle libosti) bych si to asi predstavit umel, jakkoliv je to dost krkolomne.
Ovsem jakym balastem ten napad obalilo marketingove oddeleni, to je jina vec.

---

!! Zaregistrujte se a obdržíte osobního frustrátka na rok zdarma !!
Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Proč už takto nikdo nevozí kanystry s benzínem k autům, které nikdo nemá čas dovézt na benzínku a natankovat?
Asi proto, že je to blbost s elektrikou ještě větší než s benzínem.
Elektrika je všude proč ji vozit na kole? To benzín neteče z každého kohoutku a přesto to nikdo nedělá.

A neni to presne to, co asistencky dneska delaji, ze ti dovezou kanystr? Pravda, ne na rikse.

---

!! Zaregistrujte se a obdržíte osobního frustrátka na rok zdarma !!
Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No asi je pri vybiti jednudussi zavolat riksu, nez obihat domy v okoli (pokud jsou) a zjistovat u mistnich, jestli mi dovoli si k nim pichnout prodluzku...

?
uvedomte si, že napríklad BMW i3 (článok tu o tom, ako riešiť situáciu s nulovým dojazdom) má ako asistenčnú službu niekoľkokrát do roka odťahovku s odvozom k nabíjačke!

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A mozna vas prekvapi, ze nektere EV nemaji odtah v cene :-D

fakt nemajú?
tak si zvolili nesprávneho poskytovateľa PZP
:-(

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jinak pro mě je na této zprávě nejvíc zajímavé, že si Škoda DigiLab nedokázal oficiálně sehnat to nově vyvinuté nákladní elektrokolo od VW.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Úžasné, naprosto geniální! To je jako bychom nechali po ulici jezdit někoho na kole a ten prodával kanystry s benzínem a naftou. Takový potulný fuel boy. Pokud toto zařízení je skutečně potřebné, pak elektromobilita je nepoužitelná. To je můj závěr.

Obrázek uživatele Radovan

Samozřejmě že není. Ale je to od ropácké spalovací škodofky další podpásovka elektromobilitě, ukazovat lidem, jak je BEV nepoužitelné. Fake news jak vyšité.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 68 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Třeba se naprosto pletu..., ale tohle je v dnešní době taková nepraktická blbost, že bych jí čekal tak maximálně od žáků prvního stupně základní školy...

No tak to si škodofka naběhla.

Ani bych se nedivil, kdyby toho Hyundai využil ve své reklamě. Třeba S našim EV dojedete o hóóó...óódně dál než s malým bratrem z Boleslavi.

:)

---

Fanda do elektromobilů, také prodej, montáž a instalace nabíječek EV a Fotovoltaických elektráren.
Najeto s EV 80 tisíc km.

Zatím vyrobím ze svých FVE víc něž spotřebuji doma, ve svém e-golfu a ostatní na mých nabíječkách, takže pokrytí spotřeby 100% OZE. Tak se snažte to alespoň dorovnat, já zase větším počtem svých stanic!
Nabíječky mám na EVmapa.cz - Rousínov, Pardubice, Bouzov, Moravská Třebová, Kroměříž, u Veselí nad Lužnicí, Bystřice pod Hostýnem, Karlovice u Bruntálu, Rýmařov, Ramzová, ..

Obrázek uživatele M.Krupka

I hloupá reklama je reklama. Reklama, kterou si přečte každý, i když bude úplně hloupá.
Splnilo to účel. Novinář má o čem psát, čtenáři mají o čem přemýšlet a název Škoda tam nakdete minimálně 21 krát. Všiml jste si toho?

Všimli. Minimálně se nám všem zapíše do paměti logo Škoda, jako automobilka která se soustředí na nesmysly. Raději pak při rozhodování koupě vozidla půjdeme k takové automobilce, která se věnuje samotným autům.

Obrázek uživatele M.Krupka

Omyl. Budete vědět, že zrovna ta Škoda něco pro elektromobil vymyslela. Utkvěla Vám to spojení Škoda a elektřina..... jo vždyť ja jsem před lety něco takového viděl. Sice to byla blbost, ale pamatuji si to.
My zíráme, vy zíráte, Vizír.
ČÍM JE BÍLÁ BĚLEJŠÍ, TÍM JE PRÁDLO ČISTĚJŠÍ! - LANZA BÍLÁ.
Taky blbé, ale pamatujeme si to všichni.
A já si úplně stejně vzpomínám na epizodu TopGearu kdy Jeremy Clarkson připojil Teslu Roadster k malé větrné elektrárně. Udělal v tu chvíli ze sebe idiota a Tesle reklamu. Každý člověk ví, že takhle nefunguje žádný spotřebič na elektřinu.
I blbá reklama je reklama.
A podle počtu komentářů lze usoudit, že se to ujalo. :-)

Obrázek uživatele spetak

Pěěěkná rikša, jen co je pravda. A po poušti to budou tahat velbloui na saních.
To jsou hlavy, pane jo. Tohle kdyby napadlo Muska, nemusel se stavět se superchargerama.
Holt jinej kraj, jinej mrav.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jinej kraj, jinej krav

Obrázek uživatele Radovan

Jo, jo, těch dobytků tady máme, a má i odpovídající kravské nápady, zvané lidem zkráceně kraviny.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 68 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Škoda MiMina :)

A nedá se náhodou auto bez paliva odtáhnout na laně? A nemají náhodou EV silnou rekuperaci. K čemu tenhle krám vlastně? Stačí kamarád, lano a než dojedu na k nejbližší zásuvce tak mam už trochu nabito. :)

Tow charging - https://www.youtube.com/watch?v=XUJKSoSsqgg
:)

---

www.VarujMe.cz - Řidiči si pomáhají!

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

tyoe to je kzblití šáde výzkum a vývoj... max na apríla by se to ještě dalo...

Mimo tema: TM3 bude mit v Evrope CCS zasuvku. Vsechny Supercharger v Evrope dostanou take CCS pripojku.
Tim vyvstava otazka, zda budou vsechny TM3 umet nabijet ze SC. Mozna ze basic model nebude mit SC.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Hmmm. Možná by to chtělo si něco o evoluci Menn2 na CCS nastudovat ...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Zdroj?

A co současní majitelé tesel? Budou mít nějakou náhradu nebo bude mít stojan dva kabely?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak už nic :-)

Obrázek uživatele Jan Horčík

Informujeme.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Německá mini automobilka Sono Motors má už v provozu malý elektromobil, který má vepředu zásuvku na nabíjení a vedle ní i vybíjení.EV Sono Sion může k prázdnému EV kolegovi přijet a svoji energii mu ,,přelít".Umí to i nové Nissany, bohužel ne u nás. My na severní Moravě máme Petra Doležela, který to ve svém elektroPeugeotu má taky.Pobavilo mě, že když ke mě přijel a nabíjeli jsme u cesty z jeho auta mého Nissana, automaticky mi palubní počítač zaznamenal souřadnice místa nabíjení,jako nové nabíjecí místo. Petr za sebou nemá tým výzkumníků a zahraniční kapitál.Možná si to měl nechat patentovat. Zdá se mi, že Škodovka zase objevila Ameriku.Proč se pořád vymýšlí vymyšlené? Milan

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

a jak to bylo složité, umí taky přidat nějaké baterie aby se zvýčila kapacita. Mám tu asi 24kW akupaky, tak bych alespon 1/4 přidal. Nissan NV of E-Wolf se nám nějak nedaří zprovoznit, tak jej asi rozpodám na ND

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

1* přesně tak! ta šádekárka je leda tak urážka elektromobility. školí mladý jak dělat že se dělá

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

no mě to jako špatný nápad nepřipadá, baterie na dvoukoláku je vtipná, to jo, ale jde jen o začátek a testování, dokážu si představit kuryra a nějaké mikrovozítko, které bude umět baterii položit k autu, kurýr připojí kabel a odjede, cestou zpět nabere někde prázdnou baterii, majitel auta jen zmáčkne tlačítko před odchodem z auta, a to auto vše automaticky zařídí, odešle polohu a spz, před odjezdem se jen odpojí kabel, jen nevím jak by toto u nás dlouho fungovalo, když se tu kradou i poklopy od kanálů :D

Obrázek uživatele Radovan

Proč? Nic to nestojí a marketing má zase měsíc o čem psát, dělat tiskovky, seznamovací akce, předváděčky, pak se to dá postavit do muzea Škodofky, prostě za jedny peníze spousta muziky :-)

P.S. Samozřejmě elektromobilistům je to na dvě věci, ale o to nešlo.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 68 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Mě by spíš zajímalo a) kolik to váží a b) jak daleko to kolo dojede (a jak rychle) :-D

---

Leaf 2012 koupen 2018/05; najeto: cca 7k km

Obrázek uživatele Jan Horčík

a) asi 100 kg
b) u elektrokola je to individuální, ale ten 100kg přívěs samozřejmě dojezd o něco sníží

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

* a je na to potřeba zvláštní řidičské oprávnění?
* potřebuje to technickou?
* a co spzetky
* není ta metráková šádekraksna krapat nebezpečná až se to rozjede zkopce :))
* doháje a co déšť? nejede vo ty přepánený baterky, ale o toho napálenýho pikolíka za řidítkama, ten si dá za ty šádeprachy :)))

Obrázek uživatele Jan Horčík

ne
ne
ne
ne
déšť je v pořádku

---

šéfredaktor Hybrid.cz

s takouto baterkou by malo to elektrokolo takmer neobmedzeny dojazd :)

---

30.000 km s Citroen c-zero :)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jelikož častěji úplně dojde baterka v zimě, tak měli použít spíš Citigo bez zadních sedaček, to těch pár hodin nabíjení taky skoro všude zaparkuje napříč.

Obrázek uživatele Jan Horčík

Do budoucna není vyloučeno i použití jiných dopravních prostředků.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

jo šáderikša je další v pořadí :DD

ŠÁDE = SIMPLY NEVER :))))))))))))))))))))

Vypadá to jako pračka.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Obrázek uživatele Jan Horčík

Vlastně je to jen pixla, ve které jsou nasázené jednotlivé moduly v úhledných plastových obalech. Lze je snadno vypojit a dosadit nový. Takže někde v centrále může být sklad takových nabitých modulů, které vždycky po příjezdu obsluha jen vymění v každé pixle. Obrázek jsme doplnili do článku.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

To byla narážka na ten polep, měli zvolit nápaditější grafiku, nejlépe kolem celý krabice.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Obrázek uživatele ozana

Zmrzlinááá, vanilkovááá, jahodovááá, ...

---

Jezdím na proud, najeto 80 tisíc km. G-E STROMOS 8 let a 83 tisíc km.

Chcete si líznout? :)

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Vtipný, tuhle jsem to zahlédl v Karlíně a přemejšlel, co to týpek veze na dvoukoláku :-) A rozhodně k dvoukoláku přidaná hodnota je vysoká o tom není pochyb. Doba nabíjení 4h nic moc, cekal bych z baterky do baterky jinou rychlost. Aby to bylo zajímavé museli by se dostat s cenou někam k rychlonabíjení. Vypadá to jako pakárna, ale rychlost budování infrastruktury je taková, že si dokážu představit její místo na trhu.

Obrázek uživatele Jan Horčík

Připravovaná verze 2.0 už by měla umět DC rychlonabíjení.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Obrázek uživatele Krueger

To jako vazne nabiji dc/ac/ac/dc? To vymyslel opravdu jouda :-))))) a nevite aspon z jakeho napeti na jake? Abych se vic zasmal :-)))

Apríl od škodovky v listopadu? Tohle snad nemohou myslet vážně.
Mám takový dojem že se inspirovali někde v Afrických zemích kde je málo benzinek a převáží tak benzín v plastových nádobách na kole, nebo za tažným zvířetem. Tohle už není krok zpět ale rovnou popoběhnutí.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Přesně, úplně přesně stejný příspěvek jsem chtěl napsat.

Honosný DigiLab vymyslel dvoukolák.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No tak u spalovaku staci kdyz dojede borec s kanistrem, u elektriky to holt je treba resit jinak :-D

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Mám lepší nápad. Spousta lidí je ochotno platit za to, aby se mohli projet na rotopedu popřípadě se proběhnout na pásu, nebo zvedat činku. Přitom stačí, aby na zavolání přijeli 2-3 takoví a 2 hodiny cvičili. Dojezd k nejbližší dobíjecí stanici tím bude zaručen. A ti blázní namísto toho aby platili dostanou ještě zaplaceno.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No bezny cyklista ma v nohach vykon kolem 200W, mam obavu, ze abyste neco nabil tak budete potrebovat celou staj :-D

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

200W krát 3 blázni krát 2 hodiny a máme 1,2kWh. Na to ujedete 5 kilometrů, takže v Praze k nějaké nabíječce zcela určitě.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Super, taková mini power banka pro auta :-) Zajímavé je nasazení v Praze ve městě... tam jsou snad všude zásuvky, ne? Teda alespoň majitelé EV říkají, že EV jde nabít všude, kde je zásuvka. Přijde mi to jako blbost, ale tak když to někdo zaplatí a není to z našich daní, budiž.

Obrázek uživatele Radovan

Mně už v souvislosti s nápady Škodofky na poli elektromobility, protože reálně mají kulové, dochází jak zásoba slušných dehonestujících slov, tak těch neslušných.
Automobilka s největším zásahem na trhu, která může nechat 20 lidí denně kontaktovat svá stávající zákazníky s nabídkou instalace nabíjecí zásuvky na jejich parkoviště, vymyslela baterku na dvoukoláku zapojenou za bicyklem, kterou cyklista svalovec bude vozit k vybitému elektromobilu. V Praze, protože Praha je svět. To nevymyslíš....

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 68 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Svalovce netřeba, je to elektrokolo....
Ale mohli vymyslet revoluční technologii a ty 4 hodiny nabíjení je tak dlouho protože to nabíjí právě ten svalovec :-D

---

Leaf 2012 koupen 2018/05; najeto: cca 7k km

To je ako chodit pre vodu s kyblikom miesto toho aby som si ju napustil z vodovodu

---

30.000 km s Citroen c-zero :)

3,14covina. To je snad pokus o zesmesneni emobility. To budou vsude po Praze sedet nejaky cyklisti a budou cekat na zavolani? Kolik by ta sluzba mela stat?

detto.

Obrázek uživatele Jan Horčík

Předběžně asi 400 Kč. V pilotní fázi to bude na zavolání, později přes mobilní appku

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Zajímavé .... a kde se dá zjistit to číslo, kam se může zavolat?

Obrázek uživatele Krueger

Tady mas to cislo telefoni 284 016 111 :-)))

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Děkuji.
:-)

Obrázek uživatele Krueger

A uz jsi tam volal? :-)))

Obrázek uživatele ozana

Mně napadla PN Opava, ale nakonej jsem to sem nevložil.

---

Jezdím na proud, najeto 80 tisíc km. G-E STROMOS 8 let a 83 tisíc km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nee, ještě jsem tam nevolal, jen jsem si dal do telefonního seznamu to číslo pro případ potřeby.... Přiznám se, že jsem nepředpokládal, že bych měl ověřovat, zda je poskytnuté číslo správné.... Měl bych?

Obrázek uživatele Krueger

Byl to vtip... jsou to Bohnice :-)))

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

:-)

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicKariéra EVC GroupNabíječky elektromobilů CircontrolBUS2BUSAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilProdej pneu 100% online