Američan Eric Belmer je ze svého plug-in hybridu Chevrolet Volt nadšený. Dokonce tak nadšený, že v něm za poslední dva roky strávil nemalou porci času. A během té doby stačil ujet autem přes 235 000 km.
foto: Eric Belmer
Plug-in hybrid Chevrolet Volt se začal v USA prodávat na konci roku 2010. V prodeji je tedy už déle než tři roky. Eric Belmer si ho pořídil před dvěma lety, přesně 28. března 2012.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Chevrolet Volt druhé generace se představí příští rok
Od té doby s ním každý den podnikal ai 384 km dlouhou cestu do práce a zpět. Nejdelší výlet měřil 688 km. Celkem už má dnes tedy Ericovo auto najeto přes 235 000 km. Podle jeho informací přitom stále zvládá ujet až 55 km čistě na elektřinu.
Ostatně, z oněch 235 000 km ujel Eric přes 84 000 km čistě na elektřinu. Olej mění každých zhruba 60 000 km a pneumatiky každých 16 000 km. Jinak se o auto prakticky starat nemusí. A své auto si pochopitelně nemůže vynachválit. Až tak, že už je dnes dokonce hrdým majitelem dvou Voltů.
Automobilka General Motors (GM), který Volt vyrábí ve své továrně v Hamtramck v Detroitu se aktuálně nechala slyšet, že do vývoje příští generace Voltu investuje až $450 mil. A vytvoří tak až 1400 pracovních míst. Zatím jde o neoficiální informace, které by automobilka měla potvrdit během zítřka na speciální tiskové konferenci.
dochadzat 384km do prace je
dochadzat 384km do prace je cista magorina – pracuje, cestuje a spi — lucky guy, american dream jak hovado 🙂
60 000km vymena oleja – sweet.
ale tie gumy sa mi nejako nezdaju 🙂
nedovedu si predstavit ze
nedovedu si predstavit ze bych jezdil 400km denne jen do prace, to jsou 3-4 ztraceny a neproplaceny hodiny!! :X navic i kdyby mel auto co zere 5 litru, tak denne spali 20 litru A TO JE 700KČ! a to nepocitam dalsi naklady za servis a opotrebeni auta… to je skoro na 900kč jen za cestu do prace za kazdej den. 20 000kč měsíčně. Myslim si ze kdyby si nasel praci ktera je bliz, tak by usetril 3 hodiny casu a za ty tri hodiny by mohl vydelat tak 600-800kč minimálně+ tech 900 kc co by usetril (to je tak 1500-2000kč denně ktere by mohl usetrit, jen kdyz by zmenil misto prace, nehledě na zbytečné emise a ztraceny čas)holt, šejkové to mají očividně vychytaný 😀
Ono je docela možné, že
Ono je docela možné, že vede firmu a jezdí po jednáních nebo je dealer. To bych se tomu nájezdu nedivil…
Sám když jsem zakládal firmu tak se mi nájezd mnohonásobně zvýšil.
Jinak je to na pováženou, jestli není lepší se přestěhovat 😀
Koukám, stále
Koukám, stále přemýšlíte v měřítku Evropy. V USA lidé běžně dojíždá do práce denně přes 100 km, benzín tam stojí cca 16 Kč za litr, tedy na beznzínu denně neprojede 700, ale spíše 350 Kč a auta jsou tam za pakatel. Evidentně je to normálně vydělávající Američan s cca 160000 USD ročně. Ono to pak jde…
Tak ty pneumatiky fakt
Tak ty pneumatiky fakt nechápu, mám Nissan QQ a najeto 83 000 km, jedny letní a jedny zimní pneu a ještě jsem je neměnil, ty zimní dokonce budou ještě jednu sezónu jezdit dál (přes 6mm vzorek), kdybych je měnil 5x podle výpočtu tak už bych na nich zaplatil přes 80 000 Kč…
podľa mňa majú tie údaje
podľa mňa majú tie údaje o výmene oleja a pneumatík prehodené, potom by to aj sedelo
Souhlas 60000km na olej je
Souhlas 60000km na olej je moc a 16000km na pneu je zase málo.