Nový Volkswagen e-up! lze již objednávat, cena pro prvních 50 je 449 000 Kč

redakce - 20 Listopad 2019

Volkswagen zahájil předprodej modernizovaného elektromobilu e-up! Zákazníci nyní mohou u českých autorizovaných prodejců značky Volkswagen objednávat limitovanou edici prvních 50 vozů e-up! s atraktivní výbavou.Modernizovaný e-up! s dojezdem až 260 km lze již objednávat. Limitovaná edice prvních 50 vozů e-up! je k dispozici za 449 000 Kč včetně DPH.

Modernizovaný e-up! s dojezdem až 260 km lze již objednávat. Limitovaná edice prvních 50 vozů e-up! je k dispozici za 449 000 Kč včetně DPH.
foto: Volkswagen

„Modernizovaný Volkswagen e-up! byl představen ve světové premiéře na IAA ve Frankfurtu a nyní jsme zahájili jeho předprodej exkluzivní edicí za velmi výhodných podmínek,“ říká Jiří Štoček, ředitel divize Volkswagen osobní vozy společnosti Porsche Česká republika.

Volkswagen e-Up!

Volkswagen e-Up!
foto: Volkswagen

„Rozšíření elektromobility je podmíněno cenovou dostupností a Volkswagen jde v tomto ohledu příkladem novým modelem e-up!, který lze nyní objednávat za mimořádně atraktivních 449 000 Kč včetně DPH.“

Nový Volkswagen e-up! je ideálním vozidlem pro cestování po městě a každodenní dojíždění. Využitelná kapacita akumulátorů vzrostla z 16,4 kWh na 32,3 kWh. Díky tomu se dojezd na jedno nabití v praktickém provozu při předpokládané spotřebě elektrické energie 12,7 kWh/100 km prodloužil až na 260 km.

Volkswagen e-Up!

Volkswagen e-Up!
foto: Volkswagen

Volkswagen se v rámci modernizace svého nejmenšího modelu zaměřil také na nabíjení. Nový e-up! je možné nabíjet výkonem až 40 kW při využití stejnosměrného proudu. V tomto případě se akumulátory nabijí na 80 % své kapacity za pouhých 60 minut.

Aplikace „maps + more“ umožňuje uživatelům ovládat nabíjecí proces z chytrého telefonu, od spuštění nabíjení přes jeho ukončení či přerušení až po naprogramování časovače. Stejným způsobem lze používat také nezávislou klimatizaci.

Městský elektromobil těží z výhody nízkého těžiště, vyplývajícího z uložení sady akumulátorů pod podlahou. Již v okamžiku rozjezdu poskytuje elektromotor o výkonu 61 kW maximální točivý moment, což umožňuje specialistovi do města zrychlit z klidu na 100 km/h za 11,9 sekundy. Nejvyšší rychlost je 130 km/h.

Volkswagen e-Up!

Volkswagen e-Up!
foto: Volkswagen

Výhradně čtyřdveřový Volkswagen e-up! disponuje v aktuální limitované edici rozsáhlou sériovou výbavou, která zahrnuje mimo jiné 14“ kola, tříramenný volant obšitý kůží, automatickou klimatizaci Climatronic, audiosystém „composition phone“, systém „maps + more“ s držákem, připojením a multifunkční aplikací pro chytrý telefon, vyhřívání předních sedadel a skla čelního okna, elektricky nastavitelná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, zadní kameru, tempomat, senzor deště, palubní počítač, světlomety LED pro denní svícení, variabilní podlahu zavazadlového prostoru a nabíjecí kabely. Volkswagen poskytuje na akumulátory záruku po dobu 8 let, resp. do ujetí 160 000 km.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele runner42

Jak mi právě prozradil jeden klient, prakticky všechny CitigoE byly zaregistrovány českými dealery Škody a následně okamžitě přeprodány dealerům v Německu.
Na silnice v ČR se dostane doslova pár kusů.

Důvod mi uniká. Chápete to někdo?

---

NA ELEKTRO ANI KORUNA, ŘEKLA KORONA.

Knotek: „Je neuvěřitelné, kolik duševně vyšinutých lidí pobíhá bez dozoru na světě...”

Rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Obrázek uživatele Marek_

To je divné... mluvčí Škodovky tvrdil, že z první pětistovky kusů, kde byl bonusem čip od ČEZ na rok nabíjení zdarma, byl poměr 60/40 ve prospěch soukromých zákazníků. A řekl bych, že ty firemní nákupy byly pro ty různé donášky, damejidlo.cz a pod. Nevidím důvod, proč to reexportovat. Cena v DE je po odečtení dotace stejná. A nebo... koupí v CZ za nižší cenu a ještě v DE dotace? To asi nejde.

---

Lexus GS 450h Premium

Obrázek uživatele Franta Koudelka STS CHvojkovice Brod

:))) mluvčí Škodovky ... :))) jen další germánská vysávačka soudluzi, a tady dízlprasečí germánský recyklát :)))

---

Za klima/Sněhuláky/GRÉTU/GrínDojčUWH/EX-REB/TESLU a BD ;) ČEZKO země zaprodaná, ropáků autopopelnic plná, žlutým svinstvem oplývající ;) Zpátečníky Zaprděnce a čuchače fosilního fetu budoucnost nemiluje, kdo nejde s dobou jako by DEBYL ;) 1.liga MISTŘI: Kuk/Saman/Švarc 5.kolona ROPÁCI: runner42

Obrázek uživatele Marek_

Jasně... try máš lepší zdroj informací - přečíst si něco někde na diskuzi, co někdo plácne a pak si tu myšlenku vzít za svou, protože se ti pozdává, že? :-)

---

Lexus GS 450h Premium

Obrázek uživatele Franta Koudelka STS CHvojkovice Brod

ne ale to dá zdravý rozum, vod kdy mluvčí ti bude kvedlat pravdu při uvádění vlastního téměř neprodejnýho produktu na trh, mysli trochu. dyt je to jasný jak facka a ten ranerův reexport do germánije tomu nasadil leda korunu :))))))))))))))))))))

---

Za klima/Sněhuláky/GRÉTU/GrínDojčUWH/EX-REB/TESLU a BD ;) ČEZKO země zaprodaná, ropáků autopopelnic plná, žlutým svinstvem oplývající ;) Zpátečníky Zaprděnce a čuchače fosilního fetu budoucnost nemiluje, kdo nejde s dobou jako by DEBYL ;) 1.liga MISTŘI: Kuk/Saman/Švarc 5.kolona ROPÁCI: runner42

Obrázek uživatele Marek_

No ale to, že jdou Citigo i na export, ješte nemusí nutně znamenat, že se jich tady v ČR neprodalo už 800 a z toho 60% soukromníkům. Nebo ano?

---

Lexus GS 450h Premium

Obrázek uživatele Franta Koudelka STS CHvojkovice Brod

nevim, ja tomu moc nevěřím, čeži sou škudlilové a zaprodanci a dízlprasata a moc těch co dají o dost větší prachy do eletrický nákupní tažky než fosilu nebude ;) bez dotace rozhodně

---

Za klima/Sněhuláky/GRÉTU/GrínDojčUWH/EX-REB/TESLU a BD ;) ČEZKO země zaprodaná, ropáků autopopelnic plná, žlutým svinstvem oplývající ;) Zpátečníky Zaprděnce a čuchače fosilního fetu budoucnost nemiluje, kdo nejde s dobou jako by DEBYL ;) 1.liga MISTŘI: Kuk/Saman/Švarc 5.kolona ROPÁCI: runner42

Obrázek uživatele Marek_

Tak tuto otázku rozsoudí až statistika registrací v ČR. Pak se uvidí, jestli tech 800 aut se postupně během 2020 objeví na cestách v ČR.

---

Lexus GS 450h Premium

Obrázek uživatele runner42

Právě že ne.
Vozidla jsou prvně zaregistrována v ČR a objeví se ve statistikach, i když tu nejezdí.
A aby bylo jasné, o jak běžný postup jde, tak u jednotlivých značek jde na reexport 10-70% !

---

NA ELEKTRO ANI KORUNA, ŘEKLA KORONA.

Knotek: „Je neuvěřitelné, kolik duševně vyšinutých lidí pobíhá bez dozoru na světě...”

Rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Obrázek uživatele runner42

Já myslím, že to asi jde.
Napadá mě, že třeba dealer v ČR tím splní bez práce kvótu na prodej tady v podstatě neprodejného zboží a dealer v Německu to prodá jako nové na novou první registraci v Německu, odečte se dotace a shrábne pak super marži.

Protože pokud se správně pamatuji, nové je takové vozidlo, které v dané zemi nemá záznam vlastníka v registru. Takže asi to jde.

A jestli to nejde, je možné, že rozdíl v marži pokryje i dotační rozdíl?

---

NA ELEKTRO ANI KORUNA, ŘEKLA KORONA.

Knotek: „Je neuvěřitelné, kolik duševně vyšinutých lidí pobíhá bez dozoru na světě...”

Rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Obrázek uživatele Marek_

To neumím posoudit, jestli je to možné. Každopádně jsem to pochopil tak, že těch prvních 500 ks udali v ČR a z toho cca. 300 ks soukromníkům a 200 na firmy. Pak kromě těch 500 prodali ještě dalších 300 kusů. Dohromady 800 ks by teda mělo postupně příští rok jezdit po ČR. Jako... ano, je to málo, ale vzhledem na prodeje ostatních EV, i tak malý počet může znamenat, že najednou bude v 2020 Škoda nejúspěšnější v prodeji EV a potažmo i celkově aut do zásuvky, když se k tomu přidá i Superb PHEV.

Uznávám ale, že to není úplně zásluhou Škodovky, že bude na domácím EV trhu dominovat, spíš je to mizerie EV trhu v ČR, že i tak malé množství prodaných aut "převálcuje" konkurenci :-)

---

Lexus GS 450h Premium

Podla informacii od SK dilerov Skody, bola na SK uz davnejsie vypredana prva kvota 300ks Citigo pre SK s bonusom 500EUR (za 17tis). Presnejsie povedane bola za ne zaplatena nevratna zaloha.
SK dotacia (spolu 5 mil Eur) ak by bola cela pouzita na ciste BEV (8000 EUR na jedno BEV) by sa tykala len 625-tich BEV. Cize takmer polovicu dotacnych penazi zhltne len tych 300 objednanych Citigo, ktore zakaznici dostanu za 17-8=9tisicEUR (s DPH) podnikatelia platcovia DPH len za 7500EUR bez DPH.

Obrázek uživatele Marek_

Počítám, že v ČR to bude to samé s těmi 500+300 ks, že ty jsou prostě objednané a určené na provoz v ČR. Akorát na SK to je díky dotacím levnější.

---

Lexus GS 450h Premium

Obrázek uživatele Radovan

To by ale znamenalo, že Škodofka ve svých prohlášeních lže, když tvrdí, že podíl fyzických osob versus firmy v nákupech CitiGoEje 60:40.

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 85 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 39 tis. km (53 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

Obrázek uživatele Franta Koudelka STS CHvojkovice Brod

nelže, jen účelně kvedlá, to je v čezku normální ;) říká se tomu byznys ;) viz o mně to nění, republika nic platit nebude a jedeme dál, odstupovat nebudu, nazdar lépe řečeno nasr_t :)))) nj Porevoluční bysnys ;) to je stejný jako autodebilní marže 350% a podobně nic novýho fčezký díře :))))))))) kde jinde by vzali na ty autodebilní megaplaty ;)

---

Za klima/Sněhuláky/GRÉTU/GrínDojčUWH/EX-REB/TESLU a BD ;) ČEZKO země zaprodaná, ropáků autopopelnic plná, žlutým svinstvem oplývající ;) Zpátečníky Zaprděnce a čuchače fosilního fetu budoucnost nemiluje, kdo nejde s dobou jako by DEBYL ;) 1.liga MISTŘI: Kuk/Saman/Švarc 5.kolona ROPÁCI: runner42

Obrázek uživatele runner42

Víc o tom nevím.

Ale čistě z pohledu analýzy bych se domníval, že Škoda uvádí čísla bez registrací na vlastní dealery, jak je běžná praxe kvůli reexportu.
Tudíž ten váš poměr pak vychází jen z prodejů koncovým uživatelům a může vypadat tak, že ze sto aut jich jde 90 do Německa, 6 si koupily fyzické osoby (včetně podnikajících) a 4 firmy.

---

NA ELEKTRO ANI KORUNA, ŘEKLA KORONA.

Knotek: „Je neuvěřitelné, kolik duševně vyšinutých lidí pobíhá bez dozoru na světě...”

Rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Obrázek uživatele Radovan

Kde jsou ty zástupy místních diskutujících, co nás stále přesvědčují o tom, jak koncern elektricky všechny převálcuje? 500 City vyprodáno, 50 eUP nabídnuto. To je úplná tsunami.... :-(

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 85 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 39 tis. km (53 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

Obrázek uživatele Franta Koudelka STS CHvojkovice Brod

se sitygou bez dotací fčezku se ale nepočítalo s nějakou tsunami, to jen pár marketingových bláznů a tisk si nakvedlalo... ovšem nic společnýho s realitou ;)

---

Za klima/Sněhuláky/GRÉTU/GrínDojčUWH/EX-REB/TESLU a BD ;) ČEZKO země zaprodaná, ropáků autopopelnic plná, žlutým svinstvem oplývající ;) Zpátečníky Zaprděnce a čuchače fosilního fetu budoucnost nemiluje, kdo nejde s dobou jako by DEBYL ;) 1.liga MISTŘI: Kuk/Saman/Švarc 5.kolona ROPÁCI: runner42

Obrázek uživatele Marek_

Tak když si vezmete, že v ČR má Škoda na elektrické Citigo už 800 objednávek a ty auta se tady příští rok přihlásí, tak to je úspěch nebo ne? Teda... vzhledem k trhu s EV v ČR. Pokud to tak bude, znamená to, že Škoda rázem prodá za rok tolik, co všichni ostatní dohromady :-)

---

Lexus GS 450h Premium

Obrázek uživatele Radovan

Jednokoký mezi slepými králem. A jak se ukázalo, auta se budou expedovat až 2020, aby se plnili limity emisí 2020 a jen do jejich naplnění. Ostatně prodat auto za 2/3 ceny horšího konkurenta se skoro poloviční baterkou (myslím starší verzi eUP) asi není žádný problém.

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 85 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 39 tis. km (53 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

Obrázek uživatele Marek_

Takže v ČR Škodovka tímto všechny konkurenty "převálcovala", je to tak? Prostě nabídla elektromobil, který je relativně cenově dostupný (vzhledem k cenám ostatních EV), nabídla jej a prodala v množství o kterém se konkurentům může jenom zdát. Ano, dodávky budou až v 2020, logicky, kvůli emisím.

Co nabízí konkurence v tomto segmentu? Zoe, i-Miev nebo dvoumístné čínské "motorky" ZhiDo za cca. stejnou cenu? Nenapadá mě nic a jak je vidět, stejně to vidí i zákazníci.

---

Lexus GS 450h Premium

Imiev je kapitola sama o sobě. Celkem dobré auto na nenáročné ježdění. Ke konci i celkem dobrá cena, ale vývoj 0.
Kdyby tomu dali větší baterku a cenu třeba 399 tis, stále by mohl konkurovat a prodávat se.
Nevím proč mišivbuši nevyužívá již postavené linky a nechrlí to ve velkém.
Viz bmw i3. Vesměs je auto téměř stejné, jen navyšují kapacitu úměrně požadavkům doby a jak se to prodává i přes astronomickou cenu. A jak tu nedavno psali, v současné době na tom rejžují, protože vývoj a výstavba linek se už dávno zaplatila.

I miev s dvojnásobnou kapacitou aku bych bral všema deseti. Víc než to auto umí nepotřebuju. Jen ten dojezd je žalostnej.

Doufejme, že třeba příchod ojetých citigo vytvoří nějaký tlak na cenu u dalších ojetin. Současné ceny imiev, prvních leafů a dalších aut mi příjsou docela úsměvné, jak se divám do inzerátů.

---

19 tis km elektricky od roku 2018

Obrázek uživatele Marek_

Souhlas. Kdo potřebuje malé auto do města a překousne ten dizajn (mě se nelíbí), tomu i-Miev poslouží dobře. A přesně jak říkáte, chtělo to upgrade baterky a hlavně prodávat ve velkém. Vždyť nedávno jsem tady četl článek, že se jich snad vyrobilo kolem 30 tisíc, teda spolu s iOn a c-Zero. To je bída. To BMW prodalo mohem víc i3 a za vyšší cenu.

Taky občas kouknu na inzeráty, protože jsem měl v plánu koupit nějaké EV (nejspíš právě i3) a divil jsem se těm cenám. Ono i dnes např, nabízí Autopoint eUp s tou menší baterkou za 499 tisíc. To je komedie :-) Osobně si myslím, že u těch EV je skutečná prodejní cena mnohem nižší než nabídka na inzerci. Co jsem tak aspoň pochytil info od lidí, co si koupili třeba tu i3.

---

Lexus GS 450h Premium

Obrázek uživatele Radovan

Hezká demagogie. Neděláte Vy v píár Škodofky?

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 85 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 39 tis. km (53 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

Obrázek uživatele Marek_

Tak v čem se pletu? Doteď se tady EV moc neporodávala... slabý zájem nebo slabá nabídka nebo vysoká cena nebo tak nějak vše dohromady. A pak úpřijde Škoda Auto s elektrickým Citigo a najednou prodá stejný objem za rok jako všichni ostatní dohromady. Tak nevím, no :-)

A jak je vidět, zákazníkovi je jedno, že je to letitý eUp s větší baterkou, podstatné je, že je za rel. dobrou cenu rel. rychle k mání oproti ostatním.

Jak už jsem se ptal, co nabízí konkurence tak skvělého?

---

Lexus GS 450h Premium

Obrázek uživatele Radovan

Všechno, jen za odpovídající cenu na trhu. A prodávají. Renault jen ZOE 200 tisíc ks (a dělá nebo dělal další 4 typy), BMW i3 150.000 ks, i ten VW eGolf si sáhl už na 100.000 kus plus pár desítek tisíc eUP, Nissany Leaf jsou úplně někde jinde a Teslu nemá ani cenu zmiňovat.
To jsou prodeje. Ne ušmudlaná marketingová pětistovka v roce 2020. A dál zřejmě nic. V tom je ten rozdíl.

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 85 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 39 tis. km (53 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

Zřejmě nic. A to je správně, Radovánku. V ČEZku krom pár přiblblíků s Tebou v čele se.re na elektromobilitu Bílý Tesák. A protože je opakování matka moudrosti, opakuji: A to je správně. Čus, Dlaždič.

Obrázek uživatele ozana

Tak se na ní vy*er a běž si kecat na Autoforum!

---

Vlastníš-li jen 0,28 BTC pak patříš mezi 1% nejbohatších lidí na světě.

Obrázek uživatele Marek_

No právě... za odpovídající cenu :-) Já jsem zmiňoval trh v ČR a že na tomto trhu Škodovka převálcovala konkurenci, což je pravda. Za rok prodá to samé, co ostatní dohromady. A lze to očekávat třeba i na Slovensku a možná i jinde.

Ano, ostatní nabízí lepší EV, ale taky za podstatně vyšší cenu. Kolik jich prodá, se uvidí.

---

Lexus GS 450h Premium

Obrázek uživatele ozana

"Výhradně čtyřdveřový Volkswagen e-up!"

Opravdu to nemá páté dveře? ;)

---

Vlastníš-li jen 0,28 BTC pak patříš mezi 1% nejbohatších lidí na světě.

Obrázek uživatele Franta Koudelka STS CHvojkovice Brod

Vyzkoušeli nový nabíjecí stanice MOL ;) Do konce roku je zdarma

https://www.youtube.com/watch?v=VLMUtYslpLw

---

Za klima/Sněhuláky/GRÉTU/GrínDojčUWH/EX-REB/TESLU a BD ;) ČEZKO země zaprodaná, ropáků autopopelnic plná, žlutým svinstvem oplývající ;) Zpátečníky Zaprděnce a čuchače fosilního fetu budoucnost nemiluje, kdo nejde s dobou jako by DEBYL ;) 1.liga MISTŘI: Kuk/Saman/Švarc 5.kolona ROPÁCI: runner42

Hele Koudel, něco Ti povím. Máš plnou papuli ekologie, dýslblejt, fosilové a další výb.litky.... Jedno téma se táhne Tvými příspěvky jak červená nit - kolik a kolik let měli ti výrobci fosilů na to aby se začali chovat ekologicky - a oni nic... V té souvislosti Tě upozorňuji - zameť si napřed před vlastním prahem. Před týdnem Tě požádal Krueger, aby sis uklidil ten bor.del, co máš v podpisu a zasí.ráš tím každé vlákno. Kdyby tady byla možnost nastavit si uživatelský filtr na výb.litky té jedné konkrétní osoby - totiž Tebe, Koudel, tak bych to udělal já, Krueger a asi spousty dalších čitatelů. Protože a) člověk po celodenním čučení do compu nemá potřebu si unavovat oči více než je nutné - prohrabávat se tunami Tvých opakujících se sr.aček, nehledě na to, že komplikuješ život všem, kteří přistupují z mobilu. b) načítání Tvých nesmyslů je neekologické v tom, že užírá baterky čitatelům, zvyšuje spotřebu energie související s přenosem Tvých blábolů. c) dnes poprvé jsem jednou jedinkrát kliknul na Tvůj odkaz. Myslíš si, že všichni jsou negramoti jako Ty a musí mít každou informaci jako pubescenti zprostředkovanou obrázky či videem? Takže - jseš-li schopen pochopit význam psaného textu - vy.ser se na tapetování fóra nesmysly a ukliď si ten odpad v patě profilu. Jestli to nejseš schopen pochopit, malovat Ti to do obrázků nebudu... Čus, Dlaždič.

Obrázek uživatele Franta Koudelka STS CHvojkovice Brod

ten podpis sem po intervenci krůgra skrouhnul z 13 na 6 řádků což je velikost podpisu i jiných uživatelů ;) Je fakt že na smártfónu navýšku se zobrazuje delší ale za to může prohlížeč, vyřešíš to otočením mobilu podélně ferdo ;) A jesi doma na ty antydízlblitky koukáš do nějaký předpotopní 14"cky nedejbože 12cky s lupou tak je dobrý pro lepčí zobrazení přejít na standart rozměry monitoru 24" lépe 27 palců ;)

jo a ty moje moudra samozřejmě nejsou primárně určeny inteligentům jako ty ale tuhle diskuzi sleduje i všelijaký ropný póvl včetně najatých agentů na výzkum veřejnýho mínění tak měj trošku soucit s touto veřejnou celosvětovou diskuzí ;)

ps:
dlazdic
Zajímá mě : Životní prostředí
Členem již: 1 hod 37 min hmm zajmavý ;)

---

Za klima/Sněhuláky/GRÉTU/GrínDojčUWH/EX-REB/TESLU a BD ;) ČEZKO země zaprodaná, ropáků autopopelnic plná, žlutým svinstvem oplývající ;) Zpátečníky Zaprděnce a čuchače fosilního fetu budoucnost nemiluje, kdo nejde s dobou jako by DEBYL ;) 1.liga MISTŘI: Kuk/Saman/Švarc 5.kolona ROPÁCI: runner42

Nečekal jsem Koudel, že bys pochopil, co se po Tobě chce, na to Ti evidentně chybí duševní kapacita. Ty řádky v podpisu jsou jako povinné, to vyžaduje nějaká norma? Říká se, že chlapem je človek tolik krát, kolik postaví domů, kolik zplodí synů a tady, když se každý druhý ohání ekologii, tak by nás mohlo hlavně zajímat, kolik kdo zasadil stromů? Vypisovat někám seznam hraček počínaje kačerem Donaldem (ten měl přece taky kolečka) je klukovina, která Tvým slovům rozhodně na váze nepřidá, ba naopak.... A byť jsem se zaregistroval včera, mám Tě načtenýho a tipuju Tě na cápka po padesátce, kterého vyhodili pro totální neschopnost z teplého místa v úřadě někam na vrátnici nebo dělat inventarizci pavouků v archívu a Ty se tam sakra nudíš.... A protože jsi pro zaměstnavatele zadarmo drahý, bereš nula nula prd a strašně Tě síří, když dělňas u pásu ve fabrice bere násobně víc? Viz Tvé vý.blitky z minulého týdne? Chápu, to je fakt život na b.lití a projevuje se to permanentním zvracením zde. Čus, Dlaždič.

Obrázek uživatele Franta Koudelka STS CHvojkovice Brod

čuš dlaždič vedle jak ta jedle ale znals doufám chlápka kharl.antidiesel žejo ;) tvl ten zasadil ale smrků :))))))

ps: někerý dělníci že se ale nadřou cooo? :DDDD

https://www.novinky.cz/ekonomika/clanek/byvaly-sef-volkswagenu-ziskal-narok-na-zlaty-padak-84-tisic-denne-40020175

---

Za klima/Sněhuláky/GRÉTU/GrínDojčUWH/EX-REB/TESLU a BD ;) ČEZKO země zaprodaná, ropáků autopopelnic plná, žlutým svinstvem oplývající ;) Zpátečníky Zaprděnce a čuchače fosilního fetu budoucnost nemiluje, kdo nejde s dobou jako by DEBYL ;) 1.liga MISTŘI: Kuk/Saman/Švarc 5.kolona ROPÁCI: runner42

Seš přísnej a to se mi líbí.

Za hodinu tedy dobiju 25kWh. To mi nepříde jako nějaká hitparáda.

Tato věta je taky ftipná "„Rozšíření elektromobility je podmíněno cenovou dostupností a Volkswagen jde v tomto ohledu příkladem novým modelem e-up!, který lze nyní objednávat za mimořádně atraktivních 449 000 Kč včetně DPH."

Skoro půl milionu za takovou krabičku :D

---

19 tis km elektricky od roku 2018

Obrázek uživatele Marek_

Samozřejmě je to hodně za malé městské autíčko. Na drugou stranu je to (zatím) realita elektromobilního trhu, bohužel.

Podívejte se třeba, kolik stojí tato krabička:
http://www.zd-cars.cz/modely.html

A to ani není auto, je to homologované jako motorka a nemá to ani airbagy, ABS, ESP a ani žádné jiné bezpečnostní prvky a jeho použitelnost je proti tomuto VW hodně omezená. Viděl jsem to naživo na eSalonu, sedl jsem si dotoho a hrůza.

A kolik stojí třeba Zoe a podobně velká auta. Řekl bych, že cena je s ohleden na realitu cen EV dobrá.

---

Lexus GS 450h Premium

Vše co jste napsal je pravda, ale bylo by fér uvést i výhody a to i oproti CitiGo.
- předně spotřeba - ZhiDo žere cca 8 kWh / 100km (s 18ti kWh baterií dojezd VE MĚSTĚ překračuje 200km). Ono je rozdíl dobíjet 36 kWh baterii a dobíjet 18ti kWh.
- Bavíme-li se o autech do města, tak ZhiDo má na rozdíl od CitiGO (e-UP) pod tři metry, tedy může parkovat kolmo k chodníku.
- vím, že mi namítnete, že ZhiDo je dvoumístné, ale upřímně, kdo z uživatelů CitiGo (e-UP) jezdí ve více než dvou lidech? A proč to píšu, no kvůli velikosti kufru, který má ZhiDo více než dvojnásobný. Jak ukázal Electro dad, dostanete tam i velký dětský kočárek, to je v trojčatech (CitiGO, e-UP, Seat-Mií) vyloučeno.

Prostě všechno má své, a každému podle jeho gusta.

Ale s čím nemohu polemizovat je cena. Zmínil jste ZOE, a protože jsem na něj donedávna cílil, sledoval jsem jeho cenový vývoj.
Renault u verzí Q210, R90 a Q90 (přičemý důležité je zejména Q90 kvůli své 43kw palubní nabíječce), tak uvolnil možnost odkupu baterie. Aktuálně se dá ZOE I S BATERIÍ v Evropě koupit pod 400k Kč (ty s menší baterií jsem dokonce našel dva ojetější kousky pod 300k kč) Rozesílal jsem na prodejce několik emailů. Cena baterii se pohybuje již od 3000,- EUR

---

Nevlastním - používám - ZhiDo D2S a JAC iEV7S
Vyhlížím - NISSAN e-NV200 Evalia - Tekna - 40 kWh
FVE - 6,4 kWp + bat 9,6 kWh
---------------------------------------------------------------
Nejsou dobrá a špatná auta - jsou jen vhodná a nevhodná.
-------------------------------------------------- ...

"Cena baterii se pohybuje již od 3000,- EUR"
Nemáte k tomu nějaké bližší informace?

Děkuji

Mohu jen předat jak jsem koupil...

Sehr geehrter Herr Kerosin,

Die Batterie kostet : 2.486,- EUR NETTO

das Sind brutto nochmal 2958 Euro die oben drauf kommen.

Detailinformationen zu dem angefragten Fahrzeug (Zoe ZEN 22kwh Navi PDC Batteriemiete oderKauf / Perlmutt Weiss (Weiß)) finden Sie unter:
hier
Bitte verwenden Sie bei Rückfragen die folgende Fahrzeugnummer: BF_31000004230

Bei Rückfragen stehe ich Ihnen gerne zur Verfügung.
Telefonisch erreichen Sie mich unter +49201565788990.

Mit freundlichem Gruß,
Mustafa Bozkurt

---

Nevlastním - používám - ZhiDo D2S a JAC iEV7S
Vyhlížím - NISSAN e-NV200 Evalia - Tekna - 40 kWh
FVE - 6,4 kWp + bat 9,6 kWh
---------------------------------------------------------------
Nejsou dobrá a špatná auta - jsou jen vhodná a nevhodná.
-------------------------------------------------- ...

Obrázek uživatele Marek_

Tak pokud z eUp nebo Citigo udělám dvoumístné auto (sklopím sedačky), tak ten kočárek tam taky v pohodě odvezu, ne? :-)

Ten test od Elektrodad jsem viděl a právě si tam stěžoval na spotřebu, měl ji kolem 13 kWh/100 km a to nebyla zima, ale tuším září. A nemyslím si, že je to člověk, který s EV neumí jezdit, že? Takže bych řekl, že ta spotřeba bude srovnatelná a pokud vy jezdíte s ZhiDo za 8, tak stejně za 8 budete jezdit i s eUp a Citigo. Prostě věřím tomu, co naměřil v tom testu, já to auto nejel.

Ano, parkování kolmo na chodní je výhoda. Ale nepamatuji si, že bych někde takto viděl auto parkovat a že by to bylo někdy reálně v praxi potřeba. Kvůli tomu kupovat tuto motorku za cenu eUp nemá smysl.

Prostě to auto (resp. motorka) za tu cenu nemá absolutně žádné opodstatnění, je to nepohodlný a nebezpečný křáp. Když jsem zavřel dveře, tak to znělo jako když práskne člověk víkem od popelnice, jak byly ty kovové kdysi...

Co se týče Zoe, bavil jsem se o ceně nového auta, aby bylo srovnání právě s eUp, který je na tom podstatně lépe cenově. Pokud se budeme bavit o ojetinách, tak ano, tam se dá koupit levněji... jak jsem zmínil, i ta i3 by už pomalu šla s tou větší baterkou. Trojčata (Ion a spol.) radši nespomínám, protože jsem tady v diskusi zachytil info že teď v "zime" (pořádná zima ještě ani není) je dojezd mizerný - z plné baterky po 30 km ubyde nějakých 60, to znamená reálný dojezd kolik... 50-60? Nepoužitelné.

---

Lexus GS 450h Premium

Upresnim informaci k posledni casti posledniho odstavce. Ta informace, ze dojezd klesne o 60 km pri ujeti 2 * 15 km prisla ode me.
Proc pisi 2 * 15? Protoze 2 * roztapite. Z toho je patrne, ze nelze aproximovat dojezd na jeden zatah.
Musim ale uznat, ze co me i-Miev naprosto nepochopitelne, je zobrazovani dojezdu. Po dlouhe dobe jsem (presne ma partnerka) nabil do plna a auto ukazovalo 140 km a to i po te, co na plnu baterku by uejlo neco malinko pres 100. O vikendu jela ke sve mame (103 km), v pulce cesty je rychlonabijecka. K ni dojela s polovinou baterky pri mirnem topeni - je zmrzla, vezla 2 deti, nikomu pry zima nebyla (ptal jsme se kazdeho zvlast). Od rychlonabijecky do cile ji to vzalo o dilek vic jak pulku. Netusim, jak velka je rezerva pote, co auto prestane zobrazovat dojezd a zmizi posledni dilek.
Silny ubytek dojezdu jsem zacal predevsim sledovat po prezuti na nove WinterContact. Proto jsem pred delsi cestou nafoukal kola na 3 atm (z doporucenych 2,5) a je to znat i na te 2 * 15 ceste (o 1 dilek mensi spotreba).
Takze jedine, co me na tom aute silne stve je ukazatel dojezdu. Rekl bych, ze generator nahodnych cisel by byl presnejsi.
Uvazuji proto o CitiGo IV, kde ale uvazuji takto:
+ vetsi baterie,
+ tempomat,
- predni nahon (u nas se nesoli, jen mirne cukruje drti),
- nestahovatelna zadni okna,
- chybi radiove dalkove ovladani (Skoda ma udelane pres SIM a po par letech zpoplatneni sluzby - zbytecne prodrazeni (a na to jsme docela haklivej) neceho, na co dosah radiovych vln bohate staci)

Rozdíl ve spotřebě mezi mnou a Electro Dad není v řidičském umění, ale v tom kde jsme jezdili.
On testoval v okolí Brna = okresky = minimu rekuperace.
Já jezdím uvnitř "pomyslného" Pražškého okruhu ... mám brzdový pedál ošlapanější než plynový.

---

Nevlastním - používám - ZhiDo D2S a JAC iEV7S
Vyhlížím - NISSAN e-NV200 Evalia - Tekna - 40 kWh
FVE - 6,4 kWp + bat 9,6 kWh
---------------------------------------------------------------
Nejsou dobrá a špatná auta - jsou jen vhodná a nevhodná.
-------------------------------------------------- ...

Obrázek uživatele Marek_

Samozřejmě, to beru. Takže stejně úsporně byste na stejné trase a stejným tempem dokázal jezdit i s eUp a Citigo. To je to, co říkám... na základě toho, že Elektrodad s tím ZhiDo jezdil (dle jeho slov) se stejnou spotřebou jako jiná malá EV.

Takže ve spotřebě žádný zásadní rozdíl není.

---

Lexus GS 450h Premium

No z tohoto pohledu máte pravdu.
Já že se nepouštím ven za Pražský okruh, tak jezdím až tři dny (záleží na počasí klima/topení, objížďkách atd...) na 18 kWh = až třídenní penzum KM za cca 50,- Kč

Nevěřím, že se toho dá docílit se CitiGo.

---

Nevlastním - používám - ZhiDo D2S a JAC iEV7S
Vyhlížím - NISSAN e-NV200 Evalia - Tekna - 40 kWh
FVE - 6,4 kWp + bat 9,6 kWh
---------------------------------------------------------------
Nejsou dobrá a špatná auta - jsou jen vhodná a nevhodná.
-------------------------------------------------- ...

Obrázek uživatele Marek_

Nedokážu posoudit, nemám zkušenosti, takže tomu týpkovi (Elektrodad) věřím :-)

---

Lexus GS 450h Premium

To děláte dobře - věřte - já ho znám osobně ZhiDo i JACka měl ode mne. Ten člověk ví o čem mluví.

Na druhou stranu, neměl šanci testovat ZhiDo v provozu Prahy. Tím nechci vyvolávat nějakou šárvátku mezi Brňáky a Pražáky, ale se zasekaností a provozem v Praze prostě v republice nejde srovnat nic. Specifické podmínky vyžadují specifická řešení - ZhiDo je specifické řešení pro Prahu - uznávám, že jinde (a všeobecně) tak efektivní není.

---

Nevlastním - používám - ZhiDo D2S a JAC iEV7S
Vyhlížím - NISSAN e-NV200 Evalia - Tekna - 40 kWh
FVE - 6,4 kWp + bat 9,6 kWh
---------------------------------------------------------------
Nejsou dobrá a špatná auta - jsou jen vhodná a nevhodná.
-------------------------------------------------- ...

Obrázek uživatele Marek_

Fakt netuším... možná byste byl překvapen i s tím eUp nebo Citigo, jak je úsporné, když byste se snažil stejně jako s D2S. A jako bonus, nemusel byste se bát s tím na okruh :-) Já myslím, že za cca. stejnou cenu a +- stejné náklady není co řešit.

---

Lexus GS 450h Premium

Nejlepší by bylo to prostě nekupovat :)

Osobně, kdybych se měl rozhodovat o elektromobilu okolo miliónu, tak raději sáhnu po ojeté tesle, než nové jakékoliv jiné značce.
No a než si koupit tuto krabičku, tak si raději počkám, až za tu cenu bude i3 96Ah, nebo Soul 30kWh.

---

19 tis km elektricky od roku 2018

Obrázek uživatele Marek_

S tou ojetou i3 absolutně souhlasím. Až spadne ta 94Ah verze na těch 450, tak to bude lepší volba. Přemýšlel jsem o tom, ale asi k tomu nakonec nedojde, uvidíme.

Na druhou stranu, ojetou Teslu bych nechtěl v žádném případě. Potom, co jsem četl Michelinove story, tak i jeho rade byla ojetou Teslu radši ne.

---

Lexus GS 450h Premium

za 450 bez DPH (pokud jste plátce) se dá verze 94Ah už sehnat

---

BMW i3 60Ah - 37.000 eKM
sekačka Powerworks 60V 2Ah
pila Powerworks 60V 4Ah

Obrázek uživatele Marek_

Jo, už se to blíží, i v DE jsou... já spíš myslel už s DPH, nejsem plátce. Ale stejně to jde k ledu, maželka měnit nechce, ušetřím :-)

---

Lexus GS 450h Premium

A co měl konkrétně Michelin? nebylo to "jedničkové" Sko? Tam je otázka, do jaké míry jsou ty zkoušenosti přenositelné na současnou Raven verzi nebo dokonce na M3.

TMX 2017

Ok.


Nabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobil