Nový Mitsubishi Outlander PHEV pro rok 2017: více dojezdu i rychlejší nabíjení

Jan Horčík - 26 Leden 2017

Jedno z nejprodávanějších aut do zásuvky za rok 2016 se dočká faceliftu. Mitsubishi Outlander PHEV ve verzi pro rok 2017 získává o fous vyšší dojezd, lepší zrychlení a rychlejší dobíjení. auto Mitsubishi Outlander PHEV pro rok 2017

Superúspěšné SUV do zásuvky, to je Mitsubishi Outlander PHEV
foto: Mitsubishi

Plug-in hybrid Mitsubishi Outlander PHEV patří k nejlépe prodávaným autům do zásuvky v Evropě. Byl například nejprodávanějším autem roku 2016 v Norsku. Už v květnu 2016 dosáhly prodeje 100 000 kusů.

Do roku 2017 vstupuje Outlander PHEV s mírně zvýšeným dojezdem čistě na elektřinu z 12kWh baterie - na 53 km. Zlepšilo se i zrychlení 0-100 km/h na 11 sekund, zrychlilo nabíjení CHAdeMO a přibyly bezpečnostní asistenti (např. detekce chodců). Auto může táhnout ve vleku až 1500 kg.

Mitsubishi Outlander PHEV

Mitsubishi Outlander PHEV
foto: Mitsubishi

Přibyl také mód EV Priority, který donutí auto jezdit pouze na elektřinu. Zajímavou novinkou jsou dále i pádla pod volantem, kterými si můžete upravovat sílu regenerativního brzdění (rekuperace). Ta se nám velmi osvědčila u elektromobilu Hyundai Ioniq Electric. V Británii začne cena novinky na v přepočtu 1,1 milionu korun.

Mitsubishi Outlander PHEV

Mitsubishi Outlander PHEV
foto: Mitsubishi

Mitsubishi Outlander PHEV

Mitsubishi Outlander PHEV
foto: Mitsubishi
tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Pani v Trencine si proste koupila asi auto, na ktere ma penize. Tak ji to nezavidte a pochopte, ze nechtela ani iONa ani twizzy. Spise budte radi, ze zkousi jezdit elektricky a nemusite hned vsechno kritizovat, jak je vasim oblibenym zvykem. Spousta lidi jezdi uplne zbytecne ruznymi auty, o tom zadna. Co treba zavest diskuzi na tema, proc nekteri lide jezdi po meste Hummery se spotrebou mezi 25 - 30 litry benzinu ??? Nekolik takovych znam a prijde mi to naprosto iracionalni. Ego je jedna vec, rozum druha a ekologie treti...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Pádla pod volantem není novinka, měl a má je kazdý Outlender PHEV :-)

Pádla pod volantem má i Smart. Ze zkoušených EV je to opravdu to nejlepší. Pádla se dají ovládat i malíčky (klikám vpravo - zvyšuji účinnost rekuperace, klikám vlevo - snižuji až do úplného plachtění). (Viz článek: http://www.elektromobily-os.cz/sites/elektromobily-os.cz/files/Zku%C5%A1enosti%20se%20Smartem%2002.pdf); (a fota: http://www.elektromobily-os.cz/sites/elektromobily-os.cz/files/Zku%C5%A1enosti%20se%20Smartem%20-%20foto.pdf)

Obrázek uživatele Josef

Asi je to celkem pohodlné. Nicméně co jsem tak vypozoroval, dá se v podstatě toho samého docílit i ovládáním pedálu u i3, jen to chce trochu cviku a citu v noze. A je to nepohodlné při delším plachtění.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Souhlasím. Také jsem s i3 tak jezdil, protože sahat pravou rukou před volant a zapínat plachtění - na to prostě i3 není stavěná. Je to fakt jen o té noze - vycitovat.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

výhody?

pani v Trenčíne dochádza DENNE 35km do práce.
Tankovala za celý rok jediný krát !!!!

Tvrdenia že sa jej investícia nevráti si nechajte, lebo keby nekúpila toto, tak si kúpi ešte drahšie BMW bez plug-inu.

Šetrí PHM, šetrí naše pľúca, pomáha zmeniť svet k lepšiemu :)

Obrázek uživatele M.Krupka

Paní v Trenčíně si mohla koupit třeba Dacii a za ušetřené peníze nemusela jezdit 35km do práce, ale mohla ležet někde u moře. :-)
Šetřila by PHM, šetřila by naše plíce.

Ale máš pravdu.

Je to jen o úhlu pohledu.

Obrázek uživatele Josef

Nebo ojetého iona. Na těch 35 km by bohatě stačil.

Obrázek uživatele M.Krupka

Pokud tankovala jen 1x za rok, tak evidentně sebou vozí zbytečně spalovací motor. Ion by jí stačil na 99,999%.

Obrázek uživatele Josef

On by ji upřímně stačil i Twizy. Škoda, že se nedělá s pevnejma dveřma a není trochu líp upravenej.

Obrázek uživatele M.Krupka

Uff 35km v zimě?? To si paní co má na auto, co stojí přes milión, nekoupí na dojíždění do práce.
Twizy v zimě pojede vzdálenost 35km cca 40minut a pokud je mi známo, tak nemá vyhřívané sedačky.
Venku -13 stupňů a i normálním spalovákem jet pár minut do práce je za trest jak pro auto tak i pro řidiče.

Obrázek uživatele Josef

Tak myšleno bylo v případě, že by měl pevné dveře a topení. Škoda, že nikdo nedělá takové malé dvoumístné vozítko podobné twizymu za rozumnou cenu a ideálně s trochu výkonnějším motorem kolem 25 kW. Dojezd 100 km u takového vozítka stačí.

Obrázek uživatele Pepa

Moje slova!!!
Bral bych takové něco,jezdím sám a jen 25 km.Problém je,že to mám 1.5 km do kopečka a v zimě je to tak na hraně schopnosti mého Peugeotka 106.Proto by byl problém třeba s Ionkem dojet na místo kde mohu dobíjet a tak uvažuji spíš o hybridu.Cenově je zajímavý Lexus 400,jen je tam zas motor jako s tanku a pidi batérka.Outlander je novinka a tudiš drahý jako Volvo.Toš nemám to lehké,asi budu muset zůstat u LPG.

---

Pepa

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Méně výkonná, levnější varianta:

velor-x-trike-na-vlastni-kuzi-nejlevnejsi-auto-v-cr-95551

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No to je spise totalni plecka, tezce za hranou pouzitelnosti....

Obrázek uživatele M.Krupka

Toyota I-Road
https://youtu.be/RZXCqGiBxYY

Nissan koncept

https://youtu.be/ryDG-vHf5OA

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

V Trenčíně ta paní tahá s sebou zbytečnou hromadu kovu těžkou dvě tuny. Jestliže tankovala jednou za rok, pak to mělo jistě smysl.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Mňa by skôr zaujímalo, ako Vás napadol ten Trenčin. To ma celkom pobavilo. Nevolá sa tá pani náhodou Věra Pohlova, 72let a nemá rada tie Internety? :-D

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Je vidět že nevíš ani kolik to auto váží
tj 1,565-1,610Kg
Když už pláceš nesmyls tak trochu přemýšlej, nebo si to zjisti.
Oproti tomu škoda octavia combi 4 kola s nejvýkonějším motorem ( i tak pořád o dost labším než co má outlander) 1,520 Kg.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ano, nejsou úplně celé dvě tuny, co se týká pohotovostní hmotnosti: 1845 kg.

A dalších 495 kg je užitečné zatížení.
2340 kg je tedy nejvyšší provozní hmotnost.

Neumíš ani hledat, co...?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Je vidět že jsi idiot, zapomněl jsi přidat 1.5 tuny vlek.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Co?
Jaký vlek?
Co to má společnýho s hmotností vozidla?
Vlek je přípojné vozidlo, ty trumpeto.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Kedysi to tu byvala slusna gentlemanska diskusia. To sa uz v poslednej dobe takmer nevidi. Prosim Vas pani, skusme sa respektovat a byt k sebe slusnejsi. Prosim.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A podle tebe patří vlek do užitečné hmotnosti vozidla?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Těžké vozidlo s ještě další zbytečnou zátěží v podobě 12 kWh energie a dalšími agregáty.
Výhody?
Možnost tichého pojezdu v obydlených zónách...

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicŘízení stanic pro elektromobilyNabíječky elektromobilů CircontrolŘízení stanic pro elektromobilyProdej pneu 100% onlineKariéra EVC Group

Newsletter


185.66.36.26