Německý Auto Bild ocenil elektromobil Hyundai Ioniq Electric

Automobilový časopis Auto Bild ve spolupráci s nezávislou poradenskou společností Eurotax Schwacke vybrali v kategorii elektromobilů model Hyundai Ioniq Electric jako vůz s vynikající zůstatkovou hodnotou.

Hyundai Motor získal v Německu významné ocenění „Wertmeister 2017“.
foto: Hyundai

Letošní ročník byl již čtrnáctý v pořadí, kdy časopis Auto Bild společně s Eurotax Schwacke oceňoval vozy s nejstabilnější zůstatkovou hodnotou. Hyundai Ioniq Electric zvítězil ve třídě elektrovozů před loňským vítězem BMW i3 a Volkswagenem e-Golf.

Elektrovozy jsou posuzovány na základě odhadované zůstatkové hodnoty po čtyřech letech provozu a ročním nájezdu 10 000 kilometrů. Ioniq Electric získal nejlepší známku nejen za nejvyšší zůstatkovou hodnotu ve své třídě, která činí 60,65%, ale společně s modelem Ioniq Hybrid byl zařazen mezi automobily s nejstabilnějšími hodnotami na německém trhu celkově.

„Jsme hrdí na to, že Hyundai IONIQ Electric získal v Německu hodnocení „Wertmeister 2017,“ uvedl Thomas A. Schmid, výkonný ředitel Hyundai Motor Europe. „Ocenění je potvrzením důvěry, kterou vkládáme do tohoto modelu. Nabízí nejlepší záruku, skvělý dojezd a nejnovější bezpečnostní systémy a konektivitu za velmi přijatelnou cenu. Po loňském uvedení modelů Ioniq Hybrid a Electric letos v létě dvojici doplní model IONIQ Plug-In,“ dodal Thomas A. Schmid s tím, že Hyundai na vůz tradičně poskytuje komplexní pětiletou záruku bez omezení kilometrů. Navíc na baterii je záruka omezená osmi lety nebo nájezdem 200 000 kilometrů.

Hyundai Ioniq je první vůz na světě nabízející tři elektrifikované pohony v jedné karosářské variantě. Modely Hybrid, Plug-in hybrid a Electric umožňují přístup k elektronické mobilitě širokému spektru zákazníků.

Jsou součástí strategie globální udržitelnosti společnosti Hyundai Motor, která do roku 2020 uvede do provozu 14 nových ekologických vozů, včetně pěti hybridních, čtyř plug-in hybridních modelů, čtyř elektrovozů a jednoho modelu s pohonem na vodíkové palivové články.

tisková zpráva

27 Comments on “Německý Auto Bild ocenil elektromobil Hyundai Ioniq Electric”

  1. K tomu jen tolik, že pořídit si EV kvůli ročnímu
    K tomu jen tolik, že pořídit si EV kvůli ročnímu nájezdu 10 000 kilometrů je jak matematicky, tak i prakticky totální nesmysl. Takže kritérium „zůstatková hodnota po 4 letech provozu a ročním nájezdu 10 000 kilometrů“ je v případě EV jaksi „mimo mísu“. 😉

  2. Naprostá blbost. „Nezávislou poradenskou společností
    Naprostá blbost. „Nezávislou poradenskou společností Eurotax Schwacke“ si timto řadím mezi těžce závislé a úplatné prostituty automobilek hned vedle časopisu Bild, ale ten má na tom založený živobytí takže to až tak nepřekvapuje.

      1. Úvaha je to dobrá, ale v roce 2025 levnější než
        Úvaha je to dobrá, ale v roce 2025 levnější než spalovací auto? To ani omylem koncerny nedopustí. Spíš to má vyznět stylem. Nekupujte si elektrické auto teď, za 10 let budou skoro zdarma. A pak se jen napíše, že odhad nevyšel. Nebo ani to ne.

  3. Anketa mi přijde trochu podezřelá, pakliže je Ioniq na
    Anketa mi přijde trochu podezřelá, pakliže je Ioniq na trhu poměrně krátce. Ale ze všech dostupných vozů v této cenové kategorii je dnes asi nejlepší volbou.
    A otázka je, co udělá cena až konkurence dá na trh vozy v podobné ceně s podstatně větší baterií. Pak už ta zůstatková cena nebude tak zajímavá.

          1. No ono se není čemu divit, když má o hodně lepší
            No ono se není čemu divit, když má o hodně lepší aerodynamiku a k tomu nejvyšší hodnotu využitelné energie z baterie.

            (celková / využitelná energie)
            Leaf (30 / 27,5 kWh)
            BMW i3 (33,2 / 27,2 kWh)
            Ioniq (30,5 / 28 kWh)

            Takže platí již 1000x opakované pravidlo, že každý výrobce si udává kapacitu tak jak se mu to marketingově zdá nejlepší. Realita života je ovšem velmi jednoduchá a to že účinnost hnacího ústrojí mají vesměs všichni stejnou (Tzn. u Hyundai to jsou zas jen další marketingové žvásty).

            Rozhodujícím objektivně měřitelným faktorem vždy byla je a bude využitelná kapacita baterie, aerodynamika/velikost a hmotnost vozu.

    1. uplny suhlas. Vsetky EV stratia hodnotu vplyvom technickeho
      uplny suhlas. Vsetky EV stratia hodnotu vplyvom technickeho pokroku, lebo nove budu mat 55kWh baterky a viac.
      V tomto ma obrovsku vyhodu iba jedna automobilka, lebo ta technologicky nezastarne ani na konci zivotnosti auta.

      nebudem menovat nech niesom uctievac. Nech si kazdy doplni sam.

      Ta naketa ma vypovedaciu hodnotu ako dopis starej Blazkovej.

Napsat komentář