Německo: rekordní listopadové prodeje aut do zásuvky

Jan Horčík - 18 Prosinec 2017

V listopadu 2017 přesáhl poprvé podíl aut do zásuvky na nově prodaných vozech 2 %. Celkem se prodalo rekordních 6290 elektromobilů a plug-in hybridů.auto elektromobil smart fortwo electric drive ED

Elektromobil smart fortwo electric drive je první vlaštovkou éry, kdy značka Smart bude prodávat už jen elektromobily.
foto: Smart

Meziroční nárůst listopadových prodejů aut do zásuvky v Německu činí s aktuálně prodanými 6290 vozy velmi slušných 137 %. Elektromobilů se prodalo 3031, plug-in hybridů 3259.

Celkem za celý rok 2017 se v Německu prodalo 48 204 aut do zásuvky, včetně listopadu. Očekává se proto, že za celý letošní rok dosáhnou prodeje velmi snadno až 55 000 kusů.

Nejprodávanějším elektroautem v listopadu byl v Německu smart fortwo electric drive (621). Na druhém místě pak nový Volkswagen e-Golf (601). Třetí je BMW i3 (438 - 276 elektromobil, 162 REx). Pro zajímavost, elektromobilů Tesla Model S se prodalo 205 a Tesla Model X pouze 56.

Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Znečištění vzduchu ve městech překračuje normy, jde o zdraví

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

tn.nova.cz/clanek/znecisteni-vzduchu-v-praze-prekracuje-limity-muze-jit-o-zdravi.html

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

testo.com/cz-CZ/pristroje/nejmensi-pristroj

castice.testo.cz/project/discmini/

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

prodeje elektrokár v Germánii jsou stále žalostná katastrofa !! Těšte se na rok 2018 a germania expor dízlpopelnic, to teprve začne tóčo :)

PS: bude krutá zima, máte už všici topení?? :)))

youtube.com/watch?v=ryInEJaiAHw

shop.bitmain.com/inner.htm

finance.google.com/finance?q=btc

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jdi s tou reklamou uz do haje. Pises to ke kazdemu clanku.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

tyo on mu tady servíruje prvotřídní výzkum a vývoj a von by nejradši šel léčit tu závist zpátky do kolbenky k pásu a na 18cti směnný nepřetržitý k tomu žejo :) holt čéši :D

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ti dam prvotridni vyzkum a vyvoj. Co ma tvuj prispevek na bitcoiny spolecneho se clankem? Pises to navic vsude. Jsi s tim uz otravnej a rika se tomu SPAM.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

a topení na zimu už všici máte? :)))

Obrázek uživatele ozana

Poslední zima byla v roce 1980.

---

Jezdím na proud, najeto 80 tisíc km. G-E STROMOS 8 let a 83 tisíc km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

to neřeš :) s 2 milijardama rejžáku a 2 milijardama bubáků ktomu to stejnak nevyřešíš i kdyby ses na hlavu stavěl :))

youtube.com/watch?v=SXzHCiUyEVg

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

:))))))))))))))

youtube.com/watch?v=CHRVFmaJDV8

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Češi jsou za hrdiny soudruzi dle Deutsche Welle :))

youtube.com/watch?v=SJgWqbZBn6I

Za posledních několik desetiletí proběhlo několik překotných vývojů. Hlavně v elektronice a internetu. V delší minulosti třeba letectví. Jen si vemte jak málo času trvalo od Bří Writů k použitelným letadlům. Na základě těhto zkuseností se dnes předpokládá, že elektroauta vše převálcují když ne hned; tak za pět let. Bude to ale trvat déle. O tom, že energie ze slunce jako jediná udržitelná v budoucnosti zvítězí, ale žádná.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

hlavný rozdiel medzi tým, ako rýchlo sa presadili lietadlá (alebo aj prvé autá), a ako sa budú presadzovať EVčka, je v tom, že kým pri lietadlách išlo o saturovanie trhu, pri EVčkach ide o zmenu paradigmy.

kým pri lietadlách, prvých autách, či smartfonoch/tabletoch prebiehal pohyb od "nemáme žiadne autá (alebo len nepoužiteľné pre trh)" po "máme autá použiteľné pre trh".

Pri EVčkách prebieha zmena trhu v zmysle "máme autá" po "máme iné autá"... Je logické, že trh nebude chcieť bezhlavo adoptovať volačo, čo je podstatne drahšie, a v určitých aspektoch nepohodlnejšie, než riešenie, ktoré už máš na stole.

keby bola situácia taká, že ICE autá stále štartujeme kľukou, nie je v nich klíma, či navigácia, ani žiadna iná elektronika, a na druhej strane tu máme EVčka, v ktorých všetky tieto zázraky sú, a štartujú sa gombíkom... potom by išlo o úplne nový "živočíšny druh" a cieľovému trhu by bolo jedno, že sú 3x drahšie a majú nižší dojazd.

masová zmena nastane iba ak bude ekonomickejšie vlastniť EV, než ICE.
ak bude ICE stáť 15.000 a porovnateľné EV max 20.000, pričom to EV bude mať dlhšiu životnosť (vrátane baterky) a bude lacnejšie na prevádzku + údržbu a servis, potom ľudia svičnú hneď ako budú mať vyriešené dobíjanie.

Zatím nejkomplexnější text o problematice získávání energie co jsem našel.
http://docplayer.cz/1395694-Fakta-a-myty-o-energetice-jak-vratit-debatu-o-energetice-zpatky-na-zem-vaclav-smil.html#show_full_text

Kazdy pocita jen porizovaci cenu a PHM. To je malo, nutne je zvazit puvod PHM. Ropa se dovazi a tim se financuji staty ktere si zijou nad pomery vsech ostatnich na svete. Elektrina se vyrabi z narodnich zdroju popripade ze slunce. Tim se presmeruji obrovske financni castky do lokalni ekonomiky. Ty penize nastartuji ekonomika a vytvori dodatecne prijmy obyvatel a nejake porizovaci vicenaklady za EV budou uplne nepodstatne. Jako bezplatny benefit bude cisty vzduch a vetsi mir. Dnesni agresori dostanou stopku. EV jsou pro nasi spolecnost vzdy prinosne. Spalovaky jsou naopak kontraproduktivni.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

to je síce všetko pekné, ale ako koncový užívateľ toto neriešiš.

resp. väčšina s tým, čo vravíš asi bude súhlasiť v teoretickej rovine, a v praktickej sa rozhodne úplne v rozpore s vnútorným presvedčením :-)

asi niečo ako že všetci súhlasíme s tým, že treba podporovať lokálny trh, kupovať viac domácich výrobkov a menej zahraničných, nedovážať lacnú pracovnú silu, ale radšej zaplatiť kvalitnú domácu silu...

a potom prídeš do obchodu, a kúpiš si polské párky, lebo sú o 10 kaček lacnejšie, ako domáce
(tým nechcem povedať, že sa tak rozhoduješ ZROVNA ty, ale veľká časť trh ano).

preto - bez ohľadu na to, čo si ľudia myslia o globalnej politike, a makroekonomike (väčšina si nemyslí nič relevantné), pri nákupe sa budú spotrebitelia rozhodovať čisto LEN podľa toho, aké benefity konkrétne rozhodnutie prinesie práve tomu kupujúcemu.

opäť - nevravím, že sa tak rozhodujú všetci. Ale dobrá polovica spotrebiteľov sa presne takto rozhoduje aj pri tých párkoch, nehovoriac ešte o autách, ktoré sú pre mnohých de-fakto celoživotným rozhodnutím.

Bohuzel tomu tak vetsinou je. Prosty lid reaguje uplne impulzivne bez premysleni. Nazorne je to videt na vysledkach voleb. Pulka naroda ma polovicni mozek, mozna i mene. S takovym materialem se neda moc pracovat :-(

Obrázek uživatele Radovan

Věděl to i jistý Uljanov, řečený Lenin. Nejhorší pro revoluci bylo, že ji musel dělat s těmi lidmi tehdy. Což ještě šlo, ale to budování potom už tolik nešlo. Na to se musely nakoupit mozky a licence odjinud. Nebo znárodnit nebo ukrást. Což je totéž.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 67 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zajimavy nazor! Velmi pravdepodobny scenar.

---

heros

Ropáky, šejky, jejich jachty, teroristy i války to všechno platíme jenom my, nikdo jinej.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Obrázek uživatele Radovan

Je to bohužel tak. Co má Saudská Arábie a další ropné státy? Písek, který se nehodí ani na stavebnictví. Jo a ještě ropu a plyn. A hodně. Jinak by stále ještě jezdili na velbloudech, bydleli ve stanech a topili trusem.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 67 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

offf

Toyota už to nevydržela a oznámila 10 baterkáčů na rok 2020 a pak i spoustu dalších keců o tom jak ovládnou baterkovej trh. Ostatně stejný imperiální cancy maj furt i ostatní dinosauři. He he he. :))))
https://electrek.co/2017/12/18/toyota-electric-car-plans/

Do poslední chvílej se tvářej jak pro ně baterkáče nejsou důležitý, jak v nich neviděj budoucnout, ale mezitím už ti asijští pokrytci na nich dávno makaj. A já se tak těšil na to jak budou rozšiřovat svou vodíkovou síť v který je ta jejich budoucnost :))))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

off

Základní ekonomické principy na kterých se snaží fungovat SpaceX a Tesla.
https://youtu.be/h97fXhDN5qE

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicNabíječky elektromobilů CircontrolProdej pneu 100% onlineKariéra EVC GroupAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobile-Salon

Newsletter