Mitsubishi už má také plán růstu a elektrifikace

redakce - 20 Říjen 2017

Bez plánu jste na tom na štýru. Ví to každá automobilka, a tak se plánuje a plánuje. Mitsubishi je zatím poslední do party, kdo plánuje růst a vyrábět elektrická auta.auto Mitsubishi SUV plug-in hybrid

Investiční výdaje a investice do výzkumu a vývoje Mitsubishi by v průběhu tří let měly vzrůst na více než 600 mld. jenů (asi 115 mld. korun = 5,2 mld. dolarů) a chystá se také urychlení produktových inovací uvedením šesti nových modelů, vč. SUV s označením Eclipse Cross.
foto: Mitsubishi

Mitsubishi je odnedávna součástí aliance Renault-Nissan-Mitsubishi, a tak je jeho plán "Drive for Growth" vlastně jen plánem v jiných, větších plánech.

Tříletý strategický plán Mitsubishi si klade za cíl více než 30% nárůst prodejních objemů a tržeb, zatímco marže provozního zisku by měla dosáhnout min. 6 %.

Mitsubishi chce během tří let dosahovat ročních prodejů 1,3 mil. aut. Mitsubishi Motors v rámci své investiční politiky plánuje posílit své zaměření na vozy SUV a pick-upy s pohonem všech kol a postupně uvést 11 modelů, včetně vozů XPANDER a Eclipse Cross.

Program produktových inovací půjde ruku v ruce se strategií rozšiřování trhu v regionu ASEAN, Oceánii, Spojených státech, Číně a Japonsku. Evropa ale chybí.

Uvedený strategický plán je postaven na třech strategických iniciativách:
 
1. Produktové inovace: Po dobu strategického plánu uvede Mitsubishi Motors 11 nových modelů, z toho šest budou zbrusu nové modelové obměny – tzn. průměrně dvě ročně – a zbytek budou tvořit významné modernizace stávajících vozidel.

Společnost očekává, že koncem plánovaného období bude pětice nejlépe prodávaných globálních modelů – zahrnujících SUV, vozy s pohonem 4WD a plug-in hybridní elektromobily (PHEV) – tvořit 70 % celkových prodejních objemů.

Vzhledem k posunu k nízkoemisním vozidlům pak společnost rovněž oznámila, že napříč svými klíčovými modely plánuje nabízet i elektrické varianty, včetně elektromobilu třídy mini/mikro (od r. 2020).
 
2. Zaměření na klíčové trhy s cílem dosáhnout růstu tržeb: Výsledkem letošního otevření nového výrobního závodu v Indonésii a nedávného uvedení MPV s označením XPANDER bude rychlejší růst v regionu ASEAN, který představuje největší a nejziskovější trh této skupiny.

Očekává se, že prodejní objemy v regionu ASEAN vzrostou z 206 tis. vozů na 310 tis. vozů v roce 2019. Mitsubishi Motors dále uvede nové modely, které napomohou k pozitivnímu obratu prodeje minivozů, důležitých na Japonském trhu.

V USA pak společnost zlepší svoji prodejní síť s cílem dosáhnout 30% nárůstu prodejních objemů na 130 tis. vozů ve fiskálním roce 2019. V Číně chce Mitsubishi Motors do roku 2019 zdvojnásobit počet svých prodejců a zároveň více než zdvojnásobit prodeje na 220 tis. vozidel.
 
3. Optimalizace nákladů: Mitsubishi Motors bude přísně kontrolovat výrobní náklady s cílem snížit náklady v kategorii „monozukuri“ (výroba produktů s přidanou hodnotou) o 1,3 % ročně, a to i přes vysoké investice do výzkumu a vývoje.

Vedle řízení a kontroly nákladů bude společnost těžit i z narůstajících synergií, které plynou z členství v alianci Renault-Nissan-Mitsubishi. Mitsubishi Motors chce v průběhu plánovaného období dosáhnout synergií v celkovém objemu přes 100 mld. jenů, přičemž většina by měla plynout z výhod nižších nákladů v oblasti dodávek a dále úspor v oblasti výzkumu a vývoje.
 
Do programu širšího využívání synergií v rámci Aliance pak Mitsubishi Motors přispěje svými odbornými znalostmi v oblasti technologií hybridního pohonu (PHEV), svými zkušenostmi s výrobou vozů SUV a pick-upů, stejně tak jako výhodami silného postavení v regionu ASEAN, s cílem zdvojnásobit celkové synergie do konce roku 2022 na více než 10 mld. eur.

„Modernizujeme naši produktovou řadu, investujeme do výzkumu a vývoje a zaměřujeme se na růst klíčových trhů,“ doplnil prezident Mitsubishi Osamu Masuko. „Strategický plán Drive for Growth nám umožní v příštích třech letech pokračovat v transformaci naší společnosti.“

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Taky jsem si na záchodě dělal plány na toaleťák.Ale moje plány měli aspoň brzkého využití.

Bez plánu jste na tom na štýru.
---
Nějak nechápu, "co tím chtěl básník říci".
Prostě nerozumím.
Mohl by mi to někdo z redakce vysvětlit, vo co go?
Wikipedia nic
Search seznam taky nic
strejda Google taky nic

---

Nissan Leaf 24kWh, 146.000 km

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Možná by mohly napovědět Kobry a užovky.

Plánování e elektrifikace, vrah Lenin by na ně byl hrdej. Vzhůru ke světlým zítřkům, aneb od podvodů se spotřebou k elektrifikaci :)))
https://goo.gl/uzeBmk
Podvody se spotřebou vyvolaly v Mitsubishi zemětřesení, šéfové končí
https://ekonomika.idnes.cz/dva-lide-po-skandalu-odstoupi-z-vedeni-mitsubishi-fvc-/eko-zahranicni.aspx?c=A160427_083845_eko-zahranicni_fih

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

off

Názorné porovnání Tesla autopilotů 1.0 a 2.0
https://youtu.be/ID30dzFyIMg

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tesla v autonomínm řízení zaspala a už to nedožene. Viz. článek na teslafan.cz. Musk udělal před lety chybu tím, že zavrhl lidar. Teď se mu to vrací.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Je to tak a bolo to zrejme ešte pred 10 rokmi keď sa automme riadene auta riešili ako výskumné projekty na univerzitách. Aj u nás bolo nevyhnutnosti lidarov x článkov.

Jažíši kristé, co budeme dělat??? :D

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Robotická Tesla práskla do stromu...!

:O)))

Tu vrtuli máš v mozku hodně hluboko zabodlou.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

jo to víš že jo :)

vimeo.com/188105076

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

odkaz!naval

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

teslafan.cz/clanky/general-motors-jde-tvrde-po-tesle-autonomni-bolt-zacne-jezdit-v-new-yorku

teslafan.cz/clanky/gm-kupuje-vyrobce-levneho-lidaru-tvrdi-ze-autopilot-tesly-nikdy-nebude-ridit-sam

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

GM toho už nakeala, to je provařená mobilka a detroit je díra :) Poslušně hlásím že nic mimořádného se po dobu mé služny nestalo :))

finance.google.com/finance?q=NYSE%3AGM

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

GM toho nakecala, ale Bolt se vyrábí a jezdí. Takže za nima i něco je.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To Tesly už dávno před Boltem... .

Obrázek uživatele PaRi

1. člověk má pouze dvě oči a stačí to.
2. to, že tam teď lidar není neznamená, že tam nemůže v budoucnu být.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

1. Počítač není člověk
2. Nemůže. Nebylo by to zpětně kompatibilní a slíbil, že pomocí update všem stávajícím zákazníkům udělá z auta lvl5.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ale samozrejme podobne že lidi budou za pár let na Marsu a M3 sa bude dnes vyrábět v tisících ks za týden :-D
Kecy, kecy, kecy...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Sliby se slibují,
Muskovy se ovce radují.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nebyt radosti , ovce by mely starosti

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicKariéra EVC GroupŘízení stanic pro elektromobilyProdej pneu 100% onlineŘízení stanic pro elektromobilyNabíječky elektromobilů Circontrol
185.66.36.26