Mitsubishi Outlander PHEV: prodáno už 33 000 kusů celosvětově

Jan Horčík - 07 Srpen 2014

Mitsubishi Outlander Plug-in Hybrid Electriv Vehicle je nejúspěšnějším SUV do zásuvky na světě. V Evropě i domácím Japonsku je o něj obrovský zájem. Auto přitom dosud nebylo uvedeno v .auto Mitsubishi Outlander PHEV plug-in hybrid SUV

Úspěšné SUV do zásuvky - to je Mitsubishi Outlander PHEV
foto: Mitsubishi

Automobilka Mitsubishi zatím prodala 15 000 kusů plug-in hybridu Mitsubishi Outlander PHEV doma v Japonsku a dalších 18 000 v Evropě. Zdaleka nejúspěšnější evropskou zemí je v tomto ohledu Nizozemsko s 6000 prodanými kusy.

Nizozemsko totiž poskytuje na nákup plug-in hybridů a elektromobilů štědré dotace. I díky tomu se Mitsubishi Outlander PHEV stal vedle modelu Volvo V60 Plug-in hybrid jedním z nejoblíbenějších evropských aut do zásuvky.

V roce 2013 se v Evropě prodalo téměř 50 000 aut do zásuvky (elektromobilů a plug-in hybridů). Letos se očekává další podstatný růst.

Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Věčná škoda, že je to hybrid.
Opravdu pěkné autíčko, jen kdyby za stejnou cenu nebo i vyšší místo generátoru byla větší baterie.
2 x 60 kW motory, které však malá baterka neuživí.
Zásuvka chademo standardu, ale takto malou baterii samozřejmě 50kW dobíjet nelze. Na chademo dobíječce by se dvakrát větší baterie dobíjela stejně dlouho. Kdyby se jednalo o 100 % elektrické auto s alespoň 30kWh baterií neváhal bych a koupil bych si ho.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Je zaujimave, ze cena na Slovensku zacina od 45+ tis.eur,
zatial co v Rakusku od 39,9 tis.eur. V porovnani s Priusom plug-in je toto urcite o kusok vacsie auto, avsak stale je ta cena bez dotacii pomerne vysoka.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Loni jsem kupoval standartního Outlandera a trochu mě to mrzí že do Čech přišel PHEV pozdě a i cena 1,2 mil by byla pro mě přijatelná.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Treba ešte dodať paramerte.
El. Motor 60kw, maximákla v Ev móde je 120Km/h!!! Dojazd 52km.
Spotreba 1,9L/100km.
Dobrá cena, v zahraničí možno dotácie
Držím im palce

Obrázek uživatele Radovan

Pokud je ten dojezd pravda, i když jen jako maximální, pak už bych ho považoval opravdu za plnohodnotný hybrid. Ne ty legrace, kdy to ujede 6 km prázdné po rovině s větrem v zádech a pak je baterka prázdná.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 54 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 15 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Je to pravda. Koupil jsem ho a tech 52km je velice praktickych i pro denni jezdeni jenom na batterii potrebuji cca 28km/den.Nabijim ze solarni instalace 5kW a jezdim za darmo pokud nepocitam amortizaci investice pro solarni elnu.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To je sice pravda, ale i tak zde nemají žádné auto skladem. Nemyslím že v zemích kdese jich prodalo za minulý rok 9000 byla čekácí doba 6 měsíců. Myslím že na to zkrátka zastoupení Mitsubishi v ČR trochu prdí, když nemají skladem ani kus.

Obrázek uživatele Radovan

Je fakt, že u nás nekoupíte ani trojče Mitsubishi iMiev. Přitom na jiných trzích zjistíte, že má i další vychytávky oproti Peugeotu Ion a Citroenu C-Zero, které tyto z nepochopitelných důvodů nemají. Třeba vyhřívané sedadlo nejen řidiče, ale i spolujezdce. Nebo věc na úrovni Nissanu Leaf - k vozu je malá vysílačka velikosti dálkového ovládání centrálního zamykání, na níž do určité vzdálenosti od vozu zjistíte kolik máte aktuálně dobito, teplotu ve voze a můžete - dokud je vůz na nabíječce - dálkově zapnout topení / klimatizaci. Tohle bych u venkovních nabíječek velmi uvítal, nenastupovat do pece či mražáku. Občas se člověk díky internetu a malé znalosti angličtiny diví, co na jiných trzích jde a u nás ne.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 54 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 15 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To je hezké, jen kdyby u nás v ČR nebyl na objednávku a dodání 6 měsíců :-(

Obrázek uživatele Jan Horčík

Japonské továrny nestíhají vyrábět. To je i důvod odložení uvedení auta v USA, a to dokonce až někdy na konec roku 2015. Dalším důvodem jsou i konstrukční/bezpečnostní změny a potřebné testy.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicŘízení stanic pro elektromobilyKariéra EVC GroupProdej pneu 100% onlineŘízení stanic pro elektromobilyNabíječky elektromobilů Circontrol
185.66.36.26