LG Chem navýší výrobu baterií v polské továrně z 10 GWh na 70 GWh ročně

Jan Horčík - 30 Listopad 2018

Evropa by na tom nakonec s výrobou baterií nemusela být tak špatně, jak to zprvu vypadalo. LG Chem má údajně tolik zakázek, že bude muset výrazně rozšířit svou továrnu v Polsku.Jihokorejský LG Chem patří mezi největší světové dodavatele baterií pro automotive sektor.

Jihokorejský LG Chem patří mezi největší světové dodavatele baterií pro automotive sektor. V roce 2021 chce jen v Polsku vyrábět baterie pro 1 milion elektroaut a zaměstnávat 6000 lidí.
foto: LG Chem

Že LG Chem chystá v Polsku největší evropskou továrnu na výrobu bateriových článků bylo známo už koncem roku 2015. Přesně o dva roky později byla informace potvrzena a další rok nato LG Chem oznámili, že zajistí dodávku baterií pro elektromobily Volkswagen.

Všechno tohle dává o polském dobrodružství jménem LG Chem Wroclaw Energy docela dobrý obrázek. Podle polských médií je ovšem zájem o baterie od LG Chem takový, že aktuální plány na 10 GWh ročně ani zdaleka nebudou stačit.

Objednávky na baterie chodí od automobilek jako Daimler, Jaguar, Renault, Volkswagen Group a Volvo. Cílem proto je během následujících dvou až tří let navýšit výrobní kapacitu až k 70 GWh ročně. V současné době už běží výroba na několika výrobních linkách a budují se další. V současné době zvládne vyrábět údajně až 30 000 baterií měsíčně (není ale známo jaké kapacity).

Dokonce běží zvěsti, že LG Chem uvažuje o další evropské továrně. Buďto opět v Polsku, nebo v jiné evropské zemi. Její stavba by mohla začít v polovině příštího roku.

Zpět na HybridPřidat komentář

off

Vědci z MIT zase slibujou další zázrak v bateriích co zmáknou i letadla :)
Ale kdy to bude a zda vůbec to ví jen čert.
https://www.technologyreview.com/s/612351/top-battery-scientists-have-a-plan-to-electrify-flight-and-slash-airline-emissions/?utm_campaign=owned_social&utm_source=facebook.com&utm_medium=social

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Kia dokáže opravit jen vadnou část baterií

fdrive.cz/clanky/kia-dokaze-opravit-jen-vadnou-cast-baterii-skonci-tak-drahe-servisni-zasahy-3041

Čteš vůbec hybrid.cz?

http://www.hybrid.cz/kia-uvadi-na-cesky-trh-s-novou-technologii-opravy-akumulatoru-u-elektrickych-aut

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Obrázek uživatele PaRi

Tak to vypadá, že smetanu za baterky slíznou výrobci baterií a automobilky utřou. Navíc, vzhledem k nedostatku baterií, budou moci ještě nějaký čas držet automobilky pod krkem, což pro nás, jako zákazníky, není zrovna ideální.

No a protože akumulátory tvoří stále podstatný podíl v ceně EV, tak to omezuje manévrovací prostor automobilek v oblasti cenotvorby a v důsledku toho i dalších inovací.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No stejne jako smetanu za vyrobu sedacek do aut sliznou vyrobci sedacek apod ne?
Jinak nekdo cekal, ze nektera automobilka se sama vrhne do vyvoje a vyroby baterii? To asi tezko....

Tesla vyrábí baterie aj ty sedačky.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Obrázek uživatele Joe

A ty sedačky sama nejen vyrábí (co je autoprůmyslu unikát) ale jejich montáž je robotizovaná ...

https://insideevs.com/watch-robots-make-tesla-model-3-video/

***

A konurence na to zatím může jenom zírat s otevřenou pusou....:-)

(juknul jsem jak se trápí se sedačkama při montáži BMW 7 (čas 20:18)

https://www.youtube.com/watch?v=fLDMNcx5w2Y&ab_channel=GommeBlog.it:Car&Performance

---

Fotovoltická elektrárna 9 kw -36 panelů, Solární ohřev vody 75 trubic- 12 kw, Tepelné čerpadlo in 6kw out 23 kw. Elektromobilista čekatel....:-))) Na obrázku s mým synem Matějem se těšíme u TMS, od který sme měli na nějakej čas ve Vegas klíč...:-)))

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Robotizovane je akorat strceni sedacky do auta, na videu už chybí mexikánec, který dotahuje šrouby. V lepším pripade na lince, v horsim na parkovisti :-D

Obrázek uživatele Joe

Mexikánec, černoch a běloch jdou po pláži v u Sandiega

Uvidí džbán. Přeleští ho, ven vyletí džin a říká:
"Každému z vás splním jedno přání. Co chceš?" zeptá se Mexičana.
"Chci aby všechen můj lid kerej otročí v USA byl šťastný a volný zpátky v Mexiku."
Tak ten džin - puf! A všichni mexikáni jsou v Mexiku.
Pak se zeptá černocha: "Co chceš ty?"
"Chci aby všichni Afričani, mí černí bratři z Ameriky, byli zpátky v rodné Africe a šťastní a tak!"
Džin udělá puf a všichni černoši z Ameriky jsou v Africe.
A džin říká bílýmu: "Co je tvoje přání?"
Ten se zeptá: "Takže v Americe nejsou žádní mexikáni ani černoši?"
"Jo.", odpoví džin.
"Dobře, tak zařiď abych zejtra nemusel dotahovat šrouby vod sedaček po zmizelým Juarezovi ..."

---

Fotovoltická elektrárna 9 kw -36 panelů, Solární ohřev vody 75 trubic- 12 kw, Tepelné čerpadlo in 6kw out 23 kw. Elektromobilista čekatel....:-))) Na obrázku s mým synem Matějem se těšíme u TMS, od který sme měli na nějakej čas ve Vegas klíč...:-)))

Američtí farmáři jsou závislý na mexickejch pracovnících. Sbírat zeleninu a ovoce vydrží američan maximálne tak 2 dny, pak už to nedává. Pokud nebudou mít farmáři možnost zaměstnat mexičánce tak amíci nebudou mít ovoce a zeleninu na stole.

Vegetable farmers depend on Mexican workers
https://www.morningagclips.com/vegetable-farmers-depend-on-mexican-workers/

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Obrázek uživatele Joe

NJN.. a přitom ceny ovoce a zeleniny jsou v USA fakt dost vysoký... Když člověk jde do Wallmartu kerej má rozlohu dvou fotbalovejch stadionů , tak část, kde se zelenina prodává je jen o fous větší než u nás třeba v Penny. Cena, co je u nás za kilo je tam podobná ale s nápiesm "ea" (each). Pomeranče i jiné ovoce se prodávaj na kusy. Pro jistotu je hned vedle 50-ti metrová ulička na zmrzlinu v balení minimálně po 10 kusů a většinou party size co jsou pětilitrový kýbly...:-))) Nadšence do elektromobity ale poteší, že přímo u vchodu vždycky parkuje minimálně 15-20 elektických " motorized shopping carts" Když jsem to viděl poprvé chvilku jsem váhal, jestli si na tom zaskotačím, ale predběhla mě asi 150-ti kilová laň ...:-)

Víc o problematice tady: (pokoukáníčko na nedělní dopoledne )

https://sk.pinterest.com/bonniejwc/wal-mart-fun-with-electric-carts/

---

Fotovoltická elektrárna 9 kw -36 panelů, Solární ohřev vody 75 trubic- 12 kw, Tepelné čerpadlo in 6kw out 23 kw. Elektromobilista čekatel....:-))) Na obrázku s mým synem Matějem se těšíme u TMS, od který sme měli na nějakej čas ve Vegas klíč...:-)))

Aaaa ... božeeee ... fuuj ... to je hnus...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No tesla si sklada clanky vyrobene panasonicem dokupy....

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Není pravda, baterka je za pouhých 250-400 tisíc Kč.
Takže u luxusnějších automobililů nad milion a speciálně u supersportů a skutečně luxusních vozů nad 2 miliony si můžou automobilky už dnes manévrovat a "inovovat" do haleluja.

Ovšem VW na který všichni nadávali, musel jako lidový vůz skutečně vyčkávat na rok 2020, kdy teprve se bude dát něco rozumného vyrobit v jeho segmentu s alespoň minimálním ziskem.

To, že na baterkách budou nejvíc vydělávat výrobci baterek, bylo logicky myslícímu jasné od začátku, masové automobilky nikdy šanci neměly.
Jenom kdyby byla některá automobilka osamocená, což zvládla nakonec Tesla a jen na pár roků.
Plus ještě budou mít v letech nejstrmějšího náběhu velké zisky samozřejmě těžaři surovin, zvláště jestli patří velká část trhu jen jednomu jako u toho nejproblematičtějšího kobaltu.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

"To, že na baterkách budou nejvíc vydělávat výrobci baterek, bylo logicky myslícímu jasné od začátku, masové automobilky nikdy šanci neměly."

No a preto je Tesla aj vyrobca baterii a VW moze iba slubovat, lebo ked mu LG Chem alebo Samsung SDI baterie nedoda tak EV vyrabat nebude. To je tiez celkom logicke. Zatial neviem ze by niekde stavali fabriku na baterie iba sa ohanaju ako chcu investovat 44mld eur do EV. Som zvedavy do coho, kedze v tomto businesse je uz vsetko podstatne vymyslene. Oblbovat moze iba tak svojich trolov.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tesla pouze skládá dohromady články vyrobené asijskou baterkářskou firmou, takže úplně stejný postup jako německé automobilky.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Inu a až bude chtít jiná baterkářská firma zdvojnásobit světovou výrobu článků, tak může svou technologii nabídnout Tesle pro její další GF. A třeba jí z toho něco kápne. Takhle kape tomu prvnímu. A pokud Tesla zvládne stlačovat výrobní náklady, tak holt plus pro ni.

Tezla si určuje chemii článků a vyrábí je ve svý továrně.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

To už nastalo Audi e-tron má opždenej nástup protože LG nemá dost baterek a ještě jim zdražilo o 10 %.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

To ještě uberte. Současné přiznané náklady výrobců (kromě Tesly, které osciluje kolem 100$) jsou 150$ na 1kWH. Takže už teď nic nebrání tomu, aby se i nižší střední třída sekala jak Baťa cvičky za ceny srovnatelné se spalováky. Akorát chybí výrobní kapacity a vůle.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No tak zase prr, ono pri 150$/kWh to mate za 50 kWh baterku 175 000 CZK, coz je tak vyrobni naklad pekneho auta nizsi stredni se spalovacim motorem (a to mate jen baterku)

A není to to, na co všichni čekáme? BEV s 50 kWh za cenu spalováku v základu + 250 tisíc (175k + DPH + 20% přirážka).

Není, protože těch 175tis Kč je i výrobní cena toho spalováku při masové výrobě, který se pak prodává za 400-500tis Kč.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No v zasade jo, ale jaksi vemte v uvahu, ze proste vyvoj zabere nejakou dobu, a treba jeste 3-4 roky zpatky bylo dost velke mnozstvi otazniku ohledne elektrifikace apod... vemte si ze priprava modelu na stavajci platforme (tzn v zasade jen jine tvary karoserie a dizajn interieru) trva skoro 5 let, u elektroauta se bavime u jinem pohonu tzn zasadne modifikanovane dodavatelskem retezci, vyvoji nove platformy (se kterou nejsou prakticke zkusenosti), priprava marketingu, servisni site apod, s ohledem na to, co vse je treba poresit, tak mi naopak prijde neuveritelne brzo rok 2020 na ktery slibuje masove elektroauta treba VW...

Obrázek uživatele ozana

Pět let je neskutečně dlouhá doba, měli by zrychlit. Kolik to dělá člověkohodin, milion?

---

Jezdím na proud, najeto 80 tisíc km. G-E STROMOS 8 let a 83 tisíc km.

Ale ne, to už tady bylo mnohokrát.
VW slibuje už více než 5 let a skutek utek.

A ohledně modifikace dodavatelského řetězce - když Musk prohlásil že bude vyrábět 100 000 model 3 za rok a otevřel předobjednávky, následně přišlo 100 000 rezervací za 24 hodina on začal kompletně předělávat výrobní plány. Aktuálně (po 2 letech) je už na 300% původního plánu výroby a během příštího roku se dostane na 500%. Takže to se také dá zvládnout. A proč? Protože elektrické auto má jen polovinu dílů proti spalovacímu

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

V čem skutek utek? Už přešvihnul nějake terminy jako Tesla?

Kolik toho Tesla prodala na nedotovanou cenu?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

je to tak dobře, alespon autodebilky nebudou schopny jako dosud lid vydírat jedním konceptem autopopelnic ;)
a když jejich šéfové utřou nenažranou hubu tak jedině dobře ;)

tyden.cz/rubriky/auta/zajimavosti/sefove-volkswagenu-brali-stomilionove-odmeny_471499.html

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Přesně to jsem celou dobu říkal.
LG může v Polsku navyšovat postupně výrobu téměř neomezeně.

Ale samozřejmě při určité velikosti zastoupení v Evropě pro ně bude politicky výhodnější to rozprostřít do více důležitých států bez vlastní výrobny, buď Španělska či Francie nebo Itálie, jak kdo nabídne investiční pobídky.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

každopádně budou mít problém s Kobaltem soudluzi ;)

hybrid.cz/bmw-samsung-basf-chteji-udrzitelne-tezit-kobalt

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Môže tu niekto vysvetliť na čo vlastne ten kobalt v lionkach je a prečo je taký nenahraditelný?
Ďakujem.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Není nenahraditelný, jen zlepšuje vlastnosti a globální většina ho je těžena monopolně, tak jeho cena nezadržitelně letí nahoru.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

len doplnim, ze kobalt sa pouziva v LiIon bateriach v elektrodach na zlepsenie vlastnosti.
V LiFePO4 sa kobalt nepouziva. Tieto maju ale vacsiu hmotnost ako litiove. Pouziva ich naprilad cinsky BYD.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak co na to EV hejteri?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

70GWh při kapacitě akumulátoru 40kWh je to 1,75M elektromobilů. A to nehovořím o domácích bateriových úložištích. Kdy že to bude sjeté z linky? Kolik že to je dnes? 72 elektromobilů VW denně? Akumulátorů nula? Fajn. Kolega jezdí 2,5 roku, já rok každý z nás dnes sedm let starým elektromobilem. Takže jaksi říkáme, že výroba je "plánována" 10 let za opicemi. Zatím řekl bych, informace z článku jsou že dnes jedou nula? Takže plány a sliby jako Musk akorát s tím rozdílem oproti němu, že zatím nevyšpulili na trh vůbec nic. Proč tolik keců pár dnů po stížnostech DE poblitiků že už Ej U ujel s akumulací vlak? Není to kvůli politiky slíbené podpoře?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No tak je to s rezervou na celou dnesni produkci skodovky (kdyby misto spalovaku byly elektra), to neni uplne malo, s oheldem na to ze jde o jedinou fabriku.
Hlavne ze pred par lety tu lidi vynaseli do nebes plany na 35 GWh gigafacotry od tesly, jak je to pomalu div sveta, a rok dva pozdeji je fabrika s dvojnasobnou kapacitou "nic moc"?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

zmíněná 35 již vyrábí. Kolik Bobane dělá ta fabrika v Polsku? Takže ne o tom kolik slibují, ale kolik dnes reálně jedou, nebo aspoň co už maj postaveno. Dle článku nic. Takže ne že bude mít Škodovka za 2 roky akumulátory na celou produkci. Oni nebudou mít ze zmíněného PL jedno velké NIC. Ano budeme produkovat VW Prasata, ale s tím také Škoda skončí. DE si výrobu elektromobilů za hranice nepustí.

Tesla teď vyrábí asi 40 % celosvětový produkce baterií do aut, ale možná je to víc. Navic ještě berou články z Japonska a když potřebujou dodat megabaterku pro energetiky tak sežerou kus produkce vod LG a ostatní čekaj ve frontě ;)

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tesla/Panasonic už dosahuje 35 GWh v několika následujících měsících a konečná kapacity výroby je plánována na 150 GWh s tím že se dá ještě rozšiřovat, k tomu nové linky Panasonicu zvládají vyrábět víc než ty staré, takže tady to taky naroste. Oproti tomu zde jsou jen plány a objednávky. Div světa to zatím je, protože nikde jinde se víc nevyrábí (snad ani všichni výrobci dohromady) a Tesla dosáhla vrcholu žebříčku prodejů svůj aut celosvětově, i když prodává Model 3 zatím jen v Americe. Ani tak se čínská konkurence nezmůže na pořádné objemy výroby, i když mají daleko levnější náklady jak na stavbu a vybavení továren, tak na platy zaměstatnců.

Nicméně bude rád, stejně jako Tesla, když se konkurence pořádně pohne a dostanou se k nám konečně dostupné a praktické elektromobily, ostatně to bylo vždy přání Muska.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Mate velmi zkresleny pohled na vec, uz ta uvaha, ze tesla vyrabi vice nez vsichni ostatni dohromady je uplne mimo misu...

To ale tvrdí i oficiální statistiky, takže si stěžujte tam.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Příští rok se v Číně prodá zhruba milion čistě elektrických vozů, Tesla bude příští rok velmi ráda když globálně vyrobí 300 tisíc aut.

Máte zdroj na to zaručené info, že Tesla bude příští rok snižovat produkci minimálně o 10 % oproti 3Q 2018 a to po celý rok?

Ty statistiky mluví o kWh a nikoliv o počtu aut.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

40-50 kWh je dnes na městské auto 70-130kWh na normální auto a 80 až 200 bude potřeba na malá a střední užitková auta. Takže Polsko dobrý, ale na nějakou megavyrobu aut to zatím není.

No je potřeba, aby městské auto mělo "reálný" dojezd 200 km. To ve městě znamená potřebu nabíjet ho 1x (někdy 2x) týdně, což už se v městské infrastruktuře dá zvládnout. Takže pro městské reálně stačí 32kWh.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Auto s bateriou pod 50kWh je EV hracka a nie auto. Pocitajme teda s tym normalnych od tych 60-100kWh.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Spalovák pod 3 litry obsahu je taky hračka.

A neni hracka spis ten nad tri litry? Pod tri litry je to dopravni prostredek ;)

---

!! Zaregistrujte se a obdržíte osobního frustrátka na rok zdarma !!
Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

nebol to sarkazmus?

Obrázek uživatele Radovan

Bazingááá

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 68 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nic, 70GWh je na 5 automobiliek velmi malo a to nehovorim o spotrebnej elektronike. Naviac nepovedali, kedy tento milnik chcu dosiahnut. Kazdopadne je to rozumnejsie cislo nez bolo 10GWh. Ked to, tak vezmem pre EV ne-hracky, tak to vychadza na baterie pre viac ako 1 milion aut rocne co je podla mna malo.

Inak bol by som zvedavy kolko kapacity baterii sa dnes vyrobi vo vsetkych fabrikach v EU a na svete. A tym myslim u vsetkych vyrobcov ako LG, Samsung, Tesla, Panasonic,...

V Evropě se letos prodá 300 tisíc EV, z toho polovina BEV průměrně tak 40 kWh na auto. 70 GWh je tak více než 10násobný nárůst a to se bavíme o jedné továrně v Polsku, pak jsou ještě jiní dodavatelé, takže to rozhodně není málo.

Lepší by bylo auta nevyrábět vůbec. Ale lidi mají potřeby a ty je třeba uspokojovat až do okamžiku totálního kolapsu planety.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Začneme tím, že MHD budu jezdit až si z ní nepřinesu štěnice. Zařiď aby všichni lidé byli štěniceprostí a pak se budeme bavit o nemocech. Máš-li nějakou výmluvu, pak ji prvně prober s deratizátorem a člověkem který právě bojuje za čistý domov.

Měl byste zkusit MHD, vás škoda nebude.

také reči tu čítam od 1963 (rímsky kruh/klub) o totálnom kolapse, vyčerpaní úúúplne všetkých surovín, preľudnení, pandémiách a nikde nič. akurát čína má nepredstaviteľné problémy, keď jeden potomok musí doopatrovať 2 až 4 rodičov/prarodičov!

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

1 milion čistých elektroaut ročně nebo 5 milionu těžkých hybridů.
To je docela dost.
Pro rok 2030 v EU je třeba 30% trhu, to je 5 milionů čistých.
1 milion si postaví VW v Německu, 1 milion připravují ve Švédsku, 0,5 milionu Samsung v Maďarsku.
Zbívá už jen 1 milion pro Francii a poslední necelý milion připadne nejspíš Španělsku nebo Itálii, a někomu z těchto pomalejších států nabídne LG nejspíš tu druhou továrnu.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ved ja nehovorim, ze to nedaju ale je treba na nich tlacit aby to realizovali a nie iba slubovali. Tie investicie budu este ovela vacsie a nebudu ich chciet robit. Len pre provnanie aby sme vymenili za cca 15 rokov vsetky auta, potrebovali by sme po celom svete 100 takychto fabrik a to hned teraz.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To mi připomíná vtip.
Co je potřeba na vykopání příkopu? Jeden kopáč a pět manažerů, co na něj budou tlačit.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Presne tak. Je na nas aby sme na nich tlacili. Nebojte sa nic oni vedia vyrobit lacne a dobre EV a uplne nahradit spalovaky. Problem je ze sa im len nechce ako to raz povedal ten stary pan z Fiatu.

Hej to není vtip. U nás ve firmě to tak funguje. Teda ono to moc nefunguje, ale praktikuje se to tak.

U nás taky. Na jednoho člověka, co dělá tu reálnou práci máme klidně i 10 lidí, kteří mu říkají co má dělat.
Ale zase na druhou stranu, když ten jeden onemocní, tak je spousta lidí, kteří mohou vymýšlet proč se to musí posunout nebo udělat později :D

Obrázek uživatele Josef

Hej, kde pracujete, že bych se přidal? :D

Obrázek uživatele spetak

A chceš k tý lopatě, nebo náměstka? Jeden jde v lednu do důchodu, tak by to šlo. Lopata je obsazená, to až tak za pět let. Měla by povýšit.

Obrázek uživatele Josef

Náměstek samo. :D

Dobrá volba, soudruhu. :-)
Pánové v naší firmě je těžký socialismus. Pánové od vlády by záviděli. Mně osobně se z toho ale dělá zle a tak jsem se rozhodl nebýti již dále jelimanem.

Obrázek uživatele spetak

Napiš 1.1.2019 v 00:00:01. Bude to hned pryč !!! :D

To už bude pozdě :-)
Budu hádat ... státní firma? ;-)

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicProdej pneu 100% onlineKariéra EVC GroupAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilBUS2BUSNabíječky elektromobilů Circontrol