Konference Čistá mobilita v chytrých městech na prvním veletrhu elektromobility v Praze!

redakce - 05 Listopad 2018

První ročník veletrhu čisté mobility e-Salon zahájí konference o rozvoji a prvních zkušenostech s využíváním elektromobility v ČR. Je určena všem, kteří se o elektromobilu zajímají, ať jsou to zástupci veřejné správy nebo firem, které zvažují zařazení elektromobilů do svých firemních fleetů.Konference je určena i všem dalším příznivcům elektromobility, kteří s napětím očekávají dobu, kdy bude  elektromobil stát stejně jako auto na klasický pohon a nabít ho bude možné na každém kroku.<br />

Konference je určena i všem dalším příznivcům elektromobility, kteří s napětím očekávají dobu, kdy bude elektromobil stát stejně jako auto na klasický pohon a nabít ho bude možné na každém kroku.
foto: B.I.D. services s.r.o.

O své zkušenosti s provozem elektromobilů se podělí například Dopravní podnik z Hradce Králové, který provozuje největší flotilu elektrobusů v ČR či městská firma Veřejná zeleň města Brna, které elektromobily pomáhají při údržbě městské zeleně.

Chytré město Litoměřice zase provozuje flotilu osobních elektromobilů různých značek, které slouží pro potřebu zaměstnanců města. Své plány na rozvoj elektromobility v Praze v oblasti elektromobility, car sharingu, dobíjecí infrastruktury a dalších projektů představí Operátor ICT. Také některé české firmy již používají elektromobily například pro rozvoz zboží, například Alza, a.s.

Program konference

Čistá mobilita v chytrých městech

15.11.2018, Praha, PVA Expo Praha

Program konference, hlavní sál:

10.00 hod. Zahájení veletrhu a konference: Jaroslav Hanák, prezident, Svaz průmyslu a dopravy ČR


10.15 hod. – 12.00 hod. Moderuje: Jan Horčík, Hybrid.cz

Rozvoj elektromobility ve světě a u nás – trendy, očekávání

Podpora čisté mobility v ČR - elektromobilita a další alternativní paliva. Podmínky pro rozvoj v ČR – legislativa, ekonomické podmínky, podpora státu a měst: Anna Pasková, M.A. ředitelka odboru politiky ŽP a udržitelného rozvoje, Ministerstvo životního prostředí ČR


Budování infrastruktury dobíjení v ČR – podpora státu a měst, trendy a očekávání: Jan Bezděkovský, Ministerstvo dopravy ČR

Rozvoj technologie elektromobilů, trendy a očekávání. Zahraniční zkušenosti-odkud čerpat dobré i špatné zkušenosti? Zástupce Asociace elektromobilového průmyslu


Rozvoj elektromobility a infrastruktury dobíjení: Jaromír Vorel, jednatel, Ško-Energo, s.r.o. a zástupce města Mladá Boleslav

Budoucnost dobíjení (dobíjení ve veřejném prostoru, chytré dobíjení v chytrých městech. Budoucnost domácího dobíjení. Technologie a trendy

(v jednání)
 Diskuze

12.30 hod. – 14.30 hod.

Elektromobilita v chytrých městech

Smart City a čistá mobilita v Praze - koncepce Smart Prague, vize do roku 2030 včetně, projekt e-carsharing, výstavba el. nabíječek, airport express e-bus: Michal Fišer, generální ředitel, Operátor ICT Praha



Zkušenosti s provozováním elektromobilů v Litoměřicích 
Antonín Tym, Město Litoměřice



Zkušenosti s provozem elektrombusů v městské hromadné dopravě – největší flotila elektrobusů v ČR 
Petr Voltr a Jan Gyorgy, Dopravní podnik města Hradce Králové



Zkušenosti s využíváním vozidel na elektrický pohon v komunálních službách: Josef Kasala, ředitel, Veřejná zeleň města Brna

Diskuze: Budoucnost využití elektromobility a dalších alternativních pohonů v českých městech 


Michal Fišer, generální ředitel, Operátor ICT Praha

Petr Voltr a Jan Gyorgy, Dopravní podnik města Hradce Králové

Antonín Tym, Město Litoměřice

Josef Kasala, ředitel, Veřejná zeleň města Brna

15.30 hod. – 16.30 hod.

Elektromobily pro firmy

Elektromobil ve firmě - dvouleté zkušenosti a TCO - proč si pořídit elektromobil do firmy a jak to funguje - ekonomika pořízení a provozu, elektromobil v provozu, dobíjení, fakturace a další praktické tipy…
 Mirek Matyáš, Asociace pro elektromobilitu ČR

Dotační možnosti na financování vozidel s alternativním pohonem 
Ondřej Tomšej, Ministerstvo průmyslu a obchodu ČR

Zkušenosti využitím elektroaut pro vnitřní potřeby firem ( proč elektromobily?, ekonomika pořízení, firemní dobíjení a další…) 
Ivo Hykyš, Siemens, a.s.



Elektroauta pro rozvážkovou službu 
Zástupce společnosti Alza, a.s.

Diskuze:

Josef Kot, PPL CZ, a.s.
Mirek Matyáš, Asociace pro elektromobilitu ČR
Ondřej Tomšej, Ministerstvo průmyslu a obchodu ČR

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

V Praze samá konference o elektrodopravě, ale že by třeba opět začalo elektrické metro jezdit déle do noci nebo jako v Tokyu používali i nákladní, to tam nenavrhnou.

Obrázek uživatele Radovan

Praha není na práci. Praha je kecací. Tak to bylo, je a bude.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 67 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Off.

Kdyby to vyšlo, tak není co řešit.
https://vtm.zive.cz/clanky/nove-tekute-palivo-dokaze-uchovavat-slunecni-energii-az-18-let/sc-870-a-195801/default.aspx?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu

---

Fanda do elektromobilů, také prodej, montáž a instalace nabíječek EV a Fotovoltaických elektráren.

Zatím vyrobím ze svých FVE víc něž spotřebuji doma, ve svém e-golfu a ostatní na mých nabíječkách, takže pokrytí spotřeby 100% OZE. Tak se snažte to alespoň dorovnat, já zase větším počtem svých stanic!
Nabíječky mám na EVmapa.cz - Rousínov, Pardubice, Bouzov, Moravská Třebová, Kroměříž, u Veselí nad Lužnicí, Bystřice pod Hostýnem, Karlovice u Bruntálu, Rýmařov, Ramzová, ..

Svět se zbláznil !!! Pokutujeme automobilky za vyšší emise výfukových plynů, chudé země nemají dostatek energie na svícení a topení. Na druhou stranu necháváme bezmezně plýtvat energií na NIC. Na výmysl, který k životu nikdo nepotřebuje

https://www.patria.cz/zpravodajstvi/3977090/tezba-bitcoinu-spotrebuje-oproti-tezbe-zlata-dvojnasobek-energie.html

---

FVE 59,85 kWp a 4,86 kWp , nízkoenergetická dřevostavba - tep. ztráta 4,5 kW

Obrázek uživatele ozana

Klasická lež

---

Jezdím na proud, najeto 80 tisíc km. G-E STROMOS 8 let a 83 tisíc km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Co je lež? Že těžbou Bitcoinu zbytečně spotřebováváme energii?

Neni lepsi toto jak darovat prebytky FVE do site? :-)

Obrázek uživatele ozana

"tezba bitcoinu spotrebuje oproti tezbe zlata dvojnasobek energie"

---

Jezdím na proud, najeto 80 tisíc km. G-E STROMOS 8 let a 83 tisíc km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jak jste to zjistil? Četl jste ten článek? Ale i kdyby to byl nesmysl, tak Bitcoin je nesmysl sám o sobě a lze očekávat další nárůst spotřeby energie při jeho "pseudotěžbě".

Jak může bejt nesmysl když jsem na něm vydělal 7,5 klacku :)))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Obrázek uživatele ozana

Studie je zde.

Energetickou náročnost těžby těch kovů vzali z nějaké jiné studie, ve které nevíme co vlastně počítali.

---

Jezdím na proud, najeto 80 tisíc km. G-E STROMOS 8 let a 83 tisíc km.

Obrázek uživatele ozana

Mají tam jednu velkou chybu, odměna "težaře" je 12,5BTC = dnes cca 80.000 USD.

---

Jezdím na proud, najeto 80 tisíc km. G-E STROMOS 8 let a 83 tisíc km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Takže chyba v desetinné čárce a BTC stojí jen 1,4 MJ.
Při ceně 64.000USD/BTC to bude 0,14MJ. :)

Obrázek uživatele ozana

Bez odkazu na tu studii nelze ověřit jestli to je pravda nebo si to někdo celé vymyslel.

Nevíme ani, při jaké ceně BTC to počítali - 1000, 6000 nebo 12000 USD?

---

Jezdím na proud, najeto 80 tisíc km. G-E STROMOS 8 let a 83 tisíc km.

Klasickej fake news blábol a Patria to ještě bez ověření dál papouškuje, a není to poprvé.
Tudle zase dali poplašnej nadpis že budou EV v budoucnu ještě víc neekologický než teď přičemž vložený graf to popíral. Dle studie "Exxonu!"
O tom kolik elektriky spotřebujou rafinérie teď a kolik v budoucnu ani slovo. Pak podle těch jejich fake news zpráv investujete svoje miliony!!! :)))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicNabíječky elektromobilů CircontrolProdej pneu 100% onlinee-SalonBUS2BUSKariéra EVC GroupAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobil

Newsletter