Ford Mustang: přístí generace už jako elektromobil?

Jan Horčík - 20 Duben 2018

Ford Mustang je již třetím rokem v řadě nejprodávanějším sportovním kupé na světě. I proto chystá Ford jeho hybridní a možná i čistě elektrickou verzi.Od zahájení prodeje na exportních trzích v roce 2015 do prosince 2017 prodal Ford po celém světě již 418 000 Mustangů. Nejoblíbenější konfigurací je Mustang GT s motorem 5.0 V8.

Od zahájení prodeje na exportních trzích v roce 2015 do prosince 2017 prodal Ford po celém světě již 418 000 Mustangů. Nejoblíbenější konfigurací je Mustang GT s motorem 5.0 V8.
foto: Ford

Ford v loňském roce prodal ve 146 zemích světa 125 809 Mustangů ve variantách fastback a convertible. V Evropě Ford prodal v roce 2017 celkem 13 100 Mustangů.

V průběhu letošního roku uvede značka na evropské trhy nový Mustang a speciální edici Mustang Bullit. Na 13 evropských trzích včetně Velké Británie a Španělska se Mustang prodával lépe než Porsche 911.

Největšími evropskými trhy pro Mustang byly v roce 2017 Německo (5 742), Velká Británie (2 211), Francie (942), Belgie (900) a Švédsko (512). V České republice se v roce 2017 registrovalo 252 Mustangů.

Oblíbený "pony car" se už příští rok objeví také s hybridním pohonem. Corey Holter, marketingový manažer skupiny Ford, v rozhovoru pro The Detroit Bureau řekl, že "hybridní Mustang pomůže odemknout potenciál vozu na některých trzích".

Výkonově se bude pohybovat na verzi V8, ale nabídne ještě vyšší kroutící moment (tedy kolem 360 kW a přes 570 Nm). Začátkem příštího desetiletí by pak měla přijít nová generace Mustangu, která by už mohla být plně elektrická.

V Evropě se od roku 2015 ke konci března 2018 prodalo 35 000 Mustangů. Letos uvede Ford na evropské trhy nový Mustang s aktualizovaným exteriérem, luxusnějším interiérem a novým 12“ digitálním přístrojovým štítem.

V nabídce pohonných jednotek nebude chybět posílený motor 5.0 V8 o výkonu 331 kW a 10stupňová samočinná převodovka. Mustang v této konfiguraci akceleruje z klidu na 100 km/h za 4,3 sekundy, má spotřebu paliva 12,1 l/100 km a emise CO2 270 g/km.

K zajímavým technickým novinkám patří podvozek MagneRide®, přepínatelné jízdní režimy nebo sportovní výfuk s aktivní klapkou. Paletu asistenčních systémů rozšiřuje předkolizní asistent s detekcí chodců a systém udržování v jízdním pruhu.

tisková zpráva, InsideEVs
Zpět na HybridPřidat komentář

Mustanga leda tak až budou dělat i tydle autorizovný repliky v elektrice ;)
https://revologycars.com

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Obrázek uživatele Radovan

Mrknul jsem k nim do ceníku a nová Tesla zvítězila :-)

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 67 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Trošku jinej svět :)

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Obrázek uživatele Radovan

Tak Vám lidičky nevím. Včera jsme s majitelem jednoho červeného sdíleli chvíli stejný směr jízdy i křižovatky (oblíbená porubská víkendová červená vlna, kdy přes týden funguje perfektně ta zelená, ale přes víkend se to tak nějak podělá a každá křižovatka si svítí, jak chce) a nemyslím si, že by se chtěl zbavit "posíleného motoru 5.0 V8 o výkonu 331 kW a 10stupňové samočinné převodovky, kdy Mustang v této konfiguraci akceleruje z klidu na 100 km/h za 4,3 sekundy a má spotřebu paliva 12,1 l/100 km. Ale mohu se mýlit a třeba elektropohon ocení především ta drobná blondýnka na sedadle spolujezdce. I když pokud šlo o chemickou, nepravou blondýnku, tak majiteli vozu třeba nebude vadit ani nepravá spalovací amerika. Uvidíme.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 67 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Obrázek uživatele Josef

Kdybyste cestu sdílel třeba s Jaguarem, zřejmě by vám při tom startu z nuly neujel.

Obrázek uživatele Radovan

Nechápu. Je tam 50, jeli jsme oba předpisově, dalo by se říci že si spíše užíval pomalé jízdy s obdivem okolí, nakonec zůstal za mnou a odbočil dovnitř Poruby. Prostě klasická kabrioletí jízda na pohodu.

S Jaguarem už nezávodíme cestou s dětmi do školy, začal jezdit později a potkávám ho v protisměru :-(

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 67 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilNabíječky elektromobilů CircontrolProdej pneu 100% onlinee-SalonKariéra EVC Group

Newsletter