E.ON spouští globální kampaň na podporu elektromobility

redakce - 06 Listopad 2017

Energetická společnost E.ON odstartovala kampaň na propagaci e-mobility. Kampaň je založená na příběhu vozů, od kterých by nikdo nečekal, že jezdí na elektřinu.auto elektromobily kampaň reklamní spot E.ON

E.ON sice zatím v Česku příliš velké množství dobíjecích stanic nemá, ale zato provozuje tu největší ve Vystrkově u Humpolce.
foto: E.ON

Reklamní spot z dílny kreativní agentury Engine se točil přímo u vyschlého jezera El Mirage v Mohavské poušti v Kalifornii a dle reklamního sloganu při něm nebyla prolita ani kapka benzínu.

E.ON přináší na tuzemský trh globální kampaň zaměřenou na elektromobily a rozšiřování sítě nabíjecích stanic.

„Společnost E.ON dlouhodobě patří v oblasti chystaného přechodu z konvenčních aut na elektromobily mezi evropské lídry. Cílem kampaně není prodej, ale rozšiřování povědomí o tom, že e-mobilita je směr budoucnosti a smysluplná aktivita, kterou E.ON dlouhodobě podporuje,“ říká Vladimír Vácha, tiskový mluvčí společnosti E.ON.

Hlavní poselství kampaně přináší půlminutový reklamní spot, jenž bude k vidění především na sociálních sítích Facebook a Twitter a v rámci online videoformátů na YouTube a dalších serverech.

Tvůrcem spotu je kreativní agentura Engine a vše se v něm točí kolem elektřiny. Veškeré vozy, včetně těch s technikou, byly poháněny elektřinou a doplnily je elektrické drony.

„Tvůrci filmu se tak drželi hlavní myšlenky spotu, že v elektřině je svoboda,“ vysvětluje Simona Bláhová z Marketingové komunikace E.ON. Kampaň bude doplňovat speciální web, na kterém bude k vidění minutu a půl dlouhá verze filmu, film o filmu a také další videa představující jednotlivá elektrická vozidla, mezi kterými je mimo jiné i nejrychlejší sériově vyráběná motorka Superbike Lightning nebo replika modelu AC Cobra z roku 1967.

Elektromobily by měly již v blízké budoucnosti převzít dominantní postavení v oblasti osobní dopravy. E.ON pracuje na vybudování celoevropské sítě ultrarychlých nabíjecích stanic.

První komerční vzniká v blízkosti vytížené dálnice A3 spojující Frankfurt nad Mohanem s Norimberkem. V sousedním Německu spravuje E.ON již více než 4 000 nabíjecích míst a v České republice provozuje mimo jiné též rychlonabíjecí stanici u Vystrkova nedaleko sjezdu z dálnice D1, jež patří mezi nejmodernější v Evropě.

„V současnosti v rámci rozvoje sítě dobíjecích stanic pracujeme na třech projektech v okolí páteřních silničních komunikací a ve velkých městech,“ popsal nejbližší plány rozvoje sítě nabíječek vedoucí útvaru Mobility services E.ON Miloslav Fialka.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář

Dost zoufalé provedení ty "reklamy", VW stejné téma ve své staré reklamě na e-Golf zpracoval daleko líp a bez nutnýho dodatečného vysvětlovaní vo co vlastně jde :)))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

"vozů, od kterých by nikdo nečekal, že jezdí na elektřinu."
Naopak tyto hračky skvěle reprezentují elektromobily.
Auta na blbnutí nepoužitelné k běžnému použití :-)

Clanek budi dojem, ze za spoty stoji ceska E.ON. Ale tomu asi tak neni. Proto je takova diskrepance mezi reklamou a ceskou skutecnosti. V Nemecku to je ale mnohem lepsi.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Stojí za tím ten kdo to platí, a ty verze s českými nápisy tutově platí tuzemský E on a peníze, co má ze zdejších zákazníků.

Tak to byva u celosvetovych akci globalnich hracu. nekde se to uplne nekreje s realitou. Presto v globalu to asi sedi. CR je bohuzel jen pres plot koukajici pozorovatel.

Jsem zvědav, zda sem někdo přijde s informací o plánovaných dobíjecích stanicích. Je až s podivem jak dlouho E.ON spí.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ale reklama povedená, to se musí nechat.

Obrázek uživatele Radovan

Kecy - Powerpoint - Filmeček. A co takhle skutky dámy a pánové. Kde je síť nabíjecích stanice EON ČR? Už přešla z keců a powerpointů alespoň na filmečky?

P.S. Ojedinělé výkřiky Vystrkov a Jihlava nejsou síť. Zkuste se poradit u rybářů. Vysvětlí to.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 55 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 17 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Obrázek uživatele tvkuba

A co ten nový DC charger 50kW v Čestlicích u Alberta, ten je otevřený už skoro víc než měsíc.

---

TvKuba alias elektroblázen z vlastní vůle...:-)
8 let na e-skůtrech, nově 51 500 el. km. a nový Emax 90Li!

Obrázek uživatele Radovan

To je sice hezké, ale kdepak najdu eon mapu nabíjecích stanic? Po velkém pátrání tyto 2 https://www.eon.cz/o-nas/energie-plus/emobilita a https://www.ekobonus.cz/mapa-nabijecich-stanic, která je jen odkazem na hybrid.cz. Na té první je dodnes pouze Vystrkov a 2 obyčejné zásuvky v Brně. Kde nic, tu nic. Zato plyňácká mapa je u EON kompletní https://www.ekobonus.cz/mapa-cng i s fotečkama. Nebýt bádání v evmapa.cz, nikdo nic nenajdeme. Takže asi tak.

P.S. A raději si ani nečtěte, co napsali v prosinci 2015 v tiskové zprávě, páč by si měli nafackovat: "..........„Projekt Fast-E, jak jsme jej nazvali, je financován z fondů Evropské unie a má za cíl vytvořit ze současných ostrovních řešení systematickou, spojenou a rychle dobíjecí infrastrukturu pro dopravní prostředky poháněné elektřinou,“ prohlásil předseda představenstva E.ON Czech Holding Michael Fehn. E.ON si podle něj dal za cíl pokrýt sítí rychlodobíjecích stanic hlavní dálniční tahy na území České republiky nejpozději do konce roku 2017. Projekt počítá s výstavbou minimálně 15 nových stanic, na kterých půjde dobít elektromobil během 30 minut. Umístit je chce na dobře přístupných a dopravně vytížených stávajících čerpacích stanicích. .........". Viz https://www.eon.cz/o-nas/media/tiskove-zpravy/e-on-chysta-do-roku-2017-rozsireni-site-dobijecich-stanic-pro-elektromobily-podel-ceskych-dalnic
Bavíme se o veřejné tiskové zprávě česká energetická skupiny E.ON, která zásobuje prostřednictvím své více jak 65.000 km dlouhé distribuční sítě elektřinou 1,2 milionu zákazníků, zejména v jižních Čechách a na jižní Moravě. Její tržní podíl v tomto sektoru činí asi 20 %. V oblasti plynu disponuje více jak 4.000 km dlouhou sítí a její podíl na trhu s plynem v České republice činí cca 9 %.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 55 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 17 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Obrázek uživatele ozana

Ta mapa je tajná
http://www.kdenabijet.cz/mapa-stanic/

---

Jezdím na proud, najeto 63 tisíc km. G-E STROMOS 7 let a 68 tisíc km.

Obrázek uživatele Radovan

Bodejť by nebyla, vždyť to je v porovnání se sousedním polovičním Rakouskem vyložená provokace zralá na přesdržku :-(.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 55 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 17 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Nesmite vse vztahovat jen na CR. Ta kampan je celoevropska/celosvetova. To ze v CR jsou pozadu, neznamena, ze ta kampan je nesmyslna.

Obrázek uživatele Radovan

V kálení na ČR jsou EOF odborníci, to máte pravdu. A ještě se to dá dohledat na jejich webu v češtině: ".........V České republice se z čistých zdrojů vyrobí 10 % elektrické energie, v Německu 30 a v Dánsku 40. Do rozvoje nabíjecích stanic tam ve velkém investují soukromé společnosti, například kolem dálnic stojí sedm set dobíjecích stanic společnosti E.ON, zhruba o dvě stě méně jich pak ve městech rozvinula společnost Clever. ......." Viz https://www.ecofuture.cz/clanek/udrzitelny-rozvoj-jako-zaklad-statu-vitejte-v-dansku
Jinými slovy u nás nemají ani 10 míst, většinově s běžnými zásuvkami nebo Mennekesy, tedy obyčejnými červenými 5kolíky v německé úpravě. V Dánsku oni 700, Clever 500, celkem 1.200.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 55 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 17 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ve stredu snad otevira eon 50kw v Pisku na vystavisti u stareho mostu.

Obrázek uživatele ozana

Tady?
https://openchargemap.org/site/poi/details/90097
Máte foto?

---

Jezdím na proud, najeto 63 tisíc km. G-E STROMOS 7 let a 68 tisíc km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Foto bohužel nemám, nejsem místní. Informaci opakovaně potvrdili na MÚ Písek, minulý týden již byla na parkovišti výstaviště osazena, příjezd v asfaltu. V budoucnosti má být druhá u Kulturáku.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicKariéra EVC GroupŘízení stanic pro elektromobilyNabíječky elektromobilů CircontrolProdej pneu 100% onlineŘízení stanic pro elektromobily
185.66.36.26