Elektromobil BMW i3: vyrobeno už 150 000 kusů

Jan Horčík - 06 Květen 2019

Elektromobil BMW i3 se vyrábí už od roku 2013. Ke konci 1. čtvrtletí 2019 už se ho vyrobilo na 150 000 kusů.auto elektromobil BMW i3

Automobilka BMW model i3 neustále inovuje. Zatím poslední verze disponuje už 42,2kWh baterií. Původně přitom začínal teprve na 22,6 kWh (60 Ah), z toho 18,8 kWh využitelných.
foto: BMW

V továrně v Lipsku se už šestým rokem vyrábí zatím jediné plně elektrické BMW. Elektromobil BMW i3 působil ve své době jako zjevení. Malé městské vozidlo udivovalo tvarem i použitými materiály.

Výroba BMW i3 s velkou pompou odstartovala v nové továrně v Lipsku, která je z části napájena obnovitelnými zdroji, konkrétně čtyřmi větrnými turbínami. Za uplynulý rok 2018 se v Lipsku vyrobilo celkem 36 829 těchto aut.

Kromě BMW i3 se v Lipsku vyrábí také sportovní plug-in hybrid BMW i8. V současné době už BMW připravuje i další čistě elektrické modely, např. BMW iX3, BMW i4 či BMW iNEXT.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele M.Krupka

BMW řady 3 testuje v elektrickém provedení.

https://fr.motor1.com/news/261731/photos-espion-bmw-serie-3-electrique-2018/

Možná konkurence modelu 3?

o tomhle píšou jako o i4

Obrázek uživatele Jiří_Švarc

OT: Mercedes EQC 400 již ve výrobě a na německém konfigurátoru od 71218 € (zhruba o 200 tisíc Kč levnější než I-Pace/e-Tron).
Již nyní je na rok vyprodaný (oba vyrobené kusy :-D, sorry nemohl jsem si pomoct)
konfigurátor
Electrek

---

EV - tabulky, statistiky: https://bit.ly/2uU06PO

Obrázek uživatele Kuk

:)

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Jeden 3-hodinový spam:

https://slideslive.com/38914151

Obrázek uživatele Kuk

Super. Díky.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Koukam ze zastanci i3 kupuji vetsinou ojete i3. Tak uvidime kdo bude kupovat nove i3, kdyz je za tu cenu M3. Nejpozdeji s prichodem VW ID bude i3 za tu cenu neprodejne.

ale ale i3 v základu je 1,04M s daní, kdepak seženu za tu cenu TM3 ? hned bych ji koupil !!!

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Je dojemné jak obsesivně milujete teslu a nesnášíte ostatní značky elektrickych vozidel a to přesto že se tvařite jako fanoušci ev.

Obrázek uživatele Kuk

Mindráčky, mindráčky?

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Ja jsem koupil rok starou i3 za 700 bez za to asi TM3 nebude ze?

Obrázek uživatele Franta Koudelka STS CHvojkovice Brod

jesi někdo ještě neviděl recenzi EU TM3 od Tesláčka 27.03.2019

youtube.com/watch?v=cj6bOp3Zpa0

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Super auto do města. Spotřeba ve městě 12Kw.Po budoucí výměně bát. stále jako nové!

Je to skvělé auto do města a nejlépe ekologicky vyrobené a recyklovatelné.

---

ecotaxiolomouc.cz

A jak se recykluje takový laminát?

Obrázek uživatele Kuk

https://www.fibreglass-recycling.eu/england-1/
https://www.global-fiberglass.com/products
https://www.compositesworld.com/blog/post/perhaps-were-getting-closer-to-fiberglass-recycling

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Franta Koudelka STS CHvojkovice Brod

trabant se dal sežrat prasatům, tady s tím to asi vystřelí do kosmu nažrat vetřelcům ;))

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To je jeden z najskaredsich EV co poznam. A plati to pre exterier aj interier. Totalne hnusne auto bez vkusu obtiahnute nerecyklovatelnym plastom.

Obrázek uživatele Kuk

Naopak je jeden z nejhezčích. Jako druhý auto na poskakování po městě bych ho bral z fleku. Todle auto bude furt pěkný i když všechny soućasný zastaraj, tak je nadčasový.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Sto ludí, sto chutí. Ja by som ho za rozumný peniaz , bral hneď.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Sto lidí,sto chutí. Děkujeme na váš názor.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To nie je len o chuti. Tomu autu ci skor voziku chybaju jemne linie. Z predu vypada ako burane, z boku ako keby designerovi usla ceruzka a vnutro robil autista resp. vypada velmi lacno. Taketo EV hracky len robia hanbu poriadnym EV.

Když jsem to viděl poprvé, řekl jsem si, že ten interiér musel navrhovat nějaký zhulený hipster :-) Ale naživo to není tak špatné. Pokud by bylo za dobrou cenu, koupím to manželce, ale zatím ne...

Co mi vadilo, tak to bylo otevíraní těch zadních dveří. Dají se otevřít až potom, co se otevřou přední dveře a zavřít taky až po nich, nebo jak to bylo. Přislo mi to nepraktické, ale možná se na to dá zvyknout, nevím.

Jinak mi auto přišlo docela prostorné, pro dva lidi akorát plus nějaký náklad. Je to malé, živé a asi se s ním i dobře jezdí ve městě. Jen ty galusku nebudí moc důvěru, ale manželka jezdí velice klidně :-)

---

Lexus GS 450h Premium 2013

Stejné jako NEMÁM NA TO.
Ani si s tím nejel...

---

ecotaxiolomouc.cz

No a? To, že na něj nemám a nejel jsem v něm, mě snad vylučuje z diskuse o něm? Nemohu říct co se mi na něm líbí nebo nelíbí?

---

Lexus GS 450h Premium 2013

Blbě se ti otvírají dveře a špatně to jezdí na úzkých gumách, to si zjistil jak, když ne používáním?

---

ecotaxiolomouc.cz

Napsal jsem, že ty galusky nebudi moc důvěru a ne že to špatně jezdí. To samozřejmě nemohu posoudit.

Dveře jsem si vyzkoušel, k tomu abych to posoudil, nemusím s autem jezdit. Na esalonu jsem to prolezl, sedl jsem si dopředu, dozadu, zkusil dveře, kufr...

---

Lexus GS 450h Premium 2013

Tak pro tvoji představu, ať nemáš jen dojmy. Dveře jsou skvělé vymyšlený. Dostatečně velký pro nastupování dopředu jako v dvoudveřáku, ale se skvělým přístupem na zadní sedačky díky absenci B sloupků a možnosti sklopení opěradla. Prostě díra jako kráva.
A úzký gumy vidíš jen když zaparkuješ a necháš vytočený kola. Zevnitř o nich nevíš a pokud nejsou vytočený, tak jsou to krásný devatenáctky. Drží jak přibitý, při akceleraci nechápeš jak to přenese ten moment při tom výkonu. I na mokré cestě, prostě zadek.
Někdy to testni a budeš čumět. Pak to budeš chtít. S rexem dojedeš všude.

---

ecotaxiolomouc.cz

No vidíš... díky za smysluplný komentář :-)

A REX bych nechtěl, zbytečná komplikace. Když už, tak čisté EV. Ale jak říkám, zatím na něj nemám.

---

Lexus GS 450h Premium 2013

+1

---

FVE 59,85 kWp a 4,86 kWp , nízkoenergetická dřevostavba - tep. ztráta 4,5 kW
BMW 330e , VW e-Golf

Obrázek uživatele PetrVins

Myslím, že je to auto POUZE pro fandy BMW a patrioty německého průmyslu. Souhlasím, že po příchodu Tesla Model 3 je to neprodejné auto, stejně jako Nissan Leaf, VW eGolf a podobní. Vidíte někdo konkurenci pro Tesla Model 3? Já tedy ne a ani nevidím nic v příštím roce. Snad VW I.D. Vizzion, ale ten bude bůch ví kdy a možná půjde spíš proti Tesla Model S.

---

Nissan Leaf 2018 (najeto 20tis.km), FVE 5kWp + 15kWh baterie

Tak TESLA 3 ani TESLA S či X nejsou žádná "bomba". Přesně z těchto důvodů já je zřejmě nikdy nebudu vlastnit.

https://elektrickevozy.cz/clanky/na-billboardech-na-times-square-se-kratce-objevila-stiplava-reklama-proti-tesle

---

FVE 59,85 kWp a 4,86 kWp , nízkoenergetická dřevostavba - tep. ztráta 4,5 kW
BMW 330e , VW e-Golf

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A nebo ses právě mrknul do šrajtofle

:-) pán bude asi znalec.

To je nesmysl, to srovnávání s Teslou 3. Jsou lidi, co jim ten nižší dojezd v pohodě stačí a jsou třeba aktivní a požadují i nějakou přepravní kapacitu. Když se v i3 sklopí sedačky, odveze to dva lidi + třeba 2 kola nebo dva padáky, golfovou výbavu, prostě cokoliv většího, so sedan prostě neuveze. A je to rozměrově malé auto, šikovné do města a okolí.

---

Lexus GS 450h Premium 2013

souhlas já po sklopení sedaček třeba vozil starý nábytek do sběrného dvora, metrové dřevo z lesa, bordel z vyklízení bytů, což bych s TM3 nedal

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

3jka odveze 2 lidy + 2 kola...

Už jsem v i3 vezl 3 lidi plus 2 horský elektrokola a dřevěný větrný mlýn.
Nebo taky 6 palet.
Nebo tam v pohodě spal.
Jen škoda, že není pro 5 lidí, nouzově po městě by to šlo, hlavně pro děti. Občas by se to hodilo.

---

ecotaxiolomouc.cz

Do Tesly 3 narveš dovnitř 2 kola? Hm... já myslel, že to je sedan a z toho pak plynou určitá omezení v přepravní kapacitě. Nemusí jít nutně o kola, jen prostě ten kufr je praktičtější a zřejmě i větší a auto je přitom menší. Sám mám sedan, kde sedačky nejdou sklopit, vyhovuje mi na delší cestování, ale už byly situace, kdy jsem potřeboval něco odvézt, do sedanu se to nevešlo, ale do manželky Áčka v pohodě, přitom je to menší auto.

Zase si nenamlouvejme, že T3 je bůh mezi elektroauty, univerzál vhodný na všechna pouití a pro všechny a že nad něj není. To tady pořád vykřikuje jeden blbeček a je už s tím k smíchu :-)

---

Lexus GS 450h Premium 2013

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Mám vyzkoušeno ve dvou sedanech stejných rozměrů, převoz "tlustych kol" (4,6" plášť ) ... nevidím důvod proč bych si to idealizoval...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Bobíku, jezdím se sedany celý život. Prakticnost fakt neni jejich silná stránka.

Dovnitř sedanu, kterému nejdou sklápět sedačky se vlezou dvě kola? A jak moc rozebrané?

Ale jak říkám, ty kola byly jenom příklad, podstatné je, že kufr v té i3 je mnohem praktičtější než u Tesla 3 a to mnoho lidí ocení, zvlášť, když ta i3 je i podstatně menší.

---

Lexus GS 450h Premium 2013

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

T3 jdou sklopit sedačky...
Přední kolo dolů. Tak jak do kombiku... bokem na sebe, přes hadru...

No nevím, jedno kolo tam někdo dostal, ale dvě kola asi bych řekl, že uz nee:

https://www.youtube.com/watch?v=tCFQ339y-https://www.youtube.com/watch?v=TWPtGBo4wQw
https://www.youtube.com/watch?v=eB-w9pvTm2k

https://imgup.cz/image/LYfT
Sorry chlapci....508...stejně i do C5III... Do T3 jsem ještě nedal...

Bylo by zajímavý video jak to tam dáváš.

Ale předpokládám, že zadní dírou asi ne, takže asi asi ušima :-))) (zadními bočními dveřmi)

Přes kufr. A je to tam hned, jen to nesmíš položit na přehazka. A to jsou skutečně mamutí rámy co se šířky týče, nebo v tomhle případě výšky když je to na ležák a.

Ale přední kola musíš sundat, ne? To mne právě nejde na rozum. řídítka s předním kolem zkrz ten otvor - to přeci nemůže projít.

Jo. To jsem už psal... je stejně jak do kombiku, tam to ale jde i na "stojaka"...

Obrázek uživatele Josef

Furt tu někdo bere, že kategorie EV je jedna a srovnává Modely X, S, 3, BMW i3, Zoe, iMiev apod. jako jednu kategorii. Vždyť je to KRAVINA. Člověk, co si kupuje prémiovku do města jako druhé auto do rodiny, se kterým jezdí převážně manželka, si vážně nekoupí Model 3 o velikosti Superbu 3! S tím by ho totiž zpravidla poslala do řiti, že s takovou krávou jezdit nebude. Model 3 skutečně prakticky nemá žádnou konkurenci. Ona totiž v jeho třídě žádná neexistuje. Kona ani Niro nejsou ani zdaleka ve stejné třídě a ostatní jsou auta pro zcela jiné určení. Nejblíž je tomu asi Leaf 62 kWh. Ale z toho porovnání vychází dost tragicky.

Určitě ano, až na to, že s tím superbem jste to přehnal.
Model 3 není kategore superb, ale spíš jako oktávka. Superb je o 17 cm delší. Oktávka je jen o 3 cm kratší:

Superb 4,86 m
Oktávka 4,66 m
A Model 3 4,69 m

Obrázek uživatele Josef

To je ovšem jediný parametr, jinak jsou ta auta stejně široká a Model 3 má větší rozvor náprav (takže bude mít asi i horší poloměr otáčení).

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A rozvor?

287,5 cm TM3
284,1 cm Superb
266,7 cm Octavia
293,9 cm MB E

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Kolik jste toho s Teslou 3 najezdil, že to tak jistě víte?

Třeba proto že před půl rokem TM3 nebyla? Třeba proto že stojí skoro dvakrát tolik co mě i3 ?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No já nejsem žádný patriot ani fanda. Potřeboval jsem elektromobil co mi nebude brzy rezavět,ve městě s ním zaparkuji bez problémů a nebudu mít promačkané dveře od dveří odtatních motoristů parkujících u supermarketů. A tohle byla jasná volba. Za 470 tisíc za 3 roky starou ojetinu super price. Dojezd mi vyhovuje. A případný servis na více jak jednom místě v ČR. Než M3 bych raději zvolil Konu. Za stejné peníze větší dojezd a do města na parkování taky lepší. Kufr akorát. Ale je fajn,že je už z čeho vybírat.Každému co vyhovuje.

Kde jste to sehnal za takovou cenu? Já koukám na tipcars a ceny začínají přes 500 tisíc a to za modely z r. 2014, 2015 už se blíží k 600 tis. A to se obávám, že je ještě s tou nejmenší baterkou, ne? Od kdy se dávala ta větší baterka, těch 33 kWh a jak se to pozná třeba v inzerátu?

---

Lexus GS 450h Premium 2013

já mám 2015 se super výbavou za €20k ... nabídka je široká hlavně v DE

Už jsem našel info, že ta větší baterka se začala dělat v 04/2016 a ty moc nejsou. a když, tak cena je přes 700 tisíc a to je hodně. Tak zatím nic, ještě nenastal čas :-)

---

Lexus GS 450h Premium 2013

viděl jsem 8/2016 a ještě to byla 60Ah

To klidně může být. V inzerátech i TP se uvádí datum uvedení do provozu. Kdy to bylo vyrobeno, se člověk dozví až z VIN.

---

Lexus GS 450h Premium 2013

Z VIN-u sa da zistit datum vyroby len orientacne, lebo vo VIN-e sa udava len typovy rocnik, co nemusi sediet ani s rokom vyroby. No ked je zname, kedy sa novy typovy rocnik daneho auta zacal vyrabat a je znama informacia, kolko aut sa v danom obdobi vyrobilo, tak z kombinacie typoveho rocnika, poctu vyrobenych kusov a poradoveho cisla (spravidla na konci VIN-u) sa da relativne presne zistit datum vyroby auta.

Tady jsem našel VIN dekodér pro BMW:
https://www.mdecoder.com

---

Lexus GS 450h Premium 2013

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Pokud Vám nejde až tak o výbavu ale o dojezd,vím o pár i pod 680 tisic vč DPH.

94 Ah jsou v Německu od 20k euro bez daně

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

2.1. jsem sehnal i3 94Ah 8 měsíců starou, po faceliftu s 11tis. km, kupní cena 1,4 mil. (komplet zakřížkovaná výbava, včetně druhého setu alu zimních pneu).

Koupeno za 735 bez DPH... a jsem z auta opravdu nadšenej, do Prahy ideální.

TM3 nebyla a za takovou cenu ještě nějaký pátek nebude. Chtěl jsem jezdit, né čekat...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

1.4 mil to je stejně hrozný kdyz si člověk uvědomí co za to dostane.

1.4M za co ?

Jojo ja pred pul rokem taky - 17tis najeto rocni a 700 bez dph a v cene servis do 120 tis a zaruka 3 roky.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

"sehnal"= normálně v bazaru na netu, žádná aukce...

Obrázek uživatele Josef

Zpravidla to lze za tyhle prachy sehnat v aukcích po leasingu. Takže hledejte tam.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

napište mi na sebe kontakt na jiri.arnost@seznam.cz

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No pro někoho je ale T3 moc drahá a raději pár set tisíc ušetří. Takže i3 smysl má.

Kdo to kupuje kdyz je tu TM3? Spis bych ocekaval ukonceni vyroby i3.

Ten, kdo potrebuje auto, ktere se bez problemu zaparkuje do maleho prostoru? Pokud je 3 o 10% mensi nez S, tak je to porad auto ve velikosti "Passat kombik".

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

TM3 je o 24mm delsi nez aktualni Octavia. Silnice jsou plna Octavek. Pokud je mensi velikost jedine kriterium, proc se i3 jeste vyrabi, tak je to spatna vizitka pro BMW.
Poznamka pod carou:BMW nemam rad. Kvuli ridicum spalovaku.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Mě by vizitka vlastnictvi i3 rozhodně nevadila:) . Jedno z nej aut do města i dál.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

1.2 milionu za 33kWh baterii. A reálný dojezd pod 200km na nabití. Tomu se říká top poměr cena/výkon.

Přesně ,že já blbec to kupoval a najel s tím už 30tis km za 7 měsíců že sem si radši nenechal spalovák:-):-):-):-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To je cena za auto luxusní značky vyrýběné z kosmických materiálů. Jinak si můžeš koupit podobně použitelný obyčejný Renault Zoe za 900 tisíc Kč.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A naco su ti kozmicke materialy na Zemi? Recyklacia toho plastu sa velmi nespomina. A tiez by ma zaujimalo, kolko teda ten hmotnosti usetrili, ze sa im to oplatilo spravit plastove?

A o tom ake je to auto skarede radsej nepisem. Fakt sa moze porovavat s tym skaredym fiatom multipa.

Tak po delší době musím komentovat příspěvek.
Zaprvé BMW taky nesnáším hlavně kvůli majitelům a fanouškům (to jsem musel napsat).
Ale BMW i3 je inovativní kus auta, pokud pominu kapacitu baterky.
Jako jediné auto na světě používá veškeré interiérové materiály, které nebyly chemicky upraveny a mořeny, aby vydržely UV degradaci a obecně fotoiniciaci.
Máte vůbec představu jaké zdraví škodlivé látky se do měkčených a jiných materiálů dávají do klasických aut....rakovinnotvorné tereftaláty - polyethyllen, dimethyl atd...
Toto auto používá: bambus, bombajské konopí, částečně z PET lahví (bez chemických úprav) atd.
V tomto ohledu je to pecka a taky si za to zaplatíš kamo :)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Priznam sa ze tomu neverim, ze nepouzivaju nejake plasty as formaldehydom ale dobre. Moja narazka bola skor na karoseriu kde sa pouzivaju plasty a na nejaku ekologiu ci recyklaciu sa kaslalo a potom ten nechutny design. Tiez musim priznat ze to auto je v realy skaredsie nez na obrazku.

Ked uz hovorime o tom bambuse ste si uplne isty ze nie je potiahnuty konzervacnymi latkami aj stym formaldehydom?

Tuto skutečnost tvrdí sama automobilka a taky je možnost najít spoustu informací ohledně použitých materiálů v i3.
Pochybuji, že by lhali veřejně zde není důvod, to byl hlavní artikl k vytvoření a odlišnosti od ostatních EV...něco jako Tesla, která má ve specifikaci, že auto a jejich filtry jsou schopny odolat částicím na mikroskopické úrovni. Odolat chemickému útoku atd....jak si chcete toto ověřit víte jak to myslím :)

Za formaldehyd dám roku do ohně, tato těkavá látka se používá hlavně na měkčené PVC-P či tvrdý PVC-U.
A další plasty jako PP, PA které jsou mořeny a chemicky upraveny...kamarád upravuje tyto chemické sloučeniny pro různé automobilky, vyrábí to pro celou Evropu Polsko a je to hrůůůůze!!! A pak si lidé ještě koupí vůni ampulku jedu nechápu :(
Kdyby to šlo tak nové auto nekupuji vůbec.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nesnaset neco kvulu majitelům? To je husta obsese.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

sám ses škaredej

Obrázek uživatele Josef

Docela dost. BMW i3 má hmotnost s 22 kWh baterkou 1195 kg, Renault Zoe s 22 kWh baterkou váží 1468 kg (beru srovnatelné hodnoty, tzv. curb weight). A to je i3 vevnitř o řádný kus větší, byť jen čtyřmístná.

Obrázek uživatele Josef

Už to není 33 kWh baterka, ale 42 kWh.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

BMW není lidový vůz

dtto... 760iL je žere to jak kráva a stojí to čtyři a půl mega...bééé špatný poměr cena výkon

Obrázek uživatele Tomáš

Gratulujeme k vyrobenym vozum.

---

Prius PHV (2012)


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicYouloca Dating — Connecting Singles WorldwideNabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilveletrh e-Salon
O ČEM SE PRÁVĚ DISKUTUJE?