Elektromobil BMW i3 se vyrábí už od roku 2013. Ke konci 1. čtvrtletí 2019 už se ho vyrobilo na 150 000 kusů.
foto: BMW
V továrně v Lipsku se už šestým rokem vyrábí zatím jediné plně elektrické BMW. Elektromobil BMW i3 působil ve své době jako zjevení. Malé městské vozidlo udivovalo tvarem i použitými materiály.
Výroba BMW i3 s velkou pompou odstartovala v nové továrně v Lipsku, která je z části napájena obnovitelnými zdroji, konkrétně čtyřmi větrnými turbínami. Za uplynulý rok 2018 se v Lipsku vyrobilo celkem 36 829 těchto aut.
Kromě BMW i3 se v Lipsku vyrábí také sportovní plug-in hybrid BMW i8. V současné době už BMW připravuje i další čistě elektrické modely, např. BMW iX3, BMW i4 či BMW iNEXT.
BMW řady 3 testuje v elektrickém provedení.
BMW řady 3 testuje v elektrickém provedení.
https://fr.motor1.com/news/261731/photos-espion-bmw-serie-3-electrique-2018/
Možná konkurence modelu 3?
o tomhle píšou jako o i4
o tomhle píšou jako o i4
OT: Mercedes EQC 400 již ve výrobě a na německém
OT: Mercedes EQC 400 již ve výrobě a na německém konfigurátoru od 71218 € (zhruba o 200 tisíc Kč levnější než I-Pace/e-Tron).
Již nyní je na rok vyprodaný (oba vyrobené kusy :-D, sorry nemohl jsem si pomoct)
konfigurátor
Electrek
🙂
🙂
Jeden 3-hodinový spam:
https://slideslive.com/38914151
Jeden 3-hodinový spam:
https://slideslive.com/38914151
Super. Díky.
Super. Díky.
Koukam ze zastanci i3 kupuji vetsinou ojete i3. Tak uvidime
Koukam ze zastanci i3 kupuji vetsinou ojete i3. Tak uvidime kdo bude kupovat nove i3, kdyz je za tu cenu M3. Nejpozdeji s prichodem VW ID bude i3 za tu cenu neprodejne.
Ja jsem koupil rok starou i3 za 700 bez za to asi TM3 nebude
Ja jsem koupil rok starou i3 za 700 bez za to asi TM3 nebude ze?
Je dojemné jak obsesivně milujete teslu a nesnášíte
Je dojemné jak obsesivně milujete teslu a nesnášíte ostatní značky elektrickych vozidel a to přesto že se tvařite jako fanoušci ev.
Mindráčky, mindráčky?
Mindráčky, mindráčky?
ale ale i3 v základu je 1,04M s daní, kdepak seženu za tu
ale ale i3 v základu je 1,04M s daní, kdepak seženu za tu cenu TM3 ? hned bych ji koupil !!!
jesi někdo ještě neviděl recenzi EU TM3 od Tesláčka
jesi někdo ještě neviděl recenzi EU TM3 od Tesláčka 27.03.2019
youtube.com/watch?v=cj6bOp3Zpa0
Super auto do města. Spotřeba ve městě 12Kw.Po budoucí
Super auto do města. Spotřeba ve městě 12Kw.Po budoucí výměně bát. stále jako nové!
Je to skvělé auto do města a nejlépe ekologicky vyrobené
Je to skvělé auto do města a nejlépe ekologicky vyrobené a recyklovatelné.
A jak se recykluje takový laminát?
A jak se recykluje takový laminát?
trabant se dal sežrat prasatům, tady s tím to asi
trabant se dal sežrat prasatům, tady s tím to asi vystřelí do kosmu nažrat vetřelcům ;))
https://www.fibreglass-recycling.eu/england-1/
https://www.glob
https://www.fibreglass-recycling.eu/england-1/
https://www.global-fiberglass.com/products
https://www.compositesworld.com/blog/post/perhaps-were-getting-closer-to-fiberglass-recycling
To je jeden z najskaredsich EV co poznam. A plati to pre
To je jeden z najskaredsich EV co poznam. A plati to pre exterier aj interier. Totalne hnusne auto bez vkusu obtiahnute nerecyklovatelnym plastom.
Sto lidí,sto chutí. Děkujeme na váš názor.
Sto lidí,sto chutí. Děkujeme na váš názor.
+1
+1
To nie je len o chuti. Tomu autu ci skor voziku chybaju jemne
To nie je len o chuti. Tomu autu ci skor voziku chybaju jemne linie. Z predu vypada ako burane, z boku ako keby designerovi usla ceruzka a vnutro robil autista resp. vypada velmi lacno. Taketo EV hracky len robia hanbu poriadnym EV.
Když jsem to viděl poprvé, řekl jsem si, že ten interiér
Když jsem to viděl poprvé, řekl jsem si, že ten interiér musel navrhovat nějaký zhulený hipster 🙂 Ale naživo to není tak špatné. Pokud by bylo za dobrou cenu, koupím to manželce, ale zatím ne…
Co mi vadilo, tak to bylo otevíraní těch zadních dveří. Dají se otevřít až potom, co se otevřou přední dveře a zavřít taky až po nich, nebo jak to bylo. Přislo mi to nepraktické, ale možná se na to dá zvyknout, nevím.
Jinak mi auto přišlo docela prostorné, pro dva lidi akorát plus nějaký náklad. Je to malé, živé a asi se s ním i dobře jezdí ve městě. Jen ty galusku nebudí moc důvěru, ale manželka jezdí velice klidně 🙂
Stejné jako NEMÁM NA TO.
Ani si s tím nejel…
Stejné jako NEMÁM NA TO.
Ani si s tím nejel…
No a? To, že na něj nemám a nejel jsem v něm, mě snad
No a? To, že na něj nemám a nejel jsem v něm, mě snad vylučuje z diskuse o něm? Nemohu říct co se mi na něm líbí nebo nelíbí?
Blbě se ti otvírají dveře a špatně to jezdí na úzkých
Blbě se ti otvírají dveře a špatně to jezdí na úzkých gumách, to si zjistil jak, když ne používáním?
Napsal jsem, že ty galusky nebudi moc důvěru a ne že to
Napsal jsem, že ty galusky nebudi moc důvěru a ne že to špatně jezdí. To samozřejmě nemohu posoudit.
Dveře jsem si vyzkoušel, k tomu abych to posoudil, nemusím s autem jezdit. Na esalonu jsem to prolezl, sedl jsem si dopředu, dozadu, zkusil dveře, kufr…
Tak pro tvoji představu, ať nemáš jen dojmy. Dveře jsou
Tak pro tvoji představu, ať nemáš jen dojmy. Dveře jsou skvělé vymyšlený. Dostatečně velký pro nastupování dopředu jako v dvoudveřáku, ale se skvělým přístupem na zadní sedačky díky absenci B sloupků a možnosti sklopení opěradla. Prostě díra jako kráva.
A úzký gumy vidíš jen když zaparkuješ a necháš vytočený kola. Zevnitř o nich nevíš a pokud nejsou vytočený, tak jsou to krásný devatenáctky. Drží jak přibitý, při akceleraci nechápeš jak to přenese ten moment při tom výkonu. I na mokré cestě, prostě zadek.
Někdy to testni a budeš čumět. Pak to budeš chtít. S rexem dojedeš všude.
No vidíš… díky za smysluplný komentář 🙂
A REX bych
No vidíš… díky za smysluplný komentář 🙂
A REX bych nechtěl, zbytečná komplikace. Když už, tak čisté EV. Ale jak říkám, zatím na něj nemám.
Sto ludí, sto chutí. Ja by som ho za rozumný peniaz , bral
Sto ludí, sto chutí. Ja by som ho za rozumný peniaz , bral hneď.
Naopak je jeden z nejhezčích. Jako druhý auto na
Naopak je jeden z nejhezčích. Jako druhý auto na poskakování po městě bych ho bral z fleku. Todle auto bude furt pěkný i když všechny soućasný zastaraj, tak je nadčasový.
Myslím, že je to auto POUZE pro fandy BMW a patrioty
Myslím, že je to auto POUZE pro fandy BMW a patrioty německého průmyslu. Souhlasím, že po příchodu Tesla Model 3 je to neprodejné auto, stejně jako Nissan Leaf, VW eGolf a podobní. Vidíte někdo konkurenci pro Tesla Model 3? Já tedy ne a ani nevidím nic v příštím roce. Snad VW I.D. Vizzion, ale ten bude bůch ví kdy a možná půjde spíš proti Tesla Model S.
No pro někoho je ale T3 moc drahá a raději pár set tisíc
No pro někoho je ale T3 moc drahá a raději pár set tisíc ušetří. Takže i3 smysl má.
No já nejsem žádný patriot ani fanda. Potřeboval jsem
No já nejsem žádný patriot ani fanda. Potřeboval jsem elektromobil co mi nebude brzy rezavět,ve městě s ním zaparkuji bez problémů a nebudu mít promačkané dveře od dveří odtatních motoristů parkujících u supermarketů. A tohle byla jasná volba. Za 470 tisíc za 3 roky starou ojetinu super price. Dojezd mi vyhovuje. A případný servis na více jak jednom místě v ČR. Než M3 bych raději zvolil Konu. Za stejné peníze větší dojezd a do města na parkování taky lepší. Kufr akorát. Ale je fajn,že je už z čeho vybírat.Každému co vyhovuje.
Kde jste to sehnal za takovou cenu? Já koukám na tipcars a
Kde jste to sehnal za takovou cenu? Já koukám na tipcars a ceny začínají přes 500 tisíc a to za modely z r. 2014, 2015 už se blíží k 600 tis. A to se obávám, že je ještě s tou nejmenší baterkou, ne? Od kdy se dávala ta větší baterka, těch 33 kWh a jak se to pozná třeba v inzerátu?
napište mi na sebe kontakt na jiri.arnost@seznam.cz
napište mi na sebe kontakt na jiri.arnost@seznam.cz
Zpravidla to lze za tyhle prachy sehnat v aukcích po
Zpravidla to lze za tyhle prachy sehnat v aukcích po leasingu. Takže hledejte tam.
2.1. jsem sehnal i3 94Ah 8 měsíců starou, po faceliftu s
2.1. jsem sehnal i3 94Ah 8 měsíců starou, po faceliftu s 11tis. km, kupní cena 1,4 mil. (komplet zakřížkovaná výbava, včetně druhého setu alu zimních pneu).
Koupeno za 735 bez DPH… a jsem z auta opravdu nadšenej, do Prahy ideální.
TM3 nebyla a za takovou cenu ještě nějaký pátek nebude. Chtěl jsem jezdit, né čekat…
„sehnal“= normálně v bazaru na netu, žádná aukce…
„sehnal“= normálně v bazaru na netu, žádná aukce…
Jojo ja pred pul rokem taky – 17tis najeto rocni a 700 bez dph
Jojo ja pred pul rokem taky – 17tis najeto rocni a 700 bez dph a v cene servis do 120 tis a zaruka 3 roky.
1.4 mil to je stejně hrozný kdyz si člověk uvědomí co za
1.4 mil to je stejně hrozný kdyz si člověk uvědomí co za to dostane.
1.4M za co ?
1.4M za co ?
Už jsem našel info, že ta větší baterka se začala
Už jsem našel info, že ta větší baterka se začala dělat v 04/2016 a ty moc nejsou. a když, tak cena je přes 700 tisíc a to je hodně. Tak zatím nic, ještě nenastal čas 🙂
Pokud Vám nejde až tak o výbavu ale o dojezd,vím o pár i
Pokud Vám nejde až tak o výbavu ale o dojezd,vím o pár i pod 680 tisic vč DPH.
94 Ah jsou v Německu od 20k euro bez daně
94 Ah jsou v Německu od 20k euro bez daně
viděl jsem 8/2016 a ještě to byla 60Ah
viděl jsem 8/2016 a ještě to byla 60Ah
To klidně může být. V inzerátech i TP se uvádí datum
To klidně může být. V inzerátech i TP se uvádí datum uvedení do provozu. Kdy to bylo vyrobeno, se člověk dozví až z VIN.
Z VIN-u sa da zistit datum vyroby len orientacne, lebo vo
Z VIN-u sa da zistit datum vyroby len orientacne, lebo vo VIN-e sa udava len typovy rocnik, co nemusi sediet ani s rokom vyroby. No ked je zname, kedy sa novy typovy rocnik daneho auta zacal vyrabat a je znama informacia, kolko aut sa v danom obdobi vyrobilo, tak z kombinacie typoveho rocnika, poctu vyrobenych kusov a poradoveho cisla (spravidla na konci VIN-u) sa da relativne presne zistit datum vyroby auta.
Tady jsem našel VIN dekodér pro BMW:
https://www.mdecoder.com
Tady jsem našel VIN dekodér pro BMW:
https://www.mdecoder.com
já mám 2015 se super výbavou za €20k … nabídka je
já mám 2015 se super výbavou za €20k … nabídka je široká hlavně v DE
Třeba proto že před půl rokem TM3 nebyla? Třeba proto že
Třeba proto že před půl rokem TM3 nebyla? Třeba proto že stojí skoro dvakrát tolik co mě i3 ?
Kolik jste toho s Teslou 3 najezdil, že to tak jistě víte?
Kolik jste toho s Teslou 3 najezdil, že to tak jistě víte?
Furt tu někdo bere, že kategorie EV je jedna a srovnává
Furt tu někdo bere, že kategorie EV je jedna a srovnává Modely X, S, 3, BMW i3, Zoe, iMiev apod. jako jednu kategorii. Vždyť je to KRAVINA. Člověk, co si kupuje prémiovku do města jako druhé auto do rodiny, se kterým jezdí převážně manželka, si vážně nekoupí Model 3 o velikosti Superbu 3! S tím by ho totiž zpravidla poslala do řiti, že s takovou krávou jezdit nebude. Model 3 skutečně prakticky nemá žádnou konkurenci. Ona totiž v jeho třídě žádná neexistuje. Kona ani Niro nejsou ani zdaleka ve stejné třídě a ostatní jsou auta pro zcela jiné určení. Nejblíž je tomu asi Leaf 62 kWh. Ale z toho porovnání vychází dost tragicky.
Určitě ano, až na to, že s tím superbem jste to
Určitě ano, až na to, že s tím superbem jste to přehnal.
Model 3 není kategore superb, ale spíš jako oktávka. Superb je o 17 cm delší. Oktávka je jen o 3 cm kratší:
Superb 4,86 m
Oktávka 4,66 m
A Model 3 4,69 m
A rozvor?
287,5 cm TM3
284,1 cm Superb
266,7 cm Octavia
293,9
A rozvor?
287,5 cm TM3
284,1 cm Superb
266,7 cm Octavia
293,9 cm MB E
To je ovšem jediný parametr, jinak jsou ta auta stejně
To je ovšem jediný parametr, jinak jsou ta auta stejně široká a Model 3 má větší rozvor náprav (takže bude mít asi i horší poloměr otáčení).
To je nesmysl, to srovnávání s Teslou 3. Jsou lidi, co jim
To je nesmysl, to srovnávání s Teslou 3. Jsou lidi, co jim ten nižší dojezd v pohodě stačí a jsou třeba aktivní a požadují i nějakou přepravní kapacitu. Když se v i3 sklopí sedačky, odveze to dva lidi + třeba 2 kola nebo dva padáky, golfovou výbavu, prostě cokoliv většího, so sedan prostě neuveze. A je to rozměrově malé auto, šikovné do města a okolí.
3jka odveze 2 lidy + 2 kola…
3jka odveze 2 lidy + 2 kola…
Do Tesly 3 narveš dovnitř 2 kola? Hm… já myslel, že to
Do Tesly 3 narveš dovnitř 2 kola? Hm… já myslel, že to je sedan a z toho pak plynou určitá omezení v přepravní kapacitě. Nemusí jít nutně o kola, jen prostě ten kufr je praktičtější a zřejmě i větší a auto je přitom menší. Sám mám sedan, kde sedačky nejdou sklopit, vyhovuje mi na delší cestování, ale už byly situace, kdy jsem potřeboval něco odvézt, do sedanu se to nevešlo, ale do manželky Áčka v pohodě, přitom je to menší auto.
Zase si nenamlouvejme, že T3 je bůh mezi elektroauty, univerzál vhodný na všechna pouití a pro všechny a že nad něj není. To tady pořád vykřikuje jeden blbeček a je už s tím k smíchu 🙂
Mám vyzkoušeno ve dvou sedanech stejných rozměrů, převoz
Mám vyzkoušeno ve dvou sedanech stejných rozměrů, převoz „tlustych kol“ (4,6″ plášť ) … nevidím důvod proč bych si to idealizoval…
Dovnitř sedanu, kterému nejdou sklápět sedačky se vlezou
Dovnitř sedanu, kterému nejdou sklápět sedačky se vlezou dvě kola? A jak moc rozebrané?
Ale jak říkám, ty kola byly jenom příklad, podstatné je, že kufr v té i3 je mnohem praktičtější než u Tesla 3 a to mnoho lidí ocení, zvlášť, když ta i3 je i podstatně menší.
T3 jdou sklopit sedačky…
Přední kolo dolů. Tak jak do
T3 jdou sklopit sedačky…
Přední kolo dolů. Tak jak do kombiku… bokem na sebe, přes hadru…
No nevím, jedno kolo tam někdo dostal, ale dvě kola asi
No nevím, jedno kolo tam někdo dostal, ale dvě kola asi bych řekl, že uz nee:
https://www.youtube.com/watch?v=tCFQ339y-https://www.youtube.com/watch?v=TWPtGBo4wQw
https://www.youtube.com/watch?v=eB-w9pvTm2k
https://imgup.cz/image/LYfT
Sorry chlapci….508…stejně i
https://imgup.cz/image/LYfT
Sorry chlapci….508…stejně i do C5III… Do T3 jsem ještě nedal…
Bylo by zajímavý video jak to tam dáváš.
Ale
Bylo by zajímavý video jak to tam dáváš.
Ale předpokládám, že zadní dírou asi ne, takže asi asi ušima :-))) (zadními bočními dveřmi)
Přes kufr. A je to tam hned, jen to nesmíš položit na
Přes kufr. A je to tam hned, jen to nesmíš položit na přehazka. A to jsou skutečně mamutí rámy co se šířky týče, nebo v tomhle případě výšky když je to na ležák a.
Ale přední kola musíš sundat, ne? To mne právě nejde na
Ale přední kola musíš sundat, ne? To mne právě nejde na rozum. řídítka s předním kolem zkrz ten otvor – to přeci nemůže projít.
Jo. To jsem už psal… je stejně jak do kombiku, tam to ale
Jo. To jsem už psal… je stejně jak do kombiku, tam to ale jde i na „stojaka“…
Bobíku, jezdím se sedany celý život. Prakticnost fakt
Bobíku, jezdím se sedany celý život. Prakticnost fakt neni jejich silná stránka.
Už jsem v i3 vezl 3 lidi plus 2 horský elektrokola a
Už jsem v i3 vezl 3 lidi plus 2 horský elektrokola a dřevěný větrný mlýn.
Nebo taky 6 palet.
Nebo tam v pohodě spal.
Jen škoda, že není pro 5 lidí, nouzově po městě by to šlo, hlavně pro děti. Občas by se to hodilo.
souhlas já po sklopení sedaček třeba vozil starý nábytek
souhlas já po sklopení sedaček třeba vozil starý nábytek do sběrného dvora, metrové dřevo z lesa, bordel z vyklízení bytů, což bych s TM3 nedal
Tak TESLA 3 ani TESLA S či X nejsou žádná „bomba“.
Tak TESLA 3 ani TESLA S či X nejsou žádná „bomba“. Přesně z těchto důvodů já je zřejmě nikdy nebudu vlastnit.
https://elektrickevozy.cz/clanky/na-billboardech-na-times-square-se-kratce-objevila-stiplava-reklama-proti-tesle
🙂 pán bude asi znalec.
🙂 pán bude asi znalec.
A nebo ses právě mrknul do šrajtofle
A nebo ses právě mrknul do šrajtofle
Kdo to kupuje kdyz je tu TM3? Spis bych ocekaval ukonceni
Kdo to kupuje kdyz je tu TM3? Spis bych ocekaval ukonceni vyroby i3.
Ten, kdo potrebuje auto, ktere se bez problemu zaparkuje do
Ten, kdo potrebuje auto, ktere se bez problemu zaparkuje do maleho prostoru? Pokud je 3 o 10% mensi nez S, tak je to porad auto ve velikosti „Passat kombik“.
TM3 je o 24mm delsi nez aktualni Octavia. Silnice jsou plna
TM3 je o 24mm delsi nez aktualni Octavia. Silnice jsou plna Octavek. Pokud je mensi velikost jedine kriterium, proc se i3 jeste vyrabi, tak je to spatna vizitka pro BMW.
Poznamka pod carou:BMW nemam rad. Kvuli ridicum spalovaku.
Mě by vizitka vlastnictvi i3 rozhodně nevadila:) . Jedno z
Mě by vizitka vlastnictvi i3 rozhodně nevadila:) . Jedno z nej aut do města i dál.
1.2 milionu za 33kWh baterii. A reálný dojezd pod 200km na
1.2 milionu za 33kWh baterii. A reálný dojezd pod 200km na nabití. Tomu se říká top poměr cena/výkon.
BMW není lidový vůz
dtto… 760iL je žere to jak kráva a
BMW není lidový vůz
dtto… 760iL je žere to jak kráva a stojí to čtyři a půl mega…bééé špatný poměr cena výkon
Už to není 33 kWh baterka, ale 42 kWh.
Už to není 33 kWh baterka, ale 42 kWh.
To je cena za auto luxusní značky vyrýběné z kosmických
To je cena za auto luxusní značky vyrýběné z kosmických materiálů. Jinak si můžeš koupit podobně použitelný obyčejný Renault Zoe za 900 tisíc Kč.
A naco su ti kozmicke materialy na Zemi? Recyklacia toho
A naco su ti kozmicke materialy na Zemi? Recyklacia toho plastu sa velmi nespomina. A tiez by ma zaujimalo, kolko teda ten hmotnosti usetrili, ze sa im to oplatilo spravit plastove?
A o tom ake je to auto skarede radsej nepisem. Fakt sa moze porovavat s tym skaredym fiatom multipa.
Docela dost. BMW i3 má hmotnost s 22 kWh baterkou 1195 kg,
Docela dost. BMW i3 má hmotnost s 22 kWh baterkou 1195 kg, Renault Zoe s 22 kWh baterkou váží 1468 kg (beru srovnatelné hodnoty, tzv. curb weight). A to je i3 vevnitř o řádný kus větší, byť jen čtyřmístná.
sám ses škaredej
sám ses škaredej
Tak po delší době musím komentovat příspěvek.
Zaprvé
Tak po delší době musím komentovat příspěvek.
Zaprvé BMW taky nesnáším hlavně kvůli majitelům a fanouškům (to jsem musel napsat).
Ale BMW i3 je inovativní kus auta, pokud pominu kapacitu baterky.
Jako jediné auto na světě používá veškeré interiérové materiály, které nebyly chemicky upraveny a mořeny, aby vydržely UV degradaci a obecně fotoiniciaci.
Máte vůbec představu jaké zdraví škodlivé látky se do měkčených a jiných materiálů dávají do klasických aut….rakovinnotvorné tereftaláty – polyethyllen, dimethyl atd…
Toto auto používá: bambus, bombajské konopí, částečně z PET lahví (bez chemických úprav) atd.
V tomto ohledu je to pecka a taky si za to zaplatíš kamo 🙂
Nesnaset neco kvulu majitelům? To je husta obsese.
Nesnaset neco kvulu majitelům? To je husta obsese.
Priznam sa ze tomu neverim, ze nepouzivaju nejake plasty as
Priznam sa ze tomu neverim, ze nepouzivaju nejake plasty as formaldehydom ale dobre. Moja narazka bola skor na karoseriu kde sa pouzivaju plasty a na nejaku ekologiu ci recyklaciu sa kaslalo a potom ten nechutny design. Tiez musim priznat ze to auto je v realy skaredsie nez na obrazku.
Ked uz hovorime o tom bambuse ste si uplne isty ze nie je potiahnuty konzervacnymi latkami aj stym formaldehydom?
Tuto skutečnost tvrdí sama automobilka a taky je možnost
Tuto skutečnost tvrdí sama automobilka a taky je možnost najít spoustu informací ohledně použitých materiálů v i3.
Pochybuji, že by lhali veřejně zde není důvod, to byl hlavní artikl k vytvoření a odlišnosti od ostatních EV…něco jako Tesla, která má ve specifikaci, že auto a jejich filtry jsou schopny odolat částicím na mikroskopické úrovni. Odolat chemickému útoku atd….jak si chcete toto ověřit víte jak to myslím 🙂
Za formaldehyd dám roku do ohně, tato těkavá látka se používá hlavně na měkčené PVC-P či tvrdý PVC-U.
A další plasty jako PP, PA které jsou mořeny a chemicky upraveny…kamarád upravuje tyto chemické sloučeniny pro různé automobilky, vyrábí to pro celou Evropu Polsko a je to hrůůůůze!!! A pak si lidé ještě koupí vůni ampulku jedu nechápu 🙁
Kdyby to šlo tak nové auto nekupuji vůbec.
Přesně ,že já blbec to kupoval a najel s tím už 30tis km
Přesně ,že já blbec to kupoval a najel s tím už 30tis km za 7 měsíců že sem si radši nenechal spalovák:-):-):-):-)
Gratulujeme k vyrobenym vozum.
Gratulujeme k vyrobenym vozum.