Elektromobil Audi e-tron: jak funguje pohonný systém?

Jan Horčík - 10 Únor 2019

Audi zahajuje prodej elektromobilu e-tron na českém trhu, a tak je na čase podívat se do jeho útrob. Jak přesně funguje jeho pohonný systém?audi e-tron elektromobil

Poučné video rozebírající podrobně pohonný systém elektromobilu Audi e-tron vám odhalí spo
foto: Audi

Joachim Doerr, inženýr Audi, na nejnovějším oficiálním videu velmi konkrétně popisuje nuance vedoucí k využití asynchronního elektromotoru, systém chlazení nebo distribuci točivého momentu na jednotlivé osy.

Vývoj elektromobilu Audi e-tron tak jak ho známe dnes začal před pěti lety. Výsledkem je auto se zrychlením 0-100 km/h za 5,7 sekundy, max. rychlostí 200 km/h a dojezdem 417 km WLTP. Hlavní elektrický pohonná jednotka je vybavena jednostupňovou převodovkou.

Vůz je postaven na 95kWh baterii (36 modulů po 12 sáčkových článcích, 396 V). Baterie váží 700 kg. Max. výkon pohonného systému je 300 kW/664 Nm. Auto utáhne za tažným zařízením až 1800 kg. Palubní nabíječka 11 kW nebo 22 kW na přání. Rychlonabíjení až 150 kW, viz. povedená nabíjecí křivka.

Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ten "dobroser" je tak hnusny slovo.....

Rikam ti. Mas zkresleny pohled protoze jezdis EV s malym dojezdem. Teslu vyjezdit behem dne jezdenim po nakupacich a kinech nemas sanci. To bys v aute musel stravit 8 hodin vkuse. . Pres noc ji stejne vzdycky pustis zilou a rano mas plny dojezd. Nejake pomale nabijecky uz ani neresis a za ten opruz je hledat to ani nestoji. U etrona co ma pulku dojezdu jak tesla a bez SCH, musim s tebou souhlasit, si moc nepomuzes tak tu 22kW by to chtelo.

Po nakupech to mozna nevyjezdis, ale u S75 to ted v zime takovy problem neni (ano, vim, ze long range TM3 ma vetsi dojezd, ale zas se strasi s docela velkym poklesem v zime, uvidime) - rano pulhodina pres Prahu, v poledne 2x15min na obed, vecer necele dve hodiny pod Sumavu a z pocatecnich 325km (90%) po trech hodinach jezdeni (vicemene predpisovou rychlosti) zbyva 70km, takze tak jeste jedna hodina jizdy.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Jo u TMS75D to bude jeste asi obcas omezovat. U 100D nebo TM3 by ti v tvem prikaldu jeste zbyvalo o 100km dojezdu vic. TM3 se uz dloho prodava v Kanade a nejake zvesti o vetsi nefektivite v zime naproti Sku sem nezaznamenal, kdyztak posli link. Dik.
Ale 75D je dobry priklad, protoze ma cca stejny dojezd jak bude mit e-tron.

Nekdo to sem pred par dny daval, ale nezkoumal jsem to (to cislo se mi zda prestrelene).
https://insideevs.com/tesla-model-3-range-drop-cold-weather/

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Lol, dobry. Takze nic :)

Tohle mluvi za vse:
"We also have no way of knowing how he drove the car, if he preconditioned it, or if made sure the tires were full"

U jakehokoliv EV ti v zime zpolovicnim dojezd.

Kdyby TM3 mela v zime vyrazne horsi dojezdy nez S/X tak uz by se o tom vedelo.

Chceš snad říct, že s Teslou ujedu Plzeň-Brno-Plzeň (cca 600 km dálniční rychlostí 140 km/h tempomat) na jeden zátah? To asi ne, že...
Nicméně s 17 kw chargerem, bych to s teslou dal. V Brně parkuji v hotelu, kde mají pouze wallbox, jsem tam cca 5 hodin a pak razím do Plzně a nechci se nikde zdržovat hodinovým nabíjením.

Problém je ale v tom, že Tesla X se mi nelíbí a Tesla S nemá kouli (na kola), ani už nemá na střeše možnost dát příčníky.

A ty si zapomel dodat ze teh 17kW je v Tesle bez priplatku jako default, kdezto etron po 7mi letech stale nabizi default 11kW a 22kW buh vi kdy, jestli vubec. A az bude tak te vojebe o tucny priplatek.

Nezapomněl. Je to tady v každém druhém příspěvku. A když je Tesla, dle tvého názoru, tak vepředu, proč do TM3 dali jen 11 kW bez možnosti upgradu na 17 nebo 22? To je ještě lepší než mít aspoň možnost upgradu na 22?

Jinak je jedno, jestli to je za příplatek či už započítané v ceně. Ani v Tesle to není zadarmo.
Nicméně na tu 11 kW nabíječku skočí (stejně jako u Jaguara I-Pace na 7,4 kW charger) jen někdo, kdo netuší, jaký je to vopruz nabíjet velkobaterku takto pomalu a že AC wallboxů na cestách potkáš výrazně častěji než DC nabíječek.
Já mám u i3 11 kW s 30 kWh baterkou a jak bych uvítal 24A nebo 32A na každé fázi...

Tak ty mas zkusenosti hlavne s prditkem co dojede 100km jako je i3. Tam se ti hodi cokoliv co ti prodelsi dojezd a jsi rad za kazdy nacucany km navic. U TM3 ktera ti dojede 500km opravdu nepotrebujes dobijet v nakupnich centrech, jelikoz prejedes pul republiky na votocku bez nabijeni. Jakmile chces jezdit dal, tak stejne uz musis pouzit nejake rychlonabijeni a SCH to jisti, to u etronu nebo i3 opet nehrozi a zase musis spolehat na nejake pomale dobijeni kdesi v krcme.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

ta 33kWh da fpoho pres 200, i s 60Ah dám v zimě víc jak sto...11kW onboard nabíječka by se hodila, pak už bych ani nepotřeboval DC...no musím si vystačit se 6kW holt

Když Váš tak čtu, tak mám pocit, že nejezdíte žádným EV, když tady tak čarujete s těmi dojezdy... Každý majitel EV už ví, jaká je realita a jak je to s dojezdy při různých jízdních profilech...

TM3 urcite nedojede 500 pres pul republiky- leda ze byste jel po okreskach max 90 v hodine.
Uz se trochu s tema dojezdama proberte, jsou to jen marketingovy keci u vsech aut a za podminek ve meste nebo pomalu.

Hmm... výhoda nemít dálniční známku ! :-D
Tak to je TM3 přesně vůz pro mě - 500km mi stačí ;-)

---

Leaf 2012 koupen 2018/05; měsíční nájezd cca 2k km

A kolik teda dojede? Zase expert se svym proprietary pEPA ratingem? :)

Pri 150 na tachometru spotreba 22,9 a dojezd 315km
Pri 120 na tachometru spotreba 16,4 a dojezd 450km

A to vse v lete pri 25 stupnich.

A proc si prestal? Doplnim tedy.

Pri 105 km/h na tachometru dojezd 524km
Pri 90 km/h na tachometru dojezd 664km

V prumeru pokud jedes pres pulku CR pojedes prumernou rychlosti kolem 100km/h. Coz nam dava dojez cca 500km.

Líbí se mi, jak si motáte pojmy s dojmy. Jak můžete míchat okamžitou rychlost a průměrnou rychlost? Základy matematiky a fyziky máte?

Přece když změřím spotřebu (resp. vypočítám z ní dojezd) při okamžité rychlosti 100 km/h, tak to nemůže mít přece žádnou souvislost s dojezdem/spotřebou při znalosti průměrné rychlosti za nějaký čas.

Když pojedu hodinu 150 km/h, poté hodinu pojedu 50 km/h, tak sice pojedu průměrnou rychlostí 100 km/h, ale spotřebu budu mít naprosto odlišnou (výrazně horší) než při okamžité rychlosti 100 km/h. Jednoduše proto, že jízdní odpory nejsou lineární vůči rychlosti... Takže spotřebu budu mít naprosto odlišnou, než když bych jel 2 hodiny 100 km/h... Takže když budete mít x aut, která budou mít na té samé trase stejnou průměrnou rychlost, tak mohou mít naprosto rozdílnou spotřebu.

Souhlasim. To jen dokazuje ze je lepsi pouzit EPA rating kdyz se bavime o vagnim terminu “prejedu pul republiky”, abysme byli kazdy na stejne vlne a mohli si pripadne cislo doupravit na “svou” hodnotu. Asice nekdo na hodnotu kdy jedu po dalnici 150 v české zime(moje zima je napr. prumer 16C) nebo jedu po okrskach v lete.
A nezacneme argumentaci tim ze podle meho pEPA ratingu, dojedes misto 500 jen 250, protoze jak tvuj pEPA rating pocitas, nikdo netusi, tipadem ma 0 vypovidajici hodnotu.
Takze si trvam na svem, TM3 ti pres pul republiky dojede 500km a BMW i3 130km. A to je kurva rozdil. U jednoho si rad za kazdy nacucnuty kW u nabijecky, u druheho nabijecku vubec neresis

Tak ty máš dost : s TM3 500 a s i3 130 :-):-):-
Ano s i3 ted v zimě 130 na tacho ujedu 120-130 ale opakuji v zimě -5 stupnů a v lete to bude kolem 170-180 tak mě tady nevyprávěj že tesla 3 ujede 500 , koukni se na testy a videa po dálnici lojzo.Pořád se bavím o dálnici o dálnic o normálním cestování.
A jestli chceš jezdit třeba do Brna nebo kamkoli jinam bez dálnice tak si to užij.Já si zase trvám na svém že dojezdy udávané výrobci jsou nesmysl.

Proc se se mnou hadas o faktech fakt netusim. TM3 500km EPA, BMW i3 (22kW) 130km EPA. Pokud mas 33kW tak 180km EPA. Konec diskuze. Tvuj pEPA rating si pocitej jak chces me je uprdele.
A ano chci jezdit i po dalnici ale narozdil od tebe chapu moc dobre ze po te dalnici asi neujedu 100% cesty, coz tobe stale pusobi velky problem. Ty mas barak asi hned vedle McDonalds na D1 a do prace jezdis po dokreslovat zasle pruhy.

Ale ja ti na nejakej epa nebo bepa rating zvysoka seru.
To jsou realny zkusenosti pri jizde po dalnici atd a jizda po dalnici je nutna aby si prejel pul republiky jak ty tvrdis, teda pokud nemas v oblibe cestovani 90 kou za kamionem.
Nebavim se tady porad dokola o poskakovani ve meste, to s i3 taky najedu 200 ale tvoje predstavy ktery ti nekdo nakuka a ty je sezeres i s navijakem viz vsechny testy ktery se delaji v 90 za hodinu ale tskhle to proste pri cestovani normalnim beznym coz je u me dalnicni rychlost kdyz nekam cestuju .
A mc u baraku nemam a mam to stesti ze do kolbenky nemusim chodit.
No asi to porad nechapes kdyz tady furt meles dokola ze ujede 500 tesla 3 - a ja ti po nekolikaty tvrdim ze ano pouze kdyz pojedes porad jak vocas 90 .

A ja ti tvrdim ze vis uplny prd jakou prumernou rychlosti ,za jakeho pocasi a pulku ktere republiky procestuju. Takze ti nezbyva nez se odkazat na EPA rating nebo mlet kraviny o svem PEPA ratingu. Uz to pochop, kdyz pojedu pul cesty po dalnici , pul po okrskach, tak se na 500km dostanu vpohode, to mi ver, protoze na dalnici mas v pulce evropy 120km/h na okrskach 90km, tim padem prumerna cestovni rychlost bude kolem 100ky. Chapes uz konecne ze se kazdy bavime o necem jinem? Kazdy ma vlastni zkusenosti o najezdu, protoze je to INDIVIDUALNI. Uz to pochop konecne a nemel tu dokola SVOJE postrehy o jizde s i3 v ČR a nauc se pouzivat oficilani ratingy jinak budes VZDY vypadat jak sedlak s vidlema v zadech co si mysli ze CR je pupek sveta a jeho zkusenosti sou ty jedine spravne.
Jo a pri 90km/h ti TM3 dojede cca 664km a ne 500km, ty vocase.

Jojo ja zapomel ze ty ses odbornik na EV co bude jezdit s teslo za 10 kWh/100 vid :-):-):-)

Ja se fakt bavim .

Zapomeňte na to, že TM3 ujede dálniční rychlostí 500 km. To ani ve žhavým snu.

Z SC Regensburgu (nabito 100%) do SC ve Vestci, vzdálenost cca 280 km s Teslou 100D, dálniční rychlost tachometrově 10 km/h nad limit a dojezd do Vestce s 6 % SoC (okolní teplota těsně nad nulou)

Potřebuji dát dálniční rychlostí (tj. držet tempomat na 140 km/h) Plzeň-Brno-Plzeň a parkováním v Brně okolo 4 hodin (kde mám možnost wallboxu 3x32A). To je 2x300km. A nechci nabíjet po cestě, protože jinak si mohu vzít dieselový auto, který to zvládne bez natankování.

Ja o dalnicni rychlosti a 500km nenapsal ani slovo, nauc se cist. IPace ma EPA rating 376km, etron dojede min nez ipace. Rovnou zapomen na nejakych 300km pri rychlosti 140km/h, to ti rikam hned.

Jenže já se bavím o dálničních přesunech a ty jsi do toho začal tahat 500 km.
Jinak nezapomenu. :-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Vondrák ale nepsal o dálniční rychlosti. To TM3 asi 500km nedá, ale e-tron nedá pri 140km/hod vámi plánovaných 300km. To se klidně můžem vsadit.
Budete rád, když vám to dojede při 130km/hod.

Uvidím. Zatím, co jsem viděl v range testu u Bjørna Nylanda, tak jsem zatím optimista.

Ja urcite po dalnici 100 nepojedu.
To nema cenu resit, proste veskere dojezdy co kazda automobilka pise jsou nesmyslne a v imnich mesicich tuplem- z vlastni zkusenosti.
Tecka.

On nepsal 100 po dálnici (a vaše cílové místo také není hned u dálnice, nebo ano?).

---

Leaf 2012 koupen 2018/05; měsíční nájezd cca 2k km

A ty snad cestujes po republice v prumeru dalnicni rychlosti? To mi vysvetli jak to delas?
Ne nejsou to nesmysly. Jsou to normy a standardy. Ktere se skvele hodi pro srovnavani. Nebyt nich tak ma kazdy jouda svuj pEPA cyklus a budem se dokolecka hadat o tom jestli mluvis o dojezdu v lete, zime nebo na dalnici pri 150 nebo ve meste na 50ce. Zrovna jako si predvedl v teto debate. .

Šmarjá Josefe :)

* vy napíšete že jste o dálniční rychlosti nepsal (vzhledem k 500km dojezdu)
* pak tam máte reakci P.F. že o dálniční rychlosti jde
* pak vás tam Anonym brání že i i-Pace bude mít dálniční rychlostí menší dojezd
* pak koment P.F. o trvání si na svém
* a pak najednou M.i3 že po dálnici 100 nepojede

Moje reakce byla že se tu nikdo nebaví o rychlosti na dálnici. Že se celková průměrná rychlost skládá z průměrné dálniční ale i průměrné mimodálniční protože těžko někdo může brát za vzorek dojezdu jen po určitém úseku dálnice.
A že tedy není možné trvat na udávání dálniční, byť průměrné, rychlosti.
Což je obrana EPA ratingu.

Takže jsem vás jenom bránil ;-)

---

Leaf 2012 koupen 2018/05; měsíční nájezd cca 2k km

Uz sem v tom ztracim. Sorry, chtle sem to napsat pod jiny prispevek. A ano pises to spravne ale ten typek co jezdi s i3 to ne a ne pochopit, podle me musel mit v mladi nejakou mozkovou prihodu, asi na dalnici a od te doby v tom lita furt..dalnicni rychlosti

To vis ze jo :-) ;-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Blbost, s Teslou musíš jezdit pořád na plný plyn je to o zážitku ne nějaký blbý ježděni podle pravidel.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To se asi dělá blbě, ne, když plynový pedál v autě není? :-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

V každém autě je plynový pedál, který už mnoho let ovládá elektroniku a ne karburátor.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tywole tak ta dráha mrdka má jen 11? Uvidíme u ID.

Nedělám si iluze, že u VW to bude jiné.

Jinak nechápu, co máte s tou drahotou. E-tron začíná o milion méně než Xko. Sice je to holátko, které když si dovybavíte, tak se přibližuje k Xku, ale aspoň to umožňuje si koupit e-trona, když nechce mít vše "all-in-one" jako u Xka, kde máte všechnu výbavu už v základu a prakticky si volíte jen barvu, kola a případně hardware na budoucího Autopilota.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Celkem hezký auto, bohužel v porovnání s Tesla X 100D je ten dojezd tragický. Nabíjecí křivka rozhodně správná není, kus jí chybí, takto vypadá správně z reálného nabíjení.

imgup.cz/images/2019/02/10/Nabijeni-Audi.png

Už v minulém vláknu jsem vám dokázal, že ta křivka od Fastnedu je v pořádku, akorát platí pro nominální podmínky = teplota baterie na nominálních 20-30°C. Tato vámi prezentovaná křivka vychází z nabíjení při -1,5°C, což poukazuje pouze na to, že Audi má slušně zvládnutý TMS baterie. Tesla je na tom sice ještě o něco lépe, ale rozhodně je to o třídu lepší než třeba Kona/Niro. Leafa pak ani nepočítám.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Reálná křivka z provozu je daleko důležitější, než nějaká laboratorní křivka. Navíc pan Hořčík neuvádí celou křivku, ale jen od 30%. To jak má zvládnutý teplotní management se ještě ukáže v praxi, stejně jako se to ukázalo později u nového Nissanu a fastned.nl toto vůbec neodhalil. Každý si takovou křivku může udělat sám, na to nepotřebuje nějaký server, který neměří v reálných podmínkách.

Ale ta křivka od Fastnedu reálná je, stejně jako je reálná ta kterou naměřili pro Nissan. To že má Nissan problém s rapidgate neznamená, že by si tu křivku vymýšleli. Ano i Audi může mít podobný problém jako Nissan, ale to z dostupných dat zatím nevíme.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Opravuji Horčík. Mimochodem křivka nabíjení Soulu je naprosto stejná v 25°C a -5°C.

Soul není dobrý příklad na porovnání, protože jeho nabíjecí výkon je limitován absencí 100kW CHAdeMO stanic. Soul zřejmě umí nabíjet podobně rychle jako Ioniq (až 77kW), ale prostě ještě nedávno nebylo kde. Je to podobné jako testovat e-tron na 50kW stanici, tam taky pojede naplno i v záporných teplotách.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jak víte, výkon nabíjení je velmi závislý i na celkové kapacitě. Naopak Soul a Ioniq je výborný příklad toho, že při třetinové kapacitě oproti eTronu dokáží nabíjet "jen" polovičním příkonem. Kdyby měly dvojnásobnou kapacitu, zvládnou i těch 150 kW.

To není pravda, protože dvojnásobná kapacita v těch samých článcích se do toho vozu nevejde. Pro vyšší kapacitu ve stejné krabici musíte použít jiné články s vyšší energetickou hustotou, které ale bohužel za současného stavu poznání budou mít významně nižší výkonovou hustotu a tedy rychlost nabíjení.

Můžeme to demonstrovat třeba právě na Niro 64kWh, jehož články mají povoleno nabíjení max. 200A, tedy zhruba stejných 77kW jako zvládne Soul s 2x menší kapacitou baterie. Jinak řečeno Niro se současnou baterií nikdy 120-150kW nabíjet nebude.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Samozřejmě, že se články do vozu nevejdou, když je Soul na délce skoro o metr kratší než Audi. Kia Niro má baterii 67 kWh (64 kW využitelných) a má omezení na 80 kW, ne kvůli bateriím, ale kvůli dalším komponentám v autě. Nabíjení proudem 1,5C je standard, tedy je to prostá matematika, počet článků x 1,5C. Soul má 96 článků, tedy standardní proud může dosahovat 150A, kdyby měl článků dvojnásobek, měl by možnost jít až na 300A, což ve spojení s 400V na baterii je 120 kW.

Tak ještě jinak současný Soul má baterii cca 31,5kWh (celková energie) a už ho bylo viděl nabíjet cca 77kW, tedy cca 2,5C. Nový Soul bude mít cca 67kWh (celková energie - stejná baterie/články jako v NIRO) v téměř stejně velké krabici jako starší soul. Nikdo zatím NIRO neviděl nabíjet víc jak cca 77-80kW, tedy cca 1,2C a s vysokou pravděpodobností už ani neuvidí.

Tedy aby bylo možno zdvojnásobit energii ve stávající krabici Soulu, bylo třeba použít jiné články s dvojnásobnou energetickou hustotou. Bohužel současná technologie nám prostě neumožňuje se zvyšováním energetické hustoty článků zároveň udržet vysoké nabíjecí proudy. Proto se Nový Soul bude nabíjet v podstatě stejným výkonem jako ten starý s poloviční kapacitou baterie (1,2C vs 2,5C).

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nevím, zda si uvědomujete, co znamená 1C nebo 2C. Bavíme se o nabíjecím proudu, který se rovná baterií s kapacitou v Ah, tedy ne v kWh. Aby baterie měla 400V, ale dvojnásobek kapacity, pak se například 2 bloky o 96 článcích spojí paralelně, tedy má stejné napětí, ale dvojnásobnou kapacitu. Tedy nenabijite články místo 1C proudem 2C, ale nabijite stále jednotlivé články proudem 1C. Zde platí Kirchhoffovy zákony.

Pro orientační určení "C"čka je u EV uživatelsky přívětivější používat zjednodušený výpočet z energie a výkonu místo z kapacity baterie a nabíjecího proudu už jen proto, že je často nemusím znát. Tedy na příkladu: Ioniq má celkovou energii baterie cca 31kWh(články LGX L3 s nominální energií 161Wh a nominální kapacitou 43Ah v zapojení 96s2p) a při nabíjení teoretickým výkonem špičkově cca 80kW (396V*200A) to dělá tímto výpočtem cca 2,55C. Pokud to vezmu metodicky správně přes kapacitu, tak to bude pro baterii 200A/86Ah tedy 2,32C. Respektive pro každý jednotlivý článek to je 100A/43Ah, tedy opět 2,32C.

Tedy počet paralelních článků na celkovém "C" baterie při dané kapacitě nic nemění.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

ADMIN: tyoe mě ty vaše stránky normálně ZATUHÁVAJÍ V CHROME !!! posledních asi 14 dní. Pochvíli zatuhnutí systém W10 ohlásí chrome zamrzl mám čekat nebo ukončit ;)
S OPERA VPN dobrý

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Vyčisti si systém.
Jede to ve windows 10 na FF/Opeře/Chromu, v linuxu opensuse jsem to taky vyzkoušel. Na androidu na tabletu to taky jede.
Spíš se podívej jestli ti to neblokuje firewall (no a potom taky uprav nastavení chrome).

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

dík no hele ale jako 8 let to šlapalo fpoho a najednou posledních 14 dní mám problém v tu samou dobu na 2 rozdílných NB na dvou rozdílných sítích provajdrů jen a pouze se stránkou hybrid.cz jako sory ale vrtat se kvůli ní ftom nebudu, v záloze mám operu ;) Každopádně čistěním to určitě nebude to dělám CC a Advance denodenně ;) Jen se tímto chtěl vědět jestli mám problém jen já a jak tak neuvěřitelně koukám ještě nikdo ste jako za poslední 14 dní neměl v W10 Chrome na hybrid.cz hlášku že stránka neodpovídá ?????????????????? to snad není ani možný..... Anebo mám na obou nějaký jíný konfliktní SW který vy tam nemáte.....

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jednou mi něco podobného způsoboval antivir s rozšířenou funkčností (byl to avast) na jiné stránce. Chyba po aktualizaci antiviru.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Asi se vam v blazinci podelala sit....

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Chrome dostane režim „Never Slow“ pro důraz na rychlé načítání stránek

diit.cz/clanek/chrome-dostane-rezim-never-slow

Obrázek uživatele Kuk

System W10? Voteři vokno, vyhoď ten klump normálně z wokna a máš klid. Takovej sajrajt si nepouštěj do baráku. Mrkvosoft je dinosaur dinosaurů.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

ále prd ty ftákuuotvíráku, W10 fakaj perfektně, objevilo se to na více počítačích, speciálně zatuhává záložka HYBRID.cz v CHROME. Nikoli CHrome obecne, pouze záložka HYBRID.cz v CHROME čímž samozřejmě vyvolá zatuhnutí celýho chrome, ale jiný stránky v chrome netuhnou. Je to věc přímo HYBRID.cz (nejspíš nejaká nekompatibilita po aktualizacích za posl 14 dní se aktual W10, chrome, avast... ;)

Na opeře pod těma samýma W10 na tom samým NB HYBRID.cz netuhne

Jestli hybrid.cz dokáže zatuhnout Chrome, tak je to problém Googlu, ne hybrid.cz. Z principu webový prohlížeč musí být naprosto blbuvzdorný.

Jenomze cipis vi prd. To, ze maji nejake stranky napraseny javascript a jako bonus to ceka xy sekund na nejaky polsky reklamni sajarajt (a vypada to tuhe) jeste vubec neznamena, ze vytuhnul prohlizec...

EDIT: chrome sice neni dokonaly, ale opravdu ho vytuhnout da celkem praci - maji extra proces pro kazdy tab. Negativni stranka toho je vetsi spotreba pameti.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

z principu jediný stránky na světě který tuhnou v CHROME jsou HYBRID.cz takže jak známe nablitej HYBRID.cz reklamama usuzujeme logicky že jako sirotek ve vodách internetu má problém posledních 14 dní on ;)

Hybrid.cz může prasit jak chce, ale pokud zatuhne prohlížeč, je to stále chyba prohlížeče. To se nedá okecat, ani omluvit.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

ále dá :) řešili sme problem hybridu už několikrát tady. Určitě mu to dělá zas nějaká jeho pitomá reklama, není to poprvý, aléééé to tys tu ještě nebyl ;) 2-3 roky z5t

Koukám, Vy jste expert na všechno.
Jak jsem psal, pokud jakýkoliv web dokáže shodit webový prohlížeč, tak je to vždy chyba prohlížeče. Webový prohlížeč musí být tak robustní, že když interpretuje cokoliv, co dostane pod ruku, tak ho to nesmí "rozházet".

Dalšího komentáře netřeba.

P.S. A zkuste se naučit psát česky a ne pořád čééésky. Můžete si myslet, že je to vtipný, ale je to jen trapný (pokud tedy nejste "-náctiletý", kde se to dá omluvit pubertou).

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

nikoli, hybrid se s debilníma reklamama tahanejma přes kambodžu bud přizpůsobí anebo ho prostě odstřihnou ;)

diit.cz/clanek/chrome-dostane-rezim-never-slow

To je trochu něco jinýho. Nikdo hybrid.cz neodstřihne, hybrid.cz se načte i v tomto režimu.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

jo ale bez reklam a nedostane zaplaceno :))

To je ale problém hybrida, ne můj. Já, jako čtenář, se nadále k obsahu dostanu.

Obrázek uživatele Kuk

Chrome je taky pěkná srágora vod gůgl molocha.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

f klidu Kuku, jemu ještě dlóoooouho bude trvat než prozře. Nebo neprozře nikdy. Předkové na to měli jasný slogan - Tvá upozornění jsou mu platné asi stejně jako bys házel perly sviním.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

hele nesmíš tolik závidět jaroušku to není hezká vlastnost, tudy cesta nevede to si pamatuj :))))

Obrázek uživatele Kuk

Blbý je že není kloudná alternativa. Japko je drahý. Já přežívam na 7, ale 90 % času jsem stejně na ipadu.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

na 7 :)))) ty seš ale zabrždenej konzerva vocas. Ja W10 jedu fpoho od 11/2015 !!!!!! :))))

Obrázek uživatele Kuk

No to je vidět jak ti z toho hrabe :)))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

nesmíš se toho bát, W10 jsom mnohem inteligentnější jak 2009 W7. Navíc W7 končí to je mršina, historie fujtajksl, jakmile si čuchneš k lelšímu už nechceš zpět ;) W10 byly pohaněný negativní reklamou to je podobný jako elektromobily dezinformacema ropáků ;) Není to tak. Fachaj skvěle, měli pár much ale armáda inženýru to dnes a denně řeší kdežto W7 jsou defakto mrvola :)

Každopádně podmínkou PRO KVALITNÍ W10 8-SMÁ GENERACE V BŘEZNU přijde je :

1) minim SILNÝ PROCESOR AMD RYZEN / i5 3tí generace = VÝKON +/- 9.000 bodů !!!

cpubenchmark.net/

2) minim 8GB DDR3 nebo lepší

3) SSD minim SATA3 500/500

czc.cz/ssd-pevne-disky/produkty?q-c-9-f_2025079=sSATA%206Gb%2Fs&q-c-1-producer=seleb7qsr30fdoa9nmif4k9j0o9&q-c-6-f_2025059=r1025-2048&q-c-8-f_2025079=sM.2%20PCI-Express%20NVMe&q-c-5-f_2025059=r550-1024&q-c-0-producer=s4infur2v7mecbbfc9rflek9p87&q-c-7-f_2025059=r2049-20000&q-c-3-f_2025059=r240-479&q-c-2-producer=s59qrjt6qsicspbgibotbbb40rf&q-c-4-f_2025059=r480-550

4) grafika stačí fpoho integrovaná intel HD4000 a lepší ;)

videocardbenchmark.net/

takže třebááá ;))

levnapc.cz/repasovane-pocitace.html?f=10:60,61;2:2;11:72&o=9;10;2;11;13;8;14;5&keepState

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

tajdlenc třeba máš komplet hotovku za 8smišku domů před barák poštečkou kvalita della germán cáluňg hotovo točit soudluzi ;)))

levnapc.cz/pc-sestava-dell-optiplex-7010-1.html

výkon cpu 6709 to de ještě (pod 4.000 bodů nebrat šrot)

cpubenchmark.net/cpu.php?cpu=Intel+Core+i5-3470+%40+3.20GHz&id=822

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

hmm i7 je ale lepčí ;))

levnapc.cz/pc-dell-optiplex-9010-core-5.html

výkon cpu 9293 bodů

Na chvíli jsem se lekl, že tu za pár minut po zveřejnění článku bude 37 příspěvků o e-tronu. :-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

joo nikdy nevíš kam tě cesty hybridí dovedou :) To aby vyKuk mohl brousit hybrid.cz potřebuje nejdříve kualitní mašinu dell a hnedka potom wokna až pak etron ;)))

Obrázek uživatele Kuk

Ty troubo blbej už před půl dnem jsem ti psal že jsem z 90 % na ajpedu, takže se tu namaháš zbytečně, ale to bys nesměl tak chlastat na prášky jak chlastáš.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

ftáku uotvíráku jasně že umím číst s eplem se di zahrabat stejně jako s těma zabržděnejma 7dmičkama ;) Když neumíš poděkovat tak di dopldele možná to posloužilo jinejm proto to vkládám jen na tebe nesázím :))

Obrázek uživatele Kuk

Audia a Porše museli přehodnotit svojí elektroplatformu, protože Tesla dokáže vyrábět ještě levněji než čekali. To co zkousnou u Porše už je pro Audi moc moc drahý :D
Tesla Model 3 cost surprised Porsche and Audi after reverse-engineering
https://electrek.co/2019/02/09/tesla-model-3-cost-surprise-porsche-audi-reverse-engineering/

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Toto mluvi za vse:
The e-tron as the first electric Audi is not only late. It does not reach some target values and has become far too expensive with more than two billion euros in development costs. The approximately 600,000 cars sold for the break-even are now regarded as an illusion.

To by mně zajímalo, jak se došlo k číslu 600k prodejů, když Q7 se prodá nízké desitky tisíc ročně. Buď hulí dobrej matroš novináři nebo v Audi.
To čislo nesedne ani na stávající produkci.

No je to nejspis mysleno tak, ze musi prodat 600k aby se zaplatitl vyvoj ktery je stal 2 miliardy nebo kolik. Vyvoj Q7 se zaplatil uz v minulem stoleti.

Taky mi to tak přijde. On člověk ani nemusí mít doktorát z MIT, aby si pohledem na rendery e-tronu a hlavně jeho baterie nedokázal spočítat, jak moc výrobně nákladné to musí být. E-tron baterie dle mého soudu musí být výrobně ještě dražší než baterie TMS/X, která rozhodně není vzorem levné a robotizované výroby.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak napíšte firmu, ktorá vie lacnejšie vyrábať baterku ako Tesla. Ja takú nepoznám.

V S a X jsou jine baterky nez 3, ktere vyrabi GF za par slupek. Pro 3 s tebou souhlasim ale v S a X tak levne byt zdaleka nemusi.

Tak především dnes už je výrobní cena vlastních článků sražena v podstatě na cenu vstupních surovin. Cenu baterie dnes určují už primárně výrobní operace = montáž, kde na cokoliv musí sáhnout lidská ruka je nehorázně drahé (proto lze v číně nabídnout levnější TM3). Ke každému modulu i dnes musíte ručně připojit hadice chlazení + konektor k BMS a dále přišroubovat klémy/připojit konektor silových vodičů. Když si postavíte vedle sebe packy z TMS/X a TM3 tak je na první pohled patrný rozdíl 16ks modulů (z toho dva v druhé vrstvě) vs. 4ks moduly.

E-tron má těch modulů 36ks(z toho 5 v druhé vrstvě), tyto ale nejsou protékané kapalinou, protože to už by bylo úplné montážní peklo.

Ok, dik za zajimave info.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

teslamagazin.sk/baterie-elektromobily-vyrobna-cena-porovnanie-tesla/

Ale v tom clanku se vubec nepise o jakych bateriichje rec. Jsou to 18650 ktere dela Panasonic nebo ty nove 2170 ktere dela Tesla+Panasonic v GF3? Protoze o tom se tu bavime a clanek zadne nove info o tomto neprinasi :)

Obrázek uživatele Alien5

No vidite ze jste na to prisli sami .To byl ten problem o kterem jsem mluvil $$$$ a dostupnost...

---

Profesionální astronom. Česká astronomická společnost + http://www.hvezdarnamb.cz/
BOINC : https://www.czechnationalteam.cz


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicYouloca Dating — Connecting Singles WorldwideAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilveletrh e-SalonNabíječky elektromobilů Circontrol