Automobilka Tesla Motors připravuje na rok 2017 uvedení levného elektromobilu Tesla Model 3. Zástupci Tesly před nedávnem řekli, že auto by se mělo prodávat v různých variantách.
foto: Theophilus Chin
Rozhodli jsme se proto uspořádat čtenářskou anketu nadepsanou „Levný elektromobil Tesla Model III/Model 3 by mě zajímal jako…„. Chtěli jsme vědět, která varianta elektromobilu Tesla Model 3 by mohla být pro české řidiče nejzajímavější.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Cena benzínu letí dolů a s ní i cena akcií Tesla Motors
První zákazníci si převzali elektromobily Tesla Model S v Austrálii
Výsledek nepřekvapil. Z 276 hlasů si plných 43 % (120) vysloužila varianta kombík. Druhý se umístil hatchback s 27 % (75 hlasů) a třetí sedan s 16 % (43 hlasů). Poslední se umístila varianta crossover se 14 % a 38 hlasy.
Zajímavé. Detaily. Výroba
Zajímavé. Detaily. Výroba pohonného ústrojí, montáž palubní desky, kompletace vozu
Tesla Model S Production Forum 720p HD
https://www.youtube.com/watch?v=nUg6SgT4q2w
How Its Made Dream Cars S02E10: Tesla Model S
https://www.youtube.com/watch?v=ZOriitPjlcw
The Tesla Store Experience
https://www.youtube.com/watch?v=fnFvXwpm2To
How Nevada won the Tesla Gigafactory | Fortune
https://www.youtube.com/watch?v=aIIMRfQgNHA
Ta karoserie z obrázku by
Ta karoserie z obrázku by byla super.. Strašně se mi líbí koncepce Opelu Signum, zvenku malé autíčko, ale uvnitř vám poskytuje prostor a výbavu střední třídy. Sice mám Vectru v kombíku, což je velká loď, ale vpodstatě jsem proti obrovským autům a jejich stálému zvětšování. Měl by se lépe využívat vnitřní prostor, ale vnější rozměry aut by se podle mého měly zmenšovat/zůstat stejné. Navíc o kufru ve zmiňovaném Signumu snad nikdo nemůže říct, že je malý.
Pokud by měl model 3 dostatek místa pro mých 190 cm a také slušnou výbavu a navíc takovéhle rozměry, tak by to pro mě bylo ideální auto.
Suhlasim s Vami, ze auta by
Suhlasim s Vami, ze auta by sa mali radsej zmensovat. Kope ludi by stacilo jednomiestne vozitko a-la i-Road. Ale s maximalkou vhodnou aj na dialnicu.
Zvysne cesty napr. s dvoma/troma detmi alebo rodinne vylety sa daju pokryt carsharingom/poziciavanim. A nemali by sme ani take preplnene ulice.
Já si myslím, že s
Já si myslím, že s nástupem elektromobility a se zlevněním vozidel by jsme se mohli podobnýho zmenšování dožít…
Ta neustále bobtnající
Ta neustále bobtnající auta mají i jiné vedlejší důsledky. Třeba před 14 lety jsme postavili dům s garáží dlouhou 8,5 metru pro 2 vozy za sebou. Abych dnes mohl mezi vozy nižší střední třídy projít, musel bych mít nejméně 9 metrů. Takže s bídou zaparkuju jeden a k tomu opravdu, ale opravdu malé městské auto s délkou do 4 metrů. Legrace je postavit vedle sebe Ford Fiesta z roku 1998 a dnešní. A tragédie když zjistíte, že uvnitř je to menší, viz Škoda Felicie versus Fabie.
Snad se to brzy změní…
Snad se to brzy změní… nemám nic proti luxusním autům, ale přijde mi, že v současnosti luxusní auto musí být obrovské, což je podle mě špatně. Doufám, že se brzy bude prodávat auto velikosti A3, ale vnitřním prostorem a komfortem blízké spíš A6 a že se začne vnitřní prostor víc řešit.