Nový Golf přijíždí ke startovní čáře. Již osmá generace bestselleru s více než 35 miliony vyrobenými vozy „vstoupí svých designem a digitálními inovacemi do nové epochy“, tvrdí koncern Volkswagen.
foto:
Volkswagen chtěl původně představit nový Golf už v září na autosalonu ve Frankfurtu. Plán ale vzal za své kvůli elektromobilu Volkswagen ID.3 a nový Golf osmé generace se představí na samostatné speciální akci během října.
První dodávky auta chystá VW na konec roku. K dispozici budou verze s pohonem na benzín, naftu, ale také 48V mild-hybrid a plug-in hybrid. Čistě elektrická verze se velmi pravděpodobně už vyrábět nebude.
Nový Golf staví na vylepšené architektuře MQB. V interiéru na řidiče čeká minimalistický design, kterému vévodí dotykový displej. Mluví se také o tom, že do prodeje už nepůjdou třídveřová verze a kombi.
iD3 určite seberu Golfu mediální pozornost, ale sebrat mu
iD3 určite seberu Golfu mediální pozornost, ale sebrat mu prodeje to bude trvat trochu dýl.
Golf je male auticko za cenu Octavie. Golf kupuji lidi kvuli
Golf je male auticko za cenu Octavie. Golf kupuji lidi kvuli malemu parkovisti, nebo jakou maji motivaci? Takovy prd bych nekoupil.
Divil by ses, co se do Golfu vejde. Nedávno jsem v něm
Divil by ses, co se do Golfu vejde. Nedávno jsem v něm převážel novou TV o úhlopříčce 65 palců (v krabici). Jinak do něj dám pohodlně i bicykl nebo lyže. A parkovat s ním je radost. Konkrétně mou motivací byla hlavně spotřeba – cca 3,5 – 4 l/100 km (jde o Golf Bluemotion) a pak také celková promyšlenost, praktičnost a kompaktnost.
To by zvladla Fabie Combi take, ale za mene penez. Technicky
To by zvladla Fabie Combi take, ale za mene penez. Technicky jsou skoro dvojcata. I nemecky Autobild se ptal, zda je Golf vubec zapotrebi, kdyz existuje Fabie.
Jako uznávám, že jak Fabia Combi, tak i Octavia dávají
Jako uznávám, že jak Fabia Combi, tak i Octavia dávají také smysl a jsou velice praktická. V ekonomickém hledisku určitě Golf překonávají. Kdybych nechtěl auto s absolutně nejnižší možnou spotřebou nehledě na cokoliv, tak bych o nich býval určitě přemýšlel. (Mimochodem, nechal jsem si udělat i chiptuning vyloženě k dalšímu snížení spotřeby, ale ten bohužel naopak spotřebu trochu zvýšil – je vidět, že už z výroby měli vše pro snížení spotřeby nastaveno na maximu možného.)
Golf je tu prave proto ze Octavia je liftback a Golf
Golf je tu prave proto ze Octavia je liftback a Golf hatchback, ve variante kombi jsou to vesmes velikostne srovnatelna auta(ac je Octavia o 10cm delsi, uvnitr to o tolik lepsi neni, naopak v Golfu je mista o neco vice, ja si „sam za sebe“ v Golfu variant sednu lepe nez v Octavii kombi), octavia uspela se zadkem v liftu, kdesto Golf se zadkem nekde prodavany jako Jeta uspesny moc nebyl, ty dva modely se tak celkem zajimave doplnuji
a je celkem zajimave si pak srovnat ceniky obou verzi ve variante kombi, mnohdy se da lepe vybavany Golf variant s lepsi motorizaci poridit levneji nez Octavia Kombi, spoustu lidi to ale nenapadne ani srovnavat a v CR se proste Octavia bere jako ta vice kupovana a hura pro ni bez kouknuti se prave na Golf Variant, samozrejme k prihlednutim i ke slevam, ktere u Skodovky je ochotno dat podstatne mene prodejcu nez prodejcu VW a v podstatne jinych relacich
Jeta je naopak úspěšná v USA.
Jeta je naopak úspěšná v USA.
Co to breptáš, Golf, Brouk i Ochcáfka jsou postavený na
Co to breptáš, Golf, Brouk i Ochcáfka jsou postavený na úplně stejným podvozku. Malý autíčko je Fóbie nebo Polo když už :)))
Do Golfu kombi dáš nesloženej bycikl.
když odmyslim, že podle vyjádření si asi nekoupis ani tu
když odmyslim, že podle vyjádření si asi nekoupis ani tu ovci která vychází ze staršího golfu. tak ti rozdíl mezi válečným ramenem ovce a vyceprvkovou nápravou golfu asi nevysvetlim:-)
Nekoupil bych ani Golfa, ani Octavku. Koupil jsem si Teslu 3 a
Nekoupil bych ani Golfa, ani Octavku. Koupil jsem si Teslu 3 a nejaka spalovaci auta s technikou minuleho tisicileti me absolutne neberou. Viceprvkovou napravu jsem mel (udajne) v Passatu. To uz je ale uplne fuk. Byl to dieselgate. Fuj fuj fuj.
tu teslu co se v Evropě neprodává? a nemá eevropskou
tu teslu co se v Evropě neprodává? a nemá eevropskou homologaci?
Teslu 3 s evropskou homologaci, kterych se v Evrope prodalo
Teslu 3 s evropskou homologaci, kterych se v Evrope prodalo pres 43.000 kusu.
To bude konec Golfu a nahradí ho postupně ID.3, ID je z
To bude konec Golfu a nahradí ho postupně ID.3, ID je z venku veliké jako Golf a zevnitř jako Passat, takže Golf bude v budoucnu již ekonomický nesmysl. Vše jen záleží na tom jestli se elektřina u VW uchytne což asi ano, ale hlavně jak rychle. Je dost možné, že uvidíme poslední model od Golfu bez nástupce, i když spalovací verze si VW ještě udrží v linii ještě dlouho, tak bude po faceliftu ještě poslední upgrade.
iD3 nenahradí Golf ani náhodou.
Marketingovej blábol o
iD3 nenahradí Golf ani náhodou.
Marketingovej blábol o vnitřním prostoru jako v Passatu naplno vyvrátila videorecenze ID3. Je to menší auto a vevnitř speciálně na zadní sedačky je už pro delší postavy problém se nasoukat a hlavně dřou hlavou vo strop :)))
https://youtu.be/US3vccIQn2g
ID nejneže nebude za polovic co TM3 ale ani náhodou nemá uvitř prostor jako Golf natož Pasát. :)))
To je snad ještě menší než Polo-auto, ne?
To je snad ještě menší než Polo-auto, ne?
Co jsem koukal na odhadované rozměry, tak na délku jako
Co jsem koukal na odhadované rozměry, tak na délku jako Golf VII a rozvor malinko větší. Tak teoreticky by tam mělo být dost místa. Uvidíme jaká bude realita.
pro informaci ten pan ve videu je Alexander Bloch a ma vejsku
pro informaci ten pan ve videu je Alexander Bloch a ma vejsku prez 2 metry 😉 pust si s nim dalsi testy jinych aut aby sis porovnal velikost, jestli on s jeho vejskou se do ID3 vejde takto pohodlne, tak to zas tak male auto nebude
odhadem velkovni rozmery hodne podobne Golfu
ostatne par porovnani s jinymi auty a i Golfem ve videu je, v jednom zaberu kdys akceleruje se miji sprotijedoucim Golfem 7 generace, a tam se zda ze ty auta jsou velice podobne velka, v dalsim zaberu pak stoji vedle starsi Audi A3 Avant, kde je i par zaberu ze kterych pusoby obdobne, podobna vejska, rekl bych ze VW se snazilo ID3 velikostne zaradit prave presne na velikost Golfa, tedy na nejprodavanejsi jejich auto
Nebude-li Golf v elektrické verzi, tak jej začne
Nebude-li Golf v elektrické verzi, tak jej začne kanibalizovat ID.3. Zároveň bych se v takovém případě odvážil předpovědět, že to bude znamenat celkové snížení prodejů Golfu.
Já jinak Golf mám a marně přemýšlím, jaké -elektrické- auto jej svými kvalitami u mě v budoucnu nahradí.
No delat dve stejne velke auta jako BEV na dvou ruznych
No delat dve stejne velke auta jako BEV na dvou ruznych platofrmach by byl asi nerozumm…..
Golf a ID3 me prijde jako podobny krok o ktery se pokusila
Golf a ID3 me prijde jako podobny krok o ktery se pokusila Toyota s Corolou a Aurisem, casem prijdou na to, ze lepsi bude ponechat jen Golf, to jmeno jiste nepohrbej a pokud budou chtit aby zustalo i ID3, coz je nesmyslnej nazev sazejici na kratkodobe aktualni PR, tak ho casem pocitam zaradi do jine kategorie a nahradi nejaky mene uspesny model tim ze se proste pretransformuje dalsi generace na jene auto
ID3 chapu i jako moznost v pripade ze by jim to s elektrinou nevyslo, zariznou tak pripadne jen model ktery nema tradici
moznosti mohlo bejt kuprikladu i Golfa vyrabet na 2 platformach, jak spalovaci tak elektricke, kde by byla schodna jen venkovni bouda, ovsem asi by to bylo mnohem nakladnejsi a nemelo by to takovy PR efekt jako to ma ted se 2 modely, pokud se jim elektrika ujme, zcela jiste pristi Golf pripadne 9 generace bude elektricky, a pri prumeru 5-6 let par generaci zpet se pripadne 9 generace dockame nekdy v roce 2024-2025
To si Wrigley myslelo s Orbitem taky a teď už nikdo neví co
To si Wrigley myslelo s Orbitem taky a teď už nikdo neví co to je Wrigley, ale každej zná Orbit :))))