Skica interiéru studie elektromobilu Škoda Vision iV poskytuje výhled na překvapivá řešení prvního vozu značky Škoda s čistě elektrickým pohonem na bázi platformy MEB.
Studie interiéru konceptu elektromobilu Škoda Vision iV, prvního elektromobilu postaveného na koncernové platformě MEB.
foto: Škoda
foto: Škoda
Nové je v interiéru studie Škoda Vision iV zejména inovativní a uživatelsky přívětivé uspořádání přístrojové desky a středového panelu. Doplňuje je centrálně umístěný displej, který se zdánlivě vznáší, a nový dvouramenný volant.
Škoda je nyní v elektromobilitě čím dál tím aktivnější. Intenzivně hledá pro tento směr nové posily a rozjíždí nové projekty, např. instalaci 56 nabíjecích stanic Siemens nebo mobilní nabíjení e-Mona.
tisková zpráva
Potvrzeny termíny dodání elektrických škodovek (dnes v HN
Potvrzeny termíny dodání elektrických škodovek (dnes v HN zpráva od šéfa Škody):
e-Citigo – výroba na podzim, dodání začátkem ledna 2020
Hybridní Superb – dodání začátkem ledna 2020
Vision iV (elektrické SUV) – start prodeje říjen 2020
Hybridní Octavia – představení přelom roku, prodej od června 2020
Pozn.: Prý na všech elektrických modelech budou prodělávat a tak jich budou vyrábět jen tolik, aby nemusely platit pokuty za nedodržení emisí.
nemusely .. bože, proč ženský rod?!
nemusely .. bože, proč ženský rod?!
Ježkovy voči, to se mi nestává, většinou jsem na druhé
Ježkovy voči, to se mi nestává, většinou jsem na druhé straně češtinářské barikády :-). Tato chyba se mi stane maximálně jednou za deset let 😀
Jinak díky za upozornění, fakt už se to nestane 🙂
I když jak na to teď koukám, jestli já jsem nemyslel
I když jak na to teď koukám, jestli já jsem nemyslel původně „automobilky nemusely platit“ a pak se do toho trochu zamotal. No už to pitvat nebudu a příště si to po sobě i přečtu i po ťukání na mobilu.
ten – Emil Škoda?
ta – Škoda Auto?
Hmm. Takový jazykový
ten – Emil Škoda?
ta – Škoda Auto?
Hmm. Takový jazykový oříšek.
🙂
Při bouracce máte dvojí jistotu že vás rozetne
Při bouracce máte dvojí jistotu že vás rozetne nabroušené dvojostri palubní desky.
A udělá z vás jedno kolečko salámu s velkým odpadem 😀
A udělá z vás jedno kolečko salámu s velkým odpadem 😀
Ale že se jim ten tablet krásné povedl integrovat do
Ale že se jim ten tablet krásné povedl integrovat do palubky..jak pěst na oko:)).Jesteze s tím nejdou do výroby.
Tywole to je jak z Abicka za rotace,světle zitrky a
Tywole to je jak z Abicka za rotace,světle zitrky a futurismus.
A Kefalín, k čemu je dobrý takový středový tunel?
A Kefalín, k čemu je dobrý takový středový tunel?
Určitě na výstavě jeho potřebu soudruzi objasní. V i3 se
Určitě na výstavě jeho potřebu soudruzi objasní. V i3 se tam manželce krásně vejde kabelka…
Noooo, treba v nekterych uctivanych EV je to jediny odkladaci
Noooo, treba v nekterych uctivanych EV je to jediny odkladaci prostor v dosahu ridice.
Středak v Elektru = Nasrat.
Středak v Elektru = Nasrat.
A proč ne? Třeba jako odkládací prostory, na odložení
A proč ne? Třeba jako odkládací prostory, na odložení brýlí, mobilu, drobných mincí použitelných do automatů a nákupních košíků, nabíjecích kabelů a pod. A dobré je, když tam jsou dva držáky nápojů. Rozhodne mi to přijde užitečnější než tam mít prázdné místo – k čemu?
To prazdne misto treba k posezu treti osoby za dostatecne
To prazdne misto treba k posezu treti osoby za dostatecne celkove sirky automobilu? 🙂
Odlozeni Vami zminenych veci lze resit jiste jinak u tak minimalisticke palubni desky. Priznam se, ze nejsem zastance jezeni a piti v aute, dotycni delaji binec a tech par hodin cesty se da bez obojiho prezit a pokud neda, lze zastavit.
Jasně, v zádu je tunel zbytečný a tam je lepší mít
Jasně, v zádu je tunel zbytečný a tam je lepší mít rovnou podlahu, aby se tam vešli tři lidi. Ale stejně to bude nouzovka, při velikosti klasických aut, viz test Tesly 3.
Nebo jste myslel tři lidi vepředu? Jak to měla kdysi nějaký Honda, nebo Fiat Multipla? To teda nevím… prostě přijde mi vepředu lepší mít uprostřed odkládací prostory a držáky nápojů a vzádu bez tunelu a prostor pro 3 osoby.
Ohledně držáků nápojů, neznám auto, co by je nemělo a na dlouhou cestu jsou užitečné. Když jedu 5 hodin, tak vypiju půl litru až litr tekutin. A zastavovat pokaždé se mi nechce, ani nepotřebuji, přijde mi lepší a pohodlnější napít se v autě za jízdy.
Myslel jsem i vepredu neco ve stylu dodavek, kde jsou
Myslel jsem i vepredu neco ve stylu dodavek, kde jsou odkladaci prostory na ppalubovce.
5 hodin v tahu jsem nikdy nejel. Jen vim, ze kdyz clovek o vikendu ci dovolene maka venku, tak zvladne i 5 hodin bez piti. Myslim si,z e pravidelny pitny rezim, jak je nam nekolik let masirovan, je neco umeleho prave pro kupovani balenych napoju. Neco podobneho vidim v jezeni co 2 hodiny nebo 5 jidel denne. Toto si z detsvi a mladi neznam.
To by se mi nelíbilo, jako v dodávce. Mám rád, když
To by se mi nelíbilo, jako v dodávce. Mám rád, když vepředu jsou dvě jasně oddělená místa a mezi nimi odkládací prostory. Ale samozřejmě, co člověk, to názor a vkus, jasně 🙂
Jezdím pracovně téměř každý týden, 5 hodin a někdy i více. Někdy to beru na jeden zátah, někdy s pauzou na toaletu. Nemám nejmenší problém jet to v kuse, je to dálnice, adaptivní tempomat a když není hnusně, tak je to pohoda.
ANo, dá se vydržet i bez pití, ale proč, když se můžu napít i během řízení? Prostě to potřebuji a i kvůli zdraví… prostě za den min. 2 litry a je lepší pravidelně než nárazově, to není můj výmysl. A to už neříkám v létě.
Myslim, ze uvnitr auta s pustenou klimou (suchy vzduch) je to
Myslim, ze uvnitr auta s pustenou klimou (suchy vzduch) je to horsi nez kdyz se dela venku.
Urcite zalezi na druhu prace (reknete ten nazor tesarum,
Urcite zalezi na druhu prace (reknete ten nazor tesarum, zednikum nebo tem, co secou s krovinakem) a vyuziti te klimy. Ale jak jsem psal, nejezdim dele jak 2 – 3 hodky v kuse, nemam tempomat, takze ani potrebu, proto jsme zakazal konzumaci pokrmu v aute 🙂 Ale chapu, ze jini lide maji jine potreby a z auta kacelar a nezavidim jim.
Tak jasne, pokryvac na rozpalene strese je asi jina liga. Ja
Tak jasne, pokryvac na rozpalene strese je asi jina liga. Ja to beru podle sebe, v aute mam proste vetsi potrebu pit (i kdyz neridim).
Nemám z auta kancelář. Normálně dojíždím za prací (v
Nemám z auta kancelář. Normálně dojíždím za prací (v kombinaci s home office), akorát „trochu“ dál než je běžné, no 🙂 Pokud by se mi to nevyplatilo, tak to samozřejmě nedělám… Až budu starší a životem unavený, tak s tím seknu a najdu si něco doma, klidně za míň peněz 🙂
Starší US auta měla 3 místa v předu. Nevím jak moc to
Starší US auta měla 3 místa v předu. Nevím jak moc to bylo / je běžné.
Když si odmyslím středový tunel, tak to vypadá jak i3 🙂
Když si odmyslím středový tunel, tak to vypadá jak i3 🙂 Dobrá práce po letech!
16.8.2017 | Marek Bednář
16.8.2017 | Marek Bednář |
ww.autoforum.cz/predstaveni/prvni-zabery-ovladani-palubnich-systemu-tesly-3-ukazuji-jak-zoufaly-je-to-koncept/
To už je ale celkem druhotné, tato krátká ukázka fungování palubního systému Model 3 ukazuje hlavně to, jak zoufalý je celý koncept soustředění zobrazování a ovládání všeho do jednoho dotykového displeje.
před 4 hodinami | Petr Prokopec
ww.autoforum.cz/predstaveni/skoda-miri-k-interierum-bez-tlacitek-v-jejim-nejnovejsim-konceptu-neni-ani-jedno/
Nejvíce nás ale novinka zaujala uvnitř, kde na stávající portfolio navazuje jen volně stojícím displejem. Právě přes něj je přitom realizováno veškeré ovládání, klasická tlačítka se v tomto případě stala naprostou minulostí. Škoda tím dává jasně najevo, co čekat od budoucích modelů, ostatně tlačítka z jejích vozů rychle mizela už v posledních letech.
😀 😀 😀 😀
Jestli ten Prokopec nebude tak trochu imbecil 😀
Jestli ten Prokopec nebude tak trochu imbecil 😀
Bedna a Poklopec jsou největší myslitelé Autofora. 🙂 A
Bedna a Poklopec jsou největší myslitelé Autofora. 🙂 A taky super Produkti, protože míra klikání na jejich – doslova výblitky – o elektromobilitě musí přinášet majitel serveru neskutečné prachy. Mám takový dojem, že sami tu hejtovací diskusi pod každým takovým žumpíkem ještě přiživují. A jakmile klesne sledovanost, rychle se podívají na nějaký pozitivní článek odjinud a svou nezaměnitelnou formou jej znegují do mrtě.
Diskuze už zrušili.
Diskuze už zrušili.
Autoforum nikdy nesklame :-DDD
Dokonca aj komentáre
Autoforum nikdy nesklame :-DDD
Dokonca aj komentáre diskutujúcich sú na „vysokej“ úrovni :-)))
Diskuze už dávno zrušili protože diskutující jim ty
Diskuze už dávno zrušili protože diskutující jim ty jejich kkotiny dávali pěkně sežrat :)))
Autokokotforum.cz
Autokokotforum.cz
Dobrééé +100
:DDD
Dobrééé +100
:DDD
Tak hranaty volant uz to ma, ted jeste hranata kola!
A to je
Tak hranaty volant uz to ma, ted jeste hranata kola!
A to je teda poradna Skoda – penez!
Každý koncept musí mít hranatý volant, jinak by se
Každý koncept musí mít hranatý volant, jinak by se nepoznalo, že je to koncept.
Proč to má vůbec ještě volant?
Proč to má vůbec ještě volant?
Na ovládání her na tom tabletu.
Na ovládání her na tom tabletu.
To tam můžou dat rovnou joystick nebo dildo 😀
To tam můžou dat rovnou joystick nebo dildo 😀
Velmi se mi líbila reakce v jiné diskusi na jinem serveru,
Velmi se mi líbila reakce v jiné diskusi na jinem serveru, tak budu parafrazovat.
VW přešel ke strategii – řekněte si jake EV chcete, my Vam jej nakreslime.
Takže po rocích intezivního vývoje to nakonec obšlehly,
Takže po rocích intezivního vývoje to nakonec obšlehly, od tesly M3 – „panel uprostřed“
Jak vypadá skutečné obšlehnutí Tesly M3, co jde právě
Jak vypadá skutečné obšlehnutí Tesly M3, co jde právě do výroby, se informujte pod názvem Geely 11. Bude to mít i ty příšerný elektrický kliky, ale v Číně aspoň žije párset miliónů zákazníků v oblastech kde nemrzne, a i s cenou zhruba na polovině to bude skutečná přímá konkurence Tesle na jižních sedanových trzích.
To je na tom to nejlegračnější. To, co Škoda obšlehne
To je na tom to nejlegračnější. To, co Škoda obšlehne formou obrázků a sem tam statického vižn konceptu na výstavě, to obšlehnuté Čína rovnou vyrábí a prodává. A to je takový základní rozdíl mezi Evropou a Asií v kostce.
To snad bude ještě škaredější než Yeti.
To snad bude ještě škaredější než Yeti.
Nebude, nebude 😀
Nebude, nebude 😀
Ono to totiž možná vůbec nebude :-). Známe ty sliby.
Ono to totiž možná vůbec nebude :-). Známe ty sliby.
Súhlasím, ale bez toho slovíčka „možná“ Dal by som tam:
Súhlasím, ale bez toho slovíčka „možná“ Dal by som tam: nabeton 🙂
Ještě škaredější než Roomster? Tak to už bude dílko
Ještě škaredější než Roomster? Tak to už bude dílko 🙂
Šerednejší než Roomster je jenom fiat multipla. Já to
Šerednejší než Roomster je jenom fiat multipla. Já to myslel tak, že ta čmáranice nikdy nebude zhmotněna. Prostě škodofka má nejlepší skicaře na světě.
Nejhnusnější je Pontiac Aztec 😉
Nejhnusnější je Pontiac Aztec 😉
Pěkný hovado 🙂 Zepředu to vypadá jak nějakej šašek z
Pěkný hovado 🙂 Zepředu to vypadá jak nějakej šašek z hororu 😉
Ale multipla je taky „hezká“