Zákazníci nyní mohou sledovat výrobu svého vozu e-Golf z největší blízkosti. Své budoucí vozidlo mohou doprovázet na části montážní linky ve Skleněné manufaktuře v Drážďanech.
foto: Volkswagen
Na třech montážních místech mohou pod odborným vedením zaměstnanců společnosti Volkswagen sami přiložit ruku k dílu – například při montáži přístrojové desky. Dalšími místy pro nevšední zážitky jsou stanoviště, na nichž probíhá uložení systému pohonu do karoserie („svatba“) a montáž masky chladiče na přídi. Skleněná manufaktura Volkswagen v Drážďanech rozšiřuje účastí zákazníka na výrobě svou nabídku zážitků ve světě elektrické mobility.
Arnd Meyer-Clasen, vedoucí prodeje, k tomu říká: „Skleněná manufaktura je výkladní skříní elektrické mobility, poskytované značkou Volkswagen. Kromě zkušebních jízd, konfigurace a předávání vozů Volkswagen e-Golf zákazníkům nabízíme nyní také speciální zážitky přímo při výrobě vozidla. Zákazníci u nás mohou nejen být přítomni u výroby svého automobilu, ale také sami přiložit ruku k dílu. Elektrická mobilita, které se můžete dotknout – to je jedinečný zážitek ve světě automobilů.“
Přítomnost u výroby si lze rezervovat při objednávce vozu e-Golf u prodejce. Termín si lze sjednat v době výroby od pondělí do pátku od 6 do 22 hodin. Zážitkový paket stojí 390 eur. Kromě přítomnosti u výroby vozidla jsou v ceně zahrnuty další služby, mimo jiné veškerá přeprava v centru města, prohlídka výroby i výstavních prostorů, fotografie na památku a poukaz v hodnotě 50 eur na návštěvu restaurace e-VITRUM.
Řekněme si to upřímně – marketing VW můžeme jen
Řekněme si to upřímně – marketing VW můžeme jen závidět. Jak udělat z prdu kuličku umí báječně. Takže sečteno místo zvýšení výroby BEV, aby se na eGolfa nečekalo – podle posledních zpráv – 10+ měsíců, nasadíme zážitkovou montáž svého BEV pro ty, kteří se dožili okamžiku jeho výroby. Co na to říct?
„Nikdo vám na světě nemůže splnit to co my jsme vám
„Nikdo vám na světě nemůže splnit to co my jsme vám schopni slíbit :)))))))))))))) Konzervágn Natahovágn amen :DDDDDDDDDDDD
kcc-hho.webnode.cz/akce/koupit-elektromobil/
Jediná možnost jak tohle zažít je u eGolfu. Nikde jinde ta
Jediná možnost jak tohle zažít je u eGolfu. Nikde jinde ta linka neběží tak pomalu, aby nezaškolený člověk mohl něco montovat na běžící lince.
Přece jich nemůžou vyrobit víc!
Tak to je slušný apgrejd zaměstnanecké politiky.
Tak to je slušný apgrejd zaměstnanecké politiky. Propustíme vlastní zaměstnance a zvýšenou produkci zajistíme po vzoru Hitlerova Německa totálním nasazením vlastních zákazníků. A to až tak, že to maskujeme poplatkem za „službu“ aby bylo z čeho platit náklady za ty co odmítnou nastoupit na galeje. Chce se mi blejt.
A cinknutý diesel bych si také mohl smontovat sám? 😉 Jen
A cinknutý diesel bych si také mohl smontovat sám? 😉 Jen abych se nestal spolupachatel a neposeděl si třeba Rupertem Štádlerem & spol.
Člověk když si „sám“ něco vyrobí, tak si toho víc
Člověk když si „sám“ něco vyrobí, tak si toho víc váží.
Investice VW do elektromobility mají dosáhnout 91 miliard
Investice VW do elektromobility mají dosáhnout 91 miliard USD a Daimleru 42 miliard USD. Slušné částky, jsem zvědav.
A za jaké období? Při udržení soudobého trendu, je to
A za jaké období? Při udržení soudobého trendu, je to rozvrh do konce století. 😀
Otázkou je, jestli lze nákup součástek počítat za
Otázkou je, jestli lze nákup součástek počítat za investici.
:-)))…jezdím denně do Drážďan za prací,takže nořím
:-)))…jezdím denně do Drážďan za prací,takže nořím ruce do jiných strojů a za peníze, ale proti gustu…K těm nekonečným pochybnostem ze strany skeptických maločechů-VW od srdce nemusím..drahé divadlo za dlouhé peníze. Ovšem byznys zjevně umí..na to stačí jakákoli statistika prodeje a obratů jak koncernových tak dceřiných produktů. Věřte ale, že Němci nechodí na trh s poloprodukty a nabízejí-li „A“tak na linkách už pomalu sjíždí už i „B“a ve vývojovce mají v kompech modely na přespříští sezónu. Cena je pouze otázkou poptávky a jak víme z historie, modely VW se těší naší kotlině až mýtické oblibě, takže o odbytiště ojetých EV na další léta strach nemám..Vstup VW na trh s EV bude třesk..něco jako OSKAR mobil na konci 90let v Česku..:-)))
Pokud vím tak VW už na trhu s dvěma EV je a žádný velký
Pokud vím tak VW už na trhu s dvěma EV je a žádný velký třesk se nekoná. Pro mne za mne ale klidně mohou mít klidně šest čistokrevných EV a bude mi to úplně jedno. Jeden VW (diesel) už mám a když vidím jeho poruchovost, tak si říkám že nikdy více. Na druhou stranu díky VW jsem uspíšil přechod k EV. Co na tom že ke konkurenci. Možná je tohle ta pravá podoba podpory elektromobility od VW. 😀
Já sice mám s jejich historickými diesely dobrou zkušenost
Já sice mám s jejich historickými diesely dobrou zkušenost – končil jsem u T5 – 2,5TDI, ale souhlasím, že VW by lepší marketingovou udělal kdyby navrhl:
Slevíme vám 350 éček, když se nebudete dívat na výrobní proces.
to:Boban / Tak já měl vždy německé auto a nelituji. Jako
to:Boban / Tak já měl vždy německé auto a nelituji. Jako dodávku VW LT35 ( mám pořád cca 700.000 km )a nedám na ní dopustit. Ta poruchovost také může být způsobena řidičem nebo máte opravdu smůlu na kousek, ale poruchovost není zrovna synonymum pro VW. Pro manželku jsem se rozhodoval mezi Leafem a E-golfem. Bude to E-golf, nebude řešit přehřívání baterie a špatné „tankování“ eletřiny. Vnitřek Golfu je pěkný, auto klasika. Prostě Golf !!!
I já jsem měl (ale ne vždy) německé auto. Trabík byl
I já jsem měl (ale ne vždy) německé auto. Trabík byl nezmar. Když jsem ťuknul blatník, opravil jsem ho Rudým právem. Když se pokazil motor a nechtěl jet, zapřáhli jsme našeho vlčáka a ten toho Trabíka utáhnul. Další moje auto bude rovněž německé. Na Bazoši se prodává hezký Warbec. Předběhl dobu, má 3 válce. Ostatní výrobci na 3 válce přechází teprve nyní. Jdu do toho.
jj. bojové auto, přes dým není vidět !!! Uráááá
jj. bojové auto, přes dým není vidět !!! Uráááá
Tak v eGolfu si za jakýchkoli podmínek „dotankujete“ baterii
Tak v eGolfu si za jakýchkoli podmínek „dotankujete“ baterii stejně rychle, jako v přehřívajîcím Leafu, takže žádná výhra.
Tak to není pravda, e-golf nabíjí rychleji než
Tak to není pravda, e-golf nabíjí rychleji než přehřátý Leaf.
Nejméně 36 kW a nejvíce 44 kW.
Kolik, že to zvládá přehřátý Leaf?
Nic proti eGolfu, ale v novém mi to šlo jen 24kW. Ale třeba
Nic proti eGolfu, ale v novém mi to šlo jen 24kW. Ale třeba má taky rapidgate, protože to bylo v parném létě.
Rychlost nabijeni u vasi taxi-flotily Ioniqu je jaka?
Rychlost nabijeni u vasi taxi-flotily Ioniqu je jaka? Pozorujete nejaky rozdil leto / zima? Diky
Nabíjíme zhruba 10-93%.
V létě 27 minut, v zimě 35 minut.
Nabíjíme zhruba 10-93%.
V létě 27 minut, v zimě 35 minut.
Teplotní management…. k tomu mám jen jedno slovo:
Teplotní management…. k tomu mám jen jedno slovo: „urayamashi“ 😉
Má eGolf vůbec nějaké chlazení baterie? Někde jsem četl
Má eGolf vůbec nějaké chlazení baterie? Někde jsem četl že je na tom stejně jako Leaf, tedy žádné (resp. pasivní).
Nenabízela něco podobného i Tesla?
Jinak, v té skleněné
Nenabízela něco podobného i Tesla?
Jinak, v té skleněné továrně jsem byl ještě když se tam dělal Phaeton a v malém množství i Bentley Continental. Ale ruku k dílu jsem nepřiložil, taky to bylo levnější, no… 🙂
myslím, že nabízela v rámci možnosti převzít TM3
myslím, že nabízela v rámci možnosti převzít TM3 přímo v továrně a přitom absolvovat myslím že „ZDARMA“ prohlídku.
No a další zájemci si zaplatí za to, jak budou přes
No a další zájemci si zaplatí za to, jak budou přes další sklo sledovat tyto magory.
svatá ty prostoto:-))))…
svatá ty prostoto:-))))…
No jo. Nekdo to za to asi da. Vse je jen o preferencich.
No jo. Nekdo to za to asi da. Vse je jen o preferencich.
Tak člověk jim za to auto zaplatí ranec peněz, a oni Vám
Tak člověk jim za to auto zaplatí ranec peněz, a oni Vám ještě nabídnou, že si za příplatek můžou udělat kus práce sami. No to je neuvěřitelný.
V duchu tohoto článku – až budou příští rok u nás v ulici měnit kanalizaci, tak asi požádám Pražské vodovody a kanalizace, jestli bych si mohl za pár tisíc vykopat kus příkopu sám.
Klidně to můžete zkusit. Když lidi mohou platit za to, že
Klidně to můžete zkusit. Když lidi mohou platit za to, že celý den jezdí s popelářským vozem a uklízí popelnice, tak proč byste si nemohl zaplatit za vykopání pár metrů příkopu 🙂
Co je na tom nejlepší: sestavíte si kousek auta a pak si
Co je na tom nejlepší: sestavíte si kousek auta a pak si nějaký chudák tohle auto koupí. A pak ho třeba na dálnici předběhne jeho vlastní pneu. Pecka. Hlavně, že VW ušetřilo a vydělalo.
No jestli jsem topochopil správně, tak nabídka je pro
No jestli jsem topochopil správně, tak nabídka je pro zákazníky,kteří mají objednávku..takže vlastně makají na svém..nebo ne?
Jo na svým – jenže to je asi jako kdyby jsi si objednal
Jo na svým – jenže to je asi jako kdyby jsi si objednal zahradnickou firmu na prořezání stromů a oni ti přistavili žebřík, podali pilu a řekli, že když si připlatíš ještě pár stovek, tak si několik větví můžeš uřezat sám.
To bys přece taky dělal na svým ne?
Strom můžu řezat pořád. Do výroby v automobilce se asi
Strom můžu řezat pořád. Do výroby v automobilce se asi jen tak nedostanu ( pokud nejsem zaměstnanec ). Chytrý nápad to je!
Jak do které. Do Hyundai v Nošovicích se dostanete a
Jak do které. Do Hyundai v Nošovicích se dostanete a nemusíte nic platit. Dělají prohlídky, jen se tam musí objednat předem.
A na linku tě v těch Nošovicích pustí? Co tam budu
A na linku tě v těch Nošovicích pustí? Co tam budu montovat?
To je to, o čem je ten článek a diskuze…
Určitě vás pustí rozklepávat nýtek 😉
Určitě vás pustí rozklepávat nýtek 😉
A další zastávka bude u dr. Chocholouška? 🙂
A další zastávka bude u dr. Chocholouška? 🙂
viz.popisek Pouze u Volkswagenu: Zákazníci se mohou ve
viz.popisek Pouze u Volkswagenu: Zákazníci se mohou ve Skleněné manufaktuře v Drážďanech podílet na montáži svého nového e-Golfu
foto: Volkswagen
Bude se podílet na montáži svého auta, alespoň tak jsem
Bude se podílet na montáži svého auta, alespoň tak jsem to pochopil. A samozřejmě, auto projde stejnou výstupní kontrolou jako všechna ostatní auta. Nebo jste tak naivní (hloupý), že si myslíte, že VW dá nějakému amatérovi smontovat auto a pak mu ho hned jen tak prodá? Svatá prostoto… 🙂 Ta „montáž“ bude více-méně taková trochu show, člověk utáhne pár šroubků, usadí palubku a bude hrdý, že se podílel na montáži svého auta, za 390 eur.
No vidíte, já si myslím, že ani jeden z nás těch 390€
No vidíte, já si myslím, že ani jeden z nás těch 390€ nevyplázne aby to prověřil.
Vy byste ošidil vlastní zaplacené auto?
Vy byste ošidil vlastní zaplacené auto?
Uděláte si na něm značku abyste si jej poznal? Nebo, pokud
Uděláte si na něm značku abyste si jej poznal? Nebo, pokud už má, tak si opíšete VIN? Vy jim ještě věříte?
Jako že si třeba někdo objednal žlutě auto a montovat
Jako že si třeba někdo objednal žlutě auto a montovat bude modré a nepozná to? Nebo si do auta objednáte digitální budíky a na palubní desce budou analogové? Nebo kožené sedačky budou látkové? To je blbost. Oni plánují výrobu na několik měsíců dopředu a vědí kolik za den udělají aut. Úplně přesně na den Vám řeknou kdy to auto budou montovat. A kdyby jste tam byl, zjistíte, že každé auto je na té lince jiné. Just in Time. Věřte, že tak jak poznáte svoje auto na parkovišti, tak by jste pravděpodobně poznal na té lince to svoje objednané auto.
Tomu se říká marketing! Kluci to uměj.
Tomu se říká marketing! Kluci to uměj.