Veletrh spotřební elektroniky CES 2018 už klepe na dveře. Přes 4000 společností tam ukáže své nové produkty. Včetně čínské automobilky BYTON.
foto: BYTON
„BYTON“ je hříčka se slovy „Bytes on Wheels“, tedy „bajty na kolech“. Značka patří čínské společnosti Future Mobility Corporation, která byla založena v roce 2016.
Je jednou z mnoha nových čínských automobilek, které slibují přivést na trh elektromobily srovnatelné s vozy značky Tesla. Koncept, který představuje BYTON, má jít na trh v roce 2019.
Očekávaná cena základní verze elektromobilu BYTON je $45 000. Auto bude vybaveno 71kWh baterií a elektromotorem o výkonu 202 kW. Silnější verze dostane elektromotor o výkonu 275 kW a baterii o kapacitě 95 kWh.
foto: BYTON
Další podrobnosti, kromě koncepčních obrázků, zatím k dispozici nejsou. Render interiéru, na kterém je vidět, že de-facto celá palubní deska je jeden velký displej, plus další displej je umístěn ve volantu, však naznačují velký důraz na autonomní řízení.
Autonomní řízení 3. úrovně slibuje BYTON už pro rok 2019. O rok později by mělo přijít robotické řízení čtvrtého stupně.
Video z
Video z uvedení
https://www.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=HJ3l5V-7a3g
Vypadá to jak zdrclejší FF 91. Jestli to fakt přijde
Vypadá to jak zdrclejší FF 91. Jestli to fakt přijde přiští rok aspoň v Číně na trh tak jsou fakt dobrý. Kdo dřív příjde dřív má výhodu. Ovšem ta displejová dálnice je slušnej overkill. Čím větší displej tím víc to žere baterku.
Future Farady se i přes katastrofální finanční sitaci, nahánění majitele čínskejma úřadama a masivní odchody z vedení a taky bude prezentovat na CESu. Mě ta zabejčenost baví. 🙂
Toho bych se nebál. Zas tolik na spotřebě to neudělá.
Toho bych se nebál. Zas tolik na spotřebě to neudělá. Tedy jde o to kolik toho bude blikat a pracovat během cesty. Určitě pak pár šetřílků (jako v tesle kdo si topí na 18 a jezdí v bundách) uvítá, když to půjde vypnout.
Nebál? Mě pitomej mikroodběr ze zámků u Pasáta za
Nebál? Mě pitomej mikroodběr ze zámků u Pasáta za mésíc stání spolehlivě vymlátil baterku 2x. Ve VW na Jarově nejdřív o této teorii silně pochybovali a pak mi museli dát za pravdu. Stači když se vám někdo dobejvá do zámků a jejich malý pootočení pak způsobuje kontinuální odběr elektriky a když to nejmíň potřebujete tak se to nasčítá. Do auta se nedostanete a vodtahovku do podzemní garáže taky ne.
Zajímavé zjištění. To není určitě plus, ale tak je
Zajímavé zjištění. To není určitě plus, ale tak je obecně známo jak se chovat k baterce u klasického auta aby se neničila. Mě pak baví, když někdo říká, že nechápe jak někdo může jezdit elektromobilem, když kolem baterky naděláme tolik věcí.
Lvl3 už pro rok 2019? Tak to jsou jak se říká sto let za
Lvl3 už pro rok 2019? Tak to jsou jak se říká sto let za opicema…i s renderem.
Tak opravdu funkční lvl 3 Vám dnes stačí v podstatě
Tak opravdu funkční lvl 3 Vám dnes stačí v podstatě obecně. Komunikace na lvl 4 nejsou připraveny.
a nikdy nebudou a proto lvl 4 a lvl 5 musi byt tak dobry aby
a nikdy nebudou a proto lvl 4 a lvl 5 musi byt tak dobry aby zvladl i soucasny stav.