Volkswagen zahájil předprodej nového modelu Passat GTE na českém trhu. Zákazníci mohou nový plug-in hybrid objednávat v karosářských variantách Limuzína i Variant za ceny od 1 149 900 Kč včetně DPH.
foto: Volkswagen
Volkswagen Passat GTE je po Volkswagen Golf GTE dalším sériově vyráběným modelem značky Volkswagen s hybridním pohonem a možností externího dobíjení.
Nová varianta oblíbeného manažerského i rodinného vozu umožňuje jízdu s nulovými emisemi na krátké vzdálenosti i neomezené cestování na dlouhé vzdálenosti při zachování nejvyšší úrovně komfortu a bezpečnosti.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Roboti v Amsterdamu! A s nimi nový Volkswagen Passat GTE plug-in hybrid
Základem hybridního pohonného ústrojí nového modelu Volkswagen Passat GTE je zážehový motor 1.4 TSI o výkonu 115 kW (156 k), který je kombinován s elektromotorem o výkonu 85 kW (115 k), speciální samočinnou šestistupňovou převodovkou DSG a lithium-iontovým akumulátorem.
Nejvyšší celkový výkon hybridní soustavy TSI Plug-In-Hybrid dosahuje 160 kW (218 k) a maximální točivý moment 400 N.m. To umožňuje jízdu nejvyšší rychlostí 225 km/h a neméně pozoruhodné zrychlení z 0 na 100 km/h za 7,4 sekundy (Limuzína), resp. 7,6 sekundy (Variant).
Kombinovaná spotřeba paliva dosahuje pouhých 1,6 až 1,7 l/100 km, čemuž odpovídají hodnoty emisí CO2 37 až 39 g/km.
V režimu čistě elektrického pohonu se kombinovaná spotřeba elektrické energie jednotlivých variant pohybuje od 12,2 do 12,9 kWh/100 km, což umožňuje ujetí přibližně 50 km na jedno nabití akumulátoru, které při úplném vybití trvá cca 2,5 hodiny s nástěnnou nabíječkou (3,6 kW), resp. 4 hodiny a 15 minut při dobíjení z běžné elektrické sítě (2,3 kW). Celkový dojezd na základě normované spotřeby se pohybuje v rozmezí od 1050 do 1114 km.
Volkswagen Passat GTE je na českém trhu nabízen ve dvou karosářských variantách Limuzína a Variant. Jejich vstupní cena 1 149 900 Kč (Limuzína), resp. 1 169 900 Kč (Variant), zahrnuje velmi bohatou sériovou výbavu.
Nechybí např. asistenční systém Front Assist s funkcí nouzového brzdění City, adaptivní tempomat ACC (do 160 km/h), třízónová automatická klimatizace Climatronic, audiosystém Composition Media a bezklíčový přístupový systém Keyless Access.
Cestující jsou v případě nehody chráněni soustavou airbagů, včetně kolenního airbagu pro řidiče, a k jejich pohodlí při každodenním cestování přispívá mimo jiné atraktivní čalounění sedadel kombinací Alcantary a kůže, multifunkční volant s pádly pro manuální řazení, vyhřívání předních sedadel a paket Ambiente.
Přední a zadní světlomety LED jsou vybaveny funkcemi Coming Home a Leaving Home, zatímco parkování usnadňuje zadní kamera.
Zákazníci mají při konfiguraci svého vozu Passat GTE samozřejmě na výběr také široký sortiment prvků výbavy na přání i originálního příslušenství.
Je vážně pěkný 🙂 Akorát, ze zkušeností vím, že
Je vážně pěkný 🙂 Akorát, ze zkušeností vím, že Passat se bez tohoto: https://www.2din.cz/tlumeni-odhlucneni-auta/ neobejde… Prostě je to nutné – jelikož při vyšších rychlostech jde od podběhů hluk
Během dálniční jízdy
Během dálniční jízdy hlásil palubní počítač spotřebu přes 9 litrů benzinu na 100 kilometrů. V kombinaci s elektrickým režimem při jízdě po městě a okolí jsme dosáhli na 7,2 litru benzinu na 100 kilometrů.
Já si myslím, že GTE je
Já si myslím, že GTE je jen psychologickým přechodem z benzínu k elektrickému pohonu.
1) lidé neví kde mohou nabíjet
2) zásuvky ve velkém dostupné nejsou
3) lidé chtějí velký dojezd a v reálu ho potřebuji 2-5x za rok když jedou na dovolenou?
4) až zjistí, že sebou celý rok tahají hlučný motor, který nastartují 5x za rok, budou přemýšlet jízdě čistě na baterky
🙂
V Kalifornii na to lidé přišli s Priusem. V servisech tam přidali silnější baterii a na nárazník se montovala zásuvka na nabíjení. 🙂
Teď si tam dávají všichni na střechy solární panely a jsou happy v BMW i3.
Passat a Golf je pro evropský trh ideální vůz made in Germany. 🙂
Kdyby tam místo toho
Kdyby tam místo toho nesmyslného spalováku, převodovky, výfuku, filtrů a dalších sraček okolo dali raději 50-60kWh baterku.. Fakt by mě zajímalo, na jakou ceny by se dostali. A neříkejte, že by to bylo o moc dražší, když už v tom autu všechno potřebné je 🙂
spalováček musí byť za
spalováček musí byť za každú cenu. o to sa snažia všetky automobilky už desiatky rokov, lebo na rope sa najviac zarába. na to sú zvyknutí a budú sa toho držať pokiaľ sa bude dať.
ešte že prišla TESLA….
verím, že to nebude trvať dlho a klasické hybridy s minibaterkami skončia.
co by jinak dělali s tou
co by jinak dělali s tou armádou otroků na 3 směny na dílně?? Do jakejch kravin by tam bušili když by to melo jen baterky a elektromotor 🙂 V prvý řadě to chce vypakovat zkorumpovaný vedení 😉
Zajímavý nápad na
Zajímavý nápad na přestavbu. Passat GTE stojí cca 1,1milionu.
Prodám 1,4 TSI motor, spojku DSG, výfuk na součástky za cca 100tis., koupím baterii za 250tis. a máme konkurenční stroj pro americkou Teslu??? Tvl ať mi někdo řekne proč by to nešlo!
Jaký srandovní modrý
Jaký srandovní modrý proužek nad světly! 😀
Všimli jste si toho? To myslí vážně?!
to maj vsechny GTE modely
to maj vsechny GTE modely
Aha. Tak to se nekde musim
Aha. Tak to se nekde musim podivat nazivo, jestli to vypada tak srandovne i ve skutecnosti 🙂
To by me zajimalo jak dlouho nad tim nekdo uvazoval.. 🙂
vimeo.com/147023271
vimeo.com/147023271
to je na pendrek tahat sebou
to je na pendrek tahat sebou každý den do práce a zpráce furt půltunový spalovací motor… Kdyby tak šel vymontovat, něco jako má BMW i3 ten REX v zadním kufru 🙂 Když pojedu do práce tak si vezmu sebou jen baterky a elektomotor, v práci nabiju a zas jedu domů. No a když pojedu do Chorvatska tak si do předního kufru vrátím ten spalovací motor REX a pojedu na benzín 🙂
to by byl hodně těžký
to by byl hodně těžký REX do předního kufru, to by se tam špatně dávalo. Ale dalo by se to rozdělit a ty REXy by se do PŘEDNÍHO KURFU vešli 2ks, to by šlo 😉
A každý by si vybral jestli je zrovna potřebuje oba nebo jeden nechá doma v garáži při menším výkonu/dojezdu vozu samozřejmě. Taky by se jeden mohl dát do servisu na standartní prohlídku a s druhým by se jezdilo dál, potom výměna… 🙂 Taková MODULÁRNÍ HYBRIDNÍ PLATFORMA
1.4 TSI přidušený benzín
1.4 TSI přidušený benzín je stále BEZ FILTRU DPF ?? 😉
kcc-hho.webnode.cz/diesel-jed/benzin-jed/
Kolik že to má EMISÍ, tzn nejen CO2 ale i oxidů dusíku, benzopyren a hlavně KOLIK PM10 ??
…umožňuje jízdu s
…umožňuje jízdu s nulovými emisemi na krátké vzdálenosti i neomezené cestování na dlouhé vzdálenosti…
Přeloženo: Na to, jak je to drahé, to má malé baterky. No a pokud by to byla čistá elektrika, tak by zase bylo vidět, jak jsme pozadu.
no to bych teda chtel videt
no to bych teda chtel videt jak to ujede 100km na 13kWh 😀
Tu evropskou NEDC normu by uz konecne meli pohrbit…
Souhlas, ta NEDC je k
Souhlas, ta NEDC je k smíchu. Pokud vím tak iON ma 18kW (16kW?) a reálně těch 100km ujede tak tak. A to je asi tak 2x lehci nez toto monstrum.
kWh…
kWh…
Tak mozno ide o spotrebu na
Tak mozno ide o spotrebu na tempomat pri 90kmh.. 🙂
Spravil som na ceste BA-Vieden 13.5kwh/100km a to bola 380k tesla s 2.1tonami..
smekam 😀
smekam 😀
ziadna velka veda –
ziadna velka veda – 90-100kmh celu trasu, je to viac menej rovinka.. pianko ziadne mega akceleracie.. a boom pozeram na spotrebu za 50km a nechapal som.. na ceste spat som mal 165-180w spotrebu..
tak ono se to da cekat,
tak ono se to da cekat, Tesla je stvorena v USA pro USA, takze rychlosti do 110-120km/h a dlouhe tempomatove streky, pote co jsem se vratil z US jsem nekolik tydnu jezdil presne tim stylem jak jsem byl zviklej v US a i u benzinoveho 6 valce sla spotreba krasne dolu oproti predtim beznych 130-150km/h