Domácí nabíjecí stanice EVlink Wallbox od Schneider Electric jsou navrženy speciálně pro použití v garážích a na rezidenčních parkovištích. Elektromobil dokážou nabít za méně než čtyři hodiny.
foto: Schneider Electric
TISKOVÁ ZPRÁVA
Schneider Electric, globální specialista na řízení energií, představil další generaci nabíjecích stanic pro elektromobily. Pod označením EVlink Wallbox nabízí zařízení pro nabíjení elektromobilů se špičkovými bezpečnostními, diagnostickými a ergonomickými parametry.
Navíc je nabíjecí stanice optimalizována pro použití v prostorech domu, garáže, nebo rezidenčního parkoviště.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
BMW i a Schneider Electric nabízí kompletní řešení pro elektromobilitu
Nabíječky EVlink budou nabíjet evropské elektromobily a hybridy od Fordu
Neviditelná síla infrastruktury – problematika dobíjecích stanic pro elektromobily
Navzdory postupnému nárůstu veřejných nabíjecích stanic stále platí, že nejlepší místo pro nabíjení elektromobilu je tam, kde řidič běžně parkuje, tedy doma.
Na rozdíl od nabíjení běžnou domácí elektrickou zásuvkou, které může trvat až 12 hodin, umožňuje nabíjecí stanice EVlink Wallbox rychlé a pohodlné nabíjení s garancí bezpečného použití jak pro obsluhu, tak samotný elektromobil.
V závislosti na značce elektromobilu může plně nabité vozidlo vyrazit do ulic už za méně než 4 hodiny. Majitele potěší také minimalistický design zařízení, díky kterému nabíjecí stanice nepůsobí na fasádě rušivě.
Konstrukce je určena pro každodenní použití a garantuje plně funkční provozní vlastnosti při instalaci jak v garáži, tak ve venkovním prostředí.
Schneider Electric podporuje zelenou mobilitu prostřednictvím partnerství s výrobci automobilů jako je BMW, Ford a Renault. Uvedení EVlink je další článek do mozaiky aktivit podporujících rozvoj elektromobilů v České republice.
Technické parametry:
• Model: EVlink EVH
• Verze: typ T1 nebo T2 s integrovaným kabelem
• Výkon: od 3,7 kW do 7,0 kW
ZOE je možno nabíjet s
ZOE je možno nabíjet s plným využitím běžné , „obyčejné“ třífázové zásuvky pomocí adapteru Crome příkonem 22 kW. Kdo byl na našem srazu, mohl to vidět. http://www.elektromobily-os.cz
Nejak mi to nesedi, je to
Nejak mi to nesedi, je to vubec pro Evropu? Kdyz se tam pise z obyc zasuvky za 12 hodin… to se i ten Leaf nebo iOn nabijou rychleji z obyc zasuvky a pro Teslu je takova nabijecka stejne zbytecna…
btw: cena?
Hádám, že Teslu s 85 kWh
Hádám, že Teslu s 85 kWh baterkou to do 4 hodin asi nezmákne… Mohu se zeptat, jaký je rozdíl oproti třífázové zásuvce?
Rozdíl?
Např. stanice
Rozdíl?
Např. stanice „říká“ po datové lince autu kolik si může sosnout proudu (A). A nabíječka v autě se dozví o odpojení napájení před přerušením proudu (datové piny jsou kratší), atd
Jste jen popsal základní
Jste jen popsal základní bezpečnostní funkce EVSE elektroniky, která musí být přítomna vždy mezi veřejnou rozvodnou sítí a elektormobilem jak v USA tak v evropě.
Josef se ptal na rozdíl
Josef se ptal na rozdíl proti obyčejné 3fázové (průmyslové) zásuvce.
Tak to pardón 🙂
Tak to pardón 🙂
Já měl dojem, že tesla
Já měl dojem, že tesla má nabíječku vestavěnou, takže tohle postrádá smysl? Stejně tak Leaf, Volt apod.
Na fotce je Renault Zoe. Ne
Na fotce je Renault Zoe. Ne každé auto je možné, byť přes nějakou redukci, připojit do průmyslové 3f zásuvky.
PWM signal bych rozhodne
PWM signal bych rozhodne nenazval datovou linkou, ale tak budiz no 😀