Chystá BMW sportovnější verzi elektromobilu BMW i3?

Jan Horčík - 20 Únor 2017

Insiderskými informacemi dobře zásobovaný BMWBLOG přišel se zprávou, že BMW připravuje sportovnější verzi elektromobilu BMW i3. Má se jmenovat BMW i3 S a jít na trh už příští rok.auto BMW i3 elektromobil kamufláž spyshot sportovnější verzi

Může tohle být připravovaná sportovnější verze BMW i3 S, nebo je to jen klasický facelift?
foto: Motor1.com

Podle dosavadních nepotvrzených informací by se BMW i3 S mohlo prodávat souběžně s klasickou verzí elektromobilu i3. BMW tuto sportovnější verzi ukáže světu možná ještě letos.

Mnichovské automobilce BMW se za rok 2016 podařilo prodat globálně přes 62 000 aut do zásuvky, tedy elektromobilů a plug-in hybridů dohromady. Zhruba poloviční podíl by na tomto počtu mělo mít právě oblíbené BMW i3, jehož 33kWh verzi jsme nedávno otestovali.

Letos se chce BMW dostat na 100 000 prodaných aut do zásuvky za rok. Navíc už se objevily špiónské fotky nové verze auta pod kamufláží z německých silnic.

Brzy by měl také přijít dlouho očekávaný facelift i3, ale zatím není jasné, zda je na špionských fotkách sportovnější verze, nebo facelift té klasické. U sportovní verze se očekává mírné navýšení už tak velmi slušného výkonu (125 kW) a točivého momentu, širší pneumatiky a nižší světlá výška.

Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Kuk

Na autorevue tvrdí, že letos v létě má přijít nějakej i3. Žeby s 40 kWh baterkou?
http://www.autorevue.cz/v-pristich-peti-letech-predstavi-bmw-28-novinek-vime-jake

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele honza.t

BMW i3 AKUMULÁTOR
https://www.youtube.com/watch?v=iiJsKza5CF4&t=190s
BMWi3 Battery Pack PITVA DETAILY
https://www.youtube.com/watch?v=YZ9UpLkVJlo
How to Find Your BMW i3 Battery Capacity
https://www.youtube.com/watch?v=tw5i1Ki-RpY

OT: Tesla X s privesem v terenu.
https://www.youtube.com/watch?v=f4NhCxm-vlE&t=206s

I3 S půjde do prodeje příští rok, ale už letos by měla pomoci BMW navýšením prodejů k 100tis ks.

Takže to už i v DE platí že zítřek znamená včerejšek :-)

Obrázek uživatele Jan Horčík

Pravda, to nám tam trochu neštymovalo, napravili jsme, díky.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Kdyby byl facelift 5-místný,tak by to bylo dobré.

Obrázek uživatele Michelin

Skvele. Pridaji vykon, nasadi sirsi pneu. Bude to tedy trochu rychlejsi a dojezd sleze na 70km...

---

Více než 130tis. elektrizujících km s TMX.
Na nákupy Nissan Leaf 40kWh, k ničemu jinému se tahle ostuda elektromobility nehodí.

S čtením příspěvků prudičů a provokatérů již nehodlám marnit čas, a tedy na ně ani neodpovídám.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

BMW musí mít srandu z těch blbců, co tuto parodii a předražený nesmysl tolik lidí koupilo :-D

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Prosim vas, napiste mi, ktere z EM nejsou predrazene. Kdybych si kupoval EM, tak sahnu jen po BMW. Nebo mi jako chcete rict, ze nejaka parodie na auto, jako treba Leaf tomu muze konkurovat? Staci jedna testovaci jizda a mate jasno.

Obrázek uživatele Kuk

Do kategorie relativně smysluplně drahých EM bych započítal Bolta.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Koupit BMW i3 za milión bez nabíječek, když za tu cenu máš mnohem luxusnější, silnější a větší auto? To může jen blb. Ti chytřejší si počkají na Teslu, co má nabíječky a hlavně jsou skutečně použitelné pro celou rodinu.

Pouzivas pritomny cas, takze jake "za tu cenu máš mnohem luxusnější, silnější a větší auto", ktere MUZES DNESKA KOUPIT?

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

jen blbeček numí počkat rok na auto
nebo ty kupuješ auto každý rok? :-O :-D

2015 jsem koupil Leaf, vyhovuje mi (tak jako cca 250tisům jiných majitelů - blbečků, kteří se tě zapomněli zeptat). V r. 2018-9 bude mít můj Leaf najeto cca 150tis km, půjde do prodeje a bude nahrazen novějším EV dle aktuální nabídky s vyšším dojezdem a lepšími užitnými vlastnostmi / tak jak je to obvyklé o nových generací většiny výrobků včetně aut.
Pokud by měl člověk na něco pořád čekat, tak by vlastně nemohl nic koupit... :)

---

cca 180tis km na elektřinu - www.qauto.cz

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

tomu říkám ukázkový vyhazování peněz, z takových ... musí mít výrobci aut radost :)

no, vy tomu můžete říkat jak chcete, protože vaše peníze to nejsou.
Každopádně mě to připadá naopak dost výhodné. "Starý" Leaf bude mít cca 3-4roky, tzn bude ještě v záruce, v dobrém stavu, v plné výbavě atd - tzn dobře prodejný. Za doplatek odpovídající běžnému autu nižší střední třídy můžu mít potom nové EV s 60kWh baterií (typu TM3,Leaf2, Bolt atd) a s úplně jinými užitnými vlastnostmi jak současný Leaf. To mi připadá naopak ekonomické a výhodné.

---

cca 180tis km na elektřinu - www.qauto.cz

Na to jsem se neptal. Ale chapu, to je prilis narocna myslenkova operace.

Nicmene beru, kdyz za rok pujde oficialne v CR koupit M3 s cekaci dobou pod pul roku, kupuju ji ja tobe. Jinak MS (nebo klidne M3 az vyjde, at to neni nespravedlive :)) ty me. Souhlas?

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

jen blbeček čeká, až se bude prodávat, ale chápu, to je příliš náročná myšlenková operace pro tebe, my ostatní mám rezervováno :)

Ok, upravuji svuj navrh. Kdyz ti Tesla doda tvuj zarezervovany M3 do 21.2.2018,... (zbytek stejny). Souhlas?

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

proč 21.2.? proč ne příští rok? To by se ti nehodilo, že, tajtrdlo? :-D
Já nejsem blb, co neumí počkat pár měsíců na víc na auto, jestli jsi to schopen pochopit :)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Zdravím.Neplýtvejte s Jenjou svuj jistě drahocený čas diskuzí. Je to marné,je to marné,je to marné. Nemá to smysl. Pokud denně nenapíše někomu,jak je Tesla nej tak je nesvůj.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ahoj, Tesla je jedno z nejméně praktických aut, co na trhu existuje, méně i jak normal auto za 200 tis. kč., to tvrdím od začátku, ale to tvůj mozek evidentně nepobere teď :-D
Ovšem stále nejlepší EV.
Opravdu to tvůj mozek teď zvládne? :-D

To je jen takova zabava mezi cekanim na dobehnuti cehosi v praci :)
Vsichni vime, ze placat neprestane a ze do toho nepujde (popravde mam vaznou pochybnost, ze vubec ma tu rezervaci).

jenja: a co takhle kdyz pridam bonus - balicek Worshiper: falesny vyfuk a velka tuba lubrikantu? :)))))

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

promiň, ale já nesdílím tvé zvyklosti, já nemocný jako ty nejsem :)

Pažout iOn z bazaru neni predrazenej :) Jinak dnes bych sel asi spis do toho Hyundaie nez BMW ikdyz ty vojete BMW se zase daji sehnal uz za hubicku.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Z bazaru jsou i jiná a mnohem lepší auta, EV parodie jsou předražený stále, i v bazaru ;)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nemyslím si,že by to bylo až tak drahé. Dá se sehnat Ion,C-Zero za 165tisíc. Když si koupíte na ježdění do práce,zkrátka okolo komína starší Punto,či jiný ekvivalent malého auta,tak ho máte na startu o 100 tisíc levnější,ale za tři roky jste při průměrné měsíční utratě 3tisic Kč za benzín na stejné ceně. A servisní náklady budou jistě u elektromobilu o dost menší,pokud vůbec budou,než u spalováku.Ale jak říkám,pokud chcete auto na každodenní jízdu do 100km. Ano,i elektromobil potřebuje energii na provoz,ale při tarifu 1,9Kč/kW jezdíte za naprosto odlišné náklady.

Ahoj Jirko. Prosím kde se dá sehnat Ion nebo C-Zero za 165.tis. Koukám na tipcars.com, mobile.de už dlouho a nic nebouranýho pod 250.tis. jsem tam neviděl. Děkuji za odpověď a případně link.

---

www.VarujMe.cz - Řidiči si pomáhají!

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Napis mi na sebe kontakt na jiri.arnost@seznam.cz. Ať to neřešíme tady. Díky. Jirka

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jenže já nechci auto jen na jeden účel ;)
Krom tesly jsou prostě EV na HOWNO!!!
To si radši připlatím na servisech, abych s tím mohl na dovolenou ;)
= logický závěr, i EV v bazarech krom Tesly jsou předražé šmejdy

Pochopte jedno... Sto lidí, sto chutí a sto potřeb...
Já jsem si pořídil EV na konci listopadu. Dneska s ním mám najeto skoro 7 tisíc km, se spalovákem za tu dobu cca 1500 km (a z toho 1200 do Alp a zpátky).
Když mám většinu jízd kolem komína, tak to auto nemám jen na jeden účel, ale na většinu mých potřeb.
Takže jsem spokojen a EV splňuje to, co jsem od něj očekával.
Vám to nevyhovuje, tak holt máte zatím smůlu. Ale ty Vaše závěry, co tu vyvozujete, tak se týká jen Vás, ne všech ostatních...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

1) drtivá většina má jen jedno auto pro sebe, tedy vlastně jen kecáš
2) proč bych si kupoval 2 auta, když už za rok budu mít Teslu M3 na všechno?

tvůj názor je naprosto minoritní, tedy naprosto mimo

ad 1) Co kecám? Že nemohu mít pro sebe 2 auta? Vždyť to připouštíš i ty svojí formulací "drtivá většina" a nepíšeš "všichni"... Mám docela problém chápat tvé myšlenkové pochody... ;-)
ad 2) Máš problém s pochopením psaného textu, vrať se na hodiny češtiny na základku. Kde píšu o tom, že si máš kupovat 2 auta?
ad 3) Pokud je něčí názor minoritní, tak je mimo? Ale to je i ten tvůj, protože elektromobilistů (i těch budoucích v nejbližších letech - tj. i tebe, pokud si opravdu koupíš Teslu 3), tak je nás naprostá minorita oproti ostatní populaci. Připouštíš, že si tedy také mimo? ;-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

1) díky za uznání, nejsi tedy relevantní :)
2) úžasný nulový argument, asi máš problémy s chápáním textu, kde ve svém říkáš, že máš 2 auta pro sebe :)
3) ano, velmi minoritní názory jsou výrobcům na nic, uživatelům logicky taktéž, M3 bude nejprodávanější automobil na světě, tedy těžko minorita, prober se ;)

Jenjo, s tebou je fakt sranda diskutovat. Ty se jednou dostaneš do učebnic. Pro lékařské fakulty. :-)

Už ti to honění nad plakátem Tesly leze na mozek. Ani tvůj pánbůh Musk si nemyslí, že Tesla 3 bude nejprodávanější auto na světě. On je oproti tobě realista, ne pošuk.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak vidíš, jak jsi hloupý a podřadný hodný býti předmětem studia na lékařských fakultách :)

Takže já tvrdím, že Tesla je jedno z nejméně praktických aut kvůli neschopnosti jejich designérů, ale ty tvrdíš toto.

Ty musíš být opravdu velmi hloupý, tvůj mozek opravdu velmi špatně pobírá psaný text :)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To,že VY potřebujete auto na dlouhé cesty ještě přece neznamená,že jiným EV s menším dojezdem za pětinovou cenu Tesly,nemohou dobře sloužit jako druhé auto do rodiny. Přeji Vám hodně štěstí s vaší volbou a ať Vám splňuje všechny vaše představy.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

ani druhé auto rodiny takovou parodii, to je jen pro blbce, nebo pro ty, co mohou vyhazovat peníze oknem

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No za hubičku až tak ne.600-700 tisíc za tři roky staré BMW mě připadá stále předražené. A dojezd jen o trochu lepší jak iOn. Ano,technicky a výbavou je to o mnoho lepší jako iOn,ale vzhledem k rychlosti nástupu modernějších verzí i3 bych tu cenu viděl jako reálnou tak okolo 500tisíc. Za těch 700 tisíc raději koupím lechce jetého Ioniqa s dvojnásobným dojezdem a pěti místy pro posádku. Jirka

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

pravda, ale i Ioniq je za ty peníze předraženej, nepoužitelnej pro delší trasy, na to je jen Tesla
buď M3, nebo ojetinu, vše ostatní jsou vyhozený peníze

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Otázka je,co jsou pro koho delší trasy. Já mám Leafa a úplně mi stačí na cestování po ČR vyjma jižních Čech.Tam stejně nejezdím. Tam je to s rychlonabíječkami ještě země nepolíbená. A nijak mě neobtěžuje po 100km na cca 25 minut zastavit. Tenhle pohled na delší trasy je strašně subjektivní. Každý potřebuje překonávat elektromobilem jiné vzdálenosti. Někomu bojatě stačí 250km na jedno nabití,někdo potřebuje 350km. Někdo dá za lehce jetého Ioniqa 700tisíc Kč a stačí mu jeho dojezd někdo dá za Teslu 1,1-1,4mil. Kč,protože potřebuje dojezd větší. Tesla dělá hezká auta s velkým dojezdem,ale ne všichni ho za ty peníze potřebují a hlavně využijí. Když už jsme u toho předražení,tak si myslím,že v porovnání s dnešními parametry je cena za stávajícího Leafa už trochu mimo. Ale myslím si,že Nissanu je to jedno a všechno už směřuje k prodeji nové verze Leafu. A s jeho finanční politikou cena nebude do milionu,ale půjde nad. Takže se z lídra trhu stane ne zcela zajímavý cenový průměr na trhu s elektromobily.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jirka: Tak zastavovat každých sto kiláků na půl hodiny by mě teda fakt mrsklo. Klobouk dolů že na to máš nervy

Samozřejmě, každý máme jiné potřeby, ale moc lidí co musí překonávat osobákem stovky km denně neznám. Když pominu doby, kdy jsem sám dělal ještě při škole obchoďáka, tak podle mě pro 90% všech cest u většiny lidí ten Leaf stačí. Bohužel ta většina lidí kupuje auta max. do cca 300tis...
Sám jezdím mimo akční radius Leafu (tzn musím použít rychlonabíječku) tak 2-3x za měs. (40-50tis km/rok) a v pohodě se tak dají zvládnout i obchodní jednání. Na nabíječkách jdu na jídlo, nebo vyřídím poštu telef. atd. Pokud jedeme třeba s rodinou, tak se po cca 100km zastavit na 30min. je celkem relax (samozřejmě nemluvím o cestě do Španělska, ale o cestách do cca 200-300km). Vše je jen o úhlu pohledu. Pokud budeš žít s tím, že se s autem nesmíš zastavit, jinak ti uteče půlka života, pak pro tebe opravdu současné EV není. Pak se ovšem mohou projevit nežádoucí důsledky ze stresu... :)

---

cca 180tis km na elektřinu - www.qauto.cz

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ano,rozumím Vám. Může to být pro někoho obtěžující,ale jsou lidé,kteří mají potřebu cestovat daleko,ale jsou i tací,kteří jedou třeba jen po republice a třeba jen 200km daleko od domova. Tak nač hned kvůli pár delším cestám EV s velkým dojezdem. Za těch pár minut u stojanu se protáhnu,odpočinu a jedu dál. Každý se rozhoduje podle svých potřeb. Do zahraničí se nechávám vozit a nebo létám a na cesty po ČR to může někomu jako jsem já stačit. Stačí mi EV za 300 tisíc. Někomu ne a proto volí vyšší investici do vyššího dojezdu. Každý jak potřebuje.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ty jsi ty, většina ostatních má jedno auto i na dovolený v zahraničích, takže Leaf je naprsotá k*k*tina pro normálního člověka ;)

Naposledy jsem byl autem na dovolene v roce 1997. Evropa me uz nestaci, tak autem na dovolenou nejezdim. Pro denni jezdeni mi staci Ion a na tahani vleku stary Passat.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

taky mi evropa nestačí, ale to nezabrání tomu, abych každý víken jel někam 300 km a zpět, což by člověk s něčím jiným než Teslou nezvládl ani jednou ;)

prostě něco jinýho než Tesla je jen pro ty, co mají peníze nazbyt, nebo jsou hloupí, jiný logický důvod není

Vikendovy vylet 300km by s obycejnym Leafem nemel byt problem. Aspon ne v Nemecku, Rakousku, Francii, Holandsku atd.
V CR podle toho kam se jede. Na Chademo nabijecce nabijete cobydup a muzete vesele pokracovat v krasojizde.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

aha, takže Leafem mi jen řekneš, kde můžu jet 30 km :-D
promiň, ale opravdu další důkaz, že krom Tesly jsou EV pro totálí blbce, ne jen blbce :)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

300 km jednosměrně

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A pak to necháš u krajnice s prázdnou baterií? :-D
S Teslou je možné za půl hodiny nabít na 300 km, co ten tvůj? Můsíš někde přespat přes noc, pokud ti dovolí nabíjet? :)

Bože, to je jak s dítětem....

Chademo je rychlonabijeni pro Leaf, Ion, C-Zero, i-Miev a dalsi EV. Za 20-30 minut mate 80% plnou baterku.
Chapu ze jste pysny na svou Teslu, ale ne kazdy ma tu moznost a potrebu ji koupit.
Ja se vam take neposmyvam, ze nemate dve milenky :-))

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ty neumíš číst :)
Právě jsi vyjmenoval předražené parodie, které 300 km neujedou a za 30 minut nenabiješ na 300 km, tak nelži, takže šup zpátky k chápání textu :)

2 milenky jsem měl, ale to je jen pro nemocné, ne normální lidi, jak jsem poznal ... tak jsem toho nechal :)

Puvodne se jednalo o vikendovy vylet 300km tam 300km zpet. Vyjedu z domova s nabitou baterkou. Po 150 km udelam prestavku a za 30 min. nabiju a na zbylych 150km to uz staci. Na miste muzu pres noc nabit a zpatky to same. Kde je problem? Psal jsem tez, ze to nejde takto vzdy, ale jen kdyz je pobliz cesty Chademo. Takze zadne napadani, ale cteni textu a chapani.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Čtení textu a chápání je na tvé straně opravdu velké, takže ty vlastně navrhuješ jezdit jen tam, kde jsou nabíječky každých 100 km :-D

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Vidím,že vůbec nepřipouštíte,že existují i jiní lidé,kteří jsou s EV spokojeni a nekoupili si Teslu,protože ji nepotřebují. Každý podle svých potřeb a možností. Vy máte potřebu Tesly a nikdo vám to přece nevymlouvá a nezlehčuje vaši mentální vyspělost.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

ještě aby ti, co si nějakou EV parodii koupí, připustili, že jen vyhodili peníze luftem :-D

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

povedz mi jeden jediny dovod, preco si mam kupit teslu (m3), za tolke peniaze (50 000eur - uz aj s nejakou vybavou, nech nemusim okna stahovat kluckou), ked to neprejde ani 600km vkuse?

potrebujem ist 300km za zakaznikom, nechat auto u neho odparkovane 2h a 300km nazad.

prazdne kecy o prestavke si nechaj pre seba, kto nie je schopny odsoferovat 300km po dialnici na jednu supu nie je sofer, ale len parodia na sofera.

Jako jo, vidim to podobne


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicYouloca Dating — Connecting Singles WorldwideNabíječky elektromobilů Circontrolveletrh e-SalonAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobil