Bridgestone představuje pneumatiky Enliten, které snižují spotřebu

Jan Horčík - 24 Červen 2019

Nová pneumatika Enlinten společnosti Bridgestone vylepšuje ovladatelnost a stabilitu vozidla. Především ale díky snížení valivého odporu o 20 % a hmotnosti o 10 % přispívá k lepší spotřebě.auto pneumatiky Bridgestone Enliten

Enliten snižuje valivý odpor pneumatiky až o 20 %, čímž přispívá ke snižování spotřeby paliva a emisí
foto: Bridgestone

Technologie Enliten snižuje valivý odpor pneumatiky pro osobní vozy v průměru o 20 % v porovnání se standardní prémiovou letní cestovní pneumatikou. Pneumatika s technologií Enliten tak přispívá ke snížení spotřeby paliva a emisí CO2 vozidel poháněných spalovacími motory, ale také prodlužuje dojezd elektromobilů a životnost jejich akumulátorů.

Enliten umožňuje snížení hmotnosti pneumatik pro osobní vozy v průměru o 10 % v porovnání se standardní prémiovou letní cestovní pneumatikou. Díky tomu je k jejich výrobě zapotřebí méně surovin.

Bridgestone dosahuje uvedených vlastností inovativním přístupem ke konstrukci pneumatiky a její výrobě. Technologie kombinuje patentovanou směs, která umožňuje delší životnost, s menší hloubkou dezénu, pevnější a tenčí vnitřní butylovou vrstvou a novým, speciálním konceptem vulkanizační formy.

Bridgestone se vlivem současných společenských, ekonomických a technologických trendů rychle transformuje z výrobce prémiových pneumatik na lídra v oblasti řešení pro mobilitu. Společnost Bridgestone Corporation v poslední době intenzivně investuje do výzkumu a vývoje.

Pneumatiky Bridgestone Enlinten

Pneumatiky Bridgestone Enlinten
foto: Bridgestone

Na vývoj nových technologií, produktů a řešení, které umožňují zákazníkům, vozovým parkům i koncovým uživatelům zvyšovat trvalou udržitelnost a hospodárnost, vynakládá přibližně 800 milionů eur ročně, nejvíce ve svém odvětví.

Bridgestone brzy oznámí nová partnerství, v jejichž rámci budou pneumatiky s technologií Enliten dodávány pro vozidla na evropském trhu.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Kuk

Kupuji pneu dle aheze a akvaplaningu. Kola jsou to jediný co mě drží bezpečně na zemi.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Budou tvrdá data, nebo jen PR povídání?
Jaká je proklamovaná hmotnost, dostupné rozměry, brzdné dráhy přenost trakce atd?

---

Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu a (de)popularizátoři elektromobility - samozvaní technologičtí evangelisté
problém s emisemi z aut je jednoduše řešitelný - stačí, aby mohli řídit jen skuteční řidiči - hned bude aut a lidí na silnici max 1/3

Obrázek uživatele PaRi

Tak moc ulítnuté to být nemůže, protože by po prvních testech neprodali ani gumové kladívko.

---

www.xpari.cz
Škoda CitigoE iV

Lidi si koupí kdejakou blbost. Pneumatiky jsou něco, čím se dá levně a snadno vylepšit celé auto/motorka, nebo taky přesně naopak a poslat to do kopru. Navíc povedená pneumatika je vázána i rozměrem. Doufám, že to nebude stejné peklo jako Energy saver, to sice má super nízkej valivej odpor asi je s tím fakt nižší spotřeba, ale na mokru plave a obecně blbě brzdí ve srovnání s konkurencí - např s Continentalem Eco contact a ani jedna z těchto pneumatik nestačí na premium contact, SP sport atd, tam ale zase není taková plachtivost auta

---

Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu a (de)popularizátoři elektromobility - samozvaní technologičtí evangelisté
problém s emisemi z aut je jednoduše řešitelný - stačí, aby mohli řídit jen skuteční řidiči - hned bude aut a lidí na silnici max 1/3

Tak znackove eko pneu maji prilnavost pochopitelne horsi nez premiove ne eko pneu... ale i ten proklinany energy saver ma porad lepsi vlastnosti nez bezne prodavane pneu stredni tridy (v CR napr porad hodne prodavany Barum), pripadne oproti cine jeste uplne nebe a dudy.

Ja jezdim na energy saverech 7 let a problem jsem teda nikdy nemel, on michelin v nekterych rozmerech ani jine pneu nedela (napr standard nizsi stredni tridy 195/65 R15)

Od jisté doby kupuji výhradně pneumatiky, které vítězí v testech ovladatelností a brzdnou dráhou. Několikrát mi zachránily minimálně majetek a zdraví.

---

Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu a (de)popularizátoři elektromobility - samozvaní technologičtí evangelisté
problém s emisemi z aut je jednoduše řešitelný - stačí, aby mohli řídit jen skuteční řidiči - hned bude aut a lidí na silnici max 1/3

Pak jeste zalezi na tom, jestli se ti vitezove delaji v potrebnem rozmeru...

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Každá kategorie má svého vítěze a dokonce i každý rozměr mívá často jiného vítěze, 195/65 r15 nemusí mít shodného vítěze jako 205/55 r16, A dokonce i v rychlostních indexech může být rozdíl super pneumatika do 190 km/h, nemusí být zdaleka tak dobrá v modifikaci na 250 km/h - v tom je ta alchymie. Samozřejmě třeba I3 a jeho atyp kola nedávají moc možností na výběr...

---

Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu a (de)popularizátoři elektromobility - samozvaní technologičtí evangelisté
problém s emisemi z aut je jednoduše řešitelný - stačí, aby mohli řídit jen skuteční řidiči - hned bude aut a lidí na silnici max 1/3


Autonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilNabíječky elektromobilů Circontrol