Bridgestone představuje pneumatiky Enliten, které snižují spotřebu

Jan Horčík - 24 Červen 2019

Nová pneumatika Enlinten společnosti Bridgestone vylepšuje ovladatelnost a stabilitu vozidla. Především ale díky snížení valivého odporu o 20 % a hmotnosti o 10 % přispívá k lepší spotřebě.auto pneumatiky Bridgestone Enliten

Enliten snižuje valivý odpor pneumatiky až o 20 %, čímž přispívá ke snižování spotřeby paliva a emisí
foto: Bridgestone

Technologie Enliten snižuje valivý odpor pneumatiky pro osobní vozy v průměru o 20 % v porovnání se standardní prémiovou letní cestovní pneumatikou. Pneumatika s technologií Enliten tak přispívá ke snížení spotřeby paliva a emisí CO2 vozidel poháněných spalovacími motory, ale také prodlužuje dojezd elektromobilů a životnost jejich akumulátorů.

Enliten umožňuje snížení hmotnosti pneumatik pro osobní vozy v průměru o 10 % v porovnání se standardní prémiovou letní cestovní pneumatikou. Díky tomu je k jejich výrobě zapotřebí méně surovin.

Bridgestone dosahuje uvedených vlastností inovativním přístupem ke konstrukci pneumatiky a její výrobě. Technologie kombinuje patentovanou směs, která umožňuje delší životnost, s menší hloubkou dezénu, pevnější a tenčí vnitřní butylovou vrstvou a novým, speciálním konceptem vulkanizační formy.

Bridgestone se vlivem současných společenských, ekonomických a technologických trendů rychle transformuje z výrobce prémiových pneumatik na lídra v oblasti řešení pro mobilitu. Společnost Bridgestone Corporation v poslední době intenzivně investuje do výzkumu a vývoje.

Pneumatiky Bridgestone Enlinten

Pneumatiky Bridgestone Enlinten
foto: Bridgestone

Na vývoj nových technologií, produktů a řešení, které umožňují zákazníkům, vozovým parkům i koncovým uživatelům zvyšovat trvalou udržitelnost a hospodárnost, vynakládá přibližně 800 milionů eur ročně, nejvíce ve svém odvětví.

Bridgestone brzy oznámí nová partnerství, v jejichž rámci budou pneumatiky s technologií Enliten dodávány pro vozidla na evropském trhu.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Kuk

Kupuji pneu dle aheze a akvaplaningu. Kola jsou to jediný co mě drží bezpečně na zemi.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Budou tvrdá data, nebo jen PR povídání?
Jaká je proklamovaná hmotnost, dostupné rozměry, brzdné dráhy přenost trakce atd?

---

Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby

Obrázek uživatele PaRi

Tak moc ulítnuté to být nemůže, protože by po prvních testech neprodali ani gumové kladívko.

Lidi si koupí kdejakou blbost. Pneumatiky jsou něco, čím se dá levně a snadno vylepšit celé auto/motorka, nebo taky přesně naopak a poslat to do kopru. Navíc povedená pneumatika je vázána i rozměrem. Doufám, že to nebude stejné peklo jako Energy saver, to sice má super nízkej valivej odpor asi je s tím fakt nižší spotřeba, ale na mokru plave a obecně blbě brzdí ve srovnání s konkurencí - např s Continentalem Eco contact a ani jedna z těchto pneumatik nestačí na premium contact, SP sport atd, tam ale zase není taková plachtivost auta

---

Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby

Tak znackove eko pneu maji prilnavost pochopitelne horsi nez premiove ne eko pneu... ale i ten proklinany energy saver ma porad lepsi vlastnosti nez bezne prodavane pneu stredni tridy (v CR napr porad hodne prodavany Barum), pripadne oproti cine jeste uplne nebe a dudy.

Ja jezdim na energy saverech 7 let a problem jsem teda nikdy nemel, on michelin v nekterych rozmerech ani jine pneu nedela (napr standard nizsi stredni tridy 195/65 R15)

Od jisté doby kupuji výhradně pneumatiky, které vítězí v testech ovladatelností a brzdnou dráhou. Několikrát mi zachránily minimálně majetek a zdraví.

---

Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby

Pak jeste zalezi na tom, jestli se ti vitezove delaji v potrebnem rozmeru...

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Každá kategorie má svého vítěze a dokonce i každý rozměr mívá často jiného vítěze, 195/65 r15 nemusí mít shodného vítěze jako 205/55 r16, A dokonce i v rychlostních indexech může být rozdíl super pneumatika do 190 km/h, nemusí být zdaleka tak dobrá v modifikaci na 250 km/h - v tom je ta alchymie. Samozřejmě třeba I3 a jeho atyp kola nedávají moc možností na výběr...

---

Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby


Nabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobil
O ČEM SE PRÁVĚ DISKUTUJE?