Autosalon Ženeva: Peugeot 908 Hybrid4

Nový , který byl vynesen na světlo světa letos v únoru, se na představuje v hybridní verzi Hybrid4. Model 908, splňující nové technické předpisy pro vytrvalostní závody, je součástí ofenzívy značky pro rok 2011.   


V Peugeotu 908 Hybrid4 se odráží závazek šetrného přístupu k . Tento závazek bude v roce 2011 plnit především technologie , spojující dieselový a elektrický pohon.

Od roku 2008, kdy tým Peugeot Sport představil v Silverstone demonstrační hybridní vůz, nepřestal na této technologii dál pracovat, vždy v úzké spolupráci s inženýry skupiny .

Specifikace:
Délka: 4640 mm
Šířka: 2000 mm
Rozvor: 2950 mm
Výška: 1030 mm
Hmotnost: 900 kg

Podvozek:
karbonová skořepina

Převodovka:
Sekvenční, hydraulická, šestistupňová + zpátečka

Spalovací motor
Diesel V8 HDi FAP
Objem válců: 3,7 l
Výkon: 550 koní

Peugeot 908 HYbrid4 používá systém založený na principu vozu při brzdění a jejího využití při rozjíždění. Využití této energie značně zlepšuje výkon pohonné jednotky.

Systém zajišťuje během několika vteřin, kdy je energie opětovně využita, zvýšení výkonu o 60 kW (80 k). Rekuperovaná energie (500 kJ mezi dvěma fázemi brzdění) uložená v lithium-iontových bateriích je při akceleraci automaticky dodávána zadním kolům (bez funkce „push to pass“).

Elektrický režim se bude moci používat jen v boxech a bude použit pro homologaci vozu.

Novým cílem týmu Peugeot Sport je účastnit se 24. dubna v Le Mans oficiálního testování na závod 24 hodin . Dosažení tohoto cíle bude záviset jak na průběhu přípravy nového Peugeotu 908 na závod 24 hodin Le Mans, tak na výsledku prvních testovacích jízd vozu 908 HYbrid4, které proběhnou na konci letošního března.

tisková zpráva

Napsat komentář