Autosalon Ženeva 2020: Hyundai Prophecy je nový designový elektromobil

Hyundai představí 3. března 2020 na autosalonu v Ženevě novou studii elektromobilu s označením „Prophecy“. Koncepční vůz ztělesňuje nejnovější designérský styl značky.

Nová studie elektromobilu posouvá designérskou filozofii značky Hyundai
foto: Hyundai

Na první pohled zaujme auto siluetou, umocněnou elegantními křivkami procházejícími přes široké zadní boční partie. Tím je zaručena vynikající aerodynamika. Proudnicové tvary zadních bočních panelů jsou doplněny zapuštěným spoilerem a zadními svítilnami vybavenými originální pixelovou technikou.

„‚Prophecy‘ nenásleduje trendy. Klade důraz na nadčasovou krásu, která nestárne,“ řekl SangYup Lee, vedoucí globálního designérského centra Hyundai. „Ikonický design této studie ještě více rozšiřuje hranice designu značky Hyundai.“

Označení „Prophecy“ (česky „Proroctví“) odráží účel studie, která definuje směr vývoje designu budoucích modelů Hyundai a současně zaujímá postavení designérské ikony pro produktovou řadu elektromobilů Hyundai.

tisková zpráva

9 Comments on “Autosalon Ženeva 2020: Hyundai Prophecy je nový designový elektromobil”

        1. Přesně si to popsal. Té stejný jako s Klausem mladším,
          Přesně si to popsal. Té stejný jako s Klausem mladším, tomu taky zvyšují popularitu hlavně jeho odpůrci nestálým postováním jeho provokativních žvástů a von už pak tu nahozenou návnadu jen roluje navijákem. Ignorance je nejlepší zbraň proti těmhle trolům. Bez popularity jsou vyřízený.

Napsat komentář