Společnost DS Automobiles začalau příležitosti zahájení ženevského autosalonu 2019 přijímat objednávky na vozy DS3 Crossback E-Tense a DS7 Crossback E-Tense 4×4.
foto: DS Automobiles
Společnost DS Automobiles spustila prodej své řady E-Tense. DS3 Crossback E-Tense je 100% elektrické B-SUV s dojezdem 320 km a DS7 Crossback E-Tense 4×4 je plug-in hybridní SUV s dojezdem 50 km v režimu s nulovými emisemi (podle cyklu WLTP) a výkonem 300 k a pohonem všech 4 kol.
Elektrický pohon vozu DS 3 Crossback E-Tense tvoří elektromotor o výkonu 100 kW (136 k) s točivým momentem 260 Nm, spojený s lithium-iontovou baterií uloženou pod podlahou o kapacitě 50 kWh. Dojezd vozu je 320 km (protokol WLTP), tj. 430 km podle cyklu NEDC.
V nabídce jsou tři režimy řízení: Eco pro maximalizaci dojezdu, Normal a Sport s větším točivým momentem. Doplňují je dvě řešení rekuperace energie inspirované Formulí E, která si také může řidič navolit: Normal pro simulaci chování spalovacího motoru a Brake se zpomalením 1,2 m/s.
Dojezd zvyšuje i možnost přednastavení teploty v kabině i teploty baterie již před nastartováním a využití velmi účinného tepelného čerpadla.
Rychlé nabíjení 100 kW umožňuje ušetřit 9 km za minutu a dosáhnout 80 % nabíjení za pouhých 30 minut. Pro nabíjení baterie doma nabízí značka DS konektivní zařízení DS Smart Wallbox, jehož třífázová verze umožní úplné nabití za pouhých 5 hodin. Jednofázová verze zajišťuje 100% nabití baterie za 8 hodin. Je nabízena i odborná služba, která zhodnotí elektroinstalace u zákazníka a nasměruje ho na nejlepší volbu..
DS 3 Crossback E-Tense v této 100% elektrické verzi je rozpoznatelný díky hladkým chromovaným prvkům a podpisu E-Tense. Zadní nárazník byl přepracován. Vůz je vybaven i 18’’hliníkovými koly KYOTO a taktéž novým odstínem karoserie Cristal Pearl.
foto: DS
Při příležitosti otevření objednávek pro DS 3 Crossback E-Tense připravila společnost DS Automobiles limitovanou edici La Première s Inspirací RIVOLI v barvě Gris Galet, se světlým volantem a kryty bočních zrcátek a jedinečným provedením střechy. I vozy této edice La Première lze rezervovat on-line a díky službě DS Delivery Valet je možné je si je nechat přivézt rovnou domů.
Ve Francii je DS 3 Crossback E-Tense uváděn na trh s cenou 39 100 Euro (bez státních podpor) v provedení So Chic, což je 445 Euro včetně DPH za měsíc (při nastavení na 48 měsíců / 40 000 km).
Plug-in hybrid DS 7 Crossback E-Tense 4×4 má díky 13,2kWh baterii dojezd až 50 km čistě na elektřinu WLTP (max. rychlost 135 km/h). Díky benzínovému motoru o výkonu 150 kW a dvěma elektromotorům nabízí DS CROSSBACK E-TENSE 4×4 celkový výkon 223 kW a točivý moment s pohonem všech 4 kol 450 Nm.
foto: DS
Mapa na velkém dotykovém displeji vozu DS 7 Crossback 4×4 ukazuje v reálném čase okruh, v jehož rámci je možné jet v elektrickém režimu, a dále umístění nabíjecích stanic. Baterie vozu DS 7 Crossback E-Tense 4×4 se prostřednictvím DS Wallbox nabije za1 hodinu a 45 minut.
Ve Francii představuje DS 7 Crossback E-Tense 4×4 špičku modelové řady, jeho cena začíná na 54 300 EUR ve verzi So Chic a 60 700 EUR ve verzi Grand Chic. S provedením interiéru DS Opéra, s veškerou výbavou jako např. DS Night Vision a autonomním řízením 2. úrovně DS Connected Pilot je tato hybridní plug-in verze k dispozici za 74 200 EUR.
Za milion třista? Tak to může být Tesla v klidu.
Za milion třista? Tak to může být Tesla v klidu.
Tohle je nejluxusnější francouzská značka, takže v EU
Tohle je nejluxusnější francouzská značka, takže v EU určitě má šanci proti sterilní americké Tesle, německé dálnice jsou v Evropě jen v Německu.
Ale čím je luxusní? Asi jenom cenou ne? vždyť i Kona i
Ale čím je luxusní? Asi jenom cenou ne? vždyť i Kona i Niro jsou pod milion?
Aha, lidi si kupujou auta ceny podle ceny a dojezdu,
Aha, lidi si kupujou auta ceny podle ceny a dojezdu, nezáleží jim na vzhledu, provedení, kvalitě zpracování apod., hmmm, tak to pak jo.
No, pokud vidíte důvod, proč za to platit o 300-400tis.
No, pokud vidíte důvod, proč za to platit o 300-400tis. víc než za Teslu, Leafa, tak jo, já ten důvod nevidím, mimochodem je to dražší i než Outlander PHEV, což sice není EV, ale o určitým „luxusu“ se v jeho případě už dá mluvit, nemluvě ale o vnitřním prostoru a schopnosti táhnout 2t. Ale to je vaše optika, pokud chcete za malý EV, který ujede 300 dát skoro 1,5mega, tak proti gustu…
Nespetl jste si cenu?, v článku se jasně píše (pokud se
Nespetl jste si cenu?, v článku se jasně píše (pokud se bavíme o BEV autě):
„Ve Francii je DS 3 Crossback E-Tense uváděn na trh s cenou 39 100 Euro (bez státních podpor) v provedení So Chic“
Jo máte pravdu, tak to potom jo.
Jo máte pravdu, tak to potom jo.
Tohle chce být nejluxusnější francouzská značka…
Tohle chce být nejluxusnější francouzská značka…
Takže třífázové nabíjení 11kW a jednofázové 6kW. To
Takže třífázové nabíjení 11kW a jednofázové 6kW. To jsem zvědavý na cenový rozdíl. Ještěže to má odstín karoserie Cristal Pearl.
A stou cenou to asi přepískli. Stejně drahý jako Polestar 2 nebo Tesla 3, kdo to bude kupovat?
Nemohu nalezt info o dodani po objednani. Bude to za mesic ci
Nemohu nalezt info o dodani po objednani. Bude to za mesic ci za rok anebo ze by za dva?
Otevřeli možnost předobjednání. O dodávání se nikdo
Otevřeli možnost předobjednání. O dodávání se nikdo nezmiňoval 🙂
P.S. Zase na rozdíl od VW nás nezásobují jen kresbičkami a modýlky.