Volkswagen Multivan eHybrid: plug-in hybridní dodávka

Multivan nabízí 470 l či 763 l zavazadlového prostoru při 7místné konfiguraci vozu (základní vs. dlouhá verze) až po 4053 l v případě dvoumístného uspořádání vozu s panoramatickou střechou (dlouhá verze). foto: Volkswagen
Multivan nabízí 470 l či 763 l zavazadlového prostoru při 7místné konfiguraci vozu (základní vs. dlouhá verze) až po 4053 l v případě dvoumístného uspořádání vozu s panoramatickou střechou (dlouhá verze). foto: Volkswagen

Volkswagen Užitkové vozy představil na veletrhu čisté mobility e-Salon 2021 v Letňanech nový model Multivan eHybrid do zásuvky v české výstavní premiéře.

První hybridní Volkswagen Multivan zná již svou cenu pro český trh – zákazníci mohou auto koupit již za 1 436 876 Kč včetně DPH. Nový Volkswagen Multivan eHybrid používá plug-in hybridní pohon, který kombinuje nulové emise ve městě s velmi dlouhým dojezdem při překonávání dlouhých vzdáleností. Až sedmimístné MPV dosahuje nejvyššího výkonu 160 kW.

Nový plug-in hybridní pohonný systém je v Multivanu novinkou. Do budoucna nabídne koncern Volkswagen jak klasické spalovací verze svých dodávek, tak plug-in hybridní a plně elektrické (chystaný ID BUZZ). foto: Volkswagen
Za příplatek si lze objednat prémiový soundsystem Harman Kardon se 14 reproduktory vč. subwooferu a 840W zesilovače. foto: Volkswagen
foto: Volkswagen

Sada lithium-iontových akumulátorů s využitelnou kapacitou 10,4 kWh umožňuje modelu Multivan eHybrid „elektrický“ dojezd 46 až 50 kilometrů (WLTP). Celkový dojezd i s pohonem na benzin, který zajišťuje motor 1.4 TSI a 6stupňová dvouspojková převodovka DSG, je až 700 km. Normovaná spotřeba paliva a elektrické energie podle metodiky EU je 1,5 až 1,6 l/100 km, resp. 14,5 až 14,6 kWh/100 km.

zdroj: tisková zpráva

Dva komentáře u “Volkswagen Multivan eHybrid: plug-in hybridní dodávka”

  1. Moc pěkný multivan. My furt někam cestujem autem a vždycky mě štvalo, že je ten náš starý multivan, který už máme léta tak hlučný. Dokonce jsme ho museli i vytlumit u: https://www.2din.cz/vw-montaze/vw-multivan-t5-kompletni-odhlucneni/ nevím, jestli bude potřeba i u tohohle modelu dělat nějaké odhlučnění, když je to ten alternativní pohon, který je většinou tichý, ale prý bude teď povinné u všech těchto aut mít alespoň nějaký zvuk motoru, tak jsem zvědavý, jak to do budoucna všechno bude.

Napsat komentář