Volkswagen dává sbohem benzínu i čerpacím stanicím

Koncern Volkswagen se vrhá do elektromobility s novými modely Volkswagen e-Up! a Volkswagen e-Golf. Televizní reklama na elektrický Golf je pojata překvapivě vtipně jakožto loučení s čerpacími stanicemi. Podívejte se sami.

Nová televizní reklama na elektromobil Volkswagen e-Golf není možná úplně originální, ale přesto je precizní a skvěle načasovaná
foto: Volkswagen/YouTube

Německé televize jsou v posledních dnech plné reklam na nová elektrická auta. Nedávno jsme představili povedenou reklamu na BMW i8. V si zase dost dobře pohráli s reklamou/promo videem na plug-in hybridy Ford.

Volkswagen

11 Comments on “Volkswagen dává sbohem benzínu i čerpacím stanicím”

  1. Nejenom že mastodontní
    Nejenom že mastodontní automobilky neumí elektromobil postavit aby měl alespoň trochu přesvědčivé parametr, oni ho ani neumí prodat. Používají marketigové triky – sugestivní reklamu, jak jsou zvyklé. Ale to jim na přesvědčení veřejnosti k přechodu na pro ně neznámou a podezřelou technologii nestačí. Oni přeci musí rozptýlit zásadní obavu většiny a to je malý dojezd. Kdyby za peníze namísto drahé televizní reklamy postavili síť dobíjecích stanic aby zákazníci dojeli po celém Německu, tak jim to prodá více aut než tento klip. Přitom v malém Německu je je to pár stanic, ale PR dopad takového projektu je obrovský. To opravdu zdravý rozum funguje jenom v Tesle?

        1. Ta reklama není trapná,
          Ta reklama není trapná, ona míří na lidi co chtějí být nezávislí, takoví lidé často investují dost času k tomu aby dosáhli velké samostatnosti a nezávislosti , vystudují atraktivní obor berou nadprůměrnou výplatu a o to právě jde el. mobily jsou drahé nemá smysl dělat reklamu pro průměrného spotřebitele, který si bude muset na svůj el. mobil počkat ještě 20 let.

Napsat komentář