Koncern Volkswagen se vrhá do elektromobility s novými modely Volkswagen e-Up! a Volkswagen e-Golf. Televizní reklama na elektrický Golf je pojata překvapivě vtipně jakožto loučení s čerpacími stanicemi. Podívejte se sami.
Nová televizní reklama na elektromobil Volkswagen e-Golf není možná úplně originální, ale přesto je precizní a skvěle načasovaná
foto: Volkswagen/YouTube
foto: Volkswagen/YouTube
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
VIDEO: nová reklama na elektromobil Kia Soul EV
Německé televize jsou v posledních dnech plné reklam na nová elektrická auta. Nedávno jsme představili povedenou reklamu na BMW i8. V USA si zase dost dobře pohráli s reklamou/promo videem na plug-in hybridy Ford.
Volkswagen
Nejenom že mastodontní
Nejenom že mastodontní automobilky neumí elektromobil postavit aby měl alespoň trochu přesvědčivé parametr, oni ho ani neumí prodat. Používají marketigové triky – sugestivní reklamu, jak jsou zvyklé. Ale to jim na přesvědčení veřejnosti k přechodu na pro ně neznámou a podezřelou technologii nestačí. Oni přeci musí rozptýlit zásadní obavu většiny a to je malý dojezd. Kdyby za peníze namísto drahé televizní reklamy postavili síť dobíjecích stanic aby zákazníci dojeli po celém Německu, tak jim to prodá více aut než tento klip. Přitom v malém Německu je je to pár stanic, ale PR dopad takového projektu je obrovský. To opravdu zdravý rozum funguje jenom v Tesle?
jop 🙂
jop 🙂
No já nevím, je to trochu
No já nevím, je to trochu trapné. Kde asi budou umístěné nabíječky? Zase u pumpy, no a navíc tam řidiči opravdu stráví onu povinnou dvacetiminutovku po asi tak hodině, možná dvou hodinách, podle stylu jízdy a kapacity baterek.
Nikoliv. 95% veškerého
Nikoliv. 95% veškerého nabíjení probíhá doma.
Jistě, pokud jezdíte po
Jistě, pokud jezdíte po městě a ještě ušetříte za dojezd k čerpací stanici. Ale ten poměr se bude měnit tak, jak se bude prodlužovat dojezd a rozšiřovat síť nabíječek. A tak nebo jinak. Uznejte sám, že ta reklama je fakt trapná. 🙂
Tesla nabila u svych vozu 5%
Tesla nabila u svych vozu 5% na SuperChargerech z celkoveho najezdu 344 milionu mil, coz cini zhruba 5800MWh spotrebovane energie z celkovych ~115000MWh (pri prumerne spotrebe 210Wh/km – coz je takova norma u Modelu S).
Ale jinak jo, reklama je trapna 🙂
Pokud se bude prodlužovat
Pokud se bude prodlužovat dojezd (jakože bude), tak se právě ten poměr bude měnit spíš opačným směrem k domácímu dobíjení, respektive k dobíjení někde u sloupku na parkovišti přes noc.
Ta reklama není trapná,
Ta reklama není trapná, ona míří na lidi co chtějí být nezávislí, takoví lidé často investují dost času k tomu aby dosáhli velké samostatnosti a nezávislosti , vystudují atraktivní obor berou nadprůměrnou výplatu a o to právě jde el. mobily jsou drahé nemá smysl dělat reklamu pro průměrného spotřebitele, který si bude muset na svůj el. mobil počkat ještě 20 let.
No dobíjet doma
No dobíjet doma elektromobil nebude tak jednoduché. Jak to má řešit člověk z činžovního domu ve velkém městě, který nevlastní garáž??
Proc by nabijecky mely byt u
Proc by nabijecky mely byt u pumpy? Cast asi jo, ale ja bych je dal spise k motorestum, kavarnam, obchodum, odpocivadlum atp. Co bych delal u pumpy pul hodiny? To je prave to zkostnatele premysleni s benzinkama…
Radsej nech da zbohom tdi
Radsej nech da zbohom tdi