Kdo ještě dnes mluví o elektromobilech a obecně autech na elektřinu jako o „budoucnost“, žije zjevně v minulosti.
foto: Centrum dopravního výzkumu
V průběhu ledna až března 2021 bylo v zemích EU evidováno 2 510 626 nových osobních vozidel, což představovalo meziroční nárůst o 2,2 %. Elektrická a plynová vozidla si v součtu připsala 368 874 registrací, meziročně o 185 327 více, tj. +101 %. Interaktivní grafika je k dispozici zde.
Registrace nových osobních vozidel v období leden-březen 2021:
– 208 389 PHEV vozidel (plug-in hybrid), 8,3% podíl, meziročně +175,0 %
– 146 185 BEV vozidel (bateriové elektrické), 5,8% podíl, meziročně +59,1 %
– 14 300 NGV, LPG, E85 vozidel (plynové, ethanolové), 0,6% podíl, meziročně -10,1 %
Trend stále se zvyšujících prodejů aut do zásuvky za souběžného poklesu prodejů zejména dieselových, ale i benzinových aut bude v následujících měsících a letech pokračovat. Nahrává tomu zejména stále širší nabídka automobilek i zlepšující se parametry vozů.
Koukam ze ruska uderka zacina radit uz i tady.
Koukam ze ruska uderka zacina radit uz i tady.
Tesla konečně vrací prachy majitelům za eMMC … asi tu
Tesla konečně vrací prachy majitelům za eMMC … asi tu nehoráznou přepal bambilijardářku konečně někdo dokopal ;))
https://teslaczech.com/tesla-vraci-platby-majitelum-za-emmc/
přechod na zelenější energii může paradoxně vést k
přechod na zelenější energii může paradoxně vést k narušení křehkých ekosystémů oceánu díky těžbě niklu a kobaltu ze dna Tichém oceánu…
https://www.e15.cz/byznys/prumysl-a-energetika/tezba-kovu-do-baterii-z-morskeho-dna-ma-dostat-zelenou-bmw-a-samsung-jsou-proti-1379944
žádná těžba na dně oceánu neprobíhá
žádná těžba na dně oceánu neprobíhá
Tezba na dne oceanu musi byt vyhrazena pro ropu. Zamorovat
Tezba na dne oceanu musi byt vyhrazena pro ropu. Zamorovat ocean muze jen jeden.
Trochu sa mi nepaci ten podiel PHEV. V tomto desatroci ma uz
Trochu sa mi nepaci ten podiel PHEV. V tomto desatroci ma uz skor klesat.
Samozřejmě by bylo ideální, kdyby to drtily BEV. PHEV ale
Samozřejmě by bylo ideální, kdyby to drtily BEV. PHEV ale ve většině kupují lidé, co by si o BEV v dnešní době ani neopřeli kolo. Další skupina jsu lidé, co si BEV s potřebným dojezdem nemůžou dovolit a PHEV jim dává potřebný dojezd s tím, že 80% svých jízd pojedou stejně na baterky. Jsem přesvědčený, že je to nutný mezikrok a stejně tak jsem přesvědčen, že další auto těchto lidí už bude BEV.
Ano ale tato situacia mala byt pred 10timi rokmi a nie teraz.
Ano ale tato situacia mala byt pred 10timi rokmi a nie teraz. Uz je na case sliapnut na krk aj PHEV. Napr. aj tym, zeby sa emisie meriali ako keby tam ziadna baterka nebola.
Idealni by bylo, kdyby tady tahle situace byla jeste driv.
Idealni by bylo, kdyby tady tahle situace byla jeste driv. Ano, mohli jsme se na PHEV vykaslat, ale melo by to za nasladek pouze a prave to, ze by se na BEV preslo daleko pozdeji.
Tesla Model 3 sa stal v Rakúsku najpredávanejším autom bez
Tesla Model 3 sa stal v Rakúsku najpredávanejším autom bez ohľadu na druh pohonu
https://www.teslamagazin.sk/tesla-model-3-predaje-rakusko-elektromobilita/
Sorry, to jsem psal uz pred 11
Sorry, to jsem psal uz pred 11 dny:
https://www.hybrid.cz/toyota-prinasi-sluzbu-sdileni-aut-kinto-take-do-evropy#comment-283931
Nejak som to asi nezachytil, nechodim sem kazdy den.
Nejak som to asi nezachytil, nechodim sem kazdy den.
Nullo problemo. Uspechy Tesly je dobre nekterym neznabohum
Nullo problemo. Uspechy Tesly je dobre nekterym neznabohum pripominat kazdy den 🙂
Tak, tak 🙂
Tak, tak 🙂
Doporucuji vsem prihlasenym kolegum zde na hybrid.cz
Doporucuji vsem prihlasenym kolegum zde na hybrid.cz podniknout kroky k zabezpeceni sve identity. Tento server dodnes neni bezpecny a hackeri muzou lehce ziskat udaje vsech prihlasenych. Https by mel byt dnes standard, ale ten se dodnes nepodarilo zaridit. Doporucuji v registraci uvest nejakou vedlejsi nedulezitou adresu a silne heslo. V soucasne situaci bude CR celit velkemu virtualnimu utoku z nepratelskeho ruska. Neulehcujte to gangsterum aby se zmocnili vasi identity.
A durazna zadost na redakci, zabezpecte prosim uzivatelska data. Nesmite laxnim pristupem ohrozit uzivatele. A prosim o vymazani historickych prihlasovacich udaju.
A jéje, zmatený jelen Leodendula začal opět udílet
A jéje, zmatený jelen Leodendula začal opět udílet „odborné“ rady.
Leošku, tak zaprvé nic ti nebrání se logovat přes https, server hybridu má certifikát Let’s Encrypt platný do „Tue, 25 May 2021 01:08:26 GMT“.
Zadruhé bezpečnost adresy uvedené při registraci nesouvisí s bezpečností účtů na hybridu. A pokud ty jsi takový bambula, který si nastavil na hybrid stejné heslo, co má do toho mailboxu a na dvaceti dalších účtech, je to jen tvůj problém.
A co se týká těch „útoků“, tak jakési amatérské pokusy, pravděpodobně z Ukrainy, už proběhly na začátku tohoto týdne, ale byly jen k pousmání.
Dneska jsem si poslechl prezidenta a přestože to je člověk, kterého nesnáším pro jeho chování proti duchu naší ústavy, pochopil jsem, že protiruské důkazy nikdo nikdy neviděl. Pouze se předává informace, že existují. Ale pokud je nemají k dispozici ani přední představitelé exekutivy, tak tomu uvěřit prostě nelze. A tudíž bych se nějakým kybernetickým útokem Ruska příliš neznervózňoval.
Kdyz utocnik ziska realne emailove adresy, muze zacit s
Kdyz utocnik ziska realne emailove adresy, muze zacit s prolomovanim hesla a dostane se cim dal vys. Nekdo muze mit v emailove adrese cele jmeno a uz to muze byt spatne. Proto pisu zalozit nedulezitou adresu a silne heslo. Doufam, ze hybrid ma aspon hesla sifrovane a utocnik neziska vse na stribrnem podnosu. Pak je aspon trochu klid.
Co se tyka kolaboranta na hrade, tak se dala cekat podpasovka. Vubec me to neprekvapilo a doufam, ze bude brzy odstranen. Podle ustavy nebo i druhou moznosti. Hlavne aby uz prestal skodit. A vy jste ze stejne kategorie. Nicmene skodite mnohem mene.
Bohuzel je hybrid.cz nastaveny tak, ze kdyz nezadate explicitne https, tak se prihlasite jen s protokolem http 🙁
Pod to se podepisuji. Párkrát jsem o tom provozovateli
Pod to se podepisuji. Párkrát jsem o tom provozovateli stránek psal. Odpověď: https máme. Tečka.
Trochu jsem zadoufal, že s novým Chrome se to zlepší, má automaticky zkoušet https a až potom http, ale zatím ticho po pěšině…
Nejak jste nepochopil moje obavy. Nejde vubec o moje pripojeni
Nejak jste nepochopil moje obavy. Nejde vubec o moje pripojeni na stranky hybrid.cz. Tady jde o moznost ze utocnik vyuzije slabinu stranek, ktera spociva v tom, ze se daji adresovat pod protokolem http. Takze utocnik vyuzije slaby protokol http a dostane se do databaze uzivatelu. Dalsi uvahy co s tim lze udelat necham na vasi fantazii.
Kdyz vy se cilene pripojujete pres https, tak jste machr. Ale uz jste zkusil kliknout na oranzove logo HYBRID.CZ? Hned se vam otevre homepage v http. Stranky jsou hrozne spatne zabezpecene, dokonce je to katastrofa.
Prosim redakci aby se tomu problemu vazne venovala.
Pokud se nepřipojujete přes wifi připojení souseda, který
Pokud se nepřipojujete přes wifi připojení souseda, který by mohl být ruský hacker, tak bych se http nebál. Já například svému poskytovateli internetového připojení věřím. Jasné, že pro BFU může být hláška v prohlížeči o nezabezpečeném webu znepokojující, ale není se čeho bát.
Hackeři většinou spoléhají na hloupost uživatele, kdy uživatel klikne na virus v emailu nebo vyplní uživatelské jméno a heslo do podobně vypadající stránky nebo pošle heslo mailem.
Sám jsem takové prográmky, které se dostali k někomu cizímu do počítače, dělal. Cizí počítač jsem mohl ovládat na dálku včetně logování a zobrazení všech stisků kláves, takže jsem viděl jaké heslo uživatel zadává. Dostat takový prográmek do cizího počítače není úplně jednoduché. Nejjednoduší to je, pokud má člověk fyzický přístup k počítači. Pokud nemá, tak se dají občas využít zveřejněné zranitelnosti a doufat, že si uživatel včas nenainstaluje aktualizace a klikne na odkaz s prográmkem.
O hesla na hybridu bych se nebál. Pokud má admin vše dobře nastavené, tak se nemusí bát.
Kdo neumi cist, ma problem s chapanim diskuze. Vy mate
Kdo neumi cist, ma problem s chapanim diskuze. Vy mate obrovsky problem se vsim. Ja si nestezuji primarne na muj pristup na stranky hybrid.cz pres http. Ja si stezuji na umozneni pristupu na stranky pres http protokol. Pres tento protokol se muze hacker take pripojit a vyuzit slabosti tohoto protokolu. Takze k jeho zmocneni dat nemusim byt vubec pripojeny k internetu. Hacker se pripoji primo do serveru diky slabemu http. Heslo na hybrid je vlastne nezajimave. Kdyz se zmocni meho, nebo vaseho uctu, muze sice psat pod mym jmenem, ale to se da asi rychle odstranit. Nicmene kdyz se hacker zmocni databaze s emaily a nekdo tam bude mit adresu ve vzoru jmeno.prijmeni@server.xx, tak zaprve ma vase jmeno a muze se na vas zamerit a zneuzit vasi identitu. Nebo muze zautocit na vasi hlavni emailovou adresu a muze uloupene informace z vasi schranky zneuzit. Moznosti je mnoho. Ne nadarmo vsechny servery migrovaly na https a http skviry zacpaly. Tim predstavuje server hybrid.cz i pro uzivatele jakesi nebezpeci. Pokud se nebojite prijit o vasi identitu, tak muzete zde zverejnit vase prave jmeno a vasi emailovou schranku. Tak schvalne, budte statecny jak ze sebe delate.
Vy jste zase úplně mimo. Nicméně nedoporučuji používat
Vy jste zase úplně mimo. Nicméně nedoporučuji používat stejné heslo na hybrid i pro důležité věci jako je internetové bankovnictví nebo email.
Nechápu jak někteří lidé mohou být z Ruska tak vyplašení jako Vy. Prezident prohlásil, že důkazy o Vrběticích neexistují a to přitom má všude přístup. Celá kauza Vrbětice je podivná. Po 7 letech, poslali nějaké emaily agentů, aby se předem prozradili WTF? Ale IMEX Group to popírá. Jednou byli na kamerách později nebyli. Ve skladu několik desítek minut hořelo a pak nastaly exploze. Pokud by tam dali nálože, tak to exloduje hned, apod…
Racte si precist casovy prubeh kolem Vrbetic. Mozna vam to
Racte si precist casovy prubeh kolem Vrbetic. Mozna vam to neco rekne, i kdyz u vas je kognitivni rezistence obrovska:
Vysetrovani BIS o vybuchu ve Vrbeticich se zamerilo jiz 2018 na dva ruske spiony. Nasledny casovy sled udalosti osvetli pozadi vysetrovani:
4.3.2018:Otrava Skripala v Salisburry
5.9.2018:Obvineni Alexandra Petrova a Ruslana Boširova v GB
6.12.2018:zeman prohlasuje o BIS „jsou to cuckari“.
4.4.2019:Vyznamenani Koudelky od CIA.
7.10.2020:Jiri Rom, drive BIS, se stava poradcem zemana
18.10.2020:zeman oznamil predani slozky „Koudelka“ babisovi
30.11.2020:zeman pozaduje od BIS seznam ruskych spionu a info o jejich vysetrovani
6.4.2021:informovani vlady o atentatu ve Vrbeticich od BIS ruskem
17.4.2021:tiskovka babis/hamacek o atentatu rusaku ve Vrbeticich
Dame si vse dohromady, tak vidime, ze BIS zacal spojovat identitu skripalovych atentatniku s temi z Vrbetic uz v 2018. 3 mesice po odhaleni identity atentatniku britskou MI6, oznacil zeman BIS „Cuckari“. V tom momente se totiz prosaklo az na hrad, ze BIS ma stopu do ruska. Spojeni Skripala s Vrbeticemi ocenila CIA vyznamenanim pro Koudelku. Prichodem Jiriho Roma na hrad musel zeman znat stav vysetrovani BIS. 11 dnu pozdeji pozaduje odvolani Koudelky, sefa BIS. zeman kratce nato predava spis „Koudelka“ babisovi.
Takze je jasne, ze zeman uz od 2018 minimalne tusi, ze BIS spojuje Vrbetice s ruskem. Okamzite potom se pokousi zdiskreditovat BIS/Koudelku. Takze vlastizrada uz od 2018. A babis/hamacek musi znat spojitosti take od 2018, protoze za činnost BIS odpovídá vláda České republiky, která zároveň koordinuje její činnost.
Takže všechno jen indicie, žádný důkaz. Dokonce není
Takže všechno jen indicie, žádný důkaz. Dokonce není ani nikdo obviněn. Podobné indicie jsou i na verzi, že ve Vrběticích šmelili zbraně a výbuchy byly jen zastírací manévr, aby se při inventuře nezjistily nesrovnalosti.
Pokud ode mne ocekavate ze vam predlozim udaje z vysetrovaciho
Pokud ode mne ocekavate ze vam predlozim udaje z vysetrovaciho spisu, tak jste naivka. Ja muzu operovat jen s verejne dostupnym materialem. Vystrovaci spis je v rukou vysetrovatelu a zastupcu vlady. Kdo do spisu vidi, jednoznacne rika, ze vybuch maji na triku rusky agenti.
Jinak kvakani zemana je okopirovane z nejake zaverecne reci advokata, ktery se pokousi zachranit vraha pred odsouzenim a pokousi se jeste zvratit rozsudek. Zpochybnuje a odmita vsechny dukazy. Advokat je placeny prave za obranu souzeneho, je to jeho povolani. Prezident CR ma uplne jinou funkci nez nejaky advokat vraha. Prezident CR ma branit CR presne pred takovymi agenty jake k nam rusko vyslalo. K tomu ucelu mame takovou funkci v ustave. zeman je vlastizradce, kolaborant s nepritelem a pacha velezradu. Snizil se na spolupraci s vrahy nasich obcanu a nese tim spoluvinu na dvojnasobne vrazde.
Ze mi to u nej neprekvapilo. Zeman je bud Putinovi zavazanej
Ze mi to u nej neprekvapilo. Zeman je bud Putinovi zavazanej za financni podporu na volebni kampan a nebo na nej maji nejaky kompro. Jednou se to bezpochyby dovime.
Me by zajimalo, jak to ma zeman domluvene s Huawei. Hrad ma
Me by zajimalo, jak to ma zeman domluvene s Huawei. Hrad ma uzavrenou smlouvu s Huawei a ma vsechnu techniku od nich i jejich telefony. Cina musi diky Huawei vedet uplne vse co zeman a cely hrad kecaji a pisi pres jejich techniku. Ty na nej musi vedet mnohem vic nez rusaci. Pochybuji, ze by mu BIS mohla ten kecafon zasifrovat s ceskym softem. Pak by zase mohl BIS poslouchat co si zeman suska s rusakem a Cinanem.
Protičeský kandidát. Jak Moskva podplatila českého
Protičeský kandidát. Jak Moskva podplatila českého prezidenta a co s tím mají Chubais a Kudrin
https://theins.ru/korrupciya/88736
Dik. To je husty.
Dik. To je husty.
Tu ruskou svoloc je nutne vypraskat z CR a cele Evropy. Lidi
Tu ruskou svoloc je nutne vypraskat z CR a cele Evropy. Lidi jsou tak blby ze je jeste podporuji. Je cas na Derusifikaci.
Největší hnízdo v Evropě má prý GRU ve Vídni, tam by
Největší hnízdo v Evropě má prý GRU ve Vídni, tam by to chtělo pořádně vymést.
Derusifikaci ruku v ruce s Denacifikací. Tečka. A skopčák
Derusifikaci ruku v ruce s Denacifikací. Tečka. A skopčák Vendula půjde první.
Samopaly odnášeli po výbuchu, místo na houby chodili na
Samopaly odnášeli po výbuchu, místo na houby chodili na samopaly rozmetané v lese.
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/samopaly-z-vrbetic-na-cernem-trhu.A170908_140209_domaci_lva
Takže ŹÁDNÝ ZASTÍRACÍ MANÉVR. Firma, která měla sklady v pronájmu a skladovala tam zbraně pro toho bulharského obchodníka jej vyzývala aby si zbraně odvezl. On nechtěl. Při převozu by došlo ke kontrole (inventuře). Firma tedy neměla potřebu nic zakrývat.
V Cernobylu asi take hrozila inventura. nekdo si odnesl par
V Cernobylu asi take hrozila inventura. nekdo si odnesl par tyci paliva domu a kdyz hrozilo, ze to praskne, tak to prasklo. Ale globalne.
Tesla 3 uz nejde objednat online s taznym zarizenim. Pouze po
Tesla 3 uz nejde objednat online s taznym zarizenim. Pouze po ustni dohode s dealerem. Teoreticky by to mohl byt konec tazneho u TM3. Takze kdo chce s taznym, tak nevahat a jednat. Nebo cekat na TMY, tam tazne bude na 1600kg.
jojo další buzerace byrokracie a ekozelené lobby – tažné
jojo další buzerace byrokracie a ekozelené lobby – tažné zařízení se stane vzácností a hrozí, že bude skupina „na kola“ (s omezenou hmotností) dostupná a zbytek po hehe (nějakej ekoovčáček si všiml, že to zvyšuje spotřebu a tedy i emise)…zlatá stará dobrá auta…už se vidím, jak za deset patnáct let jezdím na kolo s autem na véčkách, pač to jinak nepůjde.
Administrativa s tim nema nic spolecneho. Zrejme objednavalo
Administrativa s tim nema nic spolecneho. Zrejme objednavalo malo lidi tazne, tak to Tesla casem vyskrtne. V USA a v ostatnim svete TM3 tazne nema, jen TMY. Asi chteji sjednotit vyrobu. Mozna ze pri vyrobe v DE bude tazne zase obnoveno.
ano Tesla teď potřebuje dělat co nejméně konfigurací,
ano Tesla teď potřebuje dělat co nejméně konfigurací, aby to pro ní mělo smysl – někde jsem četl, že tažné tam pak nejde dodat, takže to vypadá, že pro tažné musí být jiný skelet – což jak všichni víme, dobře udělat svařenec, slícovat ho s povrchovými díly a správně celek nastříkat je pro ně příslovečná Achillova pata.
Ohledně množství objednaných TM3 s koulí – mě naopak příjemně překvapilo, jaký je o to zájem.
Do budoucna pak, protože od EURO7 bude povinnost plnit deklarované emise vždy – bude koulím odzvoněno, protože nebudou rezervy na emise pod takhle zatížením vozidlem u spalováků a samozřejmě protože o tom rozhodují neználci, co chtějí jen prokazovat moc a útočit na průmysl a lidi, tak zaútočí i na BEV – tedy, že nepovolí nárůst spotřeby a snížení efektivity vozu.
Asi to bude jinak. Tesla zavadi do vyroby lite dily a jelikoz
Asi to bude jinak. Tesla zavadi do vyroby lite dily a jelikoz evropske Tesly jsou planovane jeste letos, tak se v USA na evropskou specialitu s kouli vykaslali a nebudou ji implementovat. Takze ted se musi nejak preklenout mezera do spusteni vyroby v Grünheide. Tam samozrejme budou lite dily vcetne tazneho zarizeni.
Jako vzdy mate moc spatnou fantazii. I pres Euro 7 budou tazna zarizeni existovat dal. Akorat se to musi zohlednit. Jak to bude, nikdo z nas nevi, ale ze tazne bude dal existovat, to je jiste.
Jako vždy jste mimo – tažná budou problém. Ale to je v
Jako vždy jste mimo – tažná budou problém. Ale to je v pohodě, jakmile vy a Radovan se mnou nesouhlasíte, mám už i praxí validovanou zkušenost, že jdu dobrým směrem..jste oba takový můj barometr.
off
V pitný vodě pijem pesticity a jiný srajdy a tak se
off
V pitný vodě pijem pesticity a jiný srajdy a tak se musí zpřísnit používání chemie, sajrajtů a hlavně herbicidů kolem vodních zdrojů a vodojemů. A dokonce se omezí i pěstování řepky. Problém je dlouhodobý a táhne se už vod komančů.
V pitné vodě bude méně chemie. Experiment z polí u Želivky se rozšíří
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/v-pitne-vode-bude-mene-chemie-experiment-z-poli-u-zelivky-se-rozsiri-150943
Opakované rozbory už několik let v řadě vzorků povrchových i podzemních vod napříč Českem potvrzují koktejl různých druhů pesticidů a jejich metabolitů. Výskyt látek v pitné vodě má příčiny už v intenzivním zemědělství z dob socialismu. Nežádoucí látky se dostávají i do vodárenských nádrží včetně Želivky, která modernizuje svou úpravnu vody schopnou tyto látky odstranit.
Tyto chemicke latky jsou casto organofosfaty. Nechvalne znamy
Tyto chemicke latky jsou casto organofosfaty. Nechvalne znamy novicok patri do stejne skupiny. Latky zpusobi nerovnovahu u neurotransmiteru. Treba takove ADHD u mlade generace muze byt prave z tech organofosfatu. Proto by se melo proti organofosfatum v pitne vode zakrocit. Stejne jako proti emisim ve vzduchu ze spalovaku.
Off… zákaz dovozu Škoda auto do Běloruska..
Off… zákaz dovozu Škoda auto do Běloruska..
https://www.irozhlas.cz/zpravy-svet/belorusko-skoda-auto-liqui-moly-beiersdorf_2104232237_onz
Kdo vyhraje ten závod Putin nebo Lukašenko? Cílem je jako
Kdo vyhraje ten závod Putin nebo Lukašenko? Cílem je jako první udělat ze své země Severní Koreu!
Ruku v ruce pujdou oba do hajzlu. Predtim ale zanechaji za
Ruku v ruce pujdou oba do hajzlu. Predtim ale zanechaji za sebou spalenou zem.
Gratulace Škodovce, poslouchání EU aktivistů a montování
Gratulace Škodovce, poslouchání EU aktivistů a montování se do vnitřní politiky Běloruska bude Škodovku stát nejen 2,5 miliardy Kč tento rok a cca 10 miliard v následujících dvou letech, ale hlavně ztrátu dobré pozice na nejrychleji rostoucím evropském trhu.
A co se týče tvého politického rozhledu, nevím o čem mluvíš, Lukašenko je přece dávno vyřízený revolucí, tak kam by chodil…
S vasim oportunismem byste udelal v kazde diktature obrovskou
S vasim oportunismem byste udelal v kazde diktature obrovskou karieru. Za par chechtaku udelate cokoliv. Zkuste vyslovit nahlas slovo moralka. Ale to se vam asi nepodari.
O můj morální kompas nemějte obavy, nenechám ho
O můj morální kompas nemějte obavy, nenechám ho ovlivňovat názory a přáním jiných.
Kdo se sam tituluje jako:
Prymulan, rasista, xenofob,
Kdo se sam tituluje jako:
Prymulan, rasista, xenofob, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan, ma moralni kompas podlozeny silnym magnetem.
Tak to jo. Vy máte dost.
Tak to jo. Vy máte dost.
off Co je zase
off Co je zase toto?
https://www.ote-cr.cz/cs/kratkodobe-trhy/elektrina/denni-trh?date=2021-04-25
Soláry nebo bude fučet v Německu? Přitom odběr je vysoký.
Ale auto nabíjet nebudu protože to je ve dne. Silovka bude sice za nulu ale zaplatil bych státu 2,83 Kč za distribuci a další poplatky. Nabiju to z FVE protože bych dodával taky za nulu.
Asi to bude tim, ze vrchni kolaborant bude dnes dopoledne lhat
Asi to bude tim, ze vrchni kolaborant bude dnes dopoledne lhat o Vrbeticich. To vytvori takove pnuti ve spolecnosti az to spusti retezovou reakci. A proto bude elektriny prebytek a bude zadarmo.
Off… nový rekord přeměny ze Slunce na el
Off… nový rekord přeměny ze Slunce na el 35,9%
https://www.pv-magazine.de/2021/04/23/fraunhofer-ise-meldet-rekord-wirkungsgrad-von-359-prozent-fuer-iii-v-si-tandem-solarzelle/
Sakra, my se ještě dočkáme, že auta to budou mít na
Sakra, my se ještě dočkáme, že auta to budou mít na střeše a po návratu domů bude v baterce víc než když jsme vyrazili na cestu. :-))
da se to predpokladat, soucasne fotovoltaicke clanky vyuzivaji
da se to predpokladat, soucasne fotovoltaicke clanky vyuzivaji snad jen nejake procento z celeho svetelneho spektra
co jsem tak kdysi procital, tak se soucasnou technologii fotovoltaiky by melo maximum bejt nekde tesne pod 1kWp na metr ctverecni, ale pak sjou tu i dalsi mozne technologie ktere by vyuzivali i jine casti svetelneho spektra a tam se zatim jen bada a v praxi se to jeste nepouziva
Ještě v roce 2019-20 to vypadalo, že PHEV jsou slepá
Ještě v roce 2019-20 to vypadalo, že PHEV jsou slepá ulička a převálcují je BEV. Nyní už to díky pokroku na poli hybridů tak nevypadá – zvyšují se jim kapacity baterií, mnohdy dosahují hodnot co měl čistý elektromobil před pár lety. Pokrok v BEV není tak velký baterky lezou nahoru jen neochotně a taky díky absenci kvalitní nabíjecí sítě to s nima moc dobře nevypadá.
Na to že PHEV stojí prakticky stejně jak BEV tak je vidět že asi nejde ani tak o peníze, ale o pohodlí uživatelů. A přitom provozní náklady PHEV budu asi pravděpodobně o trochu vyšší.
PHEV jsou na nejlepsi ceste byt vykopnuty z emisniho
PHEV jsou na nejlepsi ceste byt vykopnuty z emisniho protezovani. Zjistilo se totiz, ze maji dokonce vic emisi nez obycejny spalovak. Takze si rychle nejaky kupte. Nebudou, nebudou.
Tak jak kterej PHEV.
Tak jak kterej PHEV.
Bez pravidelného nabíjania každý.
Bez pravidelného nabíjania každý.
Když jsem linej nabíjet tak si nebudu kupovat PHEV. Takovej
Když jsem linej nabíjet tak si nebudu kupovat PHEV. Takovej debil opravdu nejsem. Ale uznávám že třeba flotilove PHEV jsou průšvih a nedělají víc škody než užitku.
Tak treba v Praze pro parkovani v barevnych zonach by to nekdo
Tak treba v Praze pro parkovani v barevnych zonach by to nekdo mohl vyuzit. Staci nejaky starsi PHEV a parkovani je zadara a vsude.
To souhlasím. Takový pobídky v pořádku nejsou. Ale
To souhlasím. Takový pobídky v pořádku nejsou. Ale myslím že to není primárně chyba PHEV ale nastavení dotaci. Ale je pravda že PHEV kde je Ev motor dodelanej adhoc by se neměly vůbec vyrábět.
PHEV se vyrabi a prodavaji z 90% jen kvuli tem pobidkam. V DE
PHEV se vyrabi a prodavaji z 90% jen kvuli tem pobidkam. V DE je PHEV po dotaci asi levnejsi nez cisty spalovak a ma danove ulevy a vyrobce neplati pokuty. Je to podvod.
Upřímně, bez pobídek a dotací by ani podíl čistých EV
Upřímně, bez pobídek a dotací by ani podíl čistých EV nebyl takový jaký je. Je to vidět i nás, kde dotace na EV nejsou. Takže v tomto ohledu si nemají co s PHEV vyčítat.
To jo.
To jo.
Jak jsou protěžovaný? Mají udávaný aspoň nějaký
Jak jsou protěžovaný? Mají udávaný aspoň nějaký udávaný emise narozdíl od EV.
A jakou mají výhodu, nebo dotovanou cenu?
Jak může mít PHEV větší emise, když má cca 1/3 až 1/2 spotřeby benzínu, to jako z 1/2 paliva udělá 2x emisí?
Ohledne emisi je logicke, ze se muzou uvadet jen lokalni emise
Ohledne emisi je logicke, ze se muzou uvadet jen lokalni emise a ty jsou u EV doopravdy nulove. Nebo si myslite, ze u spalovacich aut je v emisich zahrnuta tezba, transport ve vyhrivanem potrubi nekolik tisic km, prekladani, lodni doprava pres pul zemekoule, rafinace, rozvoz k benzinkam, odpar atd? A take emise pri vyrobe a pokladce pipeline, stavba lodi, kamionu atd. To jsou vsechno emise, ktere se do emisi spalovaku nezapocitavaji. Pokud by byla nejaka studie, asi by se zjistilo, ze emise pri vyrobe baterek jsou peanuts oproti vsemu kolem ropy.
PHEV jsou protezovany z hlediska emisi ktere musi byt pod 95g CO2 na 1km. Odpurci EV sami tvrdi, ze se spalovakem ujedou na jeden zatah do Chorvatska. To jako myslite, ze s nabitim doma ujedou pulku trasy na baterku? Takze se vyrobci neopravnene vyhybaji pokutam za prekroceni emisi. Vsak nekolik studii potvrdilo, ze PHEV najezdi na baterku pouze 20% km. A to jeste ve meste s nizkou spotrebou. Zbytek uhani casto na ropne svinstvo po dalnici s dvojnasobnou spotrebou proti vykazovane v WLTP. Takze podvod nad podvod.
Jelikoz PHEV je tezsi a musi tocit permanentne oba pohony, je spotreba ve spalovacim rezimu vyssi, nez cistokrevny spalovak. To neokecate.
Zjistěte si něco o Prius Prime prosim, než začnete
Zjistěte si něco o Prius Prime prosim, než začnete generalizovat.
I ten zazracny Prius zere obycejny benzin z ropy dovezene pres
I ten zazracny Prius zere obycejny benzin z ropy dovezene pres pulku zemekoule. A jelikoz musi byt zakonite tezsi nez obycejny spalovak, tak bude asi zrat vic. Atkinson by fungoval bez elektriny snad take. Montuje Toyota Atkinson motor i jinam nez do hybridu? Pak by se dalo zjistit, zda je spotreba bez hybridniho ustroji mensi nebo ne.
Klasicke sireni nesmyslu pomoci „nasel jsem si namatkou par
Klasicke sireni nesmyslu pomoci „nasel jsem si namatkou par clanku, ktere tvrdi tohle, tak je to pravda“.
Ja Prius PHEV mam. Chorvatsko bez dobijeni jsem jel dvakrat. Jednou za 4,2 na sto, podruhe za 4,0. Bezne cesty po ceskych okreskach davam take okolo ctyr litru, v zavislosti na pneu (zimni/letni) a pocasi.
Kdyz o tom nic nevis, tak prosim nesir bludy.
Jel jste někdy v PHEV jel? když tu vypouštíte taková
Jel jste někdy v PHEV jel? když tu vypouštíte taková moudra? Nebo jen šíříte dezinformace. Uvědomte si ,že si někdo kvůli Vám třeba PHEV nekoupí a zůstane raději u spalováku.
1. PHEV jezdí i bez nabíjení s menší spotřebou a tím
pádem i emisemi než spalovák. Jistě si najdete na webu ,nebo v TV testy které to potvrdí a platí to i u předělávek ze spalováků od koncernu, já bych u japonských a korejských hybridů šel ještě dál a tvrdím že PHEV má i bez nabíjení menší spotřebu jak Full hybrid díky větší baterce, která lépe pojme rekuperaci.
2.Váha PHEV ve stejném voze je cca o 100-200 Kg lehčí jak čisté EV, najděte mi jediné auto kde to neplatí.
3.Točí permanentě oba pohony, můžu Vám ubezpečit , že když jede PHEV na elektřinu tak spalovací jestnostka je vypnutá, někdy se nesepne při pravidelném dobíjení i několik dní po sobě.Točí se většinou stále jen elektromotor ,ale ten u EV se přece stále točí taky- nejde nijak odpojit.
Jinak PHEV jezdí na elektřinu stejně čistě, nebo špinavě jak EV a na benzín má stejné emisní systémy jako spalovací vozidlo tj. že má kat,DPF atd. tak jaký emisní podvod?
Existuje dostatek studii, ktere tvrdi, ze PHEV ma vetsi
Existuje dostatek studii, ktere tvrdi, ze PHEV ma vetsi spotrebu, nez cisty spalovak.
Ja neporovnaval vahu PHEV s BEV, ale s cistym spalovakem. U spalovaciho motoru je spotreba benzinu umerna vaze. U BEV tato umernost je skoro zanedbatelna.
A racte vzit na vedomi, ze velka cast PHEV nikdy nejezdi na elektrinu ze zasuvky, protoze u sluzebaku to nikdo nedela.
Vsak uz se mluvi o vyneti PHEV z dotacnich programu.
Asi zase nejaka kampan tak kratce pred nejakym terminem. Jo, bude 1. maj.
Tak nám dodejte ty Vaše
Tak nám dodejte ty Vaše studie!
https://fdrive.cz/clanky/test-jaky-dojezd-na-elektrinu-a-spotrebu-benzinu-ma-hyundai-ioniq-plug-in-hybrid-zaostreno-na-spotrebu-5952
s vybitou baterkou 4,2 l/100Km okresky, 5,2 při 110 Km/hod, 5,5 při 130Km/hod – jaký srovnatelný benzíňák to dá ….
https://www.usporne.info/8852-benzinova-suv-ruznych-velikosti-do-mesta-kombinovana-spotreba/
Mitsubushi Eclipse Cross 1,5 MIVEC TURBO CVT 7,4 l/100 km
Subaru XV 2.0i EyeSight 115 kW CVT 6,9 l/100 km.
Citroen C3 AirCross 1,2 PureTech 110 MAN5 5,8 l/100 km.
BMW X4 xDrive30i 185 kW 8 litrů
Volvo XC40 T5 AWD 7,8 litrů na 100 kilometrů
Kia Niro Plug-in hybrid
Teď má Kia Niro PHEV po několika jízdách kolegů vybitou baterii a dojezd na elektřinu 0 km.
V takovém případě se přepne do režimu HEV a funguje tedy stejně jako klasický hybrid.
Při brždění dobíjí baterii a energii využívá jako pomoc při akceleraci, nebo kompletně
elektrický pohon při pomalejší jízdě. Na dálnici má otáčky 2 400/min. a díky hybridnímu pohonu
zvládá okruh se spotřebou krásných 4,8 l/100 km podle palubního počítače.
Je tedy nejúspornějí z testovaných SUV a to i bez využití externího dobíjení.
Nehledal jsem nic konkretniho, zadal jsem 3 slova do
Nehledal jsem nic konkretniho, zadal jsem 3 slova do vyhledavace a naslo me to spoustu clanku, ve kterych je odkaz na testy a studie. Jen namatkou jeden zde.
https://de.motor1.com/news/387924/plug-in-hybride-wltp-verbrauch-ohne-aufladen/
Off.Pekne v tichosti se zvysil dojezd Tesla 3 Long Range na
Off.Pekne v tichosti se zvysil dojezd Tesla 3 Long Range na 614 km. Suska se ze je tam baterka 82kWh.
Off… německá dcera Byton je v
Off… německá dcera Byton je v insolvenci
https://www.wiwo.de/unternehmen/auto/chinesischer-e-autobauer-bytons-deutsche-tochter-ist-insolvent/27125356.html
Manazeri z BMW. Co jineho se dalo cekat. Vubec by me nevadilo,
Manazeri z BMW. Co jineho se dalo cekat. Vubec by me nevadilo, kdyby bmw dopadnul stejne. Auta jsou blby a ridici jeste vic.
Jak to není Tesla…..co
Jak to není Tesla…..co
Mindráčky…co
Mindráčky…co
No mě baví číst tady ty komentáře a sledovat nekonečný
No mě baví číst tady ty komentáře a sledovat nekonečný a nesmyslný hadky tady. Někdy se člověk zasměje. Vy ale ještě na dlaždice nemáte, ten je expert. Tesla má sice deset let náskok ale nová neaerodynamicka krabice BMW ujede tisíc km za skoro stejnou dobu jako Tesla. Co to co to?
V Japonsku takova zabava neni, ze. Tam se vsichni uklaneji a
V Japonsku takova zabava neni, ze. Tam se vsichni uklaneji a vzapeti si navzajem useknou hlavu.
Takle to dopadá, když jediný co ti nedá spát je Tesla a
Takle to dopadá, když jediný co ti nedá spát je Tesla a tak jí furt paranoidně cpeš do každý diskuze a potřebuješ se o svejch mindrácích z ní vykecávat stejně jako ta tupá půlka našeho národa co má komplex z Kalouska. Žárlivá paranoia se léčí u cvokaře, ne v diskuzích, tam se akorát prohlubuje.
Manažeři z BMW dávno prchli protože pocítili chladnou
Manažeři z BMW dávno prchli protože pocítili chladnou ruku čínskejch komoušů z vlády. Nejspíš proto to šlo celý do kytek. Ten šéf teď zachraňuje FF.
A kdo chce hlubsi info o prekracovani limitu CO2 a NOx,
A kdo chce hlubsi info o prekracovani limitu CO2 a NOx, tady:
https://www.duh.de/fileadmin/user_upload/download/Projektinformation/Verkehr/dieselgate/EKI/2021-04-14_EKI_Bericht_2020-2021_final.pdf
Mereni emisi spalovaku v realnem provozu a faktor prekroceni
Mereni emisi spalovaku v realnem provozu a faktor prekroceni hranicnich hodnot:
https://www.duh.de/fileadmin/user_upload/download/Projektinformation/Verkehr/dieselgate/EKI/2020-09-07_Tabelle_PEMS-Messungen_bis_Sept_2020.pdf
To taky ale hlavně tomu pomáhají brutální dotace.
To taky ale hlavně tomu pomáhají brutální dotace.
Už starej Keynes tvrdil, že vlády se mají během
Už starej Keynes tvrdil, že vlády se mají během konjunktury chovat jako strýček Skrblík. A během krize jako opilý námořník.
Šetření by tu krizi akorát zhoršilo a prodloužilo. Němci mají našetřeno, mohou si to dovolit.
Mají našetřeno?? 😀 Myslíte těch pár drobných?
Mají našetřeno?? 😀 Myslíte těch pár drobných? Protože proti těm 240 miliardám EUR jsou přebytky z dob konjungtury jen peníze na svačinu.
Jo, mají za sebou roky vyrovnaných nebo mírně
Jo, mají za sebou roky vyrovnaných nebo mírně přebytkových rozpočtů, silnou ekonomiku a úvěry financované na nulový nebo záporný úrok. To není jako když Trump sekal během konjunktury rekordní deficity a platil z toho armády, tj. čistou spotřebu, trumpisto.
Ano, je to ráj. Skoro, tedy až na:
2,1 bilionu eur
Ano, je to ráj. Skoro, tedy až na:
2,1 bilionu eur státního dluhu, kvůli kterému jde 15% státního rozpočtu na platbu úroků, konkrétně 50 miliard eur, ty úroková nulo.
Ty německé přebytkové rozpočty vytvořily za celou dobu trvání konjunktury, tedy od roku 2014, rezervu „pouze“ 164 miliard eur, přičemž všechno už stačili prožrat minulý rok, kdy se rozpočet propadl do deficitu 152 miliard eur (4.8% HDP). Což je v přepočtu na hlavu dvakrát horší, než v ČR.
Stávající schodek, který je mimochodem již předpokládaný dvojnásobný, než byl ještě před dvěma měsíci, je ničím nekrytý dluh.
Stav Německé ekonomiky je takový, že vešketé zisky z konjunktury byly doslova vymazány a na záchranu jižních států EU bylo potřeba sáhnout ke dluhové unii (pod zástěrkou covidu), protože po odchodu Velké Británie to je mimo ekonomické možnosti Německa a Francie.
Německá ekonomika, včetně východních kolonií, je v hluboké krizi a potápí se, ale na Hybridu hraje kapela dál tu svou elektrodotační odrhovačku.
Poděkuj Vokswagenu že podváděl s emisema, aby si moh
Poděkuj Vokswagenu že podváděl s emisema, aby si moh nahrabat vic a posral to celýmu autoprůmyslu.
Poděkuj všem automobilkám co byly v těch mega kartelech osobáků a náklaďáků, aby si nahrabali víc. Poděkuj jim. Teď si ty svý podvody a hamižnost můžou vyžrat i s úrokama a ty jim můžeš utírat slzičky a fňukat s nima jaký jsou děsný chudáčci, když tě to tak dojímá. Fňuky fňuk. :)))
off
Největší přílivová elektrárna na světě. Šéfik
off
Největší přílivová elektrárna na světě. Šéfik říká že to prej už konečně vychytali. Vyprtdli se na pevný instalace ukotvený na dně a udělali plovoucí klacek se 2 vyklápěcíma křídlama na kterých jsou obří tuerbíny. V případě servisu se trubíny vyklopí k hladině a jsou lépe kontrolovatelné. Vše je jednoduše a lacině montovatelné, zdvihatelné a dopravované běžnými plavidly.
https://youtu.be/HwVKmmG2yt8
https://www.youtube.com/watch?v=IdGeNa3KLds
A výsledek investic do blbostí se dostavil.
EU v
A výsledek investic do blbostí se dostavil.
EU v bezprecedentní hospodářské krizi a předpokládaný schodek německého rozpočtu 240 miliard eur. Zatím.
V tom krachujicim Nemecku vznika nejvetsi evropsky nabijeci
V tom krachujicim Nemecku vznika nejvetsi evropsky nabijeci park s 52 rychlonabijecimi stojany. Je videt, ze sny vsech petrolheadu se meni v nocni mury. Elektromobilita je na viteznem tazeni a pistove stroje zarezavaji.
Asi máte poněkud přehnané představy.
Finanční rezerva
Asi máte poněkud přehnané představy.
Finanční rezerva nadpoloviční většiny německých domácností nedosahuje 12 tisíc Euro. Je to sice dvakrát tolik, než domácností českých, ale s ohledem na index spotřebitelských cen jsou na tom lépe jen nepatrně.
Existuje v takovém prostředí ekonomický prostor pro elektromobilitu? Samozřejmě, že ne. Pouze za předpokladu extrémní dotační pobídky státu. Je německý stát aktuálně v pozici, že neví co s prachama? Samozřejmě, že ne.
Naděje na německou elektromobilitu s covidem roztály, jak loňský sníh. Teď budeme jen nuceni sledovat nechutné hysterické divadlo těch, co si na to vsadili a které to bude bolet nejvíc. Politiky, automobilky, zaslepence…
Jsem si jisty, ze brecet budete asi vy.
Jsem si jisty, ze brecet budete asi vy.
Na elektromobilitu došly prachy. V EU je nemají ani lidi,
Na elektromobilitu došly prachy. V EU je nemají ani lidi, ani státy. To je prostě fakt. Tečka.
Kdybyste ve vasem podpisu mel „ekonom“, tak byste vedel, ze
Kdybyste ve vasem podpisu mel „ekonom“, tak byste vedel, ze penize nedojdou. Fakta jsou neco jineho. U vas to je zrejme nejaka zkratka. Fak=Fake a ta druha cast zacinajici na ta je mi zatim neznama.