Toyota Yaris prochází modernizací, včetně hybridní verze

Toyota Yaris projde v průběhu léta 2014 výraznou modernizací. Cílem svěžího stylistického ztvárnění, modernizovaného interiéru a vylepšené dynamiky je opět postavit vůz mezi nejsilnější soupeře ve vysoce konkurenční třídě malých vozů (segment B).

Toyota Yaris Hybrid patří mezi nejoblíbenější hybridní modely značky Toyota
foto: Toyota

TISKOVÁ ZPRÁVA

Yaris jde ve stopách nové Toyoty Aygo a svým atraktivním vzhledem chce vystoupit z davu ostatních vozů segmentu B. Model staví na designovém jazyku Toyoty „Under Priority“ a stylistických prvcích označovaných jako „Keen Look“ – zaujme nápadným motivem kříže soustředěného kolem loga na čele vozu, čímž odděluje horní a spodní část přepracované masky chladiče.

Stylistické změny se dotkly i sdružených zadních světel, nyní dostupné s technologií LED. K lepšímu celkovému postoji vozu přispělo začlenění difuzoru do nárazníku a přepracovaná část karoserie kolem registrační značky.

MODERNIZACE V KABINĚ

Interiér Toyoty Yaris doznal kvalitativních vylepšení s cílem zvýšit atraktivitu tohoto modelu v rámci rychle se rozvíjejícího segmentu trhu. Na základě zpětné vazby od zákazníků se změny soustředily na tři klíčové oblasti: v první řadě šlo o zlepšení pocitu prostornosti a dynamiky; dále zvýšení úrovně kvality vnímané zákazníkem; a za třetí o doplnění nabídky barev a prvků výbavy na přání.

Ohledně úprav, které nejsou na první pohled vidět, byl odlišně naladěn systém odpružení s cílem zvýšit cestovní pohodlí a současně zlepšit ovladatelnost vozu. Konstruktéři zapracovali i na potlačení nežádoucího hluku.

Nabídka motorizací i nadále zahrnuje zážehové jednotky 1,0 l a 1,3 l, dále vznětový agregát 1,4 D-4D a jedinečné hybridní hnací ústrojí pro verzi Yaris Hybrid.

Marketingový ředitel společnosti Toyota Motor Europe Agustin Martin uvedl: „Model Yaris byl od první chvíle po svém uvedení jedním z hlavních pilířů naší produktové nabídky. V  loňském roce byl dokonce desátým nejlépe prodávaným modelem v celé Evropě. Jeho jedinečnost spočívá i v možnosti zvolit si verzi s hybridním pohonem. Při dnešní hustotě dopravy je hybridní pohon po praktické stránce jednoduše bezkonkurenční především z pohledu pohodlí a efektivity, což zjišťuje stále vyšší počet našich zákazníků.“

tisková zpráva

5 komentářů u “Toyota Yaris prochází modernizací, včetně hybridní verze”

  1. mám již sedmou toyotu,
    mám již sedmou toyotu, měl jsem dva aurisy a pět yarisů, všechny vozy byly zcela spolehlivé, u žádného se nevyskytla žádná provozní vada. Faktem je, že dřívější, konzervativnější design, byl nepochybně nadčasovější, nicméně i nový yaris je zajímavý a patrně bude mou osmou toyotou, preferuji spolehlivost a technickou dokonalost a tu mi toyota vždy zaručovala.

  2. Toyota me nastvala, ze se
    Toyota me nastvala, ze se vykaslala na EVs. (neberu RAV4 s TESLOU – to je z nouze ctnost). Prius plugin tady v nasem pasmu neni schopny ctvrt roku v zime fungovat pouze v EV modu, protoze porad startuje motor, aby se zahral, chcete si zatopit ze jo… Mam toyotu, ale pristi auto chci EV, takze to bude duvod, proc od znacky, u ktere jsem prakticky od narozeni, odejdu.

Napsat komentář