Tesla nestíhá vyrábět Model 3, akcie padají

Za poslední měsíc se akcie společnosti Tesla propadly o více než čtvrtinu. Vinu na tom nese i nezvládnutá výroba elektromobilu Tesla Model 3.

Podle některých informací Tesla uvažuje dokonce o přesunu části zaměstnanců z výroby elektromobilů Tesla Model S/X k výrobě Modelu 3.
foto: Tesla

Tesla nedávno opět upravila své plány navyšování výroby elektromobilu Tesla Model 3 a do konce tohoto čtvrtletí chce dosáhnout alespoň 2500 kusů týdně. Jenže zatím je na větší polovině, oficiálně „více než 200 denně“.

Podle Bloombergu aktuálně seniorní manažeři, jmenovitě Doug Field, obesílají zaměstnance se zprávami o tom, jak je třeba nevěřícím Tomášům ukázat prostředníček a dosáhnout minimálně 300 kusů denně.

Field i ostatní si moc dobře uvědomují, že jde o „kritický moment v historii Tesly“. „Svět nás bedlivě pozoruje, aby pochopil jednu věc: kolik Modelů 3 dokáže Tesla vyrobit za týden?“ stojí doslova v interním memu.

Všichni od začátku nicméně věděli, že velké plány Elona Muska jak bude vyrábět 5000 kusů týdně do začátku roku 2018, později do konce 1. a nyní do konce 2. čtvrtletí 2018 jsou víceméně nereálné. Jako mnoho jeho předchozích časových údajů. Říká se tomu také „pole zkreslené reality Elona Muska.

Akcie společnosti mezitím významně klesají. Spokojení investoři vybírají zisky a ruce si nejspíš mnou i „shorteři“, kteří dlouhodobě sázejí na pokles ceny akcií – a konečně se dočkali. Jejich hodnotě totiž příliš nepomáhá ani aktuální vyšetřování nehody elektromobilu Tesla Model X americkým dopravním úřadem .

Bloomberg, InsideEVs, Electrek.co

170 Comments on “Tesla nestíhá vyrábět Model 3, akcie padají”

            1. Víte jak to funguje?
              Ve zkratce, do prohlížeče se natáhne

              Víte jak to funguje?
              Ve zkratce, do prohlížeče se natáhne skript pro formulář, v prohlížeči je jakýsi interpret. Vy napíšete text do okna a kliknete na odeslat, zavoláte interpret, ten připraví na své L6/L7 vrstvě data na odeslání a hodí je jádru, to je nějak obalí přehodí na nižší a nižší, pak se to předává OS a ten na síťovku. Ta odesílá změny napětí někam dopryč. Problém je že něco mu dělá v prohlížeči to že místo jednoho odeslání se požadavek provede X krát. Včera či předevčírem se tu chytalo na captchu, s prominutím vypadá jako vlastní výrobek, takže by tam mohla být souhra kdy je v kódu nějaký menší bug a v kukově interpretu také nějaký drobný zádrhel, může to nastat. Hádám že captcha je tu dělaná teď nějakým javascriptem, ten si po kliknutí na odeslat zkontroluje pole a případně se přepíše, zrovna tato část webu bývá náchylná na špatně odhalitelné chyby. PHP, což je více méně serverová záležitost, řve jak divé, shodí stránku, uvidíte nějakou Error 500. chyby v Javascriptu či HTML odhalíte až někdy když se začne něco chovat divně.

              Takže DÚ 🙂
              Kuk – podívat se jestli někdo o jeho verzi prohlížeče nereportoval stejný problém, případně napsat na příslušné fórum.

              Redakce – kontrola nově přidaného kódu, případná oprava chyby. toto vypadá asi na nějakou závorku.

    1. To je zase objev. Na tohle existují specializované firmy, co
      To je zase objev. Na tohle existují specializované firmy, co vyvíjejí sw simulace pro trénování autonomních aut (a nejen těch). I google auta mají mnohem více najeto v simulovaném prostředí, jak v reálném.
      To tu existuje několik let, jen na žive si toho všimli až teď.
      Viditelně se dost nudíš, když posíláš odkazy na články ze zive.cz …
      A ta Nvidia – jen reklamní článek. Simulace reálných prostředí se dělají buď na procesoru nebo v poslední době pomocí grafických karet. Nvidia jen balí čipy z grafik do jiných pouzder a přidavá jiné konektory (zjednodušeně řeřeno) a pak to nabízí jako ultra supr unikátní řešení.
      Projdi net a uvidíš.

  1. Nová zpráva ohledně kolize Tesla X
    V okamžicích před

    Nová zpráva ohledně kolize Tesla X

    V okamžicích před srážkou, k níž došlo v pátek 23. března v 9:27, byl autopilot zapnut. Řidič obdržel několik vizuálních a jedno slyšitelné upozornění a řidičové ruce nebyly detekovány na volantu šest sekund před kolizí. Řidič měl asi pět vteřin a 150 metrů otevřeného pohledu na betonový dělič s rozdrceným tlumičem nárazu, ale záznamy o vozidle ukazují, že nebyla provedena žádná akce.

    Asi chlapec spal.

    Zdroj : https : //insideevs.com/ntsb-retrieves-modules-from-fatal-tesla-model-x-crash/

    1. nj autopilot uspává, lidi co rádi chrápou by ho neměli
      nj autopilot uspává, lidi co rádi chrápou by ho neměli pouštět, pokud ovšem nechtějí elegantně a s velkou mediální pompou do věčných lovišť ;)))) On asi chtěl, ne že bych amerikánce podcenoval, ale že by to byl zas až takový debil…??? ;))))))))

    1. 1*
      malý brácho vidíš když se umíš chovat tak z tebe

      1*
      malý brácho vidíš když se umíš chovat tak z tebe padají i moudra, ale pochop nemůžou to oficiálně napsat to nejde, byla by zbytečná panika, ale buď v klidu oni to vychytají a postupně výrobu navýší a pak bude úplně jedno jestli nestíhali nebo nezvládali, hlavně že budou vyrábět a dodávat i s vadami které budou dodatečně opravovat, pořád to bude lepší než bezchybně vyrobený podvodný lidový vůz :-)))
      časem snad zapracují i na té ceně pro nás socky :-)))
      zatím to holt zaplatí ekologicky smýšlející boháči a ty jim za to líbej ruce a dál přispívej dotací jako třeba na OZE

            1. pěkný :-)), ale ten chyták byl určený pro malého bráchu
              pěkný :-)), ale ten chyták byl určený pro malého bráchu rs jestli ho odhalí, já ho takhle učím pravopys ať nepíše tolik hrubek, ale můžeš ho klidně doučovat taky, on bude rád, a já se taky nebudu zlobit
              předem děkuji

              1. dovolte vsichni abych se priznal. dlouho jsem sbiral odvahu k
                dovolte vsichni abych se priznal. dlouho jsem sbiral odvahu k tomule kroku, ale dnes jsem si rekl ze uz to musi ven. JSEM PYTOMEC. ano je to tak. ja to vim. ale co mam delat? mejte prosim ke me pochopeni. mudruji o gramatice, logika mi unika, anonymne chatuji pod stejnym nickem jako jiny uzivatel, chybu si priznat nedokazu a vubec. otravuji svoji existenci zivot jinym lidem. nastesti vsichni co tady chatujete musite pocitat s takovymi jako jsem ja. je nas tady spousta. holt, k zivotu i to patri… no. a je to venku. prominte, pokud jsem obtezoval svymi soukromymi problemy. preji hezky vecer.
                vas velky bracha RS

                1. 1*** :-)))
                  mě neobtěžuješ neboj, a KUKA a Vondráka

                  1*** :-)))
                  mě neobtěžuješ neboj, a KUKA a Vondráka určitě taky ne,
                  jen pořád nepruď s těmi dětskými nemoci EV aut, fosilní auta dětské nemoci neodstranila ani za 100let a ty chceš aby se EV auta hned od začátku vyráběla bez dětských nemocí?

                2. má recht soudruzi 😉 von má recht 😉 tendle kluk se mě
                  má recht soudruzi 😉 von má recht 😉 tendle kluk se mě líbí 🙂

                3. 🙂
                  dobrý!!zatím nejlepší aprílový žertík

                  🙂
                  dobrý!!zatím nejlepší aprílový žertík

  2. off
    Renault a Nissan možná sfůzujou.
    VW a Škoda budou

    off

    Renault a Nissan možná sfůzujou.

    VW a Škoda budou možná vykupovat rakovinomety
    VW a Škoda reagují na možné zákazy dieselů: Reuters tento týden informuje o tom, že německá automobilka Volkswagen chce pomoci řidičům, na které by dolehl zákaz vjezdu naftových aut do některých německých měst. Automobilka prý majitelům nových dieselů nabídne odkoupit jejich vozy, tento krok ale bude podmíněn nákupem nového automobilu, na který se zákaz nebude vztahovat. Tento plán by se měl týkat i Škody Auto – nabídka odkupu by se měla vztahovat na automobily pořízené v období od začátku dubna do konce června, platit bude čtyři roky od koupi vozu. U VW se bude nabídka vztahovat na automobily pořízené od začátku dubna do konce letošního roku a zákazník bude podle zveřejněných informací o odkup vozu požádat v případě, že město, ve kterém žije či pracuje, během tří let od pořízení automobilu zakáže jeho provoz

  3. V Nemecku zaradili Teslu S zpet do dotacniho programu.
    V Nemecku zaradili Teslu S zpet do dotacniho programu. Zakladni verze Tesla S 75D stoji 69.999 EUR vc. DPH. Akorat nema aktivovane nektere funkce. Hardware tam je, ale je deaktivovan. Za necelych 1,8 mil. Kc nova Tesla s dvema motory je pecka. Jen kdyby nebyla tak obrovska, hned bych menil za muj Leaf.
    V jinych zemich je sice v lepsi vybave, ale asi o 18.000 EUR drazsi.

      1. je správný že ty jako fosilprase přispíváš nějakému
        je správný že ty jako fosilprase přispíváš nějakému milionáři elektromobilistovi průkopníkovi v zničení ropných prasopsů. Je to tvůj zasloužený trest za to že nadále smrdíš a ropákoj přispíváš 😉 nechceš? nedělej to, nemusíš, to je demográcije 😉

        1. Na to se fakt neda zareagovat. Anonyme, ani ti nestoji za to
          Na to se fakt neda zareagovat. Anonyme, ani ti nestoji za to se podepsat (i kdyz mi je asi jasne, kdo za tim stoji). Si tak akorat idiot a hulvat a presne takovi svym projevem delaji z baterkaru extremisty. Myslim si, ze takove prispevky by si nemeli baterkari ve vlastnim zajmu tady nechavat.

            1. no to myslím že nikoli. jasně ideální by bylo zrušit
              no to myslím že nikoli. jasně ideální by bylo zrušit všechny stávající fosílije zrovna, ale to nejde 😉 Velký ekonomicky šok. Nová výroba je něco jinýho, to je jiná. Každopádně stávající fosílie řady €jro 0/1 dááávno nemají na silnici co dělat a stejně tak všechny dízly bez DPF, dočasnou výjimku snad jen €jro 4 😉 A o tom ty poplatky jsou, ekonomicky donutit dostat starý popelnice ze silnice ikdyž všechny dízly bez DPF to nepostihne ani náhodou :((

              1. dpf a odvolávanie na euro 3.4.5.6.8.9…. je klamanie seba
                dpf a odvolávanie na euro 3.4.5.6.8.9…. je klamanie seba samých!
                totiž – filter zachytí iba to, čo chĺpky v nose, zvyšok sa ZASTAVÍ a6 V PRIEDUŠKÁCH. ak je pravda, že spôsobujú rakovinu, nie je čo dodať!
                už dávno priznali, že autá s 0.1.2 majú skutočné emisie LEPŠIE ako autá s 4.5.
                ich majitelia sú vystavení pokute až odobraniu vozidla, preukazujú sa FALŠOVANÝMI DOKLADMI.
                viď prevalenie informácie o vykúpených, opravených a zlikvidovaných vW v amerike.
                Koncern už odkúpil od Američanov autá za 7 miliárd USD (5,67 miliardy eur). Suma nie je konečná. Volkswagen za sedem rokov predal áut s dieselovým motorom okolo 500.000. Bude ich skupovať do konca roku 2019.

                Vlani v máji publikoval odborný ekologický časopis Nature štúdiu, ktorej autori tvrdili, že vo svete automobilky namočené v tejto kauze len v roku 2015 spôsobili nadlimitnými emisiami úmrtie 38 000 ľuďom

            2. Staré auto často smrdí daleko víc,když v něm jezdí
              Staré auto často smrdí daleko víc,když v něm jezdí bohatý.Bohatý jezdí v dieselovém X5,Kodiaqu,Landcruiseru,Tiguanu,Passatu apod,za kterým se táhne smrdutý ocas jako za kometou min.1km a je skoro jedno,jestli má euro 3 či 6.Chudý jezdící v benzinové Felicii,Corolle,Civicu za sebou žádný ocas,aby se za ním muselo jet kilometr daleko nemä a je taky jedno,jestli má euro 2 či 6.Problém nejsou stará auta,problém jsou všechny diesely a největší problém ty,co už zrovna nejsou úplně nové.To znamená,že diesel euro 6 bude za dva,tři roky stejně zase daleko větší smraďoch,než dvacetiletý benzin euro 3.Stáří aut rozhodně není problém,problém je diesel a ještě větší problém jeho stáří.

  4. Tesla vydala prohlášení k tragické nehodě Modelu
    Tesla vydala prohlášení k tragické nehodě Modelu X
    https://www.teslafan.cz/clanky/tesla-vydala-prohlaseni-k-tragicke-nehode-modelu-x?list=nejnovejsi

    Napsáno jinak Informace chybí a čtenář si uděla odlišný nazor ?
    https://byznys.ihned.cz/c1-66095740-tesla-potrebuje-dobit-jeji-akcie-padaji-chybi-ji-penize-a-urady-prosetruji-nehodu-dvou-vozu

        1. poznám jedného človeka, ktorý promoval dva roky po
          poznám jedného človeka, ktorý promoval dva roky po prevrate. mal šťastie, že študoval v nových podmienkach a učili ho „inostranci“, takže po roku praxe ho pozval človek, ktorému „naši“ priviedli firmu do likvidácie. ten „mladý“ (nie mladík v pejoratívnom význame) firmu ozdravil. zatým ruhú, tretiu, … a nikde sa neudrží dlhšie, ako firmu vytiahne z červených čísel. obyčajný život ho prestal baviť. ani EM nebude baviť firma, ktorý iba vyrába a prináša peniaze. nájde si niečo dostatočne bláznivé, kam tie peniaze NASTRKÁ (nie investuje!).

    1. No to jsem zběžně četl tak 14 dní dozadu, (jak se dívám
      No to jsem zběžně četl tak 14 dní dozadu, (jak se dívám anglicky) ale je to zajímavé, další ze států. Vlastně celý jih se jim jaksi propadá, Florida, také Louisiana, Alabama. Sedá si každá krajina pod kterou se těží, na Moravě máte v lignitových revírech krajinu také zvlněnou, vedlo to také na odtlakování podzemní vody, spolu s těžbou uhlovodíků. Problém těchto států je ten že jsou příliš nízko nad mořem, jestli si sedne Hodonín třeba o 10m, tak to bagrem před zátopou zachráníme. Jestli si o nějakých 10m sedne Nové Orleans, tak to můžete odepsat. Zajímavé by bylo do těch kaveren cíleně napumpovat tolik (mořské) vody jako se z nich vybralo ropy a plynu. To by mohlo pořešit trochu i náš problém s rostoucí hladinou oceánu. Stejně jako by se asi dost na to vyplatilo z některých sibiřských řek pomocí OZE přečerpávat vodu do povodí Aralského jezera. Respektive pro závlahy a nechat vodu znovu dotéct kam patří. No a menší přečerpávání do Volhy by také nebylo k zahození, kaspickému moři chybí asi 2m vody do stavu v 19. století.

      Tato opatření mohou odpovídat nemalému množství roztátých ledovců.

        1. A víte co za tím je? Exploze netěženého ložiska
          A víte co za tím je? Exploze netěženého ložiska hydrátů methanu, ta obludnost expanduje snad… Lhal bych kdybych tvrdil že vím kolikrát, ale víc než voda->pára a tam je to myslím 6x.

          Teď s tím nic moc nového ale dělat nejde, můžeme sice useknout během pětiletky emise energetiky na polovinu, stačí přejít na plyn, ale to bude řevu. Ale že to nebude stát o moc víc než těch 51 mld co skrytě dotujeme uhlí, to je jedno.

          Rus ani nepotřebuje sluníčko má tak obrovský hydropotenciál že jeho plné využití by stačilo na několikanásobek jeho celkové spotřeby elektřiny, dostat se pro ně na 100% OZE během krátké doby nemůže být problém, dnes mají z vody asi 20-25% produkce, pokud se nepletu, takže dosadit panely a větrníky v povolží a mají skoro vystaráno, teď je něco ještě na Donu a dalších řekách, změnu udělají klidně velmi rychle a plyn jim zbude na zimu a export. Proč se ten bláznivý Rus ale musí stavět v tomhle ohledu na zadní fakt nechápu. Teď je otázka ještě jak na sebe navazují přehrady, třeba by se tam daly udělat i výkonné PVE což spolu s akumulací vody umožní obrovský výkon který vyreguluje OZE.

        2. Tohle je nehustší jak zmizej celý stromy na stojáka a ani
          Tohle je nehustší jak zmizej celý stromy na stojáka a ani větvička nevyplave. Peklo. Louisiana, díra po solným dolu.
          https://www.youtube.com/watch?v=w8VFxeRRZ6Q

          Ale ta sůl nějak souvisí s ropným průmyslem.
          https://www.youtube.com/watch?v=w-oykLjCcpc

          Říká se tam tomu Rakovinová álej, protože v každým druhým domě jsou nemocný rakovinou.
          https://youtu.be/aCT6BO7wlDs

          Taky celý Mexico City už odčepalo tolik vody, že se za chvíli propadnou.

          1. Jsou situace kdy jsem rád že u nás máme jenom „bezpečné“
            Jsou situace kdy jsem rád že u nás máme jenom „bezpečné“ chemičky a navíc po větru i po proudu pod městem,

            USA i Rusko jsou místy jedna průmyslová katastrofa, skládka, GE se brání už desítky let vyčištění ř. Hudson od odpadu z jejího závodu na transformátory kde polychlorované bifenyly lili rovnou do vody. Celý závod je pouštěný a kontaminovaný, stejně jako bahno a ryby v řece.

            Ten postup těžby sole je prastarý, ale dřív to byly jednotky tun a šlo o sůl, ne o solanku, která se asi používá protože může mít vyšší hustotu než ropa a tlačí ji vzhůru. Pokud už někdo takto pitomě vyrobí kaverny, tak by v nich měl udržet tlak stejný jako na začátku, ale pokud jsou kolem horniny plné sole, tak si koleduje o průšvih.

            Víte co je zajímavé? Kdysi jsem viděl starou kresbu Atlantidy, 17.-18. století, umělecká představa, v jakési verzi mýtu se mluví snad o plynu a kolapsu ostrova. Toto mi to pokaždé připomíná.

            Ciudad de México se potápí a propadá už hodně dlouho a bude to dost katastrofa, Je myslím nutné urychleně přejít na odběr vody z moře a odsolování kde to jenom jde protože toto už není sranda.

            Bohužel je třeba začít vážně uvažovat o naprosto šílených geoinženýrských projektech, jinak se se zlou potážeme. Vodu musíme vrátit tam odkud jsme něco vzali, to je bez diskusí, jinak nám začne kolabovat krajina.

        1. hmm pěkný dík, nj, hybrid by o takovýchhle věcech taky
          hmm pěkný dík, nj, hybrid by o takovýchhle věcech taky mohl vyplesknout poučný článek, poslední roky je to tu akorát samý PR. Tohle jsou zajímavý informace, trochu to rozvést …. Ne jako že „akcie padají“ s týdenním zpožděním, kdo je sleduje tak o tom dávno ví 😉

  5. máte niekto trochu insight, že prečo práve teraz tie akcie
    máte niekto trochu insight, že prečo práve teraz tie akcie klesajú?

    logicky by človek očakával skôr prudký sešup pred mesiacom, keď ohlásili výsledky a ďalšiu 600+ mio stratu.

    ako jo, rozumiem, že proste prevládol medvedí trh, a investori vyberajú zisky, atd… ale aj to väčšinou potrebuje nejaký spúšťací impulz
    myslím nejaký podstatnejší, než že „nestíhame vyrábať“… to nie je nič nové už pol roka

    1. Je to celkem jednoduchý. Trumpova hloupá politika, akciový
      Je to celkem jednoduchý. Trumpova hloupá politika, akciový trh není kdovíjak v dobré kondici, je konec kvartálu a finanční výsledky Tesly budou hodně blbý, odhaduju tak 850 mil. USD ztrátu a přidali se další šorteři, který sázejí na propad akcií. V celkové součtu průser, a to že někdo přišel o 14 miliard USD všichni vidíme, mimochodem Musk osobně o 3 miliardy.

        1. hele soudruzi a ruku na srdce, mají snad americký akcie
          hele soudruzi a ruku na srdce, mají snad americký akcie důvod ještě víc růst? není to náhodou už hodně přifouklá gamesa?? naposled je pumpovali v 2014 od tý doby více či méně setrvačnost, sem tam nějaký výcucy a hodně si vzali kryptoměny, tzo jako myslíte že porostou navěky a donebe??? 🙂 a sami od sebe???? aniž by to někdo zaplatil ????? :)))))

  6. Tesle fandím, ale když jsem tu po představení modelu 3
    Tesle fandím, ale když jsem tu po představení modelu 3 psal, že jim to obrovské množství zakázek může zlomit vaz tak jsem se dočkal posměšků a nadávek.
    Doufejme, že to ustojí nebo půjde opět celá elektromobilita do kopru. Elekroauta se budou vyrábět opět na oko.

  7. Je to vcelku pravděpodobný vývoj, Musk hraje trochu ruletu,
    Je to vcelku pravděpodobný vývoj, Musk hraje trochu ruletu, nicméně naději ještě má. A zmiňovaný konec, jako takový určitě nenastane (TESLA už má takové jméno, že jako taková nezanikne), ale to torzo koupí někdo s plnou peněženkou.. Třeba VW 🙂 🙂

      1. Evropské firmy skupují ty americké dávno, tak jako
        Evropské firmy skupují ty americké dávno, tak jako americké ty evropské a y jiných koutů světa také, a to i automobilky. Ostatně Chrysler patří dnes Fiatu, což je asi nejznámější evropská akvizice americké automobilky evropskou.

            1. jooo ale tos pozapoměl na dluhy z
              jooo ale tos pozapoměl na dluhy z minulosti

              irozhlas.cz/ekonomika/fiat-hlasi-zmeny-v-managementu-firma-planuje-restrukturalizaci_201004210948_lvincourek

              autorevue.cz/fiat-se-dostava-z-ekonomickych-problemu-ratingy-jdou-nahoru_1

              ekonomika.sme.sk/c/20604360/fiat-chrysler-zvolava-13-miliona-vozidiel-pre-dva-problemy.html

              novinky.cz/ekonomika/438770-americane-podali-kvuli-emisim-zalobu-na-fiat-chrysler.html

              a na elektromobily doslova nemají 😉

                1. jasne ze vsimnul, vsakse to s nima táhne jak smrad, nesmis
                  jasne ze vsimnul, vsakse to s nima táhne jak smrad, nesmis koukat jen na zaplaceny clanky čachru s čísílky. nakonec to nekdo dycky odsere a makaronije je skoro v rozpadu s přiznanou křečí €jro smrti, domovska zeme. makaroni dycky umeli jen velky machry blbákoviny férko kprdu, nepraktiky k životu nedotáh do konce. vis že tam dodneska nemaji ani poradný 230V rozvody sráči zralý kemigraci. kdyby to tenkrát jak to german vzal za ne když kapitulovali podruhé… ;))))

                2. jo aha, takze Fiat kteremu se ted podle clanku dari dobre jsou
                  jo aha, takze Fiat kteremu se ted podle clanku dari dobre jsou zaplacene, a clanky podle kterych se ted Tesle nedari jak by si asi predstavovala a zhorsil se ji rating jsou taky zaplacene, a asi tema samima lidma co? aha jasne, no to jsem rad zes me to vysvetlil

                3. ne to jsem neřekl, tos ty 🙂 vís ta prkotina co se deje ted
                  ne to jsem neřekl, tos ty 🙂 vís ta prkotina co se deje ted kolem tesly je normální, to se čekalo, dokonce to bylo naplánováno. A ne poprvý, už ponekolikátý v její historii 🙂 Svět velkých prachů neovládají rádoby milionáři z novin a časáků pro poddaný lid. Ale kverulanti a spekulanti, šedá eminence, velcí hráči o kterých nemůžeš mít tucha protože si to jednoduše nepřejí 😉 A díky těmhle kšeftům se jako boháči udržují ve formě :))) lidi jsou jenom mravenečci, výkonný složka 😀

                4. … zapoměl jsem dodat, můžeš se leda svést, pokud ovšem
                  … zapoměl jsem dodat, můžeš se leda svést, pokud ovšem chceš ;))

        1. Bacha na to, Vondrák je nejchytřejší investor v Evropě.
          Bacha na to, Vondrák je nejchytřejší investor v Evropě. Nakoupil hromady Bitcoinů za 9 USD, akcie Tesly za 70 USD, myslím že má i Apple za pár šlupek, je to milionář a na TM3 čeká jen proto, že mu dokonale vyhovuje, TMS by koupil hravě za malý zloměeček svých peněz, ale to nechce, radši jezdí v nafťáku a zasírá okolí spalinama.

          1. Jupi, mam dalsi stihacku 🙂 Mas spatne zapisky, ja nejezdim v
            Jupi, mam dalsi stihacku 🙂 Mas spatne zapisky, ja nejezdim v naftaku, ja se nechavam vozit v elektru. Jinak to mas cca dobre, Apple akcie nevlastnim, a taky mam asi dalscih 40 kryptomen, ale vypisovat ti je vsechny nebudu, jeste bys to popletl, ty popleto.

          2. A co je na tom divného? Já koupil akcie Tesly za 35$. Už
            A co je na tom divného? Já koupil akcie Tesly za 35$. Už jsem jich pár prodal a vidělal pár „šlupek“. Ale bohužel jsem jich tenkrát koupil fakt málo. Takže to spadlo tak akorát na novou kuchyň a je to pryč.
            Jooo závist to je těžká věc, že…

    1. ako napríklad ktoré, okrem toho, že nestíhajú navyšovať
      ako napríklad ktoré, okrem toho, že nestíhajú navyšovať výrobu?
      operatívna strata?
      to je zabiják, ale nemali náhodou koncom minulého roka ešte k dispozícii vyše 3 miliardy cashu?
      s tým vykryjú ešte dobrý 1,5 rok, aj keby ostali straty na úrovni posledných kvartálov.

      nespochybňujem tvoje slová, len sa pýtam na to, čo je to tých „dost vecí“.

Napsat komentář